Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λόγω θορύβου στην αριστερή πλευρά του οχήματος μου κατά την στροφή (VW Polo 1.4 16v 2010) , αποφάσισα να αλλάξω μπιλιοφόρο και ακρόμπαρο-ημίμπαρο , τα οποία είχαν πάρει λίγο.
Σε αναζήτηση ανταλλακτικών , είδα πως βγάζουν πάρα πολλές μάρκες, από τις οποίες γνώριζα 2-3.
Εν τέλει λόγω διαφοράς στην τιμή πήρα μπιλιοφόρο της STELLOX τον οποίο μου πρότεινε υπάλληλος του καταστήματος, καθώς ο SKF έβγαινε στα 55 , ενώ αυτός που πήρα στα 33 και όπως είπε δεν έχει κάποια ουσιαστική διαφορά πλην της φίρμας (θα δείξει).
Επίσης πήρα πακέτο ακρόμπαρο και ημίμπαρο της LEMFΟRDER (νομίζω φοράνε τα μαμα bmw) και έχω ακούσει καλές αξιολογήσεις.
Έχετε γνώμη για τις ανωτέρω μάρκες.
Ή για κάποια από τις παρακάτω , νομίζω πως θα βοηθηθούν όσοι έχουν αυτοκίνητο VAG group στο μέλλον από εμπειρίες :
Trakmotive
FAG
Denckermann
BGA
MATELLI
OPTIMAL
AUTOMEGA
JXA
RIDEX
JOPEX - JP GROUP
NTY
VAICO
METALCAUCHO
SWAG
FEBEST
STARLINE
TOPRAN
SOREA
CIFAM
GKN

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά lemforder, mahle είναι oem κατασκευαστές. Όπως κ πολλοί άλλοι σε κάποια ανταλλακτικά. Π.χ. valeo σε διάφορα, man σε φίλτρα κοκ. 

Είναι ψιλολαχείο το πράγμα αν δεν πάρεις τα πανάκριβα εργοστασιακά.

Παρόμοιες ονομασίες, "γερμανική" ποιότητα κ προέλευση με κατασκευή σε κινεζικά εργοστάσια με ποιότητα κλαφτα.

Γενικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι συναρμολογήσεις. Αν μπορείς να βρεις ποιος τους παραδίδει το ανταλλακτικό αν μπορέσεις να πάρεις το ίδιο brand έχεις βάσιμες ελπίδες να είναι εξίσου ή παραπλήσιες ποιότητας με το εργοστασιακό.

Σε ορισμένα ανταλλακτικά ακόμη και εργοστασίου αναγράφεται ο κατασκευαστής. Αλλά όχι σε όλα, δυστυχώς.

 

Screenshot_2023-06-15-22-47-05-27_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Screenshot_2023-06-15-22-46-25-20_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Επεξ/σία από Αντώνης Τ.
Δημοσ.

Έχεις δίκιο. Συγκεκριμένα η SKF όπως είδα, βγάζει οικονομική σειρά (Made in China) σχεδόν στην μισή του τιμή του (Made in Sweden) SKF με τον ίδιο ακριβώς κωδικό, προσθέτοντας το γράμμα G στο τέλος.
Ωστόσο , σε γενικές γραμμές , κάποια brand , είναι περισσότερο αξιόπιστα από  άλλα.

Προσωπικά απέφυγα τα (made in asia) προϊόντα.

Δημοσ.

Οι περισσότεροι Κινα πάνε απλά πιο επώνυμες μάρκες ζητάνε καλύτερη ποιότητα στα υλικά και καλύτερη κατασκευή από τους Κινέζους.

Την εχουν;;;; Μόνο ο χρόνος ζωής του ανταλλακτικού και η ποιότητά του θα δείξει. Αλλα θα σου βγουν πιο ποιοτικά αλλα σαν τα γνησια κινέζικα. Ετσι οπως εγινε το ανταλλακτικό προτιμώ κάτι μετριο σε τιμη  παρά πανάκριβο επώνυμο με το ερωτηματικό αν όντως βγει πιο αξιόπιστο ή θα εχει την ίδια συμπεριφορά με το κινέζικο.

Κάποιοι προτιμούν τα γνησια. Αποψή τους και καλά κάνουν. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Οι περισσότεροι Κινα πάνε απλά πιο επώνυμες μάρκες ζητάνε καλύτερη ποιότητα στα υλικά και καλύτερη κατασκευή από τους Κινέζους.

Την εχουν;;;; Μόνο ο χρόνος ζωής του ανταλλακτικού και η ποιότητά του θα δείξει. Αλλα θα σου βγουν πιο ποιοτικά αλλα σαν τα γνησια κινέζικα. Ετσι οπως εγινε το ανταλλακτικό προτιμώ κάτι μετριο σε τιμη  παρά πανάκριβο επώνυμο με το ερωτηματικό αν όντως βγει πιο αξιόπιστο ή θα εχει την ίδια συμπεριφορά με το κινέζικο.

Κάποιοι προτιμούν τα γνησια. Αποψή τους και καλά κάνουν. 

Καμιά φορά τα ιμιτασιον σου δημιουργούν περισσότερα θέματα . Και επειδή έχεις Opel όπως και εγώ το Corsa c έχω παιδεύει με τις τάπες παγουριου ψυκτικού . Γνήσια δε υπάρχει και ιμιτασιον ενώ πιάνουν καλά μετά από καιρό δε δουλεύει η βαλβίδα και πετάει τα νερά . 

 

14 ώρες πριν, adirty είπε

Λόγω θορύβου στην αριστερή πλευρά του οχήματος μου κατά την στροφή (VW Polo 1.4 16v 2010) , αποφάσισα να αλλάξω μπιλιοφόρο και ακρόμπαρο-ημίμπαρο , τα οποία είχαν πάρει λίγο.
Σε αναζήτηση ανταλλακτικών , είδα πως βγάζουν πάρα πολλές μάρκες, από τις οποίες γνώριζα 2-3.
Εν τέλει λόγω διαφοράς στην τιμή πήρα μπιλιοφόρο της STELLOX τον οποίο μου πρότεινε υπάλληλος του καταστήματος, καθώς ο SKF έβγαινε στα 55 , ενώ αυτός που πήρα στα 33 και όπως είπε δεν έχει κάποια ουσιαστική διαφορά πλην της φίρμας (θα δείξει).
Επίσης πήρα πακέτο ακρόμπαρο και ημίμπαρο της LEMFΟRDER (νομίζω φοράνε τα μαμα bmw) και έχω ακούσει καλές αξιολογήσεις.
Έχετε γνώμη για τις ανωτέρω μάρκες.
Ή για κάποια από τις παρακάτω , νομίζω πως θα βοηθηθούν όσοι έχουν αυτοκίνητο VAG group στο μέλλον από εμπειρίες :
Trakmotive
FAG
Denckermann
BGA
MATELLI
OPTIMAL
AUTOMEGA
JXA
RIDEX
JOPEX - JP GROUP
NTY
VAICO
METALCAUCHO
SWAG
FEBEST
STARLINE
TOPRAN
SOREA
CIFAM
GKN

Πολλες εταιρείες έχουν ίδιους κωδικούς ανταλλακτικού και διαφέρει η ποιότητα/χώρα .

Τουλάχιστον σε σύστημα διεύθυνσης & βάσεις έχω χρησιμοποιήσει σε αμάξια 10 ετιας εάν όχι γνήσια , skf , fag , lemforder.

Για να σου άρπαξε ο μπιλιοφορος επειδή τη έχω πατήσει είχε σκιστεί καιρό η φούσκα και είχε φύγει το γρασσο. Να δεις και στη άλλη μεριά σε τι κατάσταση είναι .

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Καμιά φορά τα ιμιτασιον σου δημιουργούν περισσότερα θέματα . Και επειδή έχεις Opel όπως και εγώ το Corsa c έχω παιδεύει με τις τάπες παγουριου ψυκτικού . Γνήσια δε υπάρχει και ιμιτασιον ενώ πιάνουν καλά μετά από καιρό δε δουλεύει η βαλβίδα και πετάει τα νερά .

Ναι παίζει αυτό που λες ορισμένα με ανταλλακτικά. Το ιδιο πρόβλημα ειχα με ενα φορτηγακι fiat. Τρύπησε το παγούρι πήρα καινούργιο με ταπα και πέταξα την παλιά. Μετά από 2-3 χρόνια πέταξε νερα από την ταπα και δεν εκλεινε καλά. Πήγα σε απόσυρση βρήκα ενα από γνησιο παγούρι. Στα ίδια λεφτά περίπου με το ιμιτασιόν αλλα είναι γνησιο και δεν νομίζω να εχω πρόβλημα.

Να σου πω όμως τι επαθα με πολλαπλασιαστή;; Ταπαιξε ο δικός βάζω delphi που υποτίθεται είναι η κορυφαία μαρκα τον πληρωνω 130 και μετά μετά από κανενα χρόνο πρόβλημα μου λέει ο εγκατασταστης. Πέρασε λεει χρόνος πρόβλημα λεει με την εγγυηση μετα από φασαρία εριξα και γω νερό στο κρασί μου βαζουμε εναν hyuntai 🤣 μαρκα μεκαψες με 75 ευρω να μην πληρωσω μετά από 2 χρόνια κανένα πρόβλημα.

Δημοσ.

Οι κινεζοι εχουν αντιγραψει τα παντα και βγαζουν τα παντα 

Πηγαν οι δυτικοι και εκαναν εργοστασια εκει,και τους πηραν μεχρι τα σχεδια ετοιμα για να μην κουραζονται

Η ποιοτητα ειναι ακριβως η ιδια αλλα πρεπει να σου πει καποιος που εχει ξαναδοκιμασει την Χ, Υ κινεζικη μαρκα 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Titos301 είπε

εγκεφαλο για abs golf του 2009 εχουμε καμια ιδεα που μπορουμε να βρουμε;

Παλιότερα είχα εξυπηρετηθεί με Golf2 σε έναν στο Κορωπί Αττικής.

Φέρνουν μόνο για VW GROUP.

Σου τους στέλνω σε p.m να μη θεωρηθεί προώθηση και Μαντούς τηλέφωνο 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, vagos789 είπε

Οι κινεζοι εχουν αντιγραψει τα παντα και βγαζουν τα παντα 

Πηγαν οι δυτικοι και εκαναν εργοστασια εκει,και τους πηραν μεχρι τα σχεδια ετοιμα για να μην κουραζονται

Η ποιοτητα ειναι ακριβως η ιδια αλλα πρεπει να σου πει καποιος που εχει ξαναδοκιμασει την Χ, Υ κινεζικη μαρκα 

 

Κάνεις λάθος. Ο ποιοτικός έλεγχος είναι πολύ σημαντικός αλλά και τα υλικά κατασκευής. Οι Κινέζοι πάνε με ποιότητες. Σου δίνουν τιμές και αποφασίζεις ανάλογα. Κάποιες εταιρείες θέλουν ελάχιστα ελαττωματικά, αυτό πληρώνεται. Το ίδιο και τα υλικά κατασκευής κτλ κτλ. Το τι τιμή όμως θα τα αγοράσεις εδώ είναι άλλο θέμα γιατί ο κάθε αντιπρόσωπος και εισαγωγέας βγάζει ότι κοστολόγιο θέλει. Γενικοτερα, το πιθανότερο να μην σου ξανατυχει ζημίαν είναι είτε να βρεις από μάντρα ανταλλακτικό από τρακαρισμένο (το οποίο όμως είναι μεταχειρισμένο είτε από αντιπροσωπία. Στα υπόλοιπα γενικά ρισκάρεις. Είχα ένα fiesta του 2001,μου είχε βγάλει πρόβλημα στην κλειδαριά. Βρήκα από τρακαρισμένο κλειδαριά, δούλευε μια χαρά. Στο παγούρι του έβγαλε πρόβλημα, ρωγμή στα 5 χρόνια και έχανε. Το αλλάζω στην αντιπροσωπια, μετά από 2 χρόνια το ίδιο. Έβαλα ένα ιμιτασιόν, έως που το πούλησα πρόβλημα δεν ειχα, αλλά 6 χρόνια... 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Titos301 είπε

εγκεφαλο για abs golf του 2009 εχουμε καμια ιδεα που μπορουμε να βρουμε;

Σε μάντρα με μεταχειρισμένα η στο internet απέξω, δεν το συνιστώ βέβαια γιατί άνετα σου έρχεται άλλο από αυτό που θες και δίκιο δεν βρίσκεις. Αλλιως καινούργιο γνήσιο που είναι πανάκριβο και τελευταία λύση η επισκευή.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ας βάλω κι αυτά που ψωνίζω εγώ... μιας και κάνω μόνος μου κάποιες βασικές εργασίες στ' αυτοκίνητα όλης της οικογένειας, έχω καταλήξει σε κάποιες μάρκες - σειρές ανταλλακτικών που προτιμώ. Εννοείται ότι και σε συνεργείο όταν πάω (για το πιο «βαριά» ή όσα δεν έχω εξοπλισμό) πάντα είτε φέρνω εγώ, ή συνεννοούμαι και ζητάω συγκεκριμένα από πριν, σε όποια σημεία φυσικά μ' ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Θεωρώ ότι aftermarket σημαίνει οτιδήποτε δεν είναι κωδικός από τη μητρική εταιρεία, ανεξάρτητα αν είναι φτηνό ή ακριβό, κακό ή καλό.

Λαδάκι LIQUI MOLY, σειρά TOP-TEC, ή MOBIL-1 ESP / ESPx2. Αντιτριβικό (που βάζω μόνο στο δικό μου) LIQUI MOLY CERA-TEC. Φίλτρα αποκλειστικά MANN. Για την καμπίνα επιλέγω τη σειρά FreciousPlus. Για την εισαγωγή, το λαδιού και το καυσίμου ίδια μάρκα, πλην στο δικό μου αμάξι που έχω βάλει ένα K&N για να το πλένω. Στη δεύτερη περίπτωση, το καθαρίζω - λαδώνω με το «δικό του» K&N RECHARGER. Μπουζά NGK. Τακάκια και δίσκους (συνήθως) FERODO, αν και (μία φορά) έχω βάλει και BOSCH.

Τσιτσιπροπρόνια (τάπες κάρτερ, τέτοιες βλακείες) ό,τι να'ναι. Αυτά τα παίρνω 10-10 κιόλας να 'χω, μη ψάχνω ένα σκατολοΐδι με 1€ και πρέπει να περιμένω παραγγελία μόνο γι' αυτό.

Μπαταρία κάθε φορά το ψάχνω, μιας και δεν έχει τύχει να πω ότι «σταθερά θέλω αυτή» - αν και τις πιο πολλές φορές έχω καταλήξει σε EXIDE.

Έξτρα ζουμιά προστασίας υγραερίου (μόνο στο δικό μου) της TUNAP (163, 164).

Να πω κι εργαλεία; :P

  • Like 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ας βάλω κι αυτά που ψωνίζω εγώ... μιας και κάνω μόνος μου κάποιες βασικές εργασίες στ' αυτοκίνητα όλης της οικογένειας, έχω καταλήξει σε κάποιες μάρκες - σειρές ανταλλακτικών που προτιμώ. Εννοείται ότι και σε συνεργείο όταν πάω (για το πιο «βαριά» ή όσα δεν έχω εξοπλισμό) πάντα είτε φέρνω εγώ, ή συνεννοούμαι και ζητάω συγκεκριμένα από πριν, σε όποια σημεία φυσικά μ' ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Θεωρώ ότι aftermarket σημαίνει οτιδήποτε δεν είναι κωδικός από τη μητρική εταιρεία, ανεξάρτητα αν είναι φτηνό ή ακριβό, κακό ή καλό.

Λαδάκι LIQUI MOLY, σειρά TOP-TEC, ή MOBIL-1 ESP / ESPx2. Αντιτριβικό (που βάζω μόνο στο δικό μου) LIQUI MOLY CERA-TEC. Φίλτρα αποκλειστικά MANN. Για την καμπίνα επιλέγω τη σειρά FreciousPlus. Για την εισαγωγή, το λαδιού και το καυσίμου ίδια μάρκα, πλην στο δικό μου αμάξι που έχω βάλει ένα K&N για να το πλένω. Στη δεύτερη περίπτωση, το καθαρίζω - λαδώνω με το «δικό του» K&N RECHARGER. Μπουζά NGK. Τακάκια και δίσκους (συνήθως) FERODO, αν και (μία φορά) έχω βάλει και BOSCH.

Τσιτσιπροπρόνια (τάπες κάρτερ, τέτοιες βλακείες) ό,τι να'ναι. Αυτά τα παίρνω 10-10 κιόλας να 'χω, μη ψάχνω ένα σκατολοΐδι με 1€ και πρέπει να περιμένω παραγγελία μόνο γι' αυτό.

Μπαταρία κάθε φορά το ψάχνω, μιας και δεν έχει τύχει να πω ότι «σταθερά θέλω αυτή» - αν και τις πιο πολλές φορές έχω καταλήξει σε EXIDE.

Έξτρα ζουμιά προστασίας υγραερίου (μόνο στο δικό μου) της TUNAP (163, 164).

Να πω κι εργαλεία; :P

Και εγω υγραερικινητος . Εαν και στα 2 προηγουμενα αμάξια δε είχα ριξει πρόσθετα , τι αντάπτορα χρησιμοποιεις για τη δεξαμενη υγραεριου για να ριξεις το πρόσθετο ; 

Σκέφτομαι να ρίξω στη 3η εγκατάσταση , εχω γράψει 2000 χιλιόμετρα .

Δημοσ.
3 minutes ago, meletis_m said:

Και εγω υγραερικινητος . Εαν και στα 2 προηγουμενα αμάξια δε είχα ριξει πρόσθετα , τι αντάπτορα χρησιμοποιεις για τη δεξαμενη υγραεριου για να ριξεις το πρόσθετο ; 

Σκέφτομαι να ρίξω στη 3η εγκατάσταση , εχω γράψει 2000 χιλιόμετρα .

Δυστυχώς αυτά θέλουν αέρα (και δεν έχω [πλέον] κομπρεσέρ), οπότε τα βάζω αναγκαστικά σε συνεργείο. Όπως και να 'χει, εγώ βάζω τα πρόσθετα κάθε 10Κ. Service (για το υγραέριο) κάθε 15Κ.

  • Like 2
Δημοσ.

SKF και FAG aftermarket, τι άλλο θα διαβάσουμε...

Μήπως όταν αλλάζετε ρουλεμάν βάζετε με στάμπα Volkswagen και αν βάλετε SKF σας τα λένε ιμιτασιόν;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...