Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, billraven είπε

εχει εδώ και μια βδομάδα που τους λεω οτι δεν έχετε καμια απόδειξη οτι εγώ φταίω για το σπάσιμο της οθόνης, το σέρβις δεν έχει ανοίξει καν την οθόνη για να δουν τι έχει και παρόλα αυτα μου λετε οτι φταίω εγώ. Τους ζήτησα σήμερα να πουν στο σερβις να μου δώσουν μια γραπτή απάντηση για τα αίτια που έγινε αυτο. Αλλα γενικά δε θέλουν σε καμία περίπτωση να κάνουν αυτο που πρέπει.

όχι μην επικοινωνείς πλέον μαζί τους απο τη στιγμή που ξεκίνησες μέσω ΣτΚ

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι μην επικοινωνείς πλέον μαζί τους απο τη στιγμή που ξεκίνησες μέσω ΣτΚ

δεν το ειχα σκοπο. θα χάσω την υπομονή μου και το δίκιο μου μαζι. θα περιμενω νεα απο το ΣτΚ

Δημοσ.

Μπαίνεις Linkedin, βρίσκεις άτομα στο τμήμα οθονών, Σαμσουνκ Κορέας και επικοινωνείς άμεσα μαζί τους.
Το έκανα όταν Σονυ Ελλας και Νταϊκιν Ελλάς το έπαιζαν τρελίτσες. Εστειλα μήνυμα σε σχετικό προσωπικό των 2 εταιρειών και στη κυριολεξία την επόμενη μέρα είχα τηλέφωνο από υπεύθυνους των εταιρειών εδώ να μου λύσουν τα προβλήματα άμεσα.
Γι'αυτό αγοράζω μόνο από Ασιατικές εταιρείες. Γιατί οι εν Ελλάδι αντιπρόσωποι ειναι ανεπαρκείς, ενώ Ασία, ο καταναλωτής ειναι ΘΕΟΣ και θα κάνουν ότι μπορουν για να μη τους βγαλουν στα μανταλάκια.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, billraven είπε

δεν το ειχα σκοπο. θα χάσω την υπομονή μου και το δίκιο μου μαζι. θα περιμενω νεα απο το ΣτΚ

συμβουλή μου είναι να το βάλεις το θέμα σε ένα χρονοντούλαπο και μην ασχολείσαι παραμόνο όταν χρειάζεται

επίσης πάρτο στο χαβαλέ για το πως είναι η φάση στη μπανανία, για να μη χαλιέσαι στο λέω :)

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, a_f_a είπε

Μπαίνεις Linkedin, βρίσκεις άτομα στο τμήμα οθονών, Σαμσουνκ Κορέας και επικοινωνείς άμεσα μαζί τους.
Το έκανα όταν Σονυ Ελλας και Νταϊκιν Ελλάς το έπαιζαν τρελίτσες. Εστειλα μήνυμα σε σχετικό προσωπικό των 2 εταιρειών και στη κυριολεξία την επόμενη μέρα είχα τηλέφωνο από υπεύθυνους των εταιρειών εδώ να μου λύσουν τα προβλήματα άμεσα.
Γι'αυτό αγοράζω μόνο από Ασιατικές εταιρείες. Γιατί οι εν Ελλάδι αντιπρόσωποι ειναι ανεπαρκείς, ενώ Ασία, ο καταναλωτής ειναι ΘΕΟΣ και θα κάνουν ότι μπορουν για να μη τους βγαλουν στα μανταλάκια.

Αυτο ακούγεται ακόμη καλύτερο! θα το δοκιμάσω. δεν εχω να χάσω κάτι

5 λεπτά πριν, korakios είπε

συμβουλή μου είναι να το βάλεις το θέμα σε ένα χρονοντούλαπο και μην ασχολείσαι παραμόνο όταν χρειάζεται

επίσης πάρτο στο χαβαλέ για το πως είναι η φάση στη μπανανία, για να μη χαλιέσαι στο λέω :)

δεν θα ειχα κανενα θεμα αλλα δε μου αρεσει να με θεωρουν βλακα. αν δεν ειχα εγγυηση δε θα το εψαχνα καν. αλλα είναι κρίμα ρε γμτ.

Δημοσ.

Μόνο με διασυρμό στα σοσιαλ όπως σου είπαν παραπάνω. Επίσης δοκίμασε να βάλεις στα σοσιαλ και το όνομα του σέρβις στην Ελλάδα. Εννοώ την επωνυμία κτλπ. Σε πολλές περιπτώσεις στην Ελλάδα είναι 1 εταιρεία που αναλαμβάνει το σέρβις για πολλές από το εξωτερικό. Αν ισχύει κάτι τέτοιο στην ουσία αντί να έχεις την σωστή εξυπηρέτηση που θα είχες από την Samsung σε μια μεγάλη χώρα του εξωτερικού, έχεις εξυπηρέτηση από μπακάλικο Ελλάδας. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό για το σέρβις της Samsung αλλά ψάξτο. 

Επίσης ανέβασε φώτο στα φόρουμ της στο εξωτερικό και εξήγησε πως η εταιρεία αρνείται να σε εξυπηρετήσει μπας και από εκεί στείλουν κανένα μειλ στους δημόσιους υπαλλήλους εδώ.

Οι καταγγελίες στον συνήγορο του καταναλωτή παίρνουν και 1.5 μήνα δεν είναι παράξενο. Απλά βεβαιώσου ότι η καταγγελία είναι προς την σωστή εταιρεία με επωνυμία κτλπ όχι ένα αυθαίρετο Samsung

Δημοσ.

μακαρι να βρεις ακρη αλλα το βλεπω δυσκολο. Δεν ξερω οτι μπορεις να αποδειξεις οτι εσπασε μονη της. Μονο αν το ειχες σε βιντεο.

 

 

Δημοσ.

Πάντως πολύ κακομοίρηδες ρε παιδιά αυτοί στη Samsung... Ασχολείται μη και χρεωθεί ένα panel. Που και ο καταναλωτής να έφταιγε, αφού τον βλέπεις ότι γκρινιάζει, του το αλλάζεις και τον κρατάς χαρούμενο και πελάτη για πάντα.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Stratosnis είπε

ότι σου είπαν παραπάνω για ΣτΚ και social. Από απορία την είχες στην βάση της ή σε κάποιο mount;

την είχα κανονικά στη βάση της όπως πρέπει. Όταν την πήγα στο σερβις είχα βάλει μέχρι και τις ζελατίνες. Είμαι πολύ ψείρας με τα γκατζετάκια.

8 ώρες πριν, gorge18 είπε

μακαρι να βρεις ακρη αλλα το βλεπω δυσκολο. Δεν ξερω οτι μπορεις να αποδειξεις οτι εσπασε μονη της. Μονο αν το ειχες σε βιντεο.

 

 

απο τη στιγμή που δεν έχει κάποιο χτύπημα πάει να πει οτι δε φταίω εγώ. Και στη τελική αυτή πρέπει να αποδείξουν οτι δεν είναι ελέφαντες όχι εγω.

7 ώρες πριν, lordvec είπε

Πάντως πολύ κακομοίρηδες ρε παιδιά αυτοί στη Samsung... Ασχολείται μη και χρεωθεί ένα panel. Που και ο καταναλωτής να έφταιγε, αφού τον βλέπεις ότι γκρινιάζει, του το αλλάζεις και τον κρατάς χαρούμενο και πελάτη για πάντα.

και το θεμα ειναι οτι δε φταίω. προσπαθώ να βρώ καποιον απο τη σαμσουνγκ κορέας να μιλήσω αλλα είναι λίγο δύσκολο. αλλα είμαι πελάτης τους τόσα χρόνια απο εποχές galaxy s2. κρίμα πραγματικά

Δημοσ.

Εχω αλλάξει πολλες σπασμενες οθονες. εμφανη χτυπημα δεν θυμαμαι να ειχε καποια. Σου λεω μακαρι να βρεις ακρη αλλα να εχεις το πισω μερος του μυαλου σου οτι ειναι δυσκολο αρκετα. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, gorge18 είπε

Εχω αλλάξει πολλες σπασμενες οθονες. εμφανη χτυπημα δεν θυμαμαι να ειχε καποια. Σου λεω μακαρι να βρεις ακρη αλλα να εχεις το πισω μερος του μυαλου σου οτι ειναι δυσκολο αρκετα. 

ναι αλλα φαντάζομαι οτι μπορούσες να καταλάβεις αν είχε πρόβλημα το πάνελ ή αν ήταν απο κακή χρήση του πελάτη, σωστά;

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, billraven είπε

ναι αλλα φαντάζομαι οτι μπορούσες να καταλάβεις αν είχε πρόβλημα το πάνελ ή αν ήταν απο κακή χρήση του πελάτη, σωστά;

Δε νομιζο οτι μπορουν να το δουν αυτο. Μονο αν αναφερθουν πολλες τετοιες περιπτώσεις. Αν εχεις τετοια αναφορα κρατα την μαζι σου στο Service 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, billraven είπε

Είχα αγοράσει το Σεπτέμβρη του 21 ενα μόνιτορ G27 για το pc μου απο τα Public.

1 ώρα πριν, billraven είπε

Και στη τελική αυτή πρέπει να αποδείξουν οτι δεν είναι ελέφαντες όχι εγω.

Στους 21 μήνες, αυτός που φέρει το βάρος της απόδειξης περί μη ελέφαντα είναι ο πελάτης.

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, billraven said:

απο τη στιγμή που δεν έχει κάποιο χτύπημα πάει να πει οτι δε φταίω εγώ. Και στη τελική αυτή πρέπει να αποδείξουν οτι δεν είναι ελέφαντες όχι εγω.

Έχει αναφερθεί πολλές φορές τι ισχύει για την 2ετή νομική εγγυηση:

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι το πρώτο έτος μετά την αγορά του προϊόντος:

- Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός ενός έτους θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
- Μετά την πάροδο ενός έτους, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm#:~:text=Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα,κατά τη στιγμή της παράδοσης.

Άρα όχι, εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και προυπήρχε. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...