Προς το περιεχόμενο

Το υποβρύχιο που αγνοείται κοντά στον Τιτανικό χρησιμοποιούσε για τιμόνι ένα gamepad της Logitech αξίας 30 δολαρίων


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, billdanos είπε

Ε καλά, εκτιμήσεις ήταν όλα αυτά σχετικά με τα αποθέματα οξυγόνου και το πόσο θα άντεχαν. Δεν είναι υπολογισμένα με ακρίβεια δευτερολέπτου για το πότε τελικά θα ξεμείνουν εντελώς (αν ζουν).

Προφανώς. Αλλά θεωρητικά ο αέρας που είχαν ήταν για 96 ώρες οι οποίες τελείωσαν τώρα. Και βάσει αυτού κάπου είδα λένε ότι οι αρχές από τώρα τους αναφέρουν σαν νεκρούς πια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, NickTG said:

 

Είχαν και εικόνα πάνω real time? 

Από όσο διάβασα ομιλία , δεδομένα , απομακρυσμένο χειρισμό τέτοια πράγματα . Φαντάζομαι κάποιο παραπλήσιο  σύστημα χρησιμοποίησαν και στο Titan για να λένε ότι στέλνανε μηνύματα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, billdanos said:

Ε καλά, εκτιμήσεις ήταν όλα αυτά σχετικά με τα αποθέματα οξυγόνου και το πόσο θα άντεχαν. Δεν είναι υπολογισμένα με ακρίβεια δευτερολέπτου για το πότε τελικά θα ξεμείνουν εντελώς (αν ζουν).

Ακριβώς. Μπορεί από το κρύο να βρίσκονται σε κατάσταση υποθερμίας και ο μεταβολισμός να είναι χαμηλός (άρα λιγότερη κατανάλωση οξυγόνου).

Μπορεί κάποιοι να πέθαναν νωρίτερα και να υπάρχει περισσότερο οξυγόνο για τους άλλους.

Από την άλλη, μπορεί να δηλητηριάστηκαν από το CO2 που εξέπνεαν.

Μπορεί να έκανε το βαθυσκάφος implode και να μήν υπάρχει απολύτως τίποτα να βρούνε.

Αρκετά τα πιθανά σενάρια.

Τί να πείς. Τρομερά πράγματα, αλλά δυστυχώς τρομερά πράγματα συμβαίνουν καθημερινά. Απλά αυτό που συμβαίνει με αυτό το συμβάν είναι ότι φτιάχνει καλή ιστορία, έχει σασπένς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 22/06/2023 at 03:04, sv398 said:

Δεν θα λειτουργούσε καμμία δικλείδα ασφαλείας του σκάφους αν πήγαν τόσο κοντά στο ναυάγιο ώστε να το διαταράξουν και να τους πλακώσει ένα κομμάτι του. Ένα συρματόσχοινο να έχει μπλεχτεί από πάνω τους και να μην έχει σαπίσει αρκετά για να σπάσει, θα μείνουν εκεί για πάντα.

Έχασαν την επαφής στην 1 ώρα 45 λεπτά προς κάθοδο, ήθελαν από ότι διάβασα τουλάχιστον 2 ώρες για να φτάσουν σε τόσο βάθος.

Το συγκεκριμένο υποβρύχιο έχει πάει συνολικά 8 φορές εκεί από ότι διάβασα, τις 4 φορές έχασε το σήμα, τραγικό αλλά αληθινό.

Χωρίς gps και σήμα προς το πλοίο μία φορά τους πήρε 3 ώρες να βρουν το ναυάγιο κι ας ήταν περίπου 500 μέτρα μακριά του. Φαντάσου τι τρόμπας ήταν ο τύπος.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Ακριβώς. Μπορεί από το κρύο να βρίσκονται σε κατάσταση υποθερμίας και ο μεταβολισμός να είναι χαμηλός (άρα λιγότερη κατανάλωση οξυγόνου).

Μπορεί κάποιοι να πέθαναν νωρίτερα και να υπάρχει περισσότερο οξυγόνο για τους άλλους.

Από την άλλη, μπορεί να δηλητηριάστηκαν από το CO2 που εξέπνεαν.

Μπορεί να έκανε το βαθυσκάφος implode και να μήν υπάρχει απολύτως τίποτα να βρούνε.

Αρκετά τα πιθανά σενάρια.

Τί να πείς. Τρομερά πράγματα, αλλά δυστυχώς τρομερά πράγματα συμβαίνουν καθημερινά. Απλά αυτό που συμβαίνει με αυτό το συμβάν είναι ότι φτιάχνει καλή ιστορία, έχει σασπένς.

Το Χόλιγουντ (Νετφλιξ) τρίβει τα χέρια του. Θα φτιάξουν μια συγκινητική ιστορία για να πουλήσουν. Εννοειται οτι δεν θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά έγινε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Eloy είπε

Αν δεν έγινε κάτι να σκοτωθούν ακαριαία, αλλά έμειναν εγκλωβισμένοι περιμένοντας να πεθάνουν, παίζει να είναι ο δραματικότερος θάνατος για διάφορους λόγους. Το χειρότερο απ'όλα είναι οι σκέψεις και οι απολογισμοί που κάνουν τις τελευταίες ώρες. Και είχαν αρκετές ώρες για αυτά. Ξέρουν απο την πρώτη στιγμή  - κι αν δεν το ξέρουν μπορεί να τους το επιβεβαιώσει ο καπετάνιος - ότι ακόμα κι αν φέρουν ειδικό σκάφος να τους ανεβάσει, δεν υπάρχει ο χρόνος. Θέλει μέρες μια τέτοια επιχείρηση στην μέση του Ατλαντικού. β) Ξέρουν οτι πεθαίνουν εντελώς άσκοπα - να ήταν κάτι αναπόφευκτο ή ένας ηρωικός θάνατος ή για κάποιον μεγαλύτερο σκοπό, είναι διαφορετικό. Οχι όμως αυτό, έτσι τσάμπα, γιατί δεν έβαλαν το μυαλό τους να δουλέψει πριν μπουν μέσα στο σκάφος. Κι έχουν δίπλα τους τον καπετάνιο που έσκιζε τα ιμάτιά του οτι το σκάφος είναι ασφαλές - αν δεν τον έχουν πνίξει να κερδίσουν κάποιες ώρες... Σαν επιθανάτια εμπειρία, ο θάνατος απο υποξία, δεν είναι άσχημος... Φέρνει ευθυμία, αδυναμία κίνησης και στο τέλος υπνηλία.

Αυτό ακριβώς σκοπευα να γράψω και εγώ. Δεν είναι μόνο αν θα τους αρκεί το οξυγονο. Απαιτούνται πολλές ώρες για επιχείρηση ανέλκυσης και διάσωσης του "υποβρυχίου" από εκεί κάτω. 

Απομενει τώρα να δούμε το πότε θα εντοπιστεί. Εικάζω ότι θα αργήσουν πολύ να το βρουν, παίζει να έχει φύγει και εκτός της επιφάνειας ερευνών που ψάχνουν. Δεν αποκλείεται αυτό το υποβρύχιο να έχει την ίδια ακριβώς τύχη με τον τιτανικο, δηλαδή να μην το βρουν καθόλου και να εντοπιστεί μελλοντικά κατά τύχη από κάποιους ερευνητες η αποστολές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oi 96 ώρες που λένε για την επάρκεια οξυγόνου, αφορά φυσιολογικές συνθήκες. Αυτοί, όταν κατάλαβαν οτι παγιδεύτηκαν, είναι σίγουρο οτι αγχώθηκαν, ανέβασαν παλμούς και θα κατανάλωναν διπλάσιο οξυγόνο απ'ότι φυσιολογικά...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NickTG είπε

Το όχημα είναι rated στα 3000m.

Το καλώδιο έχει operational depth τα 4000m.

Μήπως είσαι εκεί από πάνω και μας δουλεύεις;

--------------------------------------------------------------------------------

(και σταματήστε τα σενάρια και τα χρονόμετρα, έλεος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Doubt said:

...

(και σταματήστε τα σενάρια και τα χρονόμετρα, έλεος)

Τι εννοείς ? Σενάρια είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε ωστε να μένουμε στην συζήτηση και το χρονόμετρο είναι το μόνο - κυριολεκτικά - που μετράει αυτην την στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα πρώτα υποβρύχια που κατασκευάστηκαν υπήρξαν πολλά ατυχήματα τέτοιου είδους.
Απλώς ο κόσμος τα έχει ξεχάσει πλέον ή δεν τα ξέρει.

Κι όπως ανάφερα νωρίτερα, το συγκεκριμένο περιστατικό είναι τίποτα μπροστά σε άλλα όπως το Κουρσκ (μόλις το 2000) όπου πέθαναν δεκάδες άνθρωποι, ειδικά εκπαιδευμένοι, και υπό πολύ πιο δύσκολες συνθήκες σε ένα ασύγκριτα πιο αξιόπιστο και ανθεκτικό σκάφος, "πρακτικά αβύθιστο"....
Οι στρατιωτικοί πραγματογνώμονες που εξέτασαν το εσωτερικό του όταν ανελκύστηκε χρειάστηκαν ψυχολογική υποστήριξη από το θέμα που αντίκρυσαν μέσα. Το χάος από λιωμένα μέταλλα, τις σορούς, τα σημειωματάρια με τα τελευταία μηνύματα που έγραψαν στο απόλυτο σκοτάδι και στο κρύο...

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Θα έπρεπε να υπάρχει και 9η δικλείδα ασφαλείας: ένα ποτηροτρύπανο μπαταρίας για να ανοίξουν τρύπα και μην σκάσουν στην περίπτωση που αναδυθούν και δεν τους βρίσκουν 😕

Από το Ali θα ήταν και αυτό οπότε άστα...

Ο καπετάνιος είναι έμπειρος....Πολύ δύσκολα να άφησε το οξυγόνο για τους υπόλοιπους με ότι σημαίνει αυτό. Οπότε αν υποθέσουμε ότι έχει μείνει ένα άτομο ζωντανό.. Για πόσες ημέρες έχει οξυγόνο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Eloy είπε

να μένουμε στην συζήτηση

Να μένει η συζήτηση καλύτερα. Καφενείο γίναμε πάλι..

Αν βρεθεί μετά από μήνες και όλα αυτά που γράφετε εδώ δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, θα θυμηθείς να σχολιάσεις "ρε τι λακίες γράφαμε τότε.."?

Κλειδώστε το να πάει στο καλό..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Στα πρώτα υποβρύχια που κατασκευάστηκαν υπήρξαν πολλά ατυχήματα τέτοιου είδους.
Απλώς ο κόσμος τα έχει ξεχάσει πλέον ή δεν τα ξέρει.

Κι όπως ανάφερα νωρίτερα, το συγκεκριμένο περιστατικό είναι τίποτα μπροστά σε άλλα όπως το Κουρσκ (μόλις το 2000) όπου πέθαναν δεκάδες άνθρωποι, ειδικά εκπαιδευμένοι, και υπό πολύ πιο δύσκολες συνθήκες σε ένα ασύγκριτα πιο αξιόπιστο και ανθεκτικό σκάφος....
Οι στρατιωτικοι πραγματογνώμονες που εξέτασαν το εσωτερικό του όταν ανελκύστηκε χρειάστηκαν ψυχολογική υποστήριξη από το θέμα που αντίκρυσαν μέσα. Το χάος από λιωμένα μέταλλα, τις σορούς, τα σημειωματάρια με τα τελευταία μηνύματα που έγραψαν στο απόλυτο σκοτάδι και στο κρύο...

-

Στο Κουρσκ, αν η Ρωσία είχε δεχτεί βοήθεια από αλλα κράτη μπορεί και να είχαν σωθεί οι στρατιώτες. Πρόλαβαν και κλειδωθηκαν σε ένα τμήμα του σκάφους κλείνοντας τις θύρες που ήταν υδατοστεγεις, έτσι άντεξαν για ένα σεβαστό διάστημα, αλλά στο τέλος πέθαναν όλοι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Klausx είπε

Από το Ali θα ήταν και αυτό οπότε άστα...

Ο καπετάνιος είναι έμπειρος....Πολύ δύσκολα να άφησε το οξυγόνο για τους υπόλοιπους με ότι σημαίνει αυτό. Οπότε αν υποθέσουμε ότι έχει μείνει ένα άτομο ζωντανό.. Για πόσες ημέρες έχει οξυγόνο;

Αν ζούσαν όλοι θεωρητικά μέχρι σήμερα το μεσημέρι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...