Haldol Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Μιας και μιλάτε γι' αντλία... πιο παλιά ήταν συνηθισμένο ότι σε αλλαγή ιμάντα χρονισμού, αλλαζόταν και η αντλία. Γίνεται ακόμα; Το ρημάδι το service manual που έχω για το αμάξι (όχι το «βιβλιαράκι», αλλά ένα πιο "technical" που καβάτζωσα ) δε λέει κάτι. Έχει οδηγίες για το πως ν' αλλάξεις τα μπουζί, τι ροπή θέλει κάθε βίδα, αλλά δε λέει αν αλλάζεις (και) αντλία νερού μαζί με τον ιμάντα, στα 120Κ. 😕
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 44 minutes ago, Haldol said: Μιας και μιλάτε γι' αντλία... πιο παλιά ήταν συνηθισμένο ότι σε αλλαγή ιμάντα χρονισμού, αλλαζόταν και η αντλία. Γίνεται ακόμα; Το ρημάδι το service manual που έχω για το αμάξι (όχι το «βιβλιαράκι», αλλά ένα πιο "technical" που καβάτζωσα ) δε λέει κάτι. Έχει οδηγίες για το πως ν' αλλάξεις τα μπουζί, τι ροπή θέλει κάθε βίδα, αλλά δε λέει αν αλλάζεις (και) αντλία νερού μαζί με τον ιμάντα, στα 120Κ. 😕 Και τώρα συνηθίζεται, ειδικά σε περιπτώσεις κινητήρων που είναι πολύ δύσκολη η αλλαγή ιμάντα. Η λογική πίσω από αυτό είναι να αλλάζεται προληπτικά η αντλία νερού όταν είναι λυμένα τα πάντα (άρα 0 κόστος εργασίας), παρά να περιμένουμε να χαλάσει και πληρώσουμε ξανά την εργασία μόνο και μόνο για αυτό. Τώρα όποιος το θεωρεί υπερβολικό επειδή δεν το λέει το manual, ας αλλάξει το σετ ιμάντα μόνο
Haldol Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, Joshua21 said: Και τώρα συνηθίζεται, ειδικά σε περιπτώσεις κινητήρων που είναι πολύ δύσκολη η αλλαγή ιμάντα. Η λογική πίσω από αυτό είναι να αλλάζεται προληπτικά η αντλία νερού όταν είναι λυμένα τα πάντα (άρα 0 κόστος εργασίας), παρά να περιμένουμε να χαλάσει και πληρώσουμε ξανά την εργασία μόνο και μόνο για αυτό. Τώρα όποιος το θεωρεί υπερβολικό επειδή δεν το λέει το manual, ας αλλάξει το σετ ιμάντα μόνο Το ξέρω, και παλιότερα γι' αυτό γινόταν. Μάλιστα οι πιο πολλοί βάζαν «μεταλλική» (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) με ελαφρώς αυξημένο κόστος έναντι της εργοστασιακής. Υπερβολικός είμαι στη συντήρηση (αλλά απ' την ανάποδη, μην αλλάξω και μοτέρ καμιά ώρα «προληπτικά» ), και μιας και έχω ήδη 91Κ, βρήκα ευκαιρία στο thread... EDIT: Spoiler Και για όποιον ανησυχεί, επειδή λέω συχνά ότι κάνω εργασίες μόνος μου στο αμάξι, ΟΧΙ, δε θα χρονίσω μόνος μου το T-ROC! Τα πιστόνια τα θέλω μεσ' τους κυλίνδρους, όχι γύρω απ'το φεγγάρι σε τροχιά! Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2023 από Haldol
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 3 minutes ago, Haldol said: Το ξέρω, και παλιότερα γι' αυτό γινόταν. Μάλιστα οι πιο πολλοί βάζαν «μεταλλική» (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) με ελαφρώς αυξημένο κόστος έναντι της εργοστασιακής. Υπερβολικός είμαι στη συντήρηση (αλλά απ' την ανάποδη, μην αλλάξω και μοτέρ καμιά ώρα «προληπτικά» ), και μιας και έχω ήδη 91Κ, βρήκα ευκαιρία στο thread... EDIT: Reveal hidden contents Και για όποιον ανησυχεί, επειδή λέω συχνά ότι κάνω εργασίες μόνος μου στο αμάξι, ΟΧΙ, δε θα χρονίσω μόνος μου το T-ROC! Τα πιστόνια τα θέλω μεσ' τους κυλίνδρους, όχι γύρω απ'το φεγγάρι σε τροχιά! Μεταλλική σημαίνει με μεταλλικά πτερύγια αντί για πλαστικά, υποτίθεται (ίσως και να ισχύει δε ξέρω) πως αντέχει περισσότερο. Πάντως δεν χρειάζεται να είσαι υπερβολικός στη συντήρηση για να αλλάξεις και αντλία, ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις που η αντλία είναι πολύ φτηνή και η εργασία πάρα πολύ δύσκολη/ακριβή θα έλεγα πως επιβάλλεται.
Haldol Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 3 minutes ago, Joshua21 said: Μεταλλική σημαίνει με μεταλλικά πτερύγια αντί για πλαστικά, υποτίθεται (ίσως και να ισχύει δε ξέρω) πως αντέχει περισσότερο. Πάντως δεν χρειάζεται να είσαι υπερβολικός στη συντήρηση για να αλλάξεις και αντλία, ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις που η αντλία είναι πολύ φτηνή και η εργασία πάρα πολύ δύσκολη/ακριβή θα έλεγα πως επιβάλλεται. Κατάλαβα. Και το 'χα από χρόνια απορία τι εννοούν, από την άποψη ότι το «τσόφλι» (κέλυφος) σε όλες μεταλλικό είναι... Εγώ είμαι, και καμιά φορά το παρακάνω. Όταν έβαλα το υγραέριο π.χ. μου είπε ο εγκαταστάτης ότι λόγω μεγαλύτερων απαιτήσεων στο ρεύμα, καλό θα ήταν ν' αλλάζω μπουζί «πιο νωρίς». Ε, κι έτσι πέρυσι κατέληξα να πετάξω τα Laser Iridium της NGK με περίπου 17Κ. Γιατί δεν είχα τι να κάνω τα 50€, όχι τίποτε άλλο.
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 6 ώρες πριν, Haldol είπε Το ξέρω, και παλιότερα γι' αυτό γινόταν. Μάλιστα οι πιο πολλοί βάζαν «μεταλλική» (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) με ελαφρώς αυξημένο κόστος έναντι της εργοστασιακής. Υπερβολικός είμαι στη συντήρηση (αλλά απ' την ανάποδη, μην αλλάξω και μοτέρ καμιά ώρα «προληπτικά» ), και μιας και έχω ήδη 91Κ, βρήκα ευκαιρία στο thread... EDIT: Απόκρυψη περιεχομένων Και για όποιον ανησυχεί, επειδή λέω συχνά ότι κάνω εργασίες μόνος μου στο αμάξι, ΟΧΙ, δε θα χρονίσω μόνος μου το T-ROC! Τα πιστόνια τα θέλω μεσ' τους κυλίνδρους, όχι γύρω απ'το φεγγάρι σε τροχιά! https://www.idolz.com/en/2022/11/21/the-importance-of-a-water-pump-impeller/ Για να πάρεις μια ιδέα. Εχω βγάλει με πλαστικό ιμπέλερ 220.000 χλμ χωρίς πρόβλημα , η επόμενη μπήκε με μεταλλικό γιατί έγινε αλλαγή ιμάντα εκκ.
PLACEBO_89 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2023 Στις 18/6/2023 στις 1:08 ΠΜ, sonikk είπε Γεια σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω τί θα μπορούσα να κάνω σε αυτοκίνητο όπου υπάρχει έντονη διαρροή νερού λόγω χαλασμένης αντλίας νερού.Το να προσθετεις καθημερινά δύο και τρεις φορες νερό είναι μια ταλαιπωρία.Επισης το να βάλω φώκια στο δοχείο νερού για να σταματήσει η διαρροή μου είπε ένας μάστορας ότι χειρότερο θα είναι σαν ενέργεια. Επειδή το αυτοκίνητο σύντομα θα αποσυρθεί δεν συμφέρει η επισκευή του. Η διαρροή αν έχω καταλάβει σωστά σε αυτές τις περιπτώσεις οφείλεται σε χαλασμένη τσιμουχα της αντλίας νερού όπου από εκεί χάνεται το νερό. Τί θα μπορούσε να γίνει σαν μια πρόχειρη λυση ώστε να μην φεύγει το νερό; Ευχαριστώ. Να το πασαλειψεις με μια κολλα που να αντεχει στις θερμοκρασιες για να περιορισεις τις διαρροες.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα