Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Βρισκεσαι αθηνα? σε ποια περιοχη ?

 

Ναι Αττική.

11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

σαλονικιός είναι αν θυμάμαι ή κάπου βόρεια.

Πρέπει να παραδεχτείς οτι σου αρέσει κατά βάθος..

Δεν θες να διαβάζεις, αλλά συνέχεια μέσα είσαι. Και απαντάς και από μέρους μου.

Δημοσ.

αμα ομως δεν βαζει αιρκοντισιο, ολα καλα

αρα?

ανεμιστηρακι και δεν βαζεις αιρκοντισιο

ουτε μαστορες, ουτε λεφτα

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, greekfragma είπε

καλωδίωση και ξύλωμα ταμπλό στα χειρότερα αυτοκίνητα είναι μαξ 2-3 ώρες αν όντως ο μηχανικός σκύψει πάνω από το αμάξι και δε χρεώνει αέρα και τις ώρες που πάει τουαλέτα.

το θέμα είναι αν με 2-3 ώρες βρεθεί η βλάβη και στο τελικό κόστος σου κάνουν ένα καλύτερο συμφωνηθέν ποσό. Δώσε τους και ένα όριο που μπορείς διαθέσεις οικονομικά αλλιώς να πας να βρεις σε άλλο συνεργείο φθηνότερες χρεώσεις.

όταν μιλάμε με συνεργεία δίνουμε στον μηχανικό να καταλάβει και τι ζητάμε και τι μπορούμε να πληρώσουμε. το αν μια βλάβη είναι οικονομικά ασύμφορη είναι θέμα του ιδιοκτήτη να το περάσει στο συνεργείο και όχι στο συνεργείο να μυρίσει τα νύχια του.

Αν η πολιτική του συνεργείου είναι δε κάνω καμία αλλαγή τιμών χρεώνω με την ώρα τόσο και θέλω τόσα, τους ευχαριστείς και ψάχνεις αλλού.

Το θέμα είναι να βρω κάποιον με ίδια βλάβη. Να αποφύγω άσκοπα έξοδα. Πχ πεταλούδα 30€, εγκέφαλο 100€, έλεγχο γειώσεων κτλ, μπαταρία 60€ κτλ κτλ 

Δημοσ.
3 minutes ago, μπαρμπαγιωργος said:

Ναι Αττική.

Πρέπει να παραδεχτείς οτι σου αρέσει κατά βάθος..

Δεν θες να διαβάζεις, αλλά συνέχεια μέσα είσαι. Και απαντάς και από μέρους μου.

αν θες να μου πεις ευγενικά να μην ξανασχοληθώ από μένα ευχαρίστως.

το αν είμαι συνέχεια μέσα πόσες μέρες και ώρες την εβδομάδα δεν είναι αντικείμενο προς συζήτηση για να σου πέφτει λόγος.

το οτι θυμόμουν λάθος οτι βρίσκεσαι βόρεια να το στείλεις στις αρχές να μου περάσουν χειροπέδες.

καλή συνέχεια με το vag

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Στην θέση σου δεν θα ασχολουμουν με τα ηλεκτρικά, όλα αυτά που γραφεις δείχνουν ότι χανει συμπίεση, σίγουρα το ειδαν επαγγελματίες? 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, dkstopo είπε

Στην θέση σου δεν θα ασχολουμουν με τα ηλεκτρικά, όλα αυτά που γραφεις δείχνουν ότι χανει συμπίεση, σίγουρα το ειδαν επαγγελματίες? 

Συνεργείο έχουν κι άνθρωποι. Θα ήθελα να αναλύσεις την σκέψη σου.

Θυμίζουν ότι οι στροφές δεν κουνιούνται στο ελάχιστο όταν βάζεις ac

Δημοσ.

 Το ότι δεν κρατάει το ρελαντί όταν παίρνει εμπρός το a/c, το ότι δεν παίρνει μπρος όταν είναι καυτό το ταμπλό από τον ήλιο, και η μείωση της έντασης του φωτισμού όταν μπαίνουν μπροστά κάποιοι ηλεκτροκινητήρες (το τιμόνι του golf είναι ηλεκτρομηχανικό), φαινομενικά δεν συνδέονται άμεσα μεταξύ τους, όλα όμως έχουν να κάνουν με το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος. 

Θα πρότεινα να μπεις στο vwclub να τα ρωτήσεις αυτά και εκεί υπάρχουν μέλη τα οποία είναι οι ίδιοι τεχνικοί ή έχουν μεγάλη εμπειρία, και θα σε κατευθύνουν.

Πιστεύω κι εγώ ότι πρέπει να γίνει ο έλεγχος της καλωδίωσης αλλά σε ένα σοβαρό συνεργείο με νορμάλ χρεώσεις.

Είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν χαλαρές φίσες που με τη ζέστη χαλαρώνουν περισσότερο, κάποια να μην πατάει καθόλου κλπ. Μην νομίζεις οι Γερμανοί λένε ποιότητα ποιότητα, σιγά την ποιότητα. Στο δικό μου έμπαζε υγρασίες στα πίσω φανάρια εκ κατασκευής, το μεσαίο πίσω στοπ μια δουλεύει δέκα μου βγάζει check light, και στην πλαφονιέρα των πίσω καθισμάτων, ΜΕΣΑ στο φως είχε μια... μύγα!!! Δεν αποκλείω τίποτα λοιπόν με δαύτους, να μην είχαν μπει σφιχτά από το εργοστάσιο κάποιες καλωδιώσεις με τον καιρό να χαλάρωσαν και να σου κάνει αυτά τα νερά.

Αυτά όλα βέβαια είναι υποθέσεις αν δεν ανοίξει ηλεκτρολόγος με εμπειρία σε vag να δει τι γίνεται , είναι συζήτηση επιπέδου καφενείου.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το ίδιο πρόβλημα είχε και το προηγούμενο αυτοκίνητο της οικογένειας, ένα Cordoba του '99. Σε εμάς ήταν η πεταλούδα που τα είχε φτύσει με τα χρόνια. Παρουσίαζε το πρόβλημα όταν ήταν κρύο ή όταν έβαζες το A/C. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Καλα τα λες. 

Κακοσυντηρημενο παρατημένο

Επειδή αρνούμαι να δώσω στη καρεντα 600€ μόνο για τη διάγνωση της καλωδίωσης και αν φταίει αυτό. Γιατί τα 100€ τα τσίμπησαν για να διαγνώσουν τον εγκέφαλο και "δεν βρήκαν τίποτα" 

Και διάγνωση να πληρωσεις δε θα βγάλεις ακρη. Θα αρχίσουν να σου λένε π.χ. αισθητηρας μηχανης θα δώσεις π.χ. 120 θα τον αλλαξεις πάπαλα. Μετά θα σου που αισθητήρας πολλαπλής θα τον αλλαξεις τα ίδια.

Εχει και άλλους πολλούς αισθητήρες πιο ακριβούς πιο φθηνους άσε.🤣 

Μην ξεχνάς να ανανεώνεις την οδική και πήγαινε όπου θες χωρίς να αγχώνεσε. Ετσι κάνω εμεινα δύο φορές με το opel vectra του 2005. Οδική και συνεργείο. Τη μία φορά αισθητήρας στροφάλου και δεν επαιρνε μπρος την άλλη κολημένη πεταλούδα και δουλευε σε υψηλές στροφές χωρίς να πεφτουν αν και πολύ πρόσφατα της είχα κάνει καθαρισμό. Τουλάχιστον είχα πληρωσει για καθαρισμό πεταλούδας τον οποίο δεν ξερω αν τον εκανε ή απλά μου είπε οτι τον εκανε.😜

Κανε το ίδιο και μην τρλλαίνεσε ειδικά αφού είσαι Αττικη οπως και γω. Και τις δύο φορές σε μισή ωρίτσα το είχα φορτωσει γερανό.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, papoys1 said:

Και διάγνωση να πληρωσεις δε θα βγάλεις ακρη. Θα αρχίσουν να σου λένε π.χ. αισθητηρας μηχανης θα δώσεις π.χ. 120 θα τον αλλαξεις πάπαλα. Μετά θα σου που αισθητήρας πολλαπλής θα τον αλλαξεις τα ίδια.

Εχει και άλλους πολλούς αισθητήρες πιο ακριβούς πιο φθηνους άσε.🤣 

Μην ξεχνάς να ανανεώνεις την οδική και πήγαινε όπου θες χωρίς να αγχώνεσε. Ετσι κάνω εμεινα δύο φορές με το opel vectra του 2005. Οδική και συνεργείο. Τη μία φορά αισθητήρας στροφάλου και δεν επαιρνε μπρος την άλλη κολημένη πεταλούδα και δουλευε σε υψηλές στροφές χωρίς να πεφτουν αν και πολύ πρόσφατα της είχα κάνει καθαρισμό. Τουλάχιστον είχα πληρωσει για καθαρισμό πεταλούδας τον οποίο δεν ξερω αν τον εκανε ή απλά μου είπε οτι τον εκανε.😜

Κανε το ίδιο και μην τρλλαίνεσε ειδικά αφού είσαι Αττικη οπως και γω. Και τις δύο φορές σε μισή ωρίτσα το είχα φορτωσει γερανό.

 ε δεν ειναι λυση αυτη... αν πας ταξιδι τι θα κανεις; στην δουλεια σου 2 μερες πως θα πας;

εχω πχ ενα αλλο αμαξι τωρα που διαπιστωσα οτι καπου χανει/ τρωει? αντιψυκτικο. βρηκα τα στερεα υπολειματα πισω απο τη μηχανη σε ενα σημειο. αν μεινει;;;

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

 ε δεν ειναι λυση αυτη... αν πας ταξιδι τι θα κανεις; στην δουλεια σου 2 μερες πως θα πας;

εχω πχ ενα αλλο αμαξι τωρα που διαπιστωσα οτι καπου χανει/ τρωει? αντιψυκτικο. βρηκα τα στερα υπολειματα πισω απο τη μηχανη σε ενα σημειο. αν μεινει;;;

Εχανε εμενα νερα και συμπλήρωνα για 1-2 χρόνια μισό λιτρο περίπου καθε μηνα. Το πηγα σε 2-3 μαστόρους αλλα ελεγε ο ένας αλλα ο άλλος ευτυχως που δεν με επεισαν να ανοίξω μηχανη.🤣 Μια μερα οπως κοίταζα το θερμοστατη βλέπω στο μεταλο διπλα από ενα πλαστικό κάτι σαν άλατα. Λέω λες να είναι εδω;;;

16 ή 18 ευρω δεν θυμαμαι παίρνω ενα θερμοστάτη τον αλλαζω μόνος τρια βιδακια και τρεις σφικτήρες είναι (τέτοιες μικροδουλειές δεν πάω μάστορα) τερμα οι απώλεια νερού. Ειχε χαλαρωσει ενα πλαστικάκι μικρό και πετούσε σαν ατμό από το πλάι και δεν το εβλεπε κανείς.

Φιλε Γιωργο ταξίδια κάνω το εχω περιποιημένο το vectra (πρόσφατα πήγα Βολο και γύρισα αμέσως χωρίς να καθίσω) καιω και υγραέριο αλλα δεν καθομαι να αγχώνομαι για την παραμικρή δυσλειτουργία που δεν επηρεάζει γενικά την ασφαλεια του αυτοκινητου στο δρόμο. Τωρα αν μείνει συνεργείο εχω  ενα φορτηγακι ενα παπί οπότε κάνω τη δουλειά μου.

Και μενα χτυπάει ωρες ωρες ενα κλαπέτο του αιρκοντίσιον , που δεν μπορεί να κλείσει , αλλα μου είπαν για επισκευή πρέπει να βγει ταμπλώ οπότε καταλαβαίνεις. Αστο να χτυπάει😜

Δημοσ.
2 minutes ago, papoys1 said:

Εχανε εμενα νερα και συμπλήρωνα για 1-2 χρόνια μισό λιτρο περίπου καθε μηνα. Το πηγα σε 2-3 μαστόρους αλλα ελεγε ο ένας αλλα ο άλλος ευτυχως που δεν με επεισαν να ανοίξω μηχανη.🤣 Μια μερα οπως κοίταζα το θερμοστατη βλέπω στο μεταλο διπλα από ενα πλαστικό κάτι σαν άλατα. Λέω λες να είναι εδω;;;

16 ή 18 ευρω δεν θυμαμαι παίρνω ενα θερμοστάτη τον αλλαζω μόνος τρια βιδακια και τρεις σφικτήρες είναι (τέτοιες μικροδουλειές δεν πάω μάστορα) τερμα οι απώλεια νερού. Ειχε χαλαρωσει ενα πλαστικάκι μικρό και πετούσε σαν ατμό από το πλάι και δεν το εβλεπε κανείς.

Φιλε Γιωργο ταξίδια κάνω το εχω περιποιημένο το vectra (πρόσφατα πήγα Βολο και γύρισα αμέσως χωρίς να καθίσω) καιω και υγραέριο αλλα δεν καθομαι να αγχώνομαι για την παραμικρή δυσλειτουργία που δεν επηρεάζει γενικά την ασφαλεια του αυτοκινητου στο δρόμο. Τωρα αν μείνει συνεργείο εχω  ενα φορτηγακι ενα παπί οπότε κάνω τη δουλειά μου.

Και μενα χτυπάει ωρες ωρες ενα κλαπέτο του αιρκοντίσιον , που δεν μπορεί να κλείσει , αλλα μου είπαν για επισκευή πρέπει να βγει ταμπλώ οπότε καταλαβαίνεις. Αστο να χτυπάει😜

ναι σε καταλαβαινω

αλλα αλλο το κλαπετο και αλλο να ειναι κολλαρο. το οποιο καποια στιγμη θα τρυπησει τελειως και θα τα χασει ολα. ιμαντες του χρονου ειναι να γινουν για να δω μηπως ειναι η τρομπα (αν και την αλλαξα προληπτικα το 2019)

αν ειναι φλατζα... κλαψε μαζι μου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

ναι σε καταλαβαινω

αλλα αλλο το κλαπετο και αλλο να ειναι κολλαρο. το οποιο καποια στιγμη θα τρυπησει τελειως και θα τα χασει ολα. ιμαντες του χρονου ειναι να γινουν για να δω μηπως ειναι η τρομπα (αν και την αλλαξα προληπτικα το 2019)

αν ειναι φλατζα... κλαψε μαζι μου

Πιο παλιά θυμαμαι που εχανα πάλι νερά ήταν από την εισοδο του κολάρου στο καλοριφέρ.Εχει  κάτι σαν βαλβίδα χαλαει και το πέταγε από κεί. Αυτο το βρήκε μαστορας γιατί είδε νερό στην κατω μεριά που εσταζε. Κάτι βρίσκουν και αυτοί τελικα.🤣

Το άλλαξα μετα από 2-3 μηνες πέταγε το διπλανο εγινε αλλαγή και σε αυτό. Και ξέρεις είναι διαφορετικά και μοναδικά κανένα 20ευρο το καθένα. Για δες και εκεί (είσοδο - εξοδο) οταν είναι ζεστό το αμαξι.

Επεξ/σία από papoys1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...