Προς το περιεχόμενο

Το υποβρύχιο που αγνοείται κοντά στον Τιτανικό χρησιμοποιούσε για τιμόνι ένα gamepad της Logitech αξίας 30 δολαρίων


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, Chocobo είπε

 

Απορία.Το σκάφος είναι τόσο μικρό και είναι σαν τις σαρδέλες μέσα για κάποιο λόγο ;   

Οσο μεγαλυτερο το κανεις, τοσο πιο πολυ πρεπει να ενισχυσεις τα τοιχωματα. Τα βαθυσκαφη ειναι μικρα γι'αυτο το λογο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, >>Morpheus>> είπε

Οσο μεγαλυτερο το κανεις, τοσο πιο πολυ πρεπει να ενισχυσεις τα τοιχωματα. Τα βαθυσκαφη ειναι μικρα γι'αυτο το λογο.

 

Κατανοητό.Άρα για λόγους οικονομίας λοιπόν.

8-10 ώρες πάντως οκλαδόν ακόμα και καλά να πάνε τα πράγματα γυρνάς με λουμπάγκο…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, Chocobo said:

Απορία.Το σκάφος είναι τόσο μικρό και είναι σαν τις σαρδέλες μέσα για κάποιο λόγο ;

Λοιπον, πουλας κατι αχρηστο με το μικροτερο δυνατο κοστος και το μεγαλυτερο δυνατο κερδος (το οτι εχεις λεφτα και μπορεις να κανεις καλυτερη δουλεια δεν ταιριαζει με τη φιλοσοφια σου), μονο που ξεχασες οτι θα εισαι κι εσυ μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, mihanobios είπε

Εισαι σε ενα κλειστο φερετρο... Τοσες ωρες! Δεν εχεις αερα και σου ερχετε να πας τουαλετα τι κανεις; Δεν μπορω να φανταστω τι γινεται εκει μεσα. Νομιζω μονο απο το μεθανιο είναι όλοι νεκροι!!!

Αερα έχουν μεχρι σημερα στις 14.00... Σιγουρα ειναι νεκροι!

 

Στάνταρ. Θεωρητικά έχουν έως τότε αέρα. Εγώ πιστεύω είναι ήδη νεκροί. Δεν υπάρχει τρόπος να γίνει η διάσωση. Μόνο έρευνα αν το βρουν ποτέ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Τα windows ξεκάθαρα πιο ανησυχητικά απο το gamepad. 

Συμφωνώ. Όχι λόγω του λειτουργικού του ίδιου, αλλά λόγω του γεγονότος ότι ένα σκάφος με τέτοια επικίνδυνη χρήση, βασίζεται σε ένα τυπικό υπολογιστή, με τυπικό λειτουργικό σύστημα ( το οποίο φημίζεται για τα κρασαρίσματα που μπορεί να φάει ) και όχι σε μια custom δημιουργία, σχεδιασμένη ακριβώς για τις ανάγκες του συγκεκριμένου οχήματος - φερέτρου. Τρέχει γενικής χρήσης λειτουργικό κανένα διαστημόπλοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, lneam είπε

και εγω φιλε μου σε αυτο το συμπερασμα εχω καταληξει μετα απο ολα αυτα που εμαθα. Δεν εχω γνωσεις, ομως καταλαβα αυτα που οι ειδικοι μας ενημερωσαν. Πιστευα πως με τοσα λεφτα που εχουν δωσει στο σχεδιασμο μετα απο οσα χρονια, θα ειχαν ενα ασφαλες οχημα.

Στις προηγούμενες σελίδες εμφανιζοσουν για γνώστης και κουναγες το δάχτυλο 🫤

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Στις προηγούμενες σελίδες εμφανιζοσουν για γνώστης και κουναγες το δάχτυλο 🫤

οτι ναναι ....

το να ξερω καποια βασικα πραγματα, δεν σημαινει πως ειμαι επιστημονας. Δηλαδη εδω μεσα οποιος συζηταει εχει πτυχια αναλογα με το θεμα που λαμβανει μερος. Ακου λεει πως κουναγα το δαχτυλο. Κοινη λογικη ειναι. Δηλαδη πρεπει να εχουμε ολοι το επιπεδο του Κουστω και να μας επιτραπει η αδεια να μεταφερουμε οτι πληροφοριες εχουμε, σε μια σωστη δομη, παντα καλοπροαιρετα για να εχουμε μια καλη κουβεντα.

σε αυτη την σελιδα διαβασε αν θελεις τα προβληματα σχεδιασης που ειχε το βαθυσκαφος. βρες αυτο τον τιτλο και τα 10 θεματα που αναφερει

Here's what we know about safety concerns surrounding the Titan submersible

https://edition.cnn.com/americas/live-news/titanic-missing-sub-oceangate-06-22-23/index.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, lneam είπε

οτι ναναι ....

το να ξερω καποια βασικα πραγματα, δεν σημαινει πως ειμαι επιστημονας. Δηλαδη εδω μεσα οποιος συζηταει εχει πτυχια αναλογα με το θεμα που λαμβανει μερος. Ακου λεει πως κουναγα το δαχτυλο. Κοινη λογικη ειναι. Δηλαδη πρεπει να εχουμε ολοι το επιπεδο του Κουστω και να μας επιτραπει η αδεια να μεταφερουμε οτι πληροφοριες εχουμε, σε μια σωστη δομη, παντα καλοπροαιρετα για να εχουμε μια καλη κουβεντα.

σε αυτη την σελιδα διαβασε αν θελεις τα προβληματα σχεδιασης που ειχε το βαθυσκαφος. βρες αυτο τον τιτλο και τα 10 θεματα που αναφερει

Here's what we know about safety concerns surrounding the Titan submersible

https://edition.cnn.com/americas/live-news/titanic-missing-sub-oceangate-06-22-23/index.html

Εσύ ήσουν που απαιτουσες πιστοποίηση για το υποβρύχιο όταν αυτή δεν είναι καν υποχρεωτική και άδεια λειτουργίας! 

Αλλά και τότε πάλι με επίθεση απαντούσες. 

Η άγνοια δεν είναι κάτι κακό,  η αμετροεπεια όμως είναι. 

Επίσης το να επιμένεις στο λάθος σου, ξέρεις πως λέγεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Maurikycli είπε

Η άγνοια δεν είναι κάτι κακό,  η αμετροεπεια όμως είναι. 

Επίσης το να επιμένεις στο λάθος σου, ξέρεις πως λέγεται 

κλασικη συκοφαντια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έλλειψη πιστοποίησης ασφαλείας του βαθυσκάφους αποτελεί αυτή τη στιγμή αντικείμενο συζήτησης από τους ειδικούς στον τομέα, και να είστε βέβαιοι ότι θα αλλάξουν τα πράγματα μετά από αυτό το συμβάν.

Και επειδή το συγκεκριμένο θέμα συζητιέται παντού στα ίντερνετς, να είστε διπλά βέβαιοι ότι κανένα μελλοντικό "τουριστικό" βαθυσκάφος οποιασδήποτε εταιρείας δεν θα έχει πελάτες, αν δεν έχει πιστοποίηση ασφαλείας, ακόμα και αν αυτή δεν απαιτείται.

Γνώμη μου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, NickTG είπε

Θα μπορούσε όμως να έχει καλώδιο για επικοινωνία και εικόνα. 

 

UTP ή κάτι τέτοιο;

 

Spoiler

 

Πέρα από την πλάκα, τόσο μακρύ και ανθεκτικό καλώδιο με σκάφος στη μία άκρη θα ήταν καλή άγκυρα για το σκάφος επιφανείας.

 

main-qimg-0d26914248482269ba28a7065772e0

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panther_512 είπε

Η έλλειψη πιστοποίησης ασφαλείας του βαθυσκάφους αποτελεί αυτή τη στιγμή αντικείμενο συζήτησης από τους ειδικούς στον τομέα, και να είστε βέβαιοι ότι θα αλλάξουν τα πράγματα μετά από αυτό το συμβάν.

Και επειδή το συγκεκριμένο θέμα συζητιέται παντού στα ίντερνετς, να είστε διπλά βέβαιοι ότι κανένα μελλοντικό "τουριστικό" βαθυσκάφος οποιασδήποτε εταιρείας δεν θα έχει πελάτες, αν δεν έχει πιστοποίηση ασφαλείας, ακόμα και αν αυτή δεν απαιτείται.

Γνώμη μου.

εχουμε ταυτιση αποψεων

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου κάνει εντύπωση οτι οι πελάτες δεν το έψαξαν περισσότερο. 

Κάτι άλλο ενδιαφέρον που διαβασα στο bbc ειναι οτι ακομα και εαν εχουν βγει στην επιφάνεια θα πρεπει να τους βρουν για να τους ανοίξουν την πόρτα αφού απο μεσα δεν υπαρχει μηχανισμος να ανοιξει αρα θα πεθάνουν απο έλλειψη οξυγόνου εαν δεν τους βρουν μεχρι τις 14:00 ωρα Ελλάδας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

"There are 10 submarines in the world that can go 12,000 ft and deeper," said Will Kohnen of the Marine Technology Society. "All of them are certified except the OceanGate submersible."

Οπότε δεν χρειάζεται classification/certification αλλά όλα τα υπόλοιπα που μπορούν να κάνουν την ίδια δουλειά έχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...