Προς το περιεχόμενο

fiat seicento υψηλες στροφές στο ρελαντί


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια ότι λεει το θεμα. Το ρελαντί του πρέπει να δουλευει  1000 και παραπάνω στροφές. Εχω πάει σε δύο μαστόρους δηθεν κάτι εκαναν αλλα τίποτε τζάμπα τους πλήρωσα. Ειναι παλιό το 900αρι του 2001 και δεν πολυασχολούνται.

Εχει κανείς αποψη γιατί η συζυγος ζητάει καινούργιο και δεν υπάρχει φως.😜 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, papoys1 είπε

Παιδια ότι λεει το θεμα. Το ρελαντί του πρέπει να δουλευει  1000 και παραπάνω στροφές. Εχω πάει σε δύο μαστόρους δηθεν κάτι εκαναν αλλα τίποτε τζάμπα τους πλήρωσα. Ειναι παλιό το 900αρι του 2001 και δεν πολυασχολούνται.

Εχει κανείς αποψη γιατί η συζυγος ζητάει καινούργιο και δεν υπάρχει φως.😜 

Έλεγχο όλα τα κολλάρα μηπως τραβάει αέρα , καθαρισμό πεταλουδας γκαζιου/ βηματικο μοτέρ ρελαντι   , σε διαγνωστικο το έβαλαν ;

Το κάνει μόνο οταν ειναι κρύο και μετα στρώνει ? Έλεγχο και στη βαλβιδα ψυκτικου υγρου μήπως δε διαβαζει σωστά θερμοκρασία .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έλεγχο όλα τα κολλάρα μηπως τραβάει αέρα , καθαρισμό πεταλουδας γκαζιου/ βηματικο μοτέρ ρελαντι   , σε διαγνωστικο το έβαλαν ;

Το κάνει μόνο οταν ειναι κρύο και μετα στρώνει ? Έλεγχο και στη βαλβιδα ψυκτικου υγρου μήπως δε διαβαζει σωστά θερμοκρασία .

δουλεύει από την αρχή και ζεστό σε υψηλές στροφές. Αέρα δεν τραβαει και ενα κολάρο αναθυμιάσεων και εισαγωγης στην πεταλούδα που είχε πρόβλημα το άλλαξα. Πεταλούδα καθαρισα πρόχειρα αλλα είναι λίγο μπελας. Μαλλον θα την λύσω να καθαρίσω μεχρι τέρμα. Ειναι από τις παλιές που εχουν μεσα στον παππα που λέμε τη μανα και τον πατέρα τους . Εκεί εχουν νομίζω και δύο μικρούς αισθητηρες. Αν ανοίγω θα βγαλω φωτο και θα τις παραγγείλω από alli γιατί εδω γδέρνουν.

Μαλλον θα παραγγείλω και βαλβίδα ψυκτικού υγρου γιατί ειδικά τώρα το καλοκαίρι πολλές φορές κατα το σβήσιμο μπορεί να δουλεύει το βεντιλαλατερ 2-3 και 4 λεπτά χωρίς να υπάρχει λόγος. Ανοίγω δοχείο ψυκτικού υγρού και δεν εχει ανεβασμένη πολύ θερμοκρασία να δικαιολογεί τόση ωρα που δουλεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/6/2023 στις 6:15 ΜΜ, papoys1 είπε

δουλεύει από την αρχή και ζεστό σε υψηλές στροφές. Αέρα δεν τραβαει και ενα κολάρο αναθυμιάσεων και εισαγωγης στην πεταλούδα που είχε πρόβλημα το άλλαξα. Πεταλούδα καθαρισα πρόχειρα αλλα είναι λίγο μπελας. Μαλλον θα την λύσω να καθαρίσω μεχρι τέρμα. Ειναι από τις παλιές που εχουν μεσα στον παππα που λέμε τη μανα και τον πατέρα τους . Εκεί εχουν νομίζω και δύο μικρούς αισθητηρες. Αν ανοίγω θα βγαλω φωτο και θα τις παραγγείλω από alli γιατί εδω γδέρνουν.

Μαλλον θα παραγγείλω και βαλβίδα ψυκτικού υγρου γιατί ειδικά τώρα το καλοκαίρι πολλές φορές κατα το σβήσιμο μπορεί να δουλεύει το βεντιλαλατερ 2-3 και 4 λεπτά χωρίς να υπάρχει λόγος. Ανοίγω δοχείο ψυκτικού υγρού και δεν εχει ανεβασμένη πολύ θερμοκρασία να δικαιολογεί τόση ωρα που δουλεύει.

Μια ακόμα συνηθισμένη βλάβη είναι η εμφάνιση διάβρωσης στους ακροδέκτες ή τη φίσα του αισθητήρα. Τα συμπτώματα θα είναι λανθασμένη ένδειξη θερμοκρασίας και την αντίστοιχη άτοπη λειτουργία των βεντιλατέρ ή το αυξημένο ρελαντί κλ.π.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Μια ακόμα συνηθισμένη βλάβη είναι η εμφάνιση διάβρωσης στους ακροδέκτες ή τη φίσα του αισθητήρα. Τα συμπτώματα θα είναι λανθασμένη ένδειξη θερμοκρασίας και την αντίστοιχη άτοπη λειτουργία των βεντιλατέρ ή το αυξημένο ρελαντί κλ.π.

 

σε φιατ κινητηρες δε παιζει αυτο

οπως εγραψε και ο ts αυτη τη δουλεια κανει η βαλβιδα ψυκτικου (που οντως ειναι ελλατωματικη σε fiat panda, punto seicento)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 15/6/2023 στις 5:28 ΜΜ, meletis_m είπε

Έλεγχο όλα τα κολλάρα μηπως τραβάει αέρα , καθαρισμό πεταλουδας γκαζιου/ βηματικο μοτέρ ρελαντι   , σε διαγνωστικο το έβαλαν ;

Το κάνει μόνο οταν ειναι κρύο και μετα στρώνει ? Έλεγχο και στη βαλβιδα ψυκτικου υγρου μήπως δε διαβαζει σωστά θερμοκρασία .

Νασαι καλά Μελέτη .🙏Τελικα ύστερα από επιμελή ψάξιμο σε ολα τα κολλάρα , λαστιχάκια ,σφικτήρες αέρα βρηκα ένα λεπτό λάστιχο που εφευγε από το λάστιχο εκτόνωσης αερίων του μοτέρ και πήγαινε στο κάτω μερος της πεταλούδας είχε μικρό σχίσιμο 1-2 εκατοστά από την κάτω μεριά και δεν φαινόταν. Το αυτοκίνητο είχε πάει σε δύο μαστόρους για τη συγκεκριμένη βλάβη και κανένας δεν ελυσε το πρόβλημα. Εκοψα αυτά τα δύο εκατοστα που ειχαν πρόβλημα εβαλα στη θέση του το λαστιχάκι τέλειο το ρελαντί.

Γιαυτό λέμε ότι το 2023 ψάχνουμε με το φαναρι να βρούμε σωστό μάστορα αλλά δεν υπάρχει.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Νασαι καλά Μελέτη .🙏Τελικα ύστερα από επιμελή ψάξιμο σε ολα τα κολλάρα , λαστιχάκια ,σφικτήρες αέρα βρηκα ένα λεπτό λάστιχο που εφευγε από το λάστιχο εκτόνωσης αερίων του μοτέρ και πήγαινε στο κάτω μερος της πεταλούδας είχε μικρό σχίσιμο 1-2 εκατοστά από την κάτω μεριά και δεν φαινόταν. Το αυτοκίνητο είχε πάει σε δύο μαστόρους για τη συγκεκριμένη βλάβη και κανένας δεν ελυσε το πρόβλημα. Εκοψα αυτά τα δύο εκατοστα που ειχαν πρόβλημα εβαλα στη θέση του το λαστιχάκι τέλειο το ρελαντί.

Γιαυτό λέμε ότι το 2023 ψάχνουμε με το φαναρι να βρούμε σωστό μάστορα αλλά δεν υπάρχει.

Χαίρομαι . Είναι και καθαρά λόγω ηλικίας .

Εάν θες πας με δείγμα εάν δε υπάρχει ως ανταλλακτικό σε μαγαζιά που φτιάχνουν μαρκουτσια και παίρνεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...