Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 hours ago, lneam said:

αυτη η απαντηση αφορα ατυχηματα πανω απο την θαλασσα, δηλαδη εισαι εκτος θεματος. Κατω απο την θαλασσα ισχυουν αλλοι νομοι της φυσικης που προσωπικα δεν τους γνωριζω. Μην σου πως ελαχιστα γνωριζω και για πανω απο την θαλασσα.

Αυτό πήγαινε για το ότι δεν έχουν τρόπο να τους εντοπίσουν αν έχουν διαφύγει. Οπότε θα έδινε σήμα (όχι φυσικά 4χλμ κάτω από την επιφάνεια) για να τους διασώσουν. Το πρόβλημα μας είναι ότι δεν φαίνεται να μπόρεσαν ποτέ να αρχίσουν την πορεία τους προς τα πάνω.

Επίσης τρομακτικό είναι ότι έχασαν επαφή 45 λεπτά από την αφετηρία του εγχειρήματος και δεν φάνηκε να "συγκινήθηκαν" και να προσπάθησαν να ματαιώσουν την κάθοδο οι επιβαίνοντες.

Όσο να 'ναι υπάρχει διάχυτη μια υποψία ερασιτεχνισμού ή υπερβολικής σιγουριάς, μιας και ο ένας από τους επιβάτες είχε κατέβει 35-40 φορές στον Τιτανικό και παίζει να είπε "Δεν τρέχει τίποτα, συνεχίζουμε".

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Στο Κουρσκ, αν η Ρωσία είχε δεχτεί βοήθεια από αλλα κράτη μπορεί και να είχαν σωθεί οι στρατιώτες. Πρόλαβαν και κλειδωθηκαν σε ένα τμήμα του σκάφους κλείνοντας τις θύρες που ήταν υδατοστεγεις, έτσι άντεξαν για ένα σεβαστό διάστημα, αλλά στο τέλος πέθαναν όλοι. 

Το πρόβλημα εκεί ήταν πολύ πιο περίπλοκο, καθώς το δυστύχημα προκλήθηκε από κακή συντήρηση/χειρισμό εξοπλισμού που οφειλόταν σε κρατικές πολιτικές.

Το ότι θα ασφαλίζονταν σε στεγανό θάλαμο ήταν το αναμενόμενο καθώς το πλήρωμα ήταν εκπαιδευμένο για τέτοια περιστατικά και το σκάφος είχε μέριμνα για τέτοια κατάσταση. 
Απο εκεί και πέρα, η στάση της Ρωσίας να επιμείνει να δείξει ότι είναι ανεξάρτητη και μπορεί να τα καταφέρει μόνη της στοίχισε τη ζωή σε πάνω από 100 ανθρώπους. 
Εκεί φάνηκε η ματαιοδοξία, η αλαζονεία και οι τεχνολογικές και διοικητικές αδυναμίες ενός ολόκληρου κράτους, μιας υποτιθέμενης υπερδύναμης, και η αντιμετώπιση/σεβασμός που έδειξε στους στρατιώτες της. 
Π.χ., ο Πούτιν ήταν σε διακοπές, ειδοποιήθηκε για την εξαφάνιση και συνέχισε τις διακοπές του σαν να μη συνέβαινε τίποτε.
Ακόμα και μετά από το δυστύχημα η στάση της Ρωσίας ήταν κατακριτέα για τη συμπεριφορά της απέναντι στους συγγενείς των νεκρών.
Γι αυτό εκείνο το δυστύχημα είναι πολύ πιο σοβαρό και διδακτικό - όχι μόνον από άποψη πλήθους νεκρών και βιωματικών συνθηκών αλλά από άποψη πολιτικής ηθικής. 
Ήταν παρελκόμενο και αφορούσε τη συμπεριφορά μιας μεγάλης χώρας.

Παρεμπιπτόντως, το παρακάτω ντοκιμαντέρ επί του θέματος (ένα από τα πολλά) είναι συγκλονιστικό:
https://www.youtube.com/watch?v=syf3VxfGw8E
Στο 26:50 μιλάνε κάποιοι στρατιωτικοί που ήταν επιφορτισμένοι να καθαρίσουν τα συντρίμια και να βγάλουν τις σoρούς από το κουφάρι αφού είχε ανελκυθεί. Αυτά που λένε για το ψυχολογικό φορτίο της διαδικασίας είναι συντριπτικά.


Τώρα απλώς τέσσερις βαθύπλουτοι έκαναν ένα επικίνδυνο εγχείρημα που καθώς φαίνεται κατέληξε σε καταστροφή.
Άλλοι έχουν σκοτωθεί σκαρφαλώνοντας σε βουνά ή κάνοντας άλλα επικίνδυνα σπορ.
Αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχοντας υπόψη περιστατικά όπως το παραπάνω, το συγκεκριμένο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο.
Ο ντόρος γίνεται επειδή πρόκειται για βαθύπλουτους και επειδή αφορά τον τιτανικό...

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 6
Δημοσ.

Εχεις απειρα λεφτα δεν εχεις τι να κανεις αφου εχεις κανει ολα τα αλλα και καταληγεις να πας "βολτα" με αυτη τη μλκια....

κριμα για τον τυπα τον 19χρονο, εχασε τη ζωη του μεσα σε αυτο το τενεκε.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sv398 είπε

Αυτό πήγαινε για το ότι δεν έχουν τρόπο να τους εντοπίσουν αν έχουν διαφύγει. Οπότε θα έδινε σήμα (όχι φυσικά 4χλμ κάτω από την επιφάνεια) για να τους διασώσουν. Το πρόβλημα μας είναι ότι δεν φαίνεται να μπόρεσαν ποτέ να αρχίσουν την πορεία τους προς τα πάνω.

Επίσης τρομακτικό είναι ότι έχασαν επαφή 45 λεπτά από την αφετηρία του εγχειρήματος και δεν φάνηκε να "συγκινήθηκαν" και να προσπάθησαν να ματαιώσουν την κάθοδο οι επιβαίνοντες.

Όσο να 'ναι υπάρχει διάχυτη μια υποψία ερασιτεχνισμού ή υπερβολικής σιγουριάς, μιας και ο ένας από τους επιβάτες είχε κατέβει 35-40 φορές στον Τιτανικό και παίζει να είπε "Δεν τρέχει τίποτα, συνεχίζουμε".

για αρχη να ξεκαθαρισω πως δεν ειμασε επιστημονες. Oλα αυτα που λεμε ολοι μας ειναι 10-20 πραγματα που αν ΔΕΝ ειχαν γινει ολοι θα ζουσαν. Ας υποθεσουμε πως τα ατυχηματα ειναι μεσα στην ανθρωπινη φυση, τοτε καλο θα ειναι οι ανθρωποι να εχουν δοκιμασμενα σεναρια βοηθειας. Στην σημερινη περιπτωση το ασχημο ειναι πως φτασαμε στην Πεμπτη για να αρχισουν να κατεβαινουν ειδικα robot  στον βυθο. Και ειδικα στα υποβρυχια του στρατου καθε λιγα χρονια σε μια ξενη χωρα κατι θα μαθουμε πως εγινε. Γιατι τα απλα ατυχηματα μενουν κρυφα.

Δημοσ.
6 minutes ago, V.I.Smirnov said:


Τώρα απλώς τέσσερις βαθύπλουτοι έκαναν ένα επικίνδυνο εγχείρημα που καθώς φαίνεται κατέληξε σε καταστροφή.
Άλλοι έχουν σκοτωθεί σκαρφαλώνοντας σε βουνά ή κάνοντας άλλα επικίνδυνα σπορ.
Αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχοντας υπόψη περιστατικά όπως το παραπάνω, το συγκεκριμένο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο.
Ο ντόρος γίνεται επειδή πρόκειται για βαθύπλουτους και επειδή αφορά τον τιτανικό...

-

Νομιζω ο ντόρος γίνεται λόγω της φύσης ότι εχει διάρκεια και λόγω της έρευνας .Σενάρια τι μπορεί να έγινε αν ζουνε και είναι στον βυθό , ότι σκάνε τα αλάνια με τα ρομπότ  . Αν απλά ξέρω εγώ είχε γίνει συντρίμμια και τα έβρισκαν αμέσως δεν θα είχε την ίδια προβολή . 

Δημοσ.
55 minutes ago, Doubt said:

Μήπως είσαι εκεί από πάνω και μας δουλεύεις;

--------------------------------------------------------------------------------

(και σταματήστε τα σενάρια και τα χρονόμετρα, έλεος)

Είναι σε άλλο τομέα η εταιρεία.

Υποθαλάσσιοι και εμείς αλλά με άλλη ασχολία. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, EnergosPolitis said:

Ελπίζω όποιος πλήρωσε τα χιλιάρικα για να μπει να γνώριζε και να είχε δώσει τη συγκατάθεσή του

Ο πατέρας του. Μαζί ήταν... Αυτό κι αν είναι δράμα για τον πατέρα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 hours ago, sv398 said:

Αυτό πήγαινε για το ότι δεν έχουν τρόπο να τους εντοπίσουν αν έχουν διαφύγει. Οπότε θα έδινε σήμα (όχι φυσικά 4χλμ κάτω από την επιφάνεια) για να τους διασώσουν. Το πρόβλημα μας είναι ότι δεν φαίνεται να μπόρεσαν ποτέ να αρχίσουν την πορεία τους προς τα πάνω.

έχασαν επαφή 45 λεπτά 1 ώρα και 45 λεπτά από την αφετηρία του εγχειρήματος

Επίσης και άλλες τρεις προηγούμενες φορές είχαν χάσει επαφή με το σκάφος, ε την τέταρτη τους βγήκε σε κακό. Συνολικά είχαν πάει 8 φορές νομίζω (η 8η ήταν η μοιραία), σε 4 από αυτές έχασαν και το σήμα.

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ.
2 ώρες πριν, VIPdriver είπε

Το Χόλιγουντ (Νετφλιξ) τρίβει τα χέρια του. Θα φτιάξουν μια συγκινητική ιστορία για να πουλήσουν. Εννοειται οτι δεν θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά έγινε. 

Αν το βρουν άθικτο ,θα κατέγραφαν τα πάντα στα κινητά τους ή σε κάμερες..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά το "πάμε και όπου βγει " δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο.. Κρίμα οι άνθρωποι, επειδή ηταν πλούσιοι δεν το κάνει λιγότερο κρίμα. Επίσης κανενας δεν περίμενε να πεθάνει οσα ρίσκα και αν αναλαμβάνει. 

Τα λεφτά για αυτούς ηταν σαν τα 50€ που δίνουμε εμείς για βόλτα με αλεξίπτωτο στην παραλία. Αμα σκάσει η στραβή μπορεί να κοπεί το σύρμα να πέσεις στα βραχια και να πεθάνεις. Αλλά δεν το σκέφτεσαι εξαρχής για να μη το κάνεις. Ο μοχλος που όλοι σχολιάζουν είναι άσχετο θέμα. Και χωρίς αυτό χειρίζεσαι το σκάφος απ την οθονη αν χρειαστεί. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε σεις,...  Logitech pad, Windows... Tο φαντάζεστε να βρουν κατεστραμένο υπολογιστή σε Asus motherboard με Bios προ-Μαίου ?

Επεξ/σία από Eloy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...