Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εμπειρίες σε 1.8Τ 20V Ibiza Cupra 6L

"Kαλές" βάσεις μηχανής Lemforder είχαν θέματα. Η βάση του σασμάν άρχιζε να τρίζει στο χρόνο, και η βάση από τη μεριά του κινητήρα ήταν πολύ χαλαρή (κουνιόταν το μοτέρ σπρώχνοντας το με το χέρι, και το ένοιωθα όταν βύθιζα το γκάζι βαθιά) οπότε έφερα από oemvwshop γνήσιες και τις έβαλα και λύθηκαν τα προβλήματά μου.

Γρύλλοι παραθύρων Valeo. Ο αριστερός ήταν κομπλέ, ο δεξιός είχε διαφορετική σχεδίαση στο "καρούλι" που μαζεύει τις ντίζες. Βιδώνοντας το μοτέρ πάνω έβρισκε, και μπλόκαρε το παράθυρο. Αναγκαστικά βάλαμε ροδέλες μεταξύ μοτέρ και γρύλου αλλά κάτι ενοχλούσε πάλι, επειδή η αυτόματη λειτουργία ποτέ δεν δούλεψε στο δεξί παράθυρο. Μετά από λίγο καιρό τον άλλαξα με έναν ιταλικό που μου πρότεινε το μαγαζί ανταλλακτικών και μπήκε κομπλέ σαν εργοστασιακός και δούλεψε σωστά.

Ακρόμπαρα Meyle HD ("ενισχυμένα"), το ένα έκανε τρύπα στο λάστιχο στα δύο χρόνια και ξέρασε γράσο.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...