Προς το περιεχόμενο

Fiat Bravo και υψηλό κόστος συντήρησης


Makis801

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

μην νομίζεις ότι και τα εξουσιοδοτημένα κλπ δεν ξέρουν που είναι τα μαγαζιά με τα ανταλλακτικά,αν το βιαζονται δεν περιμένουν να τους το φέρουν απο την αντιπροσωπεια.

συνήθως έχουν δική τους αποθήκη με ανταλλακτικά τα εξουσιοδοτημένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, haga είπε

Όχι, το πληρώνω πάντα σε τιμή λιανικής, όπως γράφω παραπάνω για τυχαίο κόστος €100:

"Από εκεί και πέρα, στον πελάτη χρεώνει κόστος εργατικών και €100 για το ανταλλακτικό σε τιμή λιανικής"

Και πολύ σωστά, γιατί η έκπτωση που κερδίζει είναι καθαρά δική του.

Το τίμιο θα ήταν να χρεώσει το ανταλλακτικό όσο το προμηθεύεται και παραπάνω την εργασία γιατί η δουλειά του είναι η υπηρεσία και όχι το εμπόριο.

Βέβαια σαν πελάτες δεν έχουμε την ωριμότητα να το αναγνωρίσουμε και είμαστε έτοιμοι να τον πούμε κλέφτη αν το κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πάω ανταλλακτικά εγώ δεν έχει να κάνει μόνο με τιμή. Αυτός που γνωρίζει το αυτοκίνητο μπορεί να θέλει να βάλει συγκεκριμένα κομμάτια πάνω στο αμάξι του, που μπορεί το συνεργείο να μην μπορεί να του τα βρει, είτε γιατί δεν τα φέρνει αυτός με τον οποίο συνεργάζεται, είτε γιατί δεν είναι διαθέσιμα, είτε γιατί δεν σκοπεύει να αφιερώσει αρκετό χρόνο ψάχνοντας σε άλλους.

Εγώ πχ βάζω λάδια Valvoline (άντε να βρεις συνεργείο να τα έχει), ιμάντες γουστάρω Continental, φίλτρα MANN, υγρά φρένων - δίσκους - τακάκια ATE, ψυγείο - κολάρα μαμά και φλάντζες μαμά ή elring - corteco. Την δουλειά μου θα την κάνω και με άλλες μάρκες αλλά και για ψυχολογικούς λόγους (ικανοποιημένος από αυτές τις μάρκες στο παρελθόν) θέλω να γίνει το δικό μου. Έχω δύο έμπιστα συνεργεία εδώ και χρόνια, έχουμε σωστή συννενόηση και κατανόηση και όλα καλά. Μάλιστα επειδή έχω και 3 αρκετά παλιά αυτοκίνητα που είναι δύσκολο να βρεις πλέον ορισμένα ανταλλακτικά, τους βγάζω και από τον κόπο.

Η ουσία στα παραπάνω είναι ότι εκτός από το να κρατάμε το τιμόνι, καλό είναι να γνωρίζουμε και δέκα πράγματα για το αυτοκίνητο, αλλιώς θα ήμαστε εύκολα θύματα. Υπάρχουν και σωστοί - καθαροί - έντιμοι μάστορες φυσικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Makis801 είπε

Άλλαξε όλα τα φίλτρα, καμπίνας κτλ. Λάδια ξέρω ότι έβαλε χοντρά 5-40 νομίζω. Ίσως να τσιμπάει κάνα 20αρικο παραπάνω, δεν ξέρω...αλλά όλοι οι φίλοι μου κοντά στα 100 τους βγαίνει

5-40 παιρνει αρκει να σου εχει βαλει full synth.

 

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 20/6/2023 στις 11:51 ΠΜ, Makis801 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και περίπου ένα χρόνο είμαι κάτοχος ενός Fiat bravo T jet μοντ ‘09. Το αμάξι το πήρα με 145.000χλμ και σήμερα έχει περίπου 155.000.

Αρχικά άλλαξα ιμάντα και δεξιά βάση μηχανής (τα είχε εντοπίσει ο μηχανικός στον αρχικό έλεγχο), κόστος 250€. Στο 6μηνο άλλαξα μπροστινές δισκόπλακες και τακάκια άλλα 300€. Τις προάλλες που το πήγα για το ετήσιο μεγάλο service, μου είπε ο μηχανικός ότι θέλει αλλαγή το ψυγείο γιατί έχει διαρροή, το ένα ρουλεμάν τροχού και τα πίσω ψαλίδια μαζί με τους μπιλιοφόρους. Συνολικό κόστος 500 περίπου, χωρίς το κόστος του service. Επίσης, μου είπε ότι στο άμεσο μέλλον θα χρειαστούν αλλαγή η κεντρική βάση μηχανής, καζανάκι εξάτμισης και 1-2 ακόμα μικροπράγματα.

Συνολικά έχω δώσει 1.000€ μέσα σε ένα χρόνο για ανταλλακτικά και εργασία (δεν βάζω μέσα τα service). Το αυτοκίνητο μηχανικά είναι μια χαρά, κάτι που μου το είπε εξ’ αρχής και ο μηχανικός όταν το έλεγξε.

Καταλαβαίνω ότι αυτά που άλλαξα είναι αναλώσιμα και είναι λογικό να έχει φθορές ένα αμάξι, αλλά το κόστος μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο και τρομάζω τι άλλο θα μου βγάλει του χρόνου.

Εσάς σας φαίνονται νορμάλ αυτές οι τιμές;

Επίσης, σκέφτομαι, αν είναι να δίνω πάνω από ένα χιλιάρικο το χρόνο μόνο για φυσιολογικές φθορές – δεν θέλω να σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο κάποιας βλάβης - μήπως να το πουλήσω, να βάλω άλλα 3-4 χιλιάρικα και να πάρω ένα μεταχειρισμένο με λίγα χλμ (κάτω από 100.000);

Γενικά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν είχα τόσο υψηλό κόστος συντήρησης.

Αγορίνα κάποια από αυτά που λες τα άλλαξα στην Άλφα μου που είναι του '99.

Λίγο ή πολυ ολα οσα γράφεις είναι μακράς διαρκείας αναλώσιμα. Θα έπρεπε να τα περιμένεις. Άλλωστε και το αμαξακι σου κάποτε ηταν καινούργιο. Απλα ο προηγούμενος (ή οι προηγούμενοι) ειτε δεν εκαναν επιμελη συντήρηση και τα παραμελησαν είτε απλα ετυχε να βγουν σε εσενα γιατί ήταν η ωρα τους.

Δεν σου έχει βγάλει κάτι που ειναι τραβηγμένο, μην τρελαίνεσαι. Απλά δεν τα υπολογισες για καποιους δικούς σου λόγους (αγνοια πχ)

Κανε τις βολτες σου, απολαυσε το, να εισαι επιμελής στην συντήρησήτου και θα σε ανταμείψει. Τα αμαξια εχουν αρχίσει και τα κανουν σαν τα κινητά (2 χρόνια και μετα πεταμα) γιατί κανενας χρήστης δεν θέλει να τα συντηρεί μετά το περας της εγγύησης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, RX-8 Lover_GR είπε

Αγορίνα κάποια από αυτά που λες τα άλλαξα στην Άλφα μου που είναι του '99.

Λίγο ή πολυ ολα οσα γράφεις είναι μακράς διαρκείας αναλώσιμα. Θα έπρεπε να τα περιμένεις. Άλλωστε και το αμαξακι σου κάποτε ηταν καινούργιο. Απλα ο προηγούμενος (ή οι προηγούμενοι) ειτε δεν εκαναν επιμελη συντήρηση και τα παραμελησαν είτε απλα ετυχε να βγουν σε εσενα γιατί ήταν η ωρα τους.

Δεν σου έχει βγάλει κάτι που ειναι τραβηγμένο, μην τρελαίνεσαι. Απλά δεν τα υπολογισες για καποιους δικούς σου λόγους (αγνοια πχ)

Κανε τις βολτες σου, απολαυσε το, να εισαι επιμελής στην συντήρησήτου και θα σε ανταμείψει. Τα αμαξια εχουν αρχίσει και τα κανουν σαν τα κινητά (2 χρόνια και μετα πεταμα) γιατί κανενας χρήστης δεν θέλει να τα συντηρεί μετά το περας της εγγύησης

 

Το προβλημα δεν ειναι τι του εβγαλε αλλα τα πληρωνει ακριβα!

Καλυτερα να βρει ενα μηχανικο με καλες τιμες στην εργασια και να μαθει να αγοραζει αυτος τ ανταλλακτικα. Μετα θα διαπιστωσει οτι τα λεφτα του κολλανε..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Το προβλημα δεν ειναι τι του εβγαλε αλλα τα πληρωνει ακριβα!

Καλυτερα να βρει ενα μηχανικο με καλες τιμες στην εργασια και να μαθει να αγοραζει αυτος τ ανταλλακτικα. Μετα θα διαπιστωσει οτι τα λεφτα του κολλανε..!!!

Δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημα οταν έχεις ανάγκη τους μηχανικούς ακομα και για "απλες" δουλειές. Οι περισσότεροι είναι γατοπαρδοι χασαπηδες και βαρανε στον σταυρό.

Γι αυτό και προσωπικά κανω αρκετές δουλειες μονος μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Έχω ένα Bravo Emotion του 2010 με τα 120 C.V. Το πήρα δεύτερο χέρι το 2020 από Ιταλία. Ήταν σε άριστη κατάσταση ακόμα και στο εσωτερικό (παραμένει και σήμερα). Είχε μόνο ραγισμένη τουρμπίνα, λογικό για 162.000 χιλιόμετρα αν δεν ζεσταίνονταν πριν την χρήση και το γνωστό θέμα με τα μοτεράκια του διζωνικού κλιματισμού που σπάνε. Γνωστό πρόβλημα σε Stilo, Bravo και Giulietta γιατί είναι τα ίδια. Το κατάλαβα στην πρώτη βόλτα που το πήρα. Δεν είχε θέμα απόδοσης, απλά ένα σφύριγμα η τουρμπίνα και ο κλιματισμός έβγαζε από την αριστερή πλευρά μόνο ζεστό αέρα. Εγώ του άλλαξα αμέσως προληπτικά ιμάντες, αμορτισέρ μπρος - πίσω, αντλία νερού και λάδια. Και φυσικά τα πέντε μοτεράκια του κλιματισμού που τα πήρα σε προσφορά. Στο επόμενο service, άλλαξα μπουζί, κολάρα, το ψυγείο λαδιού, δισκόφρενα μπρος - πίσω και τακάκια και καινούρια τουρμπίνα, την μεγαλύτερη (VL36). Την πήρα σε μισή τιμή. Του έβαλα και πρόγραμμα (170 CV, 275 N.m ροπή) χωρίς να αλλάξω άλλο περιφερειακό, όλα στοκ και πετάει. Στα Ιταλικά μπορείς να βρεις άνετα ΓΝΗΣΙΑ φτηνά ανταλλακτικά, αυτό κάνω και ρίχνω το κόστος αρκετά. Βέβαια εγώ σε τέσσερα χρόνια έχω κάνει μόλις 38000 χιλιόμετρα. Γενικά δεν το χρησιμοποιώ συχνά. Μόνο εκτός πόλης. Ο T-Jet είναι ο καλύτερος κινητήρας της Fiat και δεν χαλάει εύκολα. Εγώ το πήρα 5000 ευρώ το αυτοκίνητο (22000 είχε τιμή αγοράς) και έδωσα σε δύο service για εργασία και ανταλλακτικά 2200 ευρώ περίπου. Το αυτοκίνητο θέλει μόνο Service ανά 10.000 χιλιόμετρα, λάδια δηλαδή μόνο. Το αυτοκίνητο αν το αφήσεις θα σε αφήσει. Εγώ με το συγκεκριμένο απολαμβάνω αναβάσεις και διαδρομές και το φροντίζω. Όσον αφορά την λειτουργία City που αναφέρθηκε, είναι γνωστό θέμα με το ηλεκτρικό μοτέρ του τιμονιού σε αυτοκίνητα του ομίλου μέχρι το 2010. Punto, Mito, Linea είχαν επίσης το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ψυγειο λαδιου δεν εχει το T-Jet.

Εχει εναλλακτη και ψυχεται το λαδι απο το παραφλου.

https://www.ricambi.gr/eshop/index.php/grande-punto/ψυξη-33/ψυγειο-λαδιου-3/ψυγειο-λαδιου-grande-punto-t-jet-120cv-detail

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Black Flag είπε

Ε αρα καλα το ειπα. Απορω γιατι το βαφτιζουν ψυγειο.

Αληθεια γιατι το αλλαξες;

Επεξ/σία από Dantε
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι Ιταλοί ψυγείο το λένε. Είχε διαρροή, το έφτιαξα με φλαντζόκολλα, αλλά δεν ένιωθα καλά. Το βρήκα στο eBay καινούριο 120 ευρώ με τα μεταφορικά και γνήσιο με το κουτί του και το πήρα. Είναι κάτι Ούγγροι που έχουν αντιπροσωπεία και συνεργείο και τα πουλάνε σε τρελές τιμές. Ευτυχώς μέσω eper βρίσκουμε επακριβώς τον κωδικό του ανταλλακτικού και βρίσκουμε ότι θέλουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Black Flag είπε

Και οι Ιταλοί ψυγείο το λένε. Είχε διαρροή, το έφτιαξα με φλαντζόκολλα, αλλά δεν ένιωθα καλά. Το βρήκα στο eBay καινούριο 120 ευρώ με τα μεταφορικά και γνήσιο με το κουτί του και το πήρα. Είναι κάτι Ούγγροι που έχουν αντιπροσωπεία και συνεργείο και τα πουλάνε σε τρελές τιμές. Ευτυχώς μέσω eper βρίσκουμε επακριβώς τον κωδικό του ανταλλακτικού και βρίσκουμε ότι θέλουμε.

Καλα γενικά εαν βρεις τη μαρκα του οριτζιναλ κομματιου και εδω στην αγορα βρισκεις το ανταλλακτικο στο 1/3 της τιμης σε σχεση με τη φιατ. Πχ ψυγειο νερου ειναι denso. 350Ε γνησιο, το ιδιο ακριβως στην αγορα 80.

Ανεμιστηρας του κλιματισμου 300+ ευρώ, πήρα τον ιδιο απο Ιαπωνικη 120. Δε θυμαμαι τι μαρκα ειναι ο γνησιος τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλα γενικά εαν βρεις τη μαρκα του οριτζιναλ κομματιου και εδω στην αγορα βρισκεις το ανταλλακτικο στο 1/3 της τιμης σε σχεση με τη φιατ. Πχ ψυγειο νερου ειναι denso. 350Ε γνησιο, το ιδιο ακριβως στην αγορα 80.

Ανεμιστηρας του κλιματισμου 300+ ευρώ, πήρα τον ιδιο απο Ιαπωνικη 120. Δε θυμαμαι τι μαρκα ειναι ο γνησιος τωρα.

Ναι Denso είναι τα περισσότερα ή Magneti Marelli. Ανάλογα τον μήνα παραγωγής.

Επεξ/σία από Black Flag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...