Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, lele322 είπε

Ειπα,ας παει σε μαγαζι με ανταλακτικα να τα παρει απο μονος του.

Πρέπει να κατέχεις σε κάποιο βαθμό το αντικείμενο και να έχεις κάνει μία συμφωνία με το συνεργείο που θα το πας. Δεν δέχονται όλοι να πας ανταλλακτικά γιατί βγάζουν και από αυτά. Κάνει 50€, σου λέει στο συνεργείο 60€ + εργατικά και πάει λέγοντας. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 3
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

δύσκολο να βρεις έμπιστο μηχανικό. ότι θέλουν αλλάζουν αν δεν ξέρεις.

επίσης δεν δέχονται συνήθως να φέρεις δικά σου ανταλλακτικά γιατί μετά δεν μπορούν να εγγυηθουν πιθανή αστοχία ή επειδή έχουν 2-3 δικούς τους αποκλειστικους συνεργάτες.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή κάποιοι έχουν απορία, πως γίνεται να ήμουν κάτοχος αρκετών αυτοκινήτων και να είμαι άσχετος.

Εξηγώ ότι ποτέ δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα να μάθω για τα μηχανολογικά/ηλεκτρικά μέρη τους, ίσως γιατί δεν χρειάστηκε. Επίσης, ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο με τόσα χλμ και πέρα από τα προγραμματισμένα service, σπάνια πλήρωνα για βλάβες, ίσως γι’ αυτό τώρα μου κακοφάνηκε.

Πρώτο αμάξι, Hyundai Atos, καινούργιο, στην 8ετία που το κράτησα πλήρωνα μόνο για ετήσια service, λάδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί και μια φορά ιμάντα χρονισμού.

Fiat Punto, δεύτερο χέρι με 80.000χλμ. Στα 7 χρόνια, μια φορά ιμάντα χρονισμού, μια βάση μηχανής, μια βλάβη στο ηλεκτρικό τιμόνι και μια στο a/c. Ζήτημα να πλήρωσα για όλα 700-800€ πέρα από τα κλασσικά service.

Seat Ibiza, καινούργιο. Το κράτησα 5 χρόνια, λάδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί. Στην 5ετια είχε βγάλει μια βλάβη στα ηλεκτρολογικά του (αλλά ήταν στην εγγύηση) και ένα ψυγείο νερού.

Honda Jazz της γυναίκας μου, αγορασμένο καινούργιο το 2010 με 120.000χλμ ως σήμερα. Λάδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί, δεν έχει ζητήσει τίποτα ως τώρα.

Και τώρα με το bravo μου ήρθε μια κατραπακιά και σκέφτομαι μήπως χτύπησα ‘’τεφαρίκι’’!

Πάντως για να είμαι ειλικρινής, στο μεγάλο service μου πήρε πρόσφατα 120€ για λάδια (αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής) και φίλτρα και 100€ παίρνει στο Jazz της συζύγου. Μάλλον νορμάλ τιμές.

Επεξ/σία από Makis801
  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως 350Ε χρεώνει αντιπροσωπία BMW για αλλαγή δίσκους τακάκια εμπρός.
Άρα τα 300 είναι κάπως πολλά, εκτός αν έβαλε κεραμικά :D

Καλύτερα ρώτησε κάποιον που έχει το ίδιο όχημα να βρεις γενικά ένα τίμιο και σωστό συνεργείο.
Μπορείς να δεις επίσης autodoc ή onparts (που είναι στην Αθήνα) τιμές ανταλλακτικών, όπως και να ρωτήσεις να σου προτείνουν ποιοτικά brands, γιατί δεν είναι να εμπιστεύεσαι τα συνεργεία.

(γενικά 4 φορές έχω πάει διαφορετικά οχήματα σε συνεργείο και μετάνιωσα που δεν τα έφτιαξα μόνος μου, άλλος βάζει κινέζικα τακάκια, άλλος μεταχειρισμένη αντλία βενζίνης και την χρεώνει ως νέα)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Makis801 είπε

 

Honda Jazz της γυναίκας μου, αγορασμένο καινούργιο το 2010 με 120.000χλμ ως σήμερα. Λάδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί, δεν έχει ζητήσει τίποτα ως τώρα.

Και τώρα με το bravo μου ήρθε μια κατραπακιά και σκέφτομαι μήπως χτύπησα ‘’τεφαρίκι’’!

Πάντως για να είμαι ειλικρινής, στο μεγάλο service μου πήρε πρόσφατα 120€ για λάδια (αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής) και φίλτρα και 100€ παίρνει στο Jazz της συζύγου. Μάλλον νορμάλ τιμές.

120 για αλλαγή λαδιών και φίλτρου είναι πολλά. Εκτός και αν έκανε και άλλες εργασίες

ΥΓ. Επίσης τα fiat βέβαια δεν φημίζονται και για την αξιοπιστία τους.  Αντιθέτως το honda jazz θεωρείται πολύ αξιόπιστο... αλλά με ακριβά σερβις.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Confused 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, The_Judas είπε

120 για αλλαγή λαδιών και φίλτρου είναι πολλά. Εκτός και αν έκανε και άλλες εργασίες

ΥΓ. Επίσης τα fiat βέβαια δεν φημίζονται και για την αξιοπιστία τους.  Αντιθέτως το honda jazz θεωρείται πολύ αξιόπιστο... αλλά με ακριβά σερβις.

Άλλαξε όλα τα φίλτρα, καμπίνας κτλ. Λάδια ξέρω ότι έβαλε χοντρά 5-40 νομίζω. Ίσως να τσιμπάει κάνα 20αρικο παραπάνω, δεν ξέρω...αλλά όλοι οι φίλοι μου κοντά στα 100 τους βγαίνει

Δημοσ.

Για τιμές κοιτάς ricambi. Θα έχεις εικόνα για τιμή των γνήσιων ανταλλακτικών. Από κει και πέρα εάν κάτι σου φαίνεται ακριβό, έχεις την επιλογή aftermarket όπου εκεί ποικίλουν οι τιμές και οι ποιότητες. Τώρα οι τιμές που λες είναι με απόδειξη τα ανταλλακτικά και μαύρα η εργασία ή όλα μαύρα; 

 

Για κάθε εργασία παίζει ρόλο και τι δουλειά γίνεται. Λες σε κάποιους μάστορες να κάνει σέρβις ιμάντων και δεν αλλάζει τεντοτήρες, τροχαλίες, αντλία νερού και παραφλού. Λογικό ίσως γιατί ανεβάζουν άλλο τόσο το συγκεκριμένο σέρβις. Οπότε το σωστό είναι να ζητάς αναλυτικά τι κάνει σε κάθε εργασία γιατί κρύβει παγίδες.  

 

Ωστόσο εμένα μου φαίνεται λογικό να θες κάποια πραγματάκια σιγά σιγά. Τώρα υπάρχουν πολλοί που κάνουν τα βασικά και περιμένουν να τους αφήσει για να πάνε συνεργείο και σου λένε είναι σκυλί το αυτοκίνητο. Οπότε διαλέγεις και παίρνεις 

Δημοσ.

Εγω να ρωτησω κατι που δεν το καταλαβαινω.

Πες οτι εγω χρειαζομαι δισκο/φρενα μπροστα.

και πες οτι μπαινω και ψαχνω και βρισκω με 50 ευρω.(τυχαια τιμη)

αν τα αγορασω και τα παω στον μαστορα ποσο θα μου πει να τα βαλει? (εδω οχι τυχαια τιμη αν γινεται)

γιατι αν ειναι να ψωνισω φτηνα και να με τεντωσει στα εργατικα μετα μια η αλλη θα ερθει.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, liakinen είπε

Ισχύει 100% την έχω πάθει. Έχω την εντύπωση ότι και κάτι αλλά site με διαφορετικό όνομα στην πραγματικότητα οδηγούν στην ίδια αποθήκη στο εξωτερικό. 

 

η ίδια αποθήκη με πολλά sites και ονόματα.Εχω παραγγείλει ενώ ημουν  Αγγλία και έκαναν μια εβδομάδα να έρθουν.Ηρθε όμως ότι παράγγειλα.Σπαστικό αυτό που κάνει με τις τιμές που αλλάζουν κάθε μέρα και που στην εφαρμογή είναι πιο φτηνές κλπ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Makis801 είπε

Και τώρα με το bravo μου ήρθε μια κατραπακιά και σκέφτομαι μήπως χτύπησα ‘’τεφαρίκι’’!

όχι , απλά πήρες μτχ με 150000χλμ και άγνωστο το τι χρήση/συντήρηση έκανε ο προηγούμενος

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Makis801 είπε

και τα πίσω ψαλίδια μαζί με τους μπιλιοφόρους.

Πίσω ψαλίδια;Μαζί με μπιλιοφόρους;

Πολύ αμφιβάλλω ότι έχει ψαλίδια πίσω και καθόλου ότι δεν έχει μπιλιοφόρους πίσω.Πίσω ημιάκαμπτο άξονα έχει  https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2007&month=2&issue=577&cat=Γνωριμίες&number=11919#:~:text=καλό ημιάκαμπτο άξονα 

Επίσης μπιλιοφόρους μπροστά πρέπει να ήταν πολύ κανίβαλος ο   προηγούμενος για να τους έχει σακατέψει σε 140Κ χλμ.Αντε να έχουν σκίσει εξωτερικές φούσκες που και για τους δύο είναι 50 με 60€ ανταλλακτικά και εργασία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Makis801 είπε

Επειδή κάποιοι έχουν απορία, πως γίνεται να ήμουν κάτοχος αρκετών αυτοκινήτων και να είμαι άσχετος.

Εξηγώ ότι ποτέ δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα να μάθω για τα μηχανολογικά/ηλεκτρικά μέρη τους, ίσως γιατί δεν χρειάστηκε. Επίσης, ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο με τόσα χλμ και πέρα από τα προγραμματισμένα service, σπάνια πλήρωνα για βλάβες, ίσως γι’ αυτό τώρα μου κακοφάνηκε.

Πρώτο αμάξι, Hyundai Atos, καινούργιο, στην 8ετία που το κράτησα πλήρωνα μόνο για ετήσια service, λάδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί και μια φορά ιμάντα χρονισμού.

Fiat Punto, δεύτερο χέρι με 80.000χλμ. Στα 7 χρόνια, μια φορά ιμάντα χρονισμού, μια βάση μηχανής, μια βλάβη στο ηλεκτρικό τιμόνι και μια στο a/c. Ζήτημα να πλήρωσα για όλα 700-800€ πέρα από τα κλασσικά service.

Seat Ibiza, καινούργιο. Το κράτησα 5 χρόνια, λάδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί. Στην 5ετια είχε βγάλει μια βλάβη στα ηλεκτρολογικά του (αλλά ήταν στην εγγύηση) και ένα ψυγείο νερού.

Honda Jazz της γυναίκας μου, αγορασμένο καινούργιο το 2010 με 120.000χλμ ως σήμερα. Λάδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί, δεν έχει ζητήσει τίποτα ως τώρα.

Και τώρα με το bravo μου ήρθε μια κατραπακιά και σκέφτομαι μήπως χτύπησα ‘’τεφαρίκι’’!

Πάντως για να είμαι ειλικρινής, στο μεγάλο service μου πήρε πρόσφατα 120€ για λάδια (αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής) και φίλτρα και 100€ παίρνει στο Jazz της συζύγου. Μάλλον νορμάλ τιμές.

120 για λαδια και φιλτρο λαδιου μονο; Αν ναι, τοτε ειναι μεγαλο το ποσο. Εγω βαζω Motul X-Clean περιπου 40ευρω κοστος + φιλτρο λαδιου 10 συνολο 50αρικο και 15-20 ο μηχανικος. Βαρια βαρια 70 ευρω αυτα. 

Αν ειναι μεσα και το φιλτρο καμπινας + αερος εισαι ΟΚ.

Εχει κουμπι "City" το Bravo ; Μια συμβουλη μην το χρησιμοποιεις. Εκει πονανε τα περισσοτερα FIAT και το κοστος επισκευης ειναι μεγαλο. Παιζει να το εχω πατησει μονο 2 φορες μεχρι τωρα απλα για να δω αν δουλευει ακομα.

Επεξ/σία από AmixReckless
Δημοσ.
4 ώρες πριν, lele322 είπε

Απορω γτ δεν πατε μονοι σας να αγορασετε τα ανταλακτικα ,και να πατε να σας τα βαλουν ,παρα καθεστε και σας χρεωνουν αυτοι οτι θελουν. Τι ναπω... Καλα σας κανουν...

Κάποιος μηχανικός που τον χάλασε που του έφερε τα ανταλλακτικά ο πελάτης για τοποθέτηση είπε την εξής ατάκα " όταν πας λέει σε ταβέρνα του φέρνεις τις μπριζόλες τις δικές σου για ψήσιμο;"

Εννοείται ότι θα φέρω τα δικά μου ανταλλακτικά.

Εντωμεταξύ πχ για τα λάδια δεν ξέρουν κιόλας τι παίρνει ο κάθε κινητήρας και τους βάζουν σε όλους 10W40 (βαρέλι castrol) γιατί λέει είμαστε Ελλάδα και αυτό πρέπει να βάλεις (βάζουν και λίγο παραπάνω πάντα).

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Κάποιος μηχανικός που τον χάλασε που του έφερε τα ανταλλακτικά ο πελάτης για τοποθέτηση είπε την εξής ατάκα " όταν πας λέει σε ταβέρνα του φέρνεις τις μπριζόλες τις δικές σου για ψήσιμο;"

Εννοείται ότι θα φέρω τα δικά μου ανταλλακτικά.

Εντωμεταξύ πχ για τα λάδια δεν ξέρουν κιόλας τι παίρνει ο κάθε κινητήρας και τους βάζουν σε όλους 10W40 (βαρέλι castrol) γιατί λέει είμαστε Ελλάδα και αυτό πρέπει να βάλεις (βάζουν και λίγο παραπάνω πάντα).

Δεν ξερω. Εκει στην αθηνα ειστε ερμαια. Εγω επαρχια κανω οτι θελω ,και ολα τα μαστορια που εχω παει ειναι συνεργασιμα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...