Προς το περιεχόμενο

Fiat Bravo και υψηλό κόστος συντήρησης


Makis801

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και περίπου ένα χρόνο είμαι κάτοχος ενός Fiat bravo T jet μοντ ‘09. Το αμάξι το πήρα με 145.000χλμ και σήμερα έχει περίπου 155.000.

Αρχικά άλλαξα ιμάντα και δεξιά βάση μηχανής (τα είχε εντοπίσει ο μηχανικός στον αρχικό έλεγχο), κόστος 250€. Στο 6μηνο άλλαξα μπροστινές δισκόπλακες και τακάκια άλλα 300€. Τις προάλλες που το πήγα για το ετήσιο μεγάλο service, μου είπε ο μηχανικός ότι θέλει αλλαγή το ψυγείο γιατί έχει διαρροή, το ένα ρουλεμάν τροχού και τα πίσω ψαλίδια μαζί με τους μπιλιοφόρους. Συνολικό κόστος 500 περίπου, χωρίς το κόστος του service. Επίσης, μου είπε ότι στο άμεσο μέλλον θα χρειαστούν αλλαγή η κεντρική βάση μηχανής, καζανάκι εξάτμισης και 1-2 ακόμα μικροπράγματα.

Συνολικά έχω δώσει 1.000€ μέσα σε ένα χρόνο για ανταλλακτικά και εργασία (δεν βάζω μέσα τα service). Το αυτοκίνητο μηχανικά είναι μια χαρά, κάτι που μου το είπε εξ’ αρχής και ο μηχανικός όταν το έλεγξε.

Καταλαβαίνω ότι αυτά που άλλαξα είναι αναλώσιμα και είναι λογικό να έχει φθορές ένα αμάξι, αλλά το κόστος μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο και τρομάζω τι άλλο θα μου βγάλει του χρόνου.

Εσάς σας φαίνονται νορμάλ αυτές οι τιμές;

Επίσης, σκέφτομαι, αν είναι να δίνω πάνω από ένα χιλιάρικο το χρόνο μόνο για φυσιολογικές φθορές – δεν θέλω να σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο κάποιας βλάβης - μήπως να το πουλήσω, να βάλω άλλα 3-4 χιλιάρικα και να πάρω ένα μεταχειρισμένο με λίγα χλμ (κάτω από 100.000);

Γενικά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν είχα τόσο υψηλό κόστος συντήρησης.

Επεξ/σία από Makis801
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ολα τα αυτοκίνητα εχουν κοστος συντήρησης, εμενα μια χαρά μου φαίνονται οι τιμες και για τις βλαβες που αναφέρεις και τα χλμ που αγόρασες το αυτοκίνητο, και με την λογική οτι ο προηγούμενος κάτοχος τα ήξερε αυτά και για αυτο το πούλησε.

Αυτά έχουν τα μεταχειρισμένα.

  • Like 8
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Makis801 said:

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και περίπου ένα χρόνο είμαι κάτοχος ενός Fiat bravo T jet μοντ ‘09. Το αμάξι το πήρα με 145.000χλμ και σήμερα έχει περίπου 155.000.

Αρχικά άλλαξα ιμάντα και δεξιά βάση μηχανής (τα είχε εντοπίσει ο μηχανικός στον αρχικό έλεγχο), κόστος 250€. Στο 6μηνο άλλαξα μπροστινές δισκόπλακες και τακάκια άλλα 300€. Τις προάλλες που το πήγα για το ετήσιο μεγάλο service, μου είπε ο μηχανικός ότι θέλει αλλαγή το ψυγείο γιατί έχει διαρροή, το ένα ρουλεμάν τροχού και τα πίσω ψαλίδια μαζί με τους μπιλιοφόρους. Συνολικό κόστος 500 περίπου, χωρίς το κόστος του service. Επίσης, μου είπε ότι στο άμεσο μέλλον θα χρειαστούν αλλαγή η κεντρική βάση μηχανής, καζανάκι εξάτμισης και 1-2 ακόμα μικροπράγματα.

Συνολικά έχω δώσει 1.000€ μέσα σε ένα χρόνο για ανταλλακτικά και εργασία (δεν βάζω μέσα τα service). Το αυτοκίνητο μηχανικά είναι μια χαρά, κάτι που μου το είπε εξ’ αρχής και ο μηχανικός όταν το έλεγξε.

Καταλαβαίνω ότι αυτά που άλλαξα είναι αναλώσιμα και είναι λογικό να έχει φθορές ένα αμάξι, αλλά το κόστος μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο και τρομάζω τι άλλο θα μου βγάλει του χρόνου.

Εσάς σας φαίνονται νορμάλ αυτές οι τιμές;

Επίσης, σκέφτομαι, αν είναι να δίνω πάνω από ένα χιλιάρικο το χρόνο μόνο για φυσιολογικές φθορές – δεν θέλω να σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο κάποιας βλάβης - μήπως να το πουλήσω, να βάλω άλλα 3-4 χιλιάρικα και να πάρω ένα μεταχειρισμένο με λίγα χλμ (κάτω από 100.000);

Γενικά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν είχα τόσο υψηλό κόστος συντήρησης.

Αυτό που δεν μου φαίνεται λογικό είναι ότι βαφτίζεις κόστος συντήρησης το κόστος των ζημιών φθορών και ελλείψεων που είχε ήδη το αυτοκίνητο πριν το πάρεις.

Επίσης όλα αυτά που περιέγραψες φυσιολογικά μου ακούγονται, δεν μου φαίνεται κάτι τραβηγμένο σε σχέση με την ηλικία και τα χιλιόμετρα του.

Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι ήδη 14 ετών, δλδ αρκετά παλιό, φυσιολογικό είναι να ζητάει συνεχώς πράγματα. Αν θες κάποιο που να μην ζητάει τίποτα τότε δεν αρκεί να πάρεις κάτι με λιγότερα χλμ, θα πρέπει να είναι και κατά πολύ νεώτερο, κάτι που δεν νομίζω να το καταφέρεις με 3-4k παραπάνω.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Makis801 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και περίπου ένα χρόνο είμαι κάτοχος ενός Fiat bravo T jet μοντ ‘09. Το αμάξι το πήρα με 145.000χλμ και σήμερα έχει περίπου 155.000.

Αρχικά άλλαξα ιμάντα και δεξιά βάση μηχανής (τα είχε εντοπίσει ο μηχανικός στον αρχικό έλεγχο), κόστος 250€. Στο 6μηνο άλλαξα μπροστινές δισκόπλακες και τακάκια άλλα 300€. Τις προάλλες που το πήγα για το ετήσιο μεγάλο service, μου είπε ο μηχανικός ότι θέλει αλλαγή το ψυγείο γιατί έχει διαρροή, το ένα ρουλεμάν τροχού και τα πίσω ψαλίδια μαζί με τους μπιλιοφόρους. Συνολικό κόστος 500 περίπου, χωρίς το κόστος του service. Επίσης, μου είπε ότι στο άμεσο μέλλον θα χρειαστούν αλλαγή η κεντρική βάση μηχανής, καζανάκι εξάτμισης και 1-2 ακόμα μικροπράγματα.

Συνολικά έχω δώσει 1.000€ μέσα σε ένα χρόνο για ανταλλακτικά και εργασία (δεν βάζω μέσα τα service). Το αυτοκίνητο μηχανικά είναι μια χαρά, κάτι που μου το είπε εξ’ αρχής και ο μηχανικός όταν το έλεγξε.

Καταλαβαίνω ότι αυτά που άλλαξα είναι αναλώσιμα και είναι λογικό να έχει φθορές ένα αμάξι, αλλά το κόστος μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο και τρομάζω τι άλλο θα μου βγάλει του χρόνου.

Εσάς σας φαίνονται νορμάλ αυτές οι τιμές;

Επίσης, σκέφτομαι, αν είναι να δίνω πάνω από ένα χιλιάρικο το χρόνο μόνο για φυσιολογικές φθορές – δεν θέλω να σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο κάποιας βλάβης - μήπως να το πουλήσω, να βάλω άλλα 3-4 χιλιάρικα και να πάρω ένα μεταχειρισμένο με λίγα χλμ (κάτω από 100.000);

Γενικά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν είχα τόσο υψηλό κόστος συντήρησης.

Έτσι είναι τα αυτοκίνητα, αν θες να το κρατήσεις χρόνια το συντηρείς σωστά αν όχι το αφήνεις να γίνει χρεπι. 300 Ευρώ για τα φρένα το βρίσκω υπερβολικό οπότε παίζει ρόλο και το συνεργείο που το πας.. αν είναι αντιπροσωπεία, αν είναι ο μαστρομπαμπης που πιο πολλά χαλάει παρά φτιάχνει κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Makis801 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και περίπου ένα χρόνο είμαι κάτοχος ενός Fiat bravo T jet μοντ ‘09. Το αμάξι το πήρα με 145.000χλμ και σήμερα έχει περίπου 155.000.

Αρχικά άλλαξα ιμάντα και δεξιά βάση μηχανής (τα είχε εντοπίσει ο μηχανικός στον αρχικό έλεγχο), κόστος 250€. Στο 6μηνο άλλαξα μπροστινές δισκόπλακες και τακάκια άλλα 300€. Τις προάλλες που το πήγα για το ετήσιο μεγάλο service, μου είπε ο μηχανικός ότι θέλει αλλαγή το ψυγείο γιατί έχει διαρροή, το ένα ρουλεμάν τροχού και τα πίσω ψαλίδια μαζί με τους μπιλιοφόρους. Συνολικό κόστος 500 περίπου, χωρίς το κόστος του service. Επίσης, μου είπε ότι στο άμεσο μέλλον θα χρειαστούν αλλαγή η κεντρική βάση μηχανής, καζανάκι εξάτμισης και 1-2 ακόμα μικροπράγματα.

Συνολικά έχω δώσει 1.000€ μέσα σε ένα χρόνο για ανταλλακτικά και εργασία (δεν βάζω μέσα τα service). Το αυτοκίνητο μηχανικά είναι μια χαρά, κάτι που μου το είπε εξ’ αρχής και ο μηχανικός όταν το έλεγξε.

Καταλαβαίνω ότι αυτά που άλλαξα είναι αναλώσιμα και είναι λογικό να έχει φθορές ένα αμάξι, αλλά το κόστος μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο και τρομάζω τι άλλο θα μου βγάλει του χρόνου.

Εσάς σας φαίνονται νορμάλ αυτές οι τιμές;

Επίσης, σκέφτομαι, αν είναι να δίνω πάνω από ένα χιλιάρικο το χρόνο μόνο για φυσιολογικές φθορές – δεν θέλω να σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο κάποιας βλάβης - μήπως να το πουλήσω, να βάλω άλλα 3-4 χιλιάρικα και να πάρω ένα μεταχειρισμένο με λίγα χλμ (κάτω από 100.000);

Γενικά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν είχα τόσο υψηλό κόστος συντήρησης.

Μηχανικά είναι μια χαρά και θέλει όλα αυτά;Ο μηχανικός που το έλεγξε τι κοίταγε;

πήγαινε και σε άλλο συνεργείο γιατί μάλλον σε κοροιδευουν με το κόστος.Πχ μπροστά δισκόφρενα 300€?

Κοιτα σε sites πόσο έχουν τα ανταλλακτικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 150Κ χιλιόμετρα και ηλικία 14 ετών δεν είναι ακραία αυτά. Συνηθισμένα θα 'λεγα ότι είναι. Και να πάρεις κάτι λίίίγο πιο καινούριο δε σώζεται, πάλι παλιό θα πάρεις. Ακόμα και αν δεν εμφανίσει φθορές άμεσα, θα το κάνει πάρα πολύ σύντομα.

Κάνε μία ερώτηση και σε άλλο μηχανικό όμως. Τα 300€ για δισκόπλακες και τακάκια εμπρός είναι κάπως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως σου γραψανε αυτα ειναι φθορες που ειχε ηδη στη πλατη του το αυτοκινητο απο προηγουμενο ιδιοκτητη(ες). Προφανως η αγγελια θα εγραφε σε "αριστη μηχανικη κατασταση"/λιγα χλμ απο συνταξιουχο-γιατρο.

anyway οι τιμες οντως ειναι λιγο τσιμπημενες αλλα:

1)αυτα που αλλαξες ή θα αλλαξεις δεν ειναι αναλωσιμα και δε χαλανε καθε χρονο ή καθε 5000χλμ πχ καζανακι ή ψυγειο

2)αν θες να μειωσεις το κοστος πλεον μπορεις εσυ να αγορασεις τα ανταλλακτικα και να βρεις συνεργειο να στα περναει (ειδικα σε φιατ δεν ειναι και δυσκολο να βρεις).

Αποτι την αλλη αν επισκευασεις το αμαξακι και βρεις ενα αξιολογο μαστορα μετα θα εχεις το κεφαλι σου υσηχο γιατι θα ξερεις τι θα εχεις αλλαξει.

Μια συμβουλη που εχει ξαναγραφτει: οταν αγοραζουμε μτχ ιχ να υποθετουμε οτι συντομα θα βγαλει μια ζημια ή θα χρειαστει ενα καλο σερβις με την αγορα. Οποτε δε μαζευουμε μονο το κεφαλαιο αποκτησης αλλα και ενα ποσο για επιδιορθωσεις (οσο παιρνει οικονομικα τον καθενα/καθεμια)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

οπως σου γραψανε αυτα ειναι φθορες που ειχε ηδη στη πλατη του το αυτοκινητο απο προηγουμενο ιδιοκτητη(ες). Προφανως η αγγελια θα εγραφε σε "αριστη μηχανικη κατασταση"/λιγα χλμ απο συνταξιουχο-γιατρο.

anyway οι τιμες οντως ειναι λιγο τσιμπημενες αλλα:

1)αυτα που αλλαξες ή θα αλλαξεις δεν ειναι αναλωσιμα και δε χαλανε καθε χρονο ή καθε 5000χλμ πχ καζανακι ή ψυγειο

2)αν θες να μειωσεις το κοστος πλεον μπορεις εσυ να αγορασεις τα ανταλλακτικα και να βρεις συνεργειο να στα περναει (ειδικα σε φιατ δεν ειναι και δυσκολο να βρεις).

Αποτι την αλλη αν επισκευασεις το αμαξακι και βρεις ενα αξιολογο μαστορα μετα θα εχεις το κεφαλι σου υσηχο γιατι θα ξερεις τι θα εχεις αλλαξει.

Μια συμβουλη που εχει ξαναγραφτει: οταν αγοραζουμε μτχ ιχ να υποθετουμε οτι συντομα θα βγαλει μια ζημια ή θα χρειαστει ενα καλο σερβις με την αγορα. Οποτε δε μαζευουμε μονο το κεφαλαιο αποκτησης αλλα και ενα ποσο για επιδιορθωσεις (οσο παιρνει οικονομικα τον καθενα/καθεμια)

Από ιδιώτη το αγόρασα και ο έλεγχος έγινε από την Spot Mechanic, η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος εντόπισε σχεδόν όλα από αυτά που άλλαξα, απλά στην αναφορά είχε γράψει μέτρια κατάσταση - κάτι που απ'ότι φαίνεται κακώς μετέφρασα ότι χρήζουν αλλαγής σε 2-3 χρόνια.

Από την άλλη, σκέφτομαι ότι μπορεί οι μηχανικοί να θέλουν να έχουν τη συνείδηση τους ήσυχη (ή να βγάλουν μαζεμένα φράγκα) και για κάτι που αντέχει ακόμα 10.000χλμ να σου λένε άλλαξε το άμεσα να μην πάθεις καμιά λαχτάρα στο δρόμο. Εγώ ως άσχετος κάνω αυτό που προτείνουν, καθώς δεν μπορώ να κρίνω πόσο θα αντέξουν πχ τα ψαλίδια. 

Το να βρω εγώ ανταλλακτικά και να τα πηγαίνω, έχω ακούσει ότι δεν είναι καλή ιδέα, γιατί οι μηχανικοί στραβώνουν και ότι θα βρουν τρόπο να τα παίρνουν από τα μαστορικά.

Απ΄ ότι φαίνεται οι περισσότεροι βρίσκετε φυσιολογικό το κόστος.

Καταλαβαίνω ότι μάλλον εκτίμησα λάθος την αγορά ενός τόσο παλιού μεταχειρισμένου και ότι είναι νορμάλ να ζητάει λεφτά με αυτά τα χλμ, ίσως γιατί ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο με πάνω από 150.000χλμ.

Γενικά το αμάξι θέλω να το έχω σε καλή κατάσταση, οπότε ότι προτείνει ο μηχανικός το φτιάχνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Makis801 είπε

Από ιδιώτη το αγόρασα και ο έλεγχος έγινε από την Spot Mechanic, η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος εντόπισε σχεδόν όλα από αυτά που άλλαξα, απλά στην αναφορά είχε γράψει μέτρια κατάσταση - κάτι που απ'ότι φαίνεται κακώς μετέφρασα ότι χρήζουν αλλαγής σε 2-3 χρόνια.

Από την άλλη, σκέφτομαι ότι μπορεί οι μηχανικοί να θέλουν να έχουν τη συνείδηση τους ήσυχη (ή να βγάλουν μαζεμένα φράγκα) και για κάτι που αντέχει ακόμα 10.000χλμ να σου λένε άλλαξε το άμεσα να μην πάθεις καμιά λαχτάρα στο δρόμο. Εγώ ως άσχετος κάνω αυτό που προτείνουν, καθώς δεν μπορώ να κρίνω πόσο θα αντέξουν πχ τα ψαλίδια. ν

Το να βρω εγώ ανταλλακτικά και να τα πηγαίνω, έχω ακούσει ότι δεν είναι καλή ιδέα, γιατί οι μηχανικοί στραβώνουν και ότι θα βρουν τρόπο να τα παίρνουν από τα μαστορικά.

Για κάποιον που έχουν περάσει πολλά αμάξια απο τα χέρια του πολύ αθώο σε βρίσκω.

Δεν χρειάζεται να αγοράσεις εσύ τα ανταλλακτικά,μπορείς όμως να ρωτήσεις τι θα βάλει και να κοιτάξεις πόσο έχουν ,να δείξεις ότι έχεις κάποια ιδέα απο το αντικείμενο.

Αν και όχι ,δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να αγοράζεις εσύ ανταλλακτικά,ξέρεις τι σου βάζουν και δεν πληρώνεις αέρα.

Τεσπα,ο καθένας είναι κύριος της τσέπης του.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικο μου κανει λιγα σχετικα το χρονο 25-30.000km περιπου.

Παιζει να εχω δωσει 2000€+ σε ουτε εναν χρονο. Δισκοπλακες, αντλια βενζινης, βασεις, αμορτισερ, επισκευες σε ημιαξονια, ρουλεμαν και διαφορα άλλα.

Βεβαια ειναι παλιο. 12 χρονων.

Γενικα εκτος απο την αντλια το αμαξι θα πηγαινε και ετσι αλλα τα αλλαζεις για να ειναι σε καλη κατασταση. Και δεν εχω θεματα με διαρροές λαδιων κτλ.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για κάποιον που έχουν περάσει πολλά αμάξια απο τα χέρια του πολύ αθώο σε βρίσκω.

Δεν χρειάζεται να αγοράσεις εσύ τα ανταλλακτικά,μπορείς όμως να ρωτήσεις τι θα βάλει και να κοιτάξεις πόσο έχουν ,να δείξεις ότι έχεις κάποια ιδέα απο το αντικείμενο.

Αν και όχι ,δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να αγοράζεις εσύ ανταλλακτικά,ξέρεις τι σου βάζουν και δεν πληρώνεις αέρα.

Τεσπα,ο καθένας είναι κύριος της τσέπης του.

Από μηχανικά είμαι τελείως άσχετος, γι' αυτό ρωτάω εδώ μέσα. Είμαι από αυτούς που ρωτάνε κάποια πράγματα τον μηχανικό για να δείξουν ότι ξέρουν, αλλά ξέρω μόνο τα βασικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Makis801

Ότι σου έγραψαν τα παιδιά παραπάνω. Φυσιολογικές φθορές σε ένα αυτοκίνητο με τόσα χλμ που δεν ήταν και δικό σου από καινούργιο. Θα μπορούσαν να είναι αρκετά χειρότερα τα πράγματα. Το τι και αν σου βγάλει κάτι πχ σοβαρό παρακάτω δεν το ξέρει κανένας. Φτιάχνεις αυτά που μπορείς και βλέπεις πως θα πάει το πράγμα. Αν συνεχίσει να βγάζει τότε αποφασίζεις τι και πως. 

Για τις τιμές επίσης δεν βγαίνει άκρη αν δεν γράψεις τι μάρκα ανταλλακτικό μπήκε. Πχ 300€ για δίσκους και τακάκια μπροστά είναι και δεν είναι πολλά. Οι τιμές ξεκινάνε στο περίπου από 35€ ο δίσκος (όχι το ζευγάρι) και φτάνουμε πχ για ATE στα 85€. 2 X 85 + τακάκια 50€ για κάτι νορμάλ + υγρά + εργασία - εξαέρωση βγαίνει το ποσόν. Αν τώρα σου έβαλε τίποτα τούρκικα Remsa και ο Θεός μαζί μας είναι πολλά τα λεφτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για κάποιον που έχουν περάσει πολλά αμάξια απο τα χέρια του πολύ αθώο σε βρίσκω.

Δεν χρειάζεται να αγοράσεις εσύ τα ανταλλακτικά,μπορείς όμως να ρωτήσεις τι θα βάλει και να κοιτάξεις πόσο έχουν ,να δείξεις ότι έχεις κάποια ιδέα απο το αντικείμενο.

Αν και όχι ,δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να αγοράζεις εσύ ανταλλακτικά,ξέρεις τι σου βάζουν και δεν πληρώνεις αέρα.

Τεσπα,ο καθένας είναι κύριος της τσέπης του.

Σιγουρα συμφερει γιατι ξερεις και τι πληρωνεις αλλα υπαρχει ενα αρνητικο! Αν πεσεις σε ελλατωματικο/αστοχια υλικου θα ξαναχρεωθεις τα εργατικα και πρεπει εσυ να το επιστρεψεις και σε καποια ανταλλακτικα πχ ψυγειο θα σου πουν να περιμενεις μερικες μερες μεχρι να εγκριθει..!

Αν ομως το αναλαβει  εξολοκληρου ο μαστορας για 1 χρονο εισαι safe! 

Και συμβουλευω οταν αλλαζεται ψυγειο μηχανης οσο ειναι στην εγγυηση να το ελεγχεται ανα διαστηματα και αν παρει το ματι σας καποια υγρασια αμεσως για αλλαγη!!!  Το να εχεις κανονικη διαρροη ειναι το ευκολο σεναριο γιατι θα δεις νερα κατω!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Το δικο μου κανει λιγα σχετικα το χρονο 25-30.000km περιπου.χρονων.

Που να έκανες και πολλά 😋 ταξί στην επαρχία κάνει λιγότερα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Makis801 είπε

Από μηχανικά είμαι τελείως άσχετος, γι' αυτό ρωτάω εδώ μέσα. Είμαι από αυτούς που ρωτάνε κάποια πράγματα τον μηχανικό για να δείξουν ότι ξέρουν, αλλά ξέρω μόνο τα βασικά.

Γιατι δεν ρωτας να σου προτεινουν ενα συνεργειο με καλυτερες τιμες απο τα περισσοτερα? Εκτος αν εκει που βρισκεσαι δεν εχεις και πολλες επιλογες..

Τουλαχιστον το μη χείρον βέλτιστον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...