Προς το περιεχόμενο

Το υποβρύχιο που αγνοείται κοντά στον Τιτανικό χρησιμοποιούσε για τιμόνι ένα gamepad της Logitech αξίας 30 δολαρίων


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

δεν ειναι και τοσο μεγαλη η πιεση εκει. το 1960 πήγε σκαφος στα 11 σχεδον χιλιομετρα. 60 χρονια μετα στα 4 χιλιομετρα παμε για πλακα. στον τιτανικο εχουν κατεβει σχεδον 100 φορες.

Με μονοθέσιο όμως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το σκάφος αυτό έχει ήδη κατέβει στο ναυάγιο πάνω από 10 φορές οπότε προφανώς αντέχει άνετα την πίεση. Προφανώς αυτό δεν εγγυάται ότι δεν θα γίνει ποτέ μια ρωγμή.

Επίσης το χειριστήριο παίζει να είναι το λιγότερο που έπαιξε ρόλο καθώς ο ceo και ιδρυτής της εταιρείας που είναι μέσα είχε αναφέρει σε παλιότερο βίντεο ότι έχουν και μερικά εφεδρικα΄ά μέσα στο σκάφος.

Για να μην έχει αναδυθεί ήδη στην επιφάνεια το πιθανότερο είναι να είναι ήδη νεκροί, είτε από implosion είτε από κάτι τελείως διαφορετικό που δεν φανταζόμαστε.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν οι ακριβείς πληροφορίες για τι συστήματα ασφαλείας είχε το σκάφος.

Αυτά που ξέρουμε σίγουρα ότι έχει, είναι ένας μηχανισμός που ρίχνει τους 4 από 6 σιδερένιους σωλήνες ώστε να αναδυθεί από μόνο του. Ακόμα και να έχει πέσει το ρεύμα, υπάρχει από μέσα χειροκίνητη υδραυλική αντλία 20.000 psi που την τρομπάρεις και πέφτουν τα βάρη.

Επίσης φημολογείται ότι υπάρχει ένα ανώδιο που διαβρώνεται γρήγορα μέσα σε λίγες μόνο ώρες, και όταν φαγωθεί ελευθερώνονται αυτόματα τα βάρη, αλλά δεν είναι σίγουρο.

Η μόνη επικοινωνία που έχει το σκάφος με το πλοίο από πάνω είναι ακουστικό πινγκ που γίνεται κάθε 15 λεπτά, και σύντομα γραπτά μηνύματα για οδηγίες (δεν ξέρω με ποιον τρόπο και αν είναι ηλεκτρομαγνητικά). Το σκάφος αυτό δεν έχει κανένα τρόπο να ξέρει που βρίσκεται οπότε για να βρει το ναυάγιο στα σκοτεινά παίρνει οδηγίες από το πλοίο του στυλ "100 μέτρα στα δεξιά σας" και πάνε έτσι...

Εμένα μου φαίνεται τραγικό να είμαστε στο 2023 και να μην υπάρχει ένα σύστημα για να έχουν συνεχή επικοινωνία με την επιφάνεια και έλεγχο θέση. Οκ τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα δεν δουλεύουν καλά στο νερό, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν τρόπο, πχ με ηχητικούς παλμούς.

Το πιο τραγικό απόλα προκύπτει από μια από τις φημολογούμενες πιθανότητες ότι το υποβρύχιο έχει βγει στην επιφάνεια αρκετά μίλια μακρυά λόγω των ρευμάτων και απλά δεν μπορούνε να το βρούνε, και ούτε μπορούν να ανοίξουν το καπάκι από μέσα. Αν έχει γίνει όντως αυτό, αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να μην έχουν καν έναν καλό ασύρματο με εμβέλεια πολλών εκατοντάδων χιλιομέτρων? Θα ήταν αδιανόητη παράλειψη

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Τι άδειες λειτουργίας και κρατικός έλεγχος.  Σε διεθνή ύδατα είναι.  Ούτε ο ΟΗΕ δεν δικαιούται να επέμβει αυτόκλητα 

μαλλον κατι δεν εχεις καταλαβει. Υπαρχει εταιρεια με "εδρα" τα Χ νερα της θαλασσας ?

τα βιντεο που βγηκαν στην φορα απο τυχερους πελατες που εχουν κανει την βολτα και τις πολλες σελιδες που εχουν υπογραψει πως αν πεθανουν η εταιρεια δεν εχει καμια ευθυνη, ουτε αυτα εχεις δει ?

ενα πειραματικο σκαφος ηταν σε μια συνεργασια με ενα πανεπιστημιο

Επεξ/σία από lneam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου λένε κάτι.  

Αν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι φταίει κάποιο κράτος που τους έδωσε άδεια ή που δεν τούς εμπόδισε πάλι δεν μπορώ να κάνω κάτι 

4 λεπτά πριν, lneam είπε

μαλλον κατι δεν εχεις καταλαβει. Υπαρχει εταιρεια με "εδρα" τα Χ νερα της θαλασσας ?

τα βιντεο που βγηκαν στην φορα απο τυχερους πελατες που εχουν κανει την βολτα και τις πολλες σελιδες που εχουν υπογραψει πως αν πεθανουν η εταιρεια δεν εχει καμια ευθυνη, ουτε αυτα εχεις δει ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν πολλά πράγματα στην ιστορία πάντως που δεν κολλάνε, και πιθανώς κάποιοι ειδικοί ή αυτοί που τρέχουν την αποστολή να μην μοιράζονται τις πληροφορίες.

Αρχικά άμα είχε γίνει όντως implosion λόγω αστοχίας υλικού, υπάρχει περίπτωση να μην έχει εντοπιστεί από το σόναρ του σκάφους ή από τα εκατοντάδες μικρόφωνα που υπάρχουν από τις ΗΠΑ και άλλες οργανώσεις και μπορούν να ακούσουν σχεδόν τα πάντα στον Ατλαντικό πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά?

θυμίζω ότι το 1968 βυθίστηκε το σοβιετικό υποβρύχιο Κ-129 2600 χιλιόμετρα βόρεια της Χαβάης. Το μπαμ που έκανε την βύθιση το ανίχνευσαν οι Αμερικάνοι, εντόπισαν την θέση με τριγωνομέτρηση ή όπως λέγεται και έβαλαν μετά μπρος το project Azoria. Και μιλάμε για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά.

Αν είχε γίνει όντως implode δεν πιστεύω ότι θα έτρεχαν όλοι, μαζί και το ναυτικό των ΗΠΑ στο σημείο για να τους σώσουν, καθώς θα το ήξεραν σίγουρα.

Άλλη εκδοχή το σκάφος να έχει μπλεχτεί σε δίχτυα ψαράδων ή κάτι παρόμοιο, γιαυτό και δεν δουλεύουν τα συστήματα που το πάνε στην επιφάνεια. Αν είναι όμως έτσι γιατί κόπηκε τελείως η επικοινωνία με το σκάφος? Δεν βγάζει νόημα.

Άλλο σενάριο που δεν ξέρω κατά πόσο είναι πιθανό ότι ίσως να έπιασε φωτιά καμιά μπαταρία, να σκότωσε τους επιβάτες με τον καπνό, οπότε δεν υπάρχει κανείς ζωντανός να ενεργοποιήσει τα χειροκίνητα συστήματα, και επίσης εξηγεί γιατί κόπηκαν τα συστήματα επικοινωνίας, μιας και δεν υπάρχει πλέον ρεύμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

θυμίζω ότι το 1968 βυθίστηκε το σοβιετικό υποβρύχιο Κ-129 2600 χιλιόμετρα βόρεια της Χαβάης. Το μπαμ που έκανε την βύθιση το ανίχνευσαν οι Αμερικάνοι, εντόπισαν την θέση με τριγωνομέτρηση ή όπως λέγεται και έβαλαν μετά μπρος το project Azoria. Και μιλάμε για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά.

σε αυτο που γραφεις να πω υποθετικα . Μαλλον ηταν σε πληρη παρακολουθηση, οπως γινεται καθημερινα απο τις μεγαλες στρατιωτικες χωρες απ'ολες τις πλευρες. Στο σημερινο θεμα που αφορα πολιτες, δεν νομιζω να ειναι τεχνικα εφικτο η πληρη παρακολουθηση σε οτι κανουν. Δεν ειναι το ιδιο με το ιντερνετ

8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Άλλη εκδοχή το σκάφος να έχει μπλεχτεί σε δίχτυα ψαράδων ή κάτι παρόμοιο, γιαυτό και δεν δουλεύουν τα συστήματα που το πάνε στην επιφάνεια.

τα διχτυα των ψαραδων σε πολυ μικρα βαθη. Το βαθυσκαφος αφησε την υποθαλασια βαση καπου στα 200-300μ

11 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

. Αν είναι όμως έτσι γιατί κόπηκε τελείως η επικοινωνία με το σκάφος? Δεν βγάζει νόημα.

ο αποψη μου που εχω αναφερει και σε προηγηουμενο ποστ λεει πως αυτο ειναι το σημειο μηδεν για το μοιραιο ατυχημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Lucifer είπε

5 άτομα, εισιτήριο 250.000 για βόλτα σε υποθαλάσσιο νεκροταφείο

2 μέρες πιέζομαι να στεναχωρηθώ ανεπιτυχώς

o ένας δεν πλήρωσε , είναι ο CEO της εταιρίας που έχει φτιάξει το υποβρύχιο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Το σκάφος αυτό έχει ήδη κατέβει στο ναυάγιο πάνω από 10 φορές οπότε προφανώς αντέχει άνετα την πίεση. Προφανώς αυτό δεν εγγυάται ότι δεν θα γίνει ποτέ μια ρωγμή.

Επίσης το χειριστήριο παίζει να είναι το λιγότερο που έπαιξε ρόλο καθώς ο ceo και ιδρυτής της εταιρείας που είναι μέσα είχε αναφέρει σε παλιότερο βίντεο ότι έχουν και μερικά εφεδρικα΄ά μέσα στο σκάφος.

Για να μην έχει αναδυθεί ήδη στην επιφάνεια το πιθανότερο είναι να είναι ήδη νεκροί, είτε από implosion είτε από κάτι τελείως διαφορετικό που δεν φανταζόμαστε.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν οι ακριβείς πληροφορίες για τι συστήματα ασφαλείας είχε το σκάφος.

Αυτά που ξέρουμε σίγουρα ότι έχει, είναι ένας μηχανισμός που ρίχνει τους 4 από 6 σιδερένιους σωλήνες ώστε να αναδυθεί από μόνο του. Ακόμα και να έχει πέσει το ρεύμα, υπάρχει από μέσα χειροκίνητη υδραυλική αντλία 20.000 psi που την τρομπάρεις και πέφτουν τα βάρη.

Επίσης φημολογείται ότι υπάρχει ένα ανώδιο που διαβρώνεται γρήγορα μέσα σε λίγες μόνο ώρες, και όταν φαγωθεί ελευθερώνονται αυτόματα τα βάρη, αλλά δεν είναι σίγουρο.

Η μόνη επικοινωνία που έχει το σκάφος με το πλοίο από πάνω είναι ακουστικό πινγκ που γίνεται κάθε 15 λεπτά, και σύντομα γραπτά μηνύματα για οδηγίες (δεν ξέρω με ποιον τρόπο και αν είναι ηλεκτρομαγνητικά). Το σκάφος αυτό δεν έχει κανένα τρόπο να ξέρει που βρίσκεται οπότε για να βρει το ναυάγιο στα σκοτεινά παίρνει οδηγίες από το πλοίο του στυλ "100 μέτρα στα δεξιά σας" και πάνε έτσι...

Εμένα μου φαίνεται τραγικό να είμαστε στο 2023 και να μην υπάρχει ένα σύστημα για να έχουν συνεχή επικοινωνία με την επιφάνεια και έλεγχο θέση. Οκ τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα δεν δουλεύουν καλά στο νερό, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν τρόπο, πχ με ηχητικούς παλμούς.

Το πιο τραγικό απόλα προκύπτει από μια από τις φημολογούμενες πιθανότητες ότι το υποβρύχιο έχει βγει στην επιφάνεια αρκετά μίλια μακρυά λόγω των ρευμάτων και απλά δεν μπορούνε να το βρούνε, και ούτε μπορούν να ανοίξουν το καπάκι από μέσα. Αν έχει γίνει όντως αυτό, αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να μην έχουν καν έναν καλό ασύρματο με εμβέλεια πολλών εκατοντάδων χιλιομέτρων? Θα ήταν αδιανόητη παράλειψη

τα βαρη κρατιονται πανω απο ηλεκτρομαγνητες. η διακοπη ρευματος τα ριχνει και φευγεις πανω. συν τις αλλες δεικλίδες ασφαλείας.

αναρωτιέμαι γιατι δεν εχουν μικρα υποβρυχια υποστηριξης. με καμια δεκαριά μικρότερα αυτόνομα θα μπορούσαν να εχουν και εικόνα και ήχο απο πανω απο το καράβι καθως θα είχαν σήμα μεσω των μικρότερων "δορυφόρων" που θα άφηναν ανα 500μ. πολύ μικρο κοστος για αυτή την εταιρια. υποθετω οτι εχοντας κατεβει αρκετες φορες τετοια βαθυσκάφη θεωρούσαν οτι ειναι αρκετά ασφαλείς και χωρις αυτα.

και εγω την τελευταια θεωρία πιστευω περισσοτερο. δεν εχει τοσο βαθιά ουτε διχτυα ουτε ειναι τοσο ευκολο να παθει ζημια το σκαφος που να καταστραφει. προφανως δεν μπορεις να αποκλείσεις τιποτα βεβαια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι η συνέπεια του να πουλάς ιδέες και όχι πράξη και μετοχές αντί προϊόντος...

Ήθελαν να κάνουν την διαφορά με "πρωτοποριακές" ιδέες και ένα γρήγορο και φθηνό προϊόν που θα μάζευε χρηματοδοτήσεις.

Με την φύση και ειδικά σε συνθήκες "μη κανονικές" δεν παίζεις αν δεν ξέρεις καλά τι κάνεις... σε τέτοιο βάθος και τέτοιες πιέσεις πρέπει να έχεις 100 δικλείδες ασφαλείας για να μην αποτύχεις ολέθρια.

Εδώ έβαλα το ασύρματο δίπλα στο καλώδιο της κεραίας της τηλεόρασης και χάλασε το σήμα... έβγαλαν ένα επιβατικό ταξίδι στα βάθη του ωκεανού με μια κονσέρβα που ανοίγει μόνο από έξω, χωρίς σοβαρό χειρισμό;

Καλά τα joypad αλλά για τον σκοπό που φτιάχτηκαν, εδώ στην F1 και το χειριστήριο μόνο αρχίζει από τις 50.000$ και ανεβαίνει...

Τραγικοί απλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, lneam είπε

σε αυτο που γραφεις να πω υποθετικα . Μαλλον ηταν σε πληρη παρακολουθηση, οπως γινεται καθημερινα απο τις μεγαλες στρατιωτικες χωρες απ'ολες τις πλευρες. Στο σημερινο θεμα που αφορα πολιτες, δεν νομιζω να ειναι τεχνικα εφικτο η πληρη παρακολουθηση σε οτι κανουν. Δεν ειναι το ιδιο με το ιντερνετ

τα διχτυα των ψαραδων σε πολυ μικρα βαθη. Το βαθυσκαφος αφησε την υποθαλασια βαση καπου στα 200-300μ

ο αποψη μου που εχω αναφερει και σε προηγηουμενο ποστ λεει πως αυτο ειναι το σημειο μηδεν για το μοιραιο ατυχημα

Δεν νομίζω ότι ήταν σε κάποια παρακολούθηση. Μιλάμε για απόρρητες αποστολές των Ρώσσων κατά τον ψυχρό πόλεμο. Οι Αμερικάνοι άκουσαν ένα μπαμ, και είδαν τις επόμενες εβδομάδες του Ρώσσους να καλούν το υποβρύχιο να σπάσει την σιγή ασυρμάτου και κατάλαβαν ότι εκεί είναι μάλλον το υποβρύχιο. Πήγαν με σόναρ, το εντόπισαν και μετά με μη επανδρωμένο σκάφος τράβηξαν άπειρες φωτογραφίες. Δεν το ήξεραν από πριν που ήταν.

Για τα δίχτυα δεν ξέρω, υποθέτω θα μπορούσαν να έχουν βυθιστεί και πιο κάτω άμα κοπούν οι φελλοί που τα κρατάνε ψηλά.

Επίσης το vessel είχε φτάσει κατά τα 2/3 περίπου στον βυθό όταν χάθηκε η επικοινωνία, δεν έγινε στα 300 μέτρα. Αν είχε γίνει τόσο επιφανειακά μάλλον θα ήταν πολύ πιο εύκολα τα πράγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν εγκατέστησαν και το Elden Ring στον υπολογιστή τους πριν κατέβουν ένα χειριστήριο δεν θα ήταν αρκετό λογικό...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

τα βαρη κρατιονται πανω απο ηλεκτρομαγνητες. η διακοπη ρευματος τα ριχνει και φευγεις πανω. συν τις αλλες δεικλίδες ασφαλείας.

Σε ένα βίντεο είχα δει το ceo πριν κανα δυο χρόνια να λέει ότι τα βάρη ελευθερώνονται με έναν γραναζωτό μηχανισμό, και μετά είπε για την χειροκίνητη τρόμπα.

Μάλλον κανείς δεν ξέρει σίγουρα όμως γιατί δεν έχουν βγει οι προδιαγραφές κάπου αναλυτικά ενώ δεν αποκλείεται τα συστήματα να έχουν τροποποιηθεί και πιο πρόσφατα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, busellatos είπε

Δισεκατομμυριούχοι ήταν όχι ο Μπομπ Μάστορας .

Νομίζω δεν σκέφτεσαι τι μπορούν να κάνουν αυτά τα λεφτά. Δισεκατομμυριούχος δεν σημαίνει ότι είσαι σχετικά ικανός με το κατσαβίδι και το κολλητήρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...