Bitbit Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Έχετε διαγράψει κατάστημα λόγω συμπεριφοράς κάποιου υπαλλήλου; Συνήθως δεν έδινα σημασία και κοιτούσα να κάνω τη δουλειά μου. Για χρόνια πήγαινα σε συγκεκριμένη επιχείρηση (δεν έχει σημασία το είδος και η περιοχή). Εκεί κάποιες ώρες πετύχαινα μια υπάλληλο που είχε κάτι μούτρα... Πλησίαζε να σε εξυπηρετήσει και νόμιζες ότι ερχόταν για καβγά. Προφανώς δεν ήταν κάτι τυχαίο αλλά αυτό είναι το στυλ της μιας και έτσι ήταν συνέχεια. Δεν έδινα σημασία, έκανα τη δουλειά μου, έφευγα. Πριν κάποιες μέρες που ζήτησα κάτι, μου απάντησε, εγώ δε το έπιασα με την πρώτη και με ρωτάει πάλι με νεύρα. Σε τέτοιο βαθμό που λέω κάτι παίζει τώρα. Μπορεί κάτι να είχε γίνει και να είχε νεύρα. Μπορεί να ήταν απλήρωτη, μπορεί να δούλευε 12 ώρες, μπορεί.... Λύνεται το θέμα, της λέω ότι δεν κατάλαβα τι ρώτησε. Μου λέει οκ, ούτε ένα χαμόγελο και φεύγω. Επειδή λοιπόν μου την έδωσε να βλέπω κάθε φορά την ξυνισμένη μούρη της και να αναρωτιέμαι αν μου φέρει τίποτα στο κεφάλι δε πρόκειται να ξαναπατήσω στο κατάστημα. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο; Απορώ πως προσλαμβάνετε μερικοί τέτοια άτομα 1 2
phanispal Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Mου έχει τύχει και αν δεν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος να πηγαίνω στο συγκεκριμένο, απλά δεν ξαναπάω. 3
Charismo Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δεν μου έχει τύχει ποτέ να ξεκόψω λόγω υπαλλήλου, αλλά δεν μου έτυχε και κάτι ακραίο μέχρι στιγμής. Απλά οι κλασικοί κακόκεφοι υπάλληλοι που είναι λες και έχουν μονίμως σκ@τ@ κάτω από τη μύτη και τα μυρίζουν, τους οποίους αγνοώ και συνεχίζω. Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν αρπάζομαι εύκολα, αλλά αν στραβώσω με κάτι (πράγμα σπάνιο) το τραβάω από τα μαλλιά. Οπότε ναι, με βλέπω ικανό αν κάποιος είναι ακραία αντιεπαγγελματίας να μην ξαναπατήσω σε κατάστημα αφού πρώτα τον στολίσω. Μακάρι να μην συμβεί. 😅
Haldol Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Προσωπικά ρίχνω πολύ εύκολα άκυρο σε καταστήματα. Να'μαστε καλά, υπάρχουν δεκάδες ή εκατοντάδες, σε κάθε χώρο. Και κυρίως σε μικρά, όπου ο «υπάλληλος» ενδέχεται να μην είναι καν υπάλληλος, αλλά ιδιοκτήτης, γιος, ανιψιά ή συμπεθέρα, ή κάτι άλλο «κοντινό», δε βρίσκω έναν λόγο (έτσι για δείγμα) να «στηρίξω» μία επιχείρηση που μου φέρεται σκάρτα. Σε αλυσίδες είμαι πιο χαλαρός, μιας και ο υπάλληλος είναι απλά ένας τυχαίος κακομοίρης από τους 50+ εκεί μέσα, που κάποτε έστειλε ένα έτοιμο και κακογραμμένο βιογραφικό με email στο hr@ «μπας και». Αν μιλάμε για κάτι ακραίο (π.χ. να με προσβάλει), εννοείται ότι θα γίνει θέμα σε κάποιον ανώτερο, αλλά ως τώρα δε μου 'χει τύχει ποτέ τέτοιο σκηνικό. Για να 'μαι ειλικρινής όμως, δε μου τυχαίνει συχνά να πέσω σε στραβό υπάλληλο. Ίσως να μην έχει γίνει ούτε 5 φορές στη ζωή μου. Μπορεί να παίζει κάνα ρόλο το ότι δεν είμαι κι εγώ στραβός (όσο μου φέρονται οκ), με υπομονή, και κατανόηση για τυχόν λάθη, αλλά και ευγενικός, ή απλά να 'μαι κωλόφ@ρδος, δε ξέρω. 2
NikosKallithea Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Αναλογα για τι καταστημα μιλας, αν είναι για καφε πάω και διπλα, αλλα αν ειναι πχ το συνεργείο που εμπιστεύομαι και ενας εκει μεσα εχει μούτρα είναι δουλειά του αφεντικού να τον βάλει στην θέση του Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2023 από NikosKallithea 2
Menelaos83 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 1 λεπτό πριν, Charismo είπε Δεν μου έχει τύχει ποτέ να ξεκόψω λόγω υπαλλήλου, αλλά δεν μου έτυχε και κάτι ακραίο μέχρι στιγμής. Απλά οι κλασικοί κακόκεφοι υπάλληλοι που είναι λες και έχουν μονίμως σκ@τ@ κάτω από τη μύτη και τα μυρίζουν, τους οποίους αγνοώ και συνεχίζω. Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν αρπάζομαι εύκολα, αλλά αν στραβώσω με κάτι (πράγμα σπάνιο) το τραβάω από τα μαλλιά. Οπότε ναι, με βλέπω ικανό αν κάποιος είναι ακραία αντιεπαγγελματίας να μην ξαναπατήσω σε κατάστημα αφού πρώτα τον στολίσω. Μακάρι να μην συμβεί. 😅 Σε τετοια φαση ακριβως ειμαι και γω. Γενικα στα καταστηματα που παω αν υπαρχει εναλλακτικη να παω σε αλλον υπαλληλο του μαγαζιου που εκεινη την ωρα ειναι ελευθερος τον επιλεγω. Ακομα και στα σουπερ μαρκετ υπαρχουν ταμιες που ειναι μονιμως αμιλητες οτι και να γινει οποτε παω σε αλλο ταμειο.Αν υπαρχει μονο ενας υπαλληλος αναγκαστικα παω σε αυτον και ειμαι και γω οσο πιο αμιλητος μπορω, δλδ ουτε καλημερα η καλησπερα δεν θα πω.
phanispal Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 8 λεπτά πριν, Haldol είπε Αν μιλάμε για κάτι ακραίο (π.χ. να με προσβάλει), εννοείται ότι θα γίνει θέμα σε κάποιον ανώτερο Εγώ πάλι δε νομίζω ότι θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Αν με προσβάλλει κάποιος το πολύ να τον κράξω επιτόπου. Τώρα αυτά τα "φέρε μου τον υπεύθυνο να σου δείξω εγώ" μου φαίνονται λίγο "κυρία ο Γιώργος με είπε κεφάλα, βάλτε τον τιμωρία". 2 4
Charismo Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 1 minute ago, phanispal said: Εγώ πάλι δε νομίζω ότι θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Αν με προσβάλλει κάποιος το πολύ να τον κράξω επιτόπου. Τώρα αυτά τα "φέρε μου τον υπεύθυνο να σου δείξω εγώ" μου φαίνονται λίγο "κυρία ο Γιώργος με είπε κεφάλα, βάλτε τον τιμωρία". Ναι όντως, το να καλέσω τον υπεύθυνο του καταστήματος μου ακούγεται πολύ μπελάς για το δικό μου καλό. Τις περισσότερες φορές μου φαίνεται αδιανόητο να μην γνωρίζουν οι υπεύθυνοι για τη λάθος συμπεριφορά των εργαζόμενων που το κάνουν συστηματικά, οπότε να το επισημάνω κι εγώ απλά θα μπει από το ένα αυτί τους και θα βγει από το άλλο. Ας τα βρουν μόνοι τους. 😅
haris_216 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Είμαι loyal πελάτης σε επιχειρήσεις που έχω μείνει ικανοποιημένος, ακόμα και αν κάποια πράγματα είναι εις βάρος μου (πχ να μην έχει την καλύτερη δυνατή τιμή ή να είναι σε μεγαλύτερη απόσταση από κάποια εναλλακτική). Από την άλλη είμαι και...κέρατο βερνικωμένο και θα ρίξω άκυρο σε επιχείρηση που με "χάλασε" ακόμα και αν έχει την καλύτερη δυνατή τιμή στην πιάτσα, το καλύτερο προϊόν ή είναι δίπλα στο σπίτι μου. Έχω ρίξει "μαύρο" σε επιχείρηση (πέραν της μίας) αλλά συνήθως όταν το "πρόβλημά" μου είναι ο ιδιοκτήτης και όχι ο υπάλληλος. Οι υπάλληλοι έρχονται και παρέρχονται και δεν θέλω να στιγματίσω μια επιχείρηση από την συμπεριφορά ενός υπαλλήλου. Δεν είναι πάντα βέβαιο ότι θα ξέρει ο ιδιοκτήτης τι παίζει (κακώς βέβαια) κι επειδή εγώ δεν θα ήθελα να μπω στην διαδικασία να δώσω το feedback, θεωρώ ότι δεν είναι και δίκαιο να "μαυρίσω" την επιχείρηση, ακόμα και αν αυτό αφορά μόνο αυτό που γίνεται μέσα στο μυαλό μου. ΥΓ. Σαν εργαζόμενος έρχομαι σε επαφή με κόσμο. Κατά γενική ομολογία όμως είμαι καλός σε αυτό που κάνω και συνήθως δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση. Η θεωρία μου είναι ότι "όχι, δεν θα σε αφήσω να με τσαντίσεις". Όταν όμως κάποια στιγμή αυτό συμβεί (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες) διασκεδάζω πραγματικά με το attitude "δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος εδώ;" γιατί ξέρω ότι θα πάρουν τα α.....δια μου, αφού οι εκάστοτε προϊστάμενοι/εργοδότες με ξέρουν ποιος είμαι και πως λειτουργώ και προφανώς για να φτάσουμε σε εντάσεις εμπλέκεται κάποιος μικροδικτατορίσκος Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2023 από haris_216
Basilhs23___ Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δεν μπορώ να απαντήσω μονολεκτικά με ένα ναι ή με ένα όχι. Βασικά δεν ξέρω καν τι θα έκανα. Το πιθανότερο είναι να μην έκανα τίποτε, διότι σαν άτομο, προσπαθώ να "δω" όσο μπορώ τι πιθανόν κρύβεται πίσω από μια κακή συμπεριφορά ενός ανθρώπου, χωρις φυσικά να είμαι υποχρεωμένος για κάτι τέτοιο. Μια φορά σκεφτόμουν να αφήσω σχόλιο στο google ότι υπάρχει ένας προβληματικός υπάλληλος στο ταμείο που σηκώνει τα τηλέφωνα, δεν έκανα κάτι διότι φαίνεται πως ήταν ξένος και δεν ήξερε καλά ελληνικά, μιλούσε θυμωμένα και μονοκόμματα. Άλλο που μπορεί να συμβαίνει με κάποιους είναι να έχουν ψυχολογικά. Δεν φταίει σε κάτι ο πελάτης σε όλα αυτά αλλά ο εργοδότης που τους προσέλαβε. Ο κολλητός μου είχε μπει πριν χρόνια σε ένα mediamarkt και ο security ήταν ψηλοαγενης επειδή μπήκε μέσα με την τσάντα και δεν την έβαλε στα ντουλάπια. Σε άλλο μαγαζί πήγε να ρωτήσει έναν πωλητή αν αγοράζοντας αλλά 2 προϊόντα μαζί με μια τηλεόραση LCD θα του κάνουν καλύτερη τιμή, ο πωλητής του λέει "επειδή εμείς ξέρουμε ότι μπήκατε από πριν στο σκρουτζ να δειτε την χαμηλότερη τιμή εμείς την έχουμε ήδη πιο χαμηλή από εκεί και δεν μπορούμε να την ρίξουμε παραπάνω", ότι να ναι, άλλο ρώτησε άλλο απάντησε προφανώς με δασκαλεμα του αφεντικού. Μαύρο και στα 2 μαγαζιά.
1comment Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Τώρα όντως άνοιξες θέμα για κάτι τέτοιο; Απίστευτο! Προφανώς όταν σε ενοχλεί η συμπεριφορά του οποιουδήποτε, υπαλλήλου, φίλου, συγγενή, γείτονα, τον ξεκόβεις. Δηλαδή τι περιμένεις; Να σου πούμε μπράβο ή κακώς το έκανες; 1
Bitbit Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 3 minutes ago, 1comment said: Τώρα όντως άνοιξες θέμα για κάτι τέτοιο; Απίστευτο! Προφανώς όταν σε ενοχλεί η συμπεριφορά του οποιουδήποτε, υπαλλήλου, φίλου, συγγενή, γείτονα, τον ξεκόβεις. Δηλαδή τι περιμένεις; Να σου πούμε μπράβο ή κακώς το έκανες; δεν είχα τι να κάνω γι αυτό 1
Charismo Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 5 minutes ago, 1comment said: Τώρα όντως άνοιξες θέμα για κάτι τέτοιο; Απίστευτο! Προφανώς όταν σε ενοχλεί η συμπεριφορά του οποιουδήποτε, υπαλλήλου, φίλου, συγγενή, γείτονα, τον ξεκόβεις. Δηλαδή τι περιμένεις; Να σου πούμε μπράβο ή κακώς το έκανες; Η πρώτη Παρασκευή που επισκέπτεσαι το forum?
Haldol Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 56 minutes ago, phanispal said: Εγώ πάλι δε νομίζω ότι θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Αν με προσβάλλει κάποιος το πολύ να τον κράξω επιτόπου. Τώρα αυτά τα "φέρε μου τον υπεύθυνο να σου δείξω εγώ" μου φαίνονται λίγο "κυρία ο Γιώργος με είπε κεφάλα, βάλτε τον τιμωρία". Να τσακωθώ εκείνη τη στιγμή με τον ίδιο δεν υπάρχει καμία περίπτωση. Γενικά δε τσακώνομαι. Πιο εύκολο μου είναι να ζητήσω (από άλλον υπάλληλο, όχι από τον ίδιο) να μιλήσω με κάποιον ανώτερο, ή / και να στείλω ακόμα και επιστολή στην εταιρεία. Αλλά για κάτι σούπερ ακραίο όλα αυτά, όχι επειδή δε μ' εξυπηρέτησε, ή ήταν κακομούτσουνος. Που ξαναλέω δε μου 'χει τύχει κάτι τόσο εξτρίμ ποτέ ως τώρα.
rus Δημοσ. 17 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2023 Στις 16/6/2023 στις 12:48 ΜΜ, Bitbit είπε Έχετε διαγράψει κατάστημα λόγω συμπεριφοράς κάποιου υπαλλήλου; Συνήθως δεν έδινα σημασία και κοιτούσα να κάνω τη δουλειά μου. Για χρόνια πήγαινα σε συγκεκριμένη επιχείρηση (δεν έχει σημασία το είδος και η περιοχή). Εκεί κάποιες ώρες πετύχαινα μια υπάλληλο που είχε κάτι μούτρα... Πλησίαζε να σε εξυπηρετήσει και νόμιζες ότι ερχόταν για καβγά. Προφανώς δεν ήταν κάτι τυχαίο αλλά αυτό είναι το στυλ της μιας και έτσι ήταν συνέχεια. Δεν έδινα σημασία, έκανα τη δουλειά μου, έφευγα. Πριν κάποιες μέρες που ζήτησα κάτι, μου απάντησε, εγώ δε το έπιασα με την πρώτη και με ρωτάει πάλι με νεύρα. Σε τέτοιο βαθμό που λέω κάτι παίζει τώρα. Μπορεί κάτι να είχε γίνει και να είχε νεύρα. Μπορεί να ήταν απλήρωτη, μπορεί να δούλευε 12 ώρες, μπορεί.... Λύνεται το θέμα, της λέω ότι δεν κατάλαβα τι ρώτησε. Μου λέει οκ, ούτε ένα χαμόγελο και φεύγω. Επειδή λοιπόν μου την έδωσε να βλέπω κάθε φορά την ξυνισμένη μούρη της και να αναρωτιέμαι αν μου φέρει τίποτα στο κεφάλι δε πρόκειται να ξαναπατήσω στο κατάστημα. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο; Απορώ πως προσλαμβάνετε μερικοί τέτοια άτομα Επίσης είναι η μοναδική περίπτωση που είμαι τόσο συχνός πελάτης και δε λέμε ούτε γεια. Και για να μη βιαστείτε να κάνετε τα γνωστά σχόλια, μιλάμε για 50αρα Εχω ειχα προσεξει αγενια υπαλληλων και ξυνισμενα μουτρα στο Λιντλ, αλλα φυσικα δεν ηταν αυτος λογος για να διαγραψω το φτηνοτερο sm 🙂 (χρησιμοποησα υπερσυντελικο γιατι τωρα η κατασταση εχει βελτιωθει)
Προτεινόμενες αναρτήσεις