μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 19 minutes ago, papoys1 said: Πιο παλιά θυμαμαι που εχανα πάλι νερά ήταν από την εισοδο του κολάρου στο καλοριφέρ.Εχει κάτι σαν βαλβίδα χαλαει και το πέταγε από κεί. Αυτο το βρήκε μαστορας γιατί είδε νερό στην κατω μεριά που εσταζε. Κάτι βρίσκουν και αυτοί τελικα.🤣 Το άλλαξα μετα από 2-3 μηνες πέταγε το διπλανο εγινε αλλαγή και σε αυτό. Και ξέρεις είναι διαφορετικά και μοναδικά κανένα 20ευρο το καθένα. Για δες και εκεί (είσοδο - εξοδο) οταν είναι ζεστό το αμαξι. Ένα κολάρο που είχε τρυπήσει επειδή είχε βγει από τα κλιπ του και τρυβοταν κάπου, γνήσιο ειχε 20-25€. Έδωσα 20€ στο μάστορα και ξέθαψε ένα, από ένα άλλο αμάξι που ψιλό ταίριαζαν οι κούρμπες
mechpanos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 13 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Ένα κολάρο που είχε τρυπήσει επειδή είχε βγει από τα κλιπ του και τρυβοταν κάπου, γνήσιο ειχε 20-25€. Έδωσα 20€ στο μάστορα και ξέθαψε ένα, από ένα άλλο αμάξι που ψιλό ταίριαζαν οι κούρμπες Σε έγδαρε
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 4 minutes ago, mechpanos said: Σε έγδαρε ειρωνικό φαντάζομαι
mechpanos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 6 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε ειρωνικό φαντάζομαι Όχι...με 20-25 αγόραζες καινούργιο και γνήσιο κι εσύ του έδωσες 20άρικο για να σου βάλει μεταχειρισμένο που κάπως ταίριαζε; Κανονικά ένα 10άρικο για την εργασία του μόνο... 2
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 3 minutes ago, mechpanos said: Όχι...με 20-25 αγόραζες καινούργιο και γνήσιο κι εσύ του έδωσες 20άρικο για να σου βάλει μεταχειρισμένο που κάπως ταίριαζε; Κανονικά ένα 10άρικο για την εργασία του μόνο... ε από το να έπαρινα το καινουργιο 25€ + 10€ εργασια (που μάλλον 20 θα ζήταγε πάλι) 35-45, έδωσα 20 και καθάρισα. 4 χρόνια τώρα αυτό. κλάιν μάιν.
mechpanos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 5 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε ε από το να έπαρινα το καινουργιο 25€ + 10€ εργασια (που μάλλον 20 θα ζήταγε πάλι) 35-45, έδωσα 20 και καθάρισα. 4 χρόνια τώρα αυτό. κλάιν μάιν. Εσύ καθάρισες αυτός από το τίποτα θησαύρισε. 2
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2023 36 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Ένα κολάρο που είχε τρυπήσει επειδή είχε βγει από τα κλιπ του και τρυβοταν κάπου, γνήσιο ειχε 20-25€. Έδωσα 20€ στο μάστορα και ξέθαψε ένα, από ένα άλλο αμάξι που ψιλό ταίριαζαν οι κούρμπες Ωραία συντήρηση του κάνεις. 2 2
Zakzam Δημοσ. 17 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2023 Στις 14/6/2023 στις 8:11 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε Έχω ένα vag 15 ετών το οποίο έχει το εξής πρόβλημα Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Καμιά φορά, σπάνια, το ίδιο συμβαίνει όταν είναι κρύο το αμάξι ή το χειμώνα με το καλοριφέρ. Σπάνια! 1 φορά και μετά όλα οκ. Με το ac πάντα! Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac Αυτά! Ευχαριστώ όλους Βλάβες δεν βγάζει Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδας και προγραμματισμός πάλι μέσω απλού αυτόματου προγράμματος. Καμία διαφορά. Πήγαινε σε καμία αντιπροσωπεία να το δει γιατί δεν έχεις ένα προβλήμα αλλά πολλά, αυτά δεν λύνονται από το πληκτρολόγιο.
RX-8 Lover_GR Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Στις 14/6/2023 στις 8:11 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε Έχω ένα vag 15 ετών το οποίο έχει το εξής πρόβλημα Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Καμιά φορά, σπάνια, το ίδιο συμβαίνει όταν είναι κρύο το αμάξι ή το χειμώνα με το καλοριφέρ. Σπάνια! 1 φορά και μετά όλα οκ. Με το ac πάντα! Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac Αυτά! Ευχαριστώ όλους Βλάβες δεν βγάζει Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδας και προγραμματισμός πάλι μέσω απλού αυτόματου προγράμματος. Καμία διαφορά. Γιώργο είναι αόριστα κάποια από τα γραφόμενά σου. Ας τα πάρουμε ενα ένα: 1) Εσύ πατας το κουμπι να αναψει το a/c. Ανάβει όμως πράγματι;; Βγαζει παγωμενο;; Σου έγραψε ενα παλικάρι για τον συμπλέκτη του κομπρεσερ. Για να το πούμε μπακάλικα, είναι αυτό που του δίνεις την εντολή απο το μπουτον και ανάβει το κομπρεσερ. Αν δεν δουλεύει ο συμπλέκτης/κομπλερ τότε ο εγκέφαλος δεν έχει λόγο να κάνει διόρθωση στο ρελαντι γιατι δεν έχει φορτίο Στις 14/6/2023 στις 8:11 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε Έχω ένα vag 15 ετών το οποίο έχει το εξής πρόβλημα Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Καμιά φορά, σπάνια, το ίδιο συμβαίνει όταν είναι κρύο το αμάξι ή το χειμώνα με το καλοριφέρ. Σπάνια! 1 φορά και μετά όλα οκ. Με το ac πάντα! Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac Αυτά! Ευχαριστώ όλους Βλάβες δεν βγάζει Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδας και προγραμματισμός πάλι μέσω απλού αυτόματου προγράμματος. Καμία διαφορά. Γιώργο είναι αόριστα κάποια από τα γραφόμενά σου. Ας τα πάρουμε ενα ένα: 1) Εσύ πατας το κουμπι να αναψει το a/c. Ανάβει όμως πράγματι;; Βγαζει παγωμενο;; Σου έγραψε ενα παλικάρι για τον συμπλέκτη του κομπρεσερ. Για να το πούμε μπακάλικα, είναι αυτό που του δίνεις την εντολή απο το μπουτον και ανάβει το κομπρεσερ. Αν δεν δουλεύει ο συμπλέκτης/κομπλερ τότε ο εγκέφαλος δεν έχει λόγο να κάνει διόρθωση στο ρελαντι γιατι δεν έχει φορτίο
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 On 22/07/2023 at 13:52, RX-8 Lover_GR said: Γιώργο είναι αόριστα κάποια από τα γραφόμενά σου. Ας τα πάρουμε ενα ένα: 1) Εσύ πατας το κουμπι να αναψει το a/c. Ανάβει όμως πράγματι;; Βγαζει παγωμενο;; Σου έγραψε ενα παλικάρι για τον συμπλέκτη του κομπρεσερ. Για να το πούμε μπακάλικα, είναι αυτό που του δίνεις την εντολή απο το μπουτον και ανάβει το κομπρεσερ. Αν δεν δουλεύει ο συμπλέκτης/κομπλερ τότε ο εγκέφαλος δεν έχει λόγο να κάνει διόρθωση στο ρελαντι γιατι δεν έχει φορτίο Γιώργο είναι αόριστα κάποια από τα γραφόμενά σου. Ας τα πάρουμε ενα ένα: 1) Εσύ πατας το κουμπι να αναψει το a/c. Ανάβει όμως πράγματι;; Βγαζει παγωμενο;; Σου έγραψε ενα παλικάρι για τον συμπλέκτη του κομπρεσερ. Για να το πούμε μπακάλικα, είναι αυτό που του δίνεις την εντολή απο το μπουτον και ανάβει το κομπρεσερ. Αν δεν δουλεύει ο συμπλέκτης/κομπλερ τότε ο εγκέφαλος δεν έχει λόγο να κάνει διόρθωση στο ρελαντι γιατι δεν έχει φορτίο Καλησπέρα ναι παγωμενο βγαζει ευχαριστώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα