venuets Δημοσ. 20 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2023 Σκρουτζ Last mile / Σκρουτζ / Εγγύηση Καταστήματος σε Συνεργασία. Όλα τα καταστήματα είναι εντός αττικής με άμεση διαθεσιμότητα και express παραδοση και εγώ μένω Αθήνα νότια προάστια Περιγράφω παρακάτω την εμπειρία μου για οποίον έχει διάθεση και χρόνο Αγόρασα Το Glorious PC Gaming Race Model O Ασύρματο RGB Gaming Ποντίκι 19000 DPI Λευκό από το Σκρουτζ στης 20/04/2023 Το προϊόν έχει 3 Ετη Εγγύηση από την Glorious με online δήλωση / και 2 έτη στην ελληνική αγορά Παρέλαβα στης 24/04/2023 , μετά από κάποιες εβδομάδες χρήσης διαπιστώνω ότι έπεσα σε ελαττωματικό και ενημερώνω το σκρουτζ. κάνω το αίτημα επιστροφής στης 01/06/2023. 06/06/2023 παραλαμβάνουν και 07/06/2023 παραδίδουν στο κατάστημα. Το κατάστημα λέει ότι το στέλνει στο επίσημο service για έλεγχο 07/06/2023 και ότι θα έχω νέα σε 3 εργάσιμες. Έχουμε φτάσει 13/06/2023 και δεν έχω καμία ενημέρωση όποτε παίρνω το Σκρουτζ και σε συνέχεια το κατάστημα για να λάβω ενημέρωση. Απάντηση Σκρουτζ : Δεν έχουμε τίποτα νεότερο. Απάντηση καταστήματος : Το ποντίκι σας βρίσκεται στο επίσημο Service. Απάντηση Glorious: σε live chat "δεν έχουν επίσημο service στην Ελλάδα αλλά μόνο επίσημο μεταπωλητή" προς το παρόν. Ρωτάω Στο κατάστημα λοιπόν σε πιο Service έχουν στείλει το ποντίκι μ μιας και το επίσημο service είναι στην Αμερική όπως με ενημέρωσε η εταιρία και λαμβάνω απάντηση : Εδώ στο κατάστημα το έχουμε και το τσεκάρουμε. Τους ενημερώνω ότι προχωράω σε ενημέρωσή του Σκρουτζ και της προστασία -συνήγορο καταναλωτή , μέσα στα επόμενα 30 λεπτά λαμβάνω κλήση ότι έχει εγκριθεί αντικατάσταση του προϊόντος μου! 15/06/2023 Παραλαμβάνει η Σκρουτζ Last Mile από άλλο κατάστημα (δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο στο ίδιο) το προϊόν μου! τηλεφωνικά μ λένε ότι θα παραλάβω 16/06/2023 και το ίδιο βλέπω και μέσω Σκρουτζ. 16/06/2023 το πακέτο μου σκανάρετε στο Κέντρο διαλογής του Σκρουτζ και δεν βγαίνει για παράδοση . Παίρνω τηλ να ενημερωθώ γιατί και λένε ότι ξέχασε ο οδηγός να το επιστρέψει και να το σκανάρει , για αυτό το λόγο θα σας το παραδώσουμε αύριο Σάββατο 17/06/2023 . Έρχεται το Σάββατο φτάνει 14:00 δεν έχω ενημέρωση και λέω κάτσε να πάρω να δω τι ώρα θα μου το φέρουν. Σκρουτζ last mile : Δεν κάνουμε παράδοσης Σάββατο σε αποστολές που δεν έχει γίνει ήδη αποτυχία Εγώ : Μα ο συνάδελφος εχθές με διαβεβαίωσε. Σκρουτζ last mile : Ο συνάδελφος έκανε λάθος. Θα παραλάβετε Δευτέρα 19/06/2023. Εγώ : Εφόσον δεν μπορώ να κάνω κάτι θα περιμένω αλλά αν δεν παραδώσετε και την Δευτέρα θα καταθέσω καταγγελία. Δευτέρα 19/06/2023 12:10-12:20 δεν έχω καμία ενημέρωση και παίρνω πρώτα Σκρουτζ last Mile και μετά Σκρουτζ. Εγώ : Ενημερώνω για όλο το ιστορικό Σκρουτζ last mile : θα παραλάβετε σήμερα " ΛΟΓΙΚΑ " Εγώ : Τι εννοείται σήμερα " ΛΟΓΙΚΑ " Σκρουτζ last mile : " ΛΟΓΙΚΑ " θα δρομολογηθεί το απόγευμα θα πρέπει να περιμένετε. 12:30 Κλήση σε Σκρουτζ Εγώ : Εξηγώ όλοι την κατάσταση και περιμένω απάντησή (τηλεφωνικά και γραπτά) Σκρουτζ : Θα επικοινωνήσουμε με την Σκρουτζ Last Mile και θα το δρομολογήσουμε για σήμερα αλλά ίσως να μην προλάβουν και να πάει για αύριο. Εγώ : Ενίσταμαι και συμπληρώνει παράπονο και το κλείνουμε με ανοιχτό ότι θα λάβω ενημέρωση από υπεύθυνο 16:40 Κλήση από υπεύθυνο Σκρουτζ : Καλησπέρα είμαι ο ταδε έχω δει το θέμα σας το αναλαμβάνω προσωπικά αλλά επειδή έχει γίνει λάθος θα σας έρθει 100% αύριο το εγγυώμαι εγώ προσωπικά Εγω : άρα δεν θα έρθει σήμερα αλλά θα έρθει σίγουρα αύριο έτσι ; Σκρουτζ : Ναι ναι 100% θα σας έρθει 18:00 Συμπληρώνω καταγγελία στην προστασία - συνήγορο καταναλωτή προς το Κατάστημα (πώλησης - Service) και προς το Σκρουτζ και καταγγελία στην ΕΕΤΤ για την Σκρουτζ Last Mile . 20/06/2023 Το δέμα μου δεν το έχω παραλάβει δεν έχει βγει καν προς παράδοση ! Πήρα τηλ και πάλι τα ίδια και από τους δυο Θα παραλάβετε αύριο 21/06/2023 ...... Στο μεταξύ άλλη παραγγελία που έκανα 15/06/2023 παραδόθηκε 16/06/2023 Παραγγελία που έκανα 19/06/2023 μου ήρθε σήμερα 20/06/2023 αλλά η αντικατάσταση μ κάπου στο δρόμο είναι. Και φυσικά ο "Υπεύθυνος" άφαντος. 1
venuets Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 9 minutes ago, NikosKallithea said: Πολύ άγχος έχεις Άγχος ;
lector Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Τελικα συνεβη τιποτα σωστο και οχι λαθος σε ολη αυτη την ιστορια; 1
venuets Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 8 minutes ago, lector said: Τελικα συνεβη τιποτα σωστο και οχι λαθος σε ολη αυτη την ιστορια; σημερα παρελαβα 9:00-13:00 ειπαν 17:30+ ηρθε γενικα ολα πανε οπως τα λενε 1 1
james01gr Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δεν ξέρω πόσο τυπικά περιμένεις τα πράγματα αλλά είσαι και τυχερός σχετικά με την όλη φάση. Εαν για 2 ημέρες καθυστέρηση σηκώνεις τόσο κόσμο και φτάνεις μέχρι τον συνήγορο του καταναλωτή για αυτό... Τι να σου πω; ηρεμησε, θα σε φάει το αγχος
StamTheMan Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Πολυ κακο για το τιποτα,ειδικα για δεδομενα ελλαδισταν και πολυ γρηγορα στο φεραν. Πολυ πολυ φιλικα,δεν ειχες κατι αλλο να κανεις και σε επηρεασε τοσο ολο αυτο; 2
venuets Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Αρα αφού είναι όλοι χάλια θα τους επιτρέπουμε να το συνεχίζουν. Δεν ξέρω γενικά αν εσείς έχετε το χρόνο να αρέσετε και να περιμένετε δέματα που δεν θα έρθουν αλλά σας λένε ότι θα έρθουν. επισης να συμπληρώσω έδω ότι έχω βγάλει άκρη και με άλλους σοβαρους παιχτες που κοροϊδεύουν τον κοσμάκη. ειναι καλο να ξέρεις τα δικαίωματα σου ως πελάτης και να τα διεκδικείς. Όταν πληρώνω κατι θέλω να παρέχει ότι υπόσχεται. εχω 10-12 παραγγελίες την εβδομάδα στο Σκρουτζ δεν δικαιολογείται να μου έρχονται μεταγενέστερες και ενώ έχουν παραλάβει κανονικά να μην παραδίδουν. Από το ιδιο μέρους έρχονται στο ιδιο μέρος πάνε . Αν εσείς είστε οκ με το Ελλαδιστάν μπράβο σας εγω που δεν είμαι προσπαθώ για τα δικαιώματα μου με κάθε νόμιμο τρόπο. Σταματη το quest καλα ; 1
StamTheMan Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 9 λεπτά πριν, venuets είπε Σταματη το quest καλα ; Πρεπει να γινεις πιο συγκεκριμενος.
venuets Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 1 minute ago, StamTheMan said: Πρεπει να γινεις πιο συγκεκριμενος. Δεν χρειάζεται όλα καλα. 😆
vs_skg Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Μας κάνεις κάποιο flex του πως εξασκείς τα καταναλωτικά σου δικαιώματα; 1
venuets Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Just now, vs_skg said: Μας κάνεις κάποιο flex του πως εξασκείς τα καταναλωτικά σου δικαιώματα; Όχι αλλά όταν ακούω ότι πρέπει να λέω και ευχαριστώ που το κουριερ τους παίρνει το δέμα και δεν το παραδίδει ενώ ενημερώνει για παράδοση ειναι τρολια Δεν ξέρω γιατί κάποιοι έχετε θέμα με το να ασκούμε τα δικαιώματα μας εφόσον έχουμε πληρώσει μια υπηρεσία. Επισης έχω ιστορικό με την συγκεκριμένη εταιρία γιατί για προϊόν που δεν υπήρχε έκανα 67 ημέρες να μου επιστρέψουν τα χρήματα μ. αλλα ξέχασα εδώ έχουμε να κάνουμε με εκατομμυριούχους που δεν τους νοιάζει όταν λέμε κατο αυτό να ισχύει.
StamTheMan Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, venuets είπε Δεν χρειάζεται όλα καλα. 😆 Μιλα αλητη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις