Προς το περιεχόμενο

Κάποιος τεχνικός να μου εξηγήσει περίεργες αποσυνδέσεις?


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από geofak,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, MauroPaltoudias είπε

Έχει κάτι "τσακαλια" τεχνικούς που δεν έχουν και πολλή διάθεση να ασχοληθούν εις βάθος (ή απλά το bonus, δεν αποτελεί κίνητρο για αυτούς, για τον άλφα ή βήτα λόγο). Οπότε, η εύκολη λύση είναι πόρισμα περί ανεφικτότητας

 

Σωστός 

2 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Το ανάποδο νομίζω ότι εννοεί (λείπει ένα κόμμα, μεταξύ "οτε" και "από").

Ναι σόρρυ λάθος διατύπωση ήταν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Λύση

Το πρόβλημα δεν είναι στις κάρτες του dslam στην καμπίνα αλλά στις ρεκλέτες στις "πόρτες" (αριστερά στην παραπάνω εικόνα) που πρεσαρονται τα ραζίμ των συνδρομητών που οδεύουν στο απερχόμενο δίκτυο (προς το σπίτι δηλαδή). Αν υπήρχε πρόβλημα στην κάρτα (δεξιά δηλαδή) όλοι θα είχαν θέμα , όχι μόνο εσύ. Το 90% από τις συγκεκριμένες ρεκλετες έχουν κακιά ποιότητα δοντιών και με το χρόνο φεύγει το πάτημα του καλωδίου του συνδρομητή. Η αλλαγή πόρτας χρεώνεται στον ΟΤΕ από τον πάροχο, δηλαδή οταν βγει βλάβη ο τεχνικός του ΟΤΕ δε θα ασχοληθεί πολύ, θα πρεσαρει ξανά το καλώδιο και θα φύγει, η μόνη λύση είναι συνδυαστικό και σωστή συννενόηση και "φιλικός διακανονισμός" μεταξύ των 2 τεχνικών. Δε θα επιλυθεί για πάντα αλλά σίγουρα δε θα έχεις πρόβλημα για αρκετό διάστημα μέχρι να εμφανιστεί ξανά. Έχει αρχίσει ήδη από τον ΟΤΕ η αλλαγή αυτών των ρεκλετών για να μειωθούν οι συγκεκριμένες βλάβες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios Έσο προετοιμασμένος για το γνωστό αφήγημα "μήπως χάλασε το φίλτρο;", "μήπως φταίει το ρουτερ (να το αλλάξουμε); ","αα, φταίει η εσωτερική καλωδιωση, να φέρετε κάποιον να απομονώσει τις άλλες πρίζες και να φέρει και καλώδιο απευθείας από τον κατανεμητή" και ούτω καθεξής. Έχει να κάνει με μια τυποποιημένη διαδικασία που ακολουθείται από όλους τους παρόχους. Εσείς εκεί, να επιμείνετε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, geofak είπε

Το πρόβλημα δεν είναι στις κάρτες του dslam στην καμπίνα αλλά στις ρεκλέτες στις "πόρτες" (αριστερά στην παραπάνω εικόνα) που πρεσαρονται τα ραζίμ των συνδρομητών που οδεύουν στο απερχόμενο δίκτυο (προς το σπίτι δηλαδή). Αν υπήρχε πρόβλημα στην κάρτα (δεξιά δηλαδή) όλοι θα είχαν θέμα , όχι μόνο εσύ. Το 90% από τις συγκεκριμένες ρεκλετες έχουν κακιά ποιότητα δοντιών και με το χρόνο φεύγει το πάτημα του καλωδίου του συνδρομητή. Η αλλαγή πόρτας χρεώνεται στον ΟΤΕ από τον πάροχο, δηλαδή οταν βγει βλάβη ο τεχνικός του ΟΤΕ δε θα ασχοληθεί πολύ, θα πρεσαρει ξανά το καλώδιο και θα φύγει, η μόνη λύση είναι συνδυαστικό και σωστή συννενόηση και "φιλικός διακανονισμός" μεταξύ των 2 τεχνικών. Δε θα επιλυθεί για πάντα αλλά σίγουρα δε θα έχεις πρόβλημα για αρκετό διάστημα μέχρι να εμφανιστεί ξανά. Έχει αρχίσει ήδη από τον ΟΤΕ η αλλαγή αυτών των ρεκλετών για να μειωθούν οι συγκεκριμένες βλάβες.

κοίτα , έχει μια λογική απο τη στιγμή που όποτε πήγε κάποιος στη καμπίνα , αρχικά για μήνα , μετά για κάποιες μέρες πήγαινε σφαίρα η γραμμή

αλλά είναι πολύ τραγικό να είναι κάτι τόσο απλό ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, geofak said:

Το πρόβλημα δεν είναι στις κάρτες του dslam στην καμπίνα

Εμένα πάντως, κατά δήλωση του τεχνικού, ήταν προβληματική κάρτα. Ξεκάθαρα. Όσοι (και όχι όλοι) κούμπωναν εκεί, είχαν θέμα. Απλώς, έτυχε να επιμείνω εγώ.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, MauroPaltoudias είπε

@korakios Έσο προετοιμασμένος για το γνωστό αφήγημα "μήπως χάλασε το φίλτρο;", "μήπως φταίει το ρουτερ (να το αλλάξουμε); ","αα, φταίει η εσωτερική καλωδιωση, να φέρετε κάποιον να απομονώσει τις άλλες πρίζες και να φέρει και καλώδιο απευθείας από τον κατανεμητή" και ούτω καθεξής. Έχει να κάνει με μια τυποποιημένη διαδικασία που ακολουθείται από όλους τους παρόχους. Εσείς εκεί, να επιμείνετε.

όχι αυτά τα έχουν κόψει , μια φορά τα είπανε μετά τέλος .

απλά 2-3 φορές μου πέταξαν για υποβάθμιση σε 50άρα και χρειάστηκε λίγο να τους το κόψω

με το ρούτερ έχουν φάει σκάλωμα οπότε τους κάνω τη χάρη για να μη μείνει άλλη επιλογή

1 λεπτό πριν, MauroPaltoudias είπε

Εμένα πάντως, κατά δήλωση του τεχνικού   ήταν προβληματική κάρτα. Ξεκάθαρα.

"αλλαγή ορίου" μου είπαν οτι κάνανε , δλδ με κούμπωσαν σε άλλο σημείο και τους φάνηκε απίστευτο το οτι συνεχίζει το πρόβλημα μετά απο αυτό

ή με ξανακούμπωσαν αλλού (όπως ανέφερα πριν) ή είναι όλα διαλυμένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, korakios είπε

κοίτα , έχει μια λογική απο τη στιγμή που όποτε πήγε κάποιος στη καμπίνα , αρχικά για μήνα , μετά για κάποιες μέρες πήγαινε σφαίρα η γραμμή

αλλά είναι πολύ τραγικό να είναι κάτι τόσο απλό ....

Όπως τα λες, είναι τόσο απλό αλλά ταυτοχρόνως τόσο δύσκολο να αποφασιστεί γιατί και χρονοβόρο είναι και κόστος έχει. Αλλά η αρχή έχει γίνει.

11 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Εμένα πάντως, κατά δήλωση του τεχνικού   ήταν προβληματική κάρτα. Ξεκάθαρα.

Αλλαγή κάρτας dslam (δεξιά στην παραπάνω εικόνα που κουμπώνει η οπτική) δε γίνεται έτσι, υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που απαιτεί συννενόηση, χρόνο και χρήμα, κάτι άλλο έγινε απλά ανέφερε κάρτα. Αν δεν έπαιζαν πολλοί συνδρομητές ή είχαν επαναλαμβανόμενες βλάβες και μετά από reset κάρτας, ναι είναι εφικτό να γίνει σε εύλογο διάστημα η αλλαγή. 

10 λεπτά πριν, korakios είπε

 

"αλλαγή ορίου" μου είπαν οτι κάνανε , δλδ με κούμπωσαν σε άλλο σημείο και τους φάνηκε απίστευτο το οτι συνεχίζει το πρόβλημα μετά απο αυτό

ή με ξανακούμπωσαν αλλού (όπως ανέφερα πριν) ή είναι όλα διαλυμένα

Η αλλαγή ορίου είναι σε άλλες ρεκλετες , συνήθως κάτω από τις πόρτες, άλλη μάρκα/ποιότητα κι έχουν και μπόσικα για τα καλώδια.

Επεξ/σία από geofak
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, geofak said:

Αλλαγή κάρτας dslam (δεξιά στην παραπάνω εικόνα που κουμπώνει η οπτική) δε γίνεται έτσι, υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που απαιτεί συννενόηση, χρόνο και χρήμα, κάτι άλλο έγινε απλά ανέφερε κάρτα.

Για χρόνο σίγουρα ναι. Ξέχασα να το αναφέρω αυτό : πριν κάποιο καιρό (6-7 μήνες) είχα πάλι θέμα και με έπιασε πανικός. Εν τω μεταξύ μου έχει δώσει το τηλέφωνο του απευθείας, για να μην το δηλώνω βλάβη συνεχώς και του δημιουργώ θέμα (σύμφωνα πάντα, με τα λεγόμενα του). Του στέλνω, αναφέροντας ότι έχουμε πάλι τα ίδια. Μου λέει "μην ανησυχείς, αλλάζουν όλες τις κάρτες ". 10.00-16.00 απ' ό,τι βλέπω στη συνομιλία (ένα 6ωρο δηλαδή, βαριά).

Δεν έχω λόγο να μην σας πιστέψω σε αυτά που λέτε, μάλιστα κρατώ και αυτό που αναφέρατε για τις ρεγκλέτες, που ακούγεται πολύ λογικό και δεν είχε πάει καν η σκέψη μου εκεί.

 

IMG_6682.jpeg

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, MauroPaltoudias είπε

Για χρόνο σίγουρα ναι. Ξέχασα να το αναφέρω αυτό : πριν κάποιο καιρό (6-7 μήνες) είχα πάλι θέμα και με έπιασε πανικός. Εν τω μεταξύ μου έχει δώσει το τηλέφωνο του απευθείας, για να μην το δηλώνω βλάβη συνεχώς και του δημιουργώ θέμα (σύμφωνα πάντα, με τα λεγόμενα του). Του στέλνω, αναφέροντας ότι έχουμε πάλι τα ίδια. Μου λέει "μην ανησυχείς, αλλάζουν όλες τις κάρτες ".

Δεν έχω λόγο να μην σας πιστέψω σε αυτά που λέτε, μάλιστα κρατώ και αυτό για τις ρεγκλέτες που ακούγεται πολύ λογικό.

 

IMG_6682.jpeg

Έκανα επεξεργασία το μήνυμα παραπάνω, δε σε πρόλαβα, όσον αφορά αν υπάρχει συνεχόμενο πρόβλημα.

Ναι για την παραπάνω εικόνα, σε πιστεύω, είχατε όλοι πρόβλημα λόγω κάρτας, δε συμβαίνει συχνά αλλά οκ καλά έκαναν και άλλαξαν για να μην τρέχουν συνέχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, MauroPaltoudias said:

Κρατήστε απλά, ότι σε μια καμπίνα υπάρχει ένα Α πλήθος καρτών. Κάθε κάρτα έχει κάποιες θύρες ( @poulinos, συγχωρέστε με εάν κάτι δεν το λέω σωστά). Κάπου κουμπώνετε εσείς, μαζί με κάποιους άλλους (όχι όλης της καμπίνας προφανώς).

Εγώ ειχα τα ίδια συμπτώματα με εσάς και μετά από πολύ αγώνα και συνεχείς επικοινωνίες (και έναν φίλο στα κεντρικά του ΟΤΕ / γραφείο, όχι τεχνικό τμήμα), καταφέραμε να κατεβάσουμε 2 και 3 φορές  τον τεχνικό πεδίου (αυτόν δηλαδή, που είναι χρεωμενος την περιοχή μας) και να εντοπίσει τη βλάβη. Αρχικά με κούμπωσε σε άλλη κάρτα (άρα κάποιος άλλος δυσμοιρος έτρωγε τις αποσυνδέσεις) και κάποια στιγμή μετά από 6-7 μήνες, αντικατασταθηκε και η χαλασμένη κάρτα. Κάπου στο adsl.gr είχε αναφερθεί το ζήτημα εκτενώς. Λύσεις τύπου αλλαγή ρεγκλέτας κ.λπ., είχαν ήδη δοκιμαστεί.

αυτο το μηχανημα ειναι απο αστικο κεντρο.θα μπορουσε να ειναι και απο καμπινα που απλα θα ειχε μονο Vdsl καρτες. καθε καρτα εχει πανω χ συνδρομητες αναλογως την εταιρεια.μπορει να ειναι 48 μπορει να ειναι 72. και υπαρχει ανα καλωδιο το οποιο αναπτυσεται σε ρεγκλετες και που σε αυτο ειναι ολοι οι συνδρομητες.

μπορει μια καρτα να εχει προβλημα μονο σε ενα οριο και να επηρεαζει μονο ενα συνδρομητη,μπορει ομως να εχει προβλημα σε πολλα ορια και να επηρεαζει πολλους συνδρομητες ή μπορει να εχει προβλημα ολοκληρη πχ ασταθεια και να κανει συνεχεια reboots.αν εχει χαλασει ενα οριο ή μια λυση ειναι να αλλαξεις την καρτα ή απλα βγαζεις εκτος το οριο και το μαρκαρεις ως bad και δεν το ξαναχρησιμοποιεις.

σε καμπινες vodafone εχει βγει η φημη οτι υπαρχουν θεματα στις ρεγκλετες που δημιουργουν αποσυνδεσεις στους χρηστες και η λυση ειναι ή να αλλαχτουν οι ρεγκλετες ή τους βγαζουν εκτος ρεγκλετας.

DSC00032.webp

11 hours ago, korakios said:

Και εννοώ τεχνικός, όχι "τεχνικός¨ γιατί απο θεωρίες μπορεί να φτάσουμε στους εξωγήινους , πάμε:

Σε σύνδεση fiber to the neighbor 100άρα , η γραμμή μπορεί να είναι κομπλέ απο 10λεπτά έως 48ώρες με μηδέν λάθη και ξαφνικά να παγώνει

(έχω πετύχει και snr με τιμές μείον ) πχ

  Hide contents

image.png.7bc91fdffafc93db10b7ae472d72fbc9.png 

ενώ πριν (όταν ξεκινάν παγώματα , πέφτει ο συγχρονισμός και έχω δει snr 25+ αλλά πάλι μετά απο λεπτό πέφτει)

απο το σπίτι δεν είναι μιας και το πέτυχαν έξω στο καλώδιο που έρχεται απο ΟΤΕ , χαλκός δεν είναι απο τη στιγμή που κρατά ώρες μια χαρά ,άρα τους έμεινε η καμπίνα

Κλασσικά όταν ρώτησα τη voda αν είναι ιδιόκτητο και αν εμπλέκεται ο ΟΤΕ μου είπαν όχι , μετά το σφύριξαν οτι παίζει να είναι καμπίνα του ΟΤΕ

κάνανε και ένα συνδυαστικό έλεγχο στις καμπίνες και "δεν βρήκαν πρόβλημα" , αργότερα κάνανε αλλαγή ορίου (κούμπωμα σε άλλο σημείο) , αλλά τα ίδια

Όταν πρόσφατα με ενημέρωσαν οτι περασμένη Πέμπτη θα κάνανε τεχνικό έλεγχο , ήδη η γραμμή μου είχε στρώσει απο Δευτέρα όπου και έμαθα τότε πήγε τεχνικός στην καμπίνα του ΟΤΕ (και Τετάρτη τεχνικός της Voda) ,

άντε λέω όλα καλά , μου ήρθε sms απο voda οτι η βλάβη αποκαταστάθηκε , θα γίνει πίστωση του ποσού και διαπίστωσα δεν είχα τηλ .

Επανεκκίνηση το ρούτερ και ξανά τα ίδια (πλέον είναι απο 10λεπτά έως κάτι ώρες , με λάθη στη γραμμή)

 

Άρα τι φταίει αν γνωρίζει κάποιος ? Πιστεύω σε κάποια καμπίνα γίνεται η φάση

Μου πρότειναν να αλλάξω σε 50άρα , αλλά πιστεύω οτι και 4άρα να είναι όταν θα ξεκινά θόρυβος στη γραμμή θα κόβει

Τώρα που ξέμειναν απο ιδέες θα μου αλλάξουν ρούτερ 😂

Οτι η γραμμη παιζει για καποιες ωρες σωστα και μετα σταματαει δεν υποδηλωνει αυτοματα οτι δεν ειναι ο χαλκος.ειχε τυχει να πω σε πελατη ο οποιος καθε μερα μεχρι τις 10:00 το πρωι επαιζε μια χαρα.στην 10 η ωρα (καθε μερα σχεδον η ιδια ωρα) επεφτε ο συγχρονισμος του σε πολυ χαμηλη ταχυτητα και μετα απο καποιες ωρες ξαναρχοταν στα φυσιολογικα του. κατι γινοταν με τον χαλκο και τον επηρεαζε.οπως εχει γινει ακομα και με φωτειζομενη πινακιδα που περναγε κοντα απο καλωδιο οτε και εριχνε το sync οταν αναβε.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά θα λυθούν όταν μπει οπτική παντού. Ούτε χαλκός ούτε θόρυβοι ούτε έχετε κάνει επανεκκίνηση το router και σαχλαμάρες... Σόρι δεν βοήθησα στο πρόβλημα απλά λέω... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, mechpanos said:

Όλα αυτά θα λυθούν όταν μπει οπτική παντού. Ούτε χαλκός ούτε θόρυβοι ούτε έχετε κάνει επανεκκίνηση το router και σαχλαμάρες... Σόρι δεν βοήθησα στο πρόβλημα απλά λέω... 

σωστο ειναι αυτο.ουτε στο vdsl απο kv δεν θελουν να ριξουν λεφτα που λεει ο λογος. ftth ειναι το μελλον και ολοι αυτο θελουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...