μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Έχω ένα vag 15 ετών το οποίο έχει το εξής πρόβλημα Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Καμιά φορά, σπάνια, το ίδιο συμβαίνει όταν είναι κρύο το αμάξι ή το χειμώνα με το καλοριφέρ. Σπάνια! 1 φορά και μετά όλα οκ. Με το ac πάντα! Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac Αυτά! Ευχαριστώ όλους Βλάβες δεν βγάζει Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδας και προγραμματισμός πάλι μέσω απλού αυτόματου προγράμματος. Καμία διαφορά.
meletis_m Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 11 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Έχω ένα vag 15 ετών το οποίο έχει το εξής πρόβλημα Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Καμιά φορά, σπάνια, το ίδιο συμβαίνει όταν είναι κρύο το αμάξι ή το χειμώνα με το καλοριφέρ. Σπάνια! 1 φορά και μετά όλα οκ. Με το ac πάντα! Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac Αυτά! Ευχαριστώ όλους Με το συμπιεστή του a/c έχεις ασχοληθεί ποτέ στα 15 χρόνια ? Πέρα απο τη απαιτούμενη ποσότητα φρέον , βγάζουν θέμα και ο συμπλέκτης του . Πεταλουδα γκαζιου έχει καθαριστεί και να δεις μηπως τραβάει απο κάπου άερα , πρίν ξεκινήσεις να μπείς σε έξοδα ?
Haldol Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Αναφορά σε κείμενο Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Αναφορά σε κείμενο Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Αναφορά σε κείμενο Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Αναφορά σε κείμενο Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac ... Αναφορά σε κείμενο Βλάβες δεν βγάζει 1
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 3 λεπτά πριν, meletis_m είπε Με το συμπιεστή του a/c έχεις ασχοληθεί ποτέ στα 15 χρόνια ? Πέρα απο τη απαιτούμενη ποσότητα φρέον , βγάζουν θέμα και ο συμπλέκτης του . Πεταλουδα γκαζιου έχει καθαριστεί και να δεις μηπως τραβάει απο κάπου άερα , πρίν ξεκινήσεις να μπείς σε έξοδα ? Δεν έχω ασχοληθεί όχι. Δουλεύει κανονικά. Δεν ξέρω τι είναι ο συμπλέκτης ac Πεταλούδα έχει καθαριστεί ναι. Όταν ανάβω το ac οι στροφές δεν αλλάζουν καθόλου. Ούτε προς τα κάτω ούτε προς τα πάνω 3 λεπτά πριν, Haldol είπε ... What are YOU talking about? Nothing?! Thanks for your input.
Haldol Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε What are YOU talking about? Nothing?! Thanks for your input. Ε κοίτα, το «δε βγάζει βλάβες» (με 4 παραγράφους βλάβες από πάνω) ήταν πετυχημένο, παραδέξου το. Spoiler Εκτός και αν εννοούσες βλάβες στο VCDS και κατάλαβα λάθος, οπότε πάσο. Γι' αρχή πες και τι αμάξι είναι. Το τελευταίο που γράφεις (με το δυναμό) το 'χω συναντήσει κι εγώ, και με καινούρια μπαταρία, αλλά χωρίς να δημιουργεί πρακτικά προβλήματα.
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 1 λεπτό πριν, Haldol είπε Ε κοίτα, το «δε βγάζει βλάβες» (με 4 παραγράφους βλάβες από πάνω) ήταν πετυχημένο, παραδέξου το. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Εκτός και αν εννοούσες βλάβες στο VCDS και κατάλαβα λάθος, οπότε πάσο. Γι' αρχή πες και τι αμάξι είναι. Το τελευταίο που γράφεις (με το δυναμό) το 'χω συναντήσει κι εγώ, και με καινούρια μπαταρία, αλλά χωρίς να δημιουργεί πρακτικά προβλήματα. Αφού δεν βγάζει βλάβες ο εγκέφαλος! Τι να πω, ότι βγάζει; Δεν φταίει η μπαταρία για το παίξιμο στα φώτα κτλ. "Την μπαταρία αν την πετάξεις στη θάλασσα το αμάξι θα συνεχίσει να λειτουργεί". Golf bud κινητήρας
greekfragma Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 εγώ πάντως με παλαιότερα θέματά σου που παρακολούθησα τι σου πρότειναν τα μέλη και του πως το χειρίστηκες λέω απλά τσάμπα γράφουμε. έχεις ένα 20ετίας κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο που δε το έχει δει και σοβαρός μηχανικός όλα αυτά τα χρόνια. τα σερβις που κάνεις είναι από πρόχειρα έως ανύπαρκτα και με δικές σου αλχημείες χωρίς να ακολουθείς πιστά ότι γράφει το εγχειρίδιο σε προδιαγραφές ακόμα και στα αναλώσιμα (βλέπε περίπτωση παραφλού) έχεις φτάσει λοιπόν να υπάρχει ένα κακοσυντηρημένο και αναξιόπιστο όχημα, για το οποίο δεν έχεις και την οικονομική άνεση να το πας κάπου να μπει μια σειρά. με μαθηματική ακρίβεια θα σε αφήσει τελείως σε το πολύ 1-2 χρόνια από σήμερα και θα αναγκαστείς να βάλεις το χέρι βαθιά στη τσέπη να βρεις άλλο. ή θα δεχτείς να πάει σε σωστό συνεργείο να ανοιχτούν όλες οι καλωδιώσεις ταμπλό πλακέτες και να μπει σοβαρό χέρι από αξιόλογο ηλεκτρολόγο/ηλεκτρονικό αυτοκινήτων και να ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ την εργασία του να σου βρει τι φταίει, ή θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε θέματά σου με το 20ετίας vag γέλα όσο θες. εσύ βγάζεις και πετάς χρήματα στο 20ετίας vag, όχι εγώ. 3 1
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 6 λεπτά πριν, greekfragma είπε εγώ πάντως με παλαιότερα θέματά σου που παρακολούθησα τι σου πρότειναν τα μέλη και του πως το χειρίστηκες λέω απλά τσάμπα γράφουμε. έχεις ένα 20ετίας κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο που δε το έχει δει και σοβαρός μηχανικός όλα αυτά τα χρόνια. τα σερβις που κάνεις είναι από πρόχειρα έως ανύπαρκτα και με δικές σου αλχημείες χωρίς να ακολουθείς πιστά ότι γράφει το εγχειρίδιο σε προδιαγραφές ακόμα και στα αναλώσιμα (βλέπε περίπτωση παραφλού) έχεις φτάσει λοιπόν να υπάρχει ένα κακοσυντηρημένο και αναξιόπιστο όχημα, για το οποίο δεν έχεις και την οικονομική άνεση να το πας κάπου να μπει μια σειρά. με μαθηματική ακρίβεια θα σε αφήσει τελείως σε το πολύ 1-2 χρόνια από σήμερα και θα αναγκαστείς να βάλεις το χέρι βαθιά στη τσέπη να βρεις άλλο. ή θα δεχτείς να πάει σε σωστό συνεργείο να ανοιχτούν όλες οι καλωδιώσεις ταμπλό πλακέτες και να μπει σοβαρό χέρι από αξιόλογο ηλεκτρολόγο/ηλεκτρονικό αυτοκινήτων και να ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ την εργασία του να σου βρει τι φταίει, ή θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε θέματά σου με το 20ετίας vag Καλα τα λες. Κακοσυντηρημενο παρατημένο Επειδή αρνούμαι να δώσω στη καρεντα 600€ μόνο για τη διάγνωση της καλωδίωσης και αν φταίει αυτό. Γιατί τα 100€ τα τσίμπησαν για να διαγνώσουν τον εγκέφαλο και "δεν βρήκαν τίποτα"
greekfragma Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 3 minutes ago, μπαρμπαγιωργος said: Καλα τα λες. Κακοσυντηρημενο παρατημένο Επειδή αρνούμαι να δώσω στη καρεντα 600€ μόνο για τη διάγνωση της καλωδίωσης και αν φταίει αυτό. Γιατί τα 100€ τα τσίμπησαν για να διαγνώσουν τον εγκέφαλο και "δεν βρήκαν τίποτα" 600 μόνο για διάγνωση δε θα σου δώσει ούτε η ίδια η Mercedes Benz στην Αθήνα για AMG. μάλλον δε κατανοείς τι σου λένε. Αν παρόλαυτά δε σε πείθει η Καρέντα υπάρχουν και άλλα εξουσιοδοτημένα που θα κάνουν την ίδια δουλειά με λιγότερα χρήματα. Όταν έχουμε κάπου πρόβλημα ψαχνόμαστε. Ρωτάμε. Συγκρίνουμε και επιλέγουμε. Και όταν μας λένε κάτι ζητάμε εξηγήσεις...π.χ. γιατί κύριε 600ευρώ εργασία αν είναι να μη γίνει δουλειά; Δηλαδή 600ευρώ για να διαπιστωθεί απλά η βλάβη σε 20ετών αυτοκίνητο; εγώ συνεχίζω να πιστευώ οτι το πρόβλημα είναι η δική σου συνεννόηση. 2 2
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 51 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Έχω ένα vag 15 ετών το οποίο έχει το εξής πρόβλημα Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Καμιά φορά, σπάνια, το ίδιο συμβαίνει όταν είναι κρύο το αμάξι ή το χειμώνα με το καλοριφέρ. Σπάνια! 1 φορά και μετά όλα οκ. Με το ac πάντα! Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac Αυτά! Ευχαριστώ όλους Βλάβες δεν βγάζει Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδας και προγραμματισμός πάλι μέσω απλού αυτόματου προγράμματος. Καμία διαφορά. Πήγαινε σε ηλεκτρολόγο να κοιτάξει τα καλώδια .Μπορεί να έχουν χαλαρώσει οι γειώσεις ή οξειδωθεί οι συνδέσεις στο χώρο της μηχανής .
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, greekfragma είπε 600 μόνο για διάγνωση δε θα σου δώσει ούτε η ίδια η Mercedes Benz στην Αθήνα για AMG. μάλλον δε κατανοείς τι σου λένε. Αν παρόλαυτά δε σε πείθει η Καρέντα υπάρχουν και άλλα εξουσιοδοτημένα που θα κάνουν την ίδια δουλειά με λιγότερα χρήματα. Όταν έχουμε κάπου πρόβλημα ψαχνόμαστε. Ρωτάμε. Συγκρίνουμε και επιλέγουμε. Και όταν μας λένε κάτι ζητάμε εξηγήσεις...π.χ. γιατί κύριε 600ευρώ εργασία αν είναι να μη γίνει δουλειά; Δηλαδή 600ευρώ για να διαπιστωθεί απλά η βλάβη σε 20ετών αυτοκίνητο; εγώ συνεχίζω να πιστευώ οτι το πρόβλημα είναι η δική σου συνεννόηση. Θέλουν τη χρέωση της ώρας για έως 8 ώρες. μόνο για τη διάγνωση της καλωδίωσης. Επειδή μιλάνε για καλώδια η διάγνωση θα πάρει πολύ χρόνο. Μετα από συννενόηση και λόγω εκπτώσεων στα εργατικά επειδή είμαι πελάτης βάλανε ένα πλαφόν τα 600€ για τη διάγνωση. σε vagιτικο συνεργείο μου είπε οτι θέλει εγκέφαλο. Εξάλλου η εργατοώρα δεν πάει με βάση την ηλικία του αυτοκινήτου (η οποία είναι 14 χρόνια). 2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Πήγαινε σε ηλεκτρολόγο να κοιτάξει τα καλώδια .Μπορεί να έχουν χαλαρώσει οι γειώσεις ή οξειδωθεί οι συνδέσεις στο χώρο της μηχανής . Το έχω κάνει αυτό. Κάποια οξείδωση υπάρχει. Έγινε σχετικός καθαρισμός. Αλλά με διαβεβαίωσαν οτι δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Νομίζω συμφωνώ. Δεν είναι ότι ανεβάζει κάποιες φορές στροφές ή λίγο. Δεν κουνιέται ο δείκτης στο ελάχιστο ποτέ. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2023 από μπαρμπαγιωργος
greekfragma Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 8ώρες για έλεγχο καλωδίωσης δε κάνει ούτε ερασιτέχνης στο προσωπικό του γκαράζ με ερασιτεχνικά εργαλεία. Με καφέ και διάλειμμα για τσιγάρο κάθε 1ώρα ναι μπορεί να πάρει και 2 μέρες για να βγάλεις τη καλωδίωση από το κινητήρα και να ξεκουμπώσεις το ταμπλό και να δεις τις φύσες από πίσω. καλή τύχη.
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 2 λεπτά πριν, greekfragma είπε 8ώρες για έλεγχο καλωδίωσης δε κάνει ούτε ερασιτέχνης στο προσωπικό του γκαράζ με ερασιτεχνικά εργαλεία. Με καφέ και διάλειμμα για τσιγάρο κάθε 1ώρα ναι μπορεί να πάρει και 2 μέρες για να βγάλεις τη καλωδίωση από το κινητήρα και να ξεκουμπώσεις το ταμπλό και να δεις τις φύσες από πίσω. καλή τύχη. Δεν είμαι σε θέση να αμφισβητήσω την καρεντα, ούτε εσένα. Τόσο μου είπαν, τόσο λέω.
greekfragma Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 καλωδίωση και ξύλωμα ταμπλό στα χειρότερα αυτοκίνητα είναι μαξ 2-3 ώρες αν όντως ο μηχανικός σκύψει πάνω από το αμάξι και δε χρεώνει αέρα και τις ώρες που πάει τουαλέτα. το θέμα είναι αν με 2-3 ώρες βρεθεί η βλάβη και στο τελικό κόστος σου κάνουν ένα καλύτερο συμφωνηθέν ποσό. Δώσε τους και ένα όριο που μπορείς διαθέσεις οικονομικά αλλιώς να πας να βρεις σε άλλο συνεργείο φθηνότερες χρεώσεις. όταν μιλάμε με συνεργεία δίνουμε στον μηχανικό να καταλάβει και τι ζητάμε και τι μπορούμε να πληρώσουμε. το αν μια βλάβη είναι οικονομικά ασύμφορη είναι θέμα του ιδιοκτήτη να το περάσει στο συνεργείο και όχι στο συνεργείο να μυρίσει τα νύχια του. Αν η πολιτική του συνεργείου είναι δε κάνω καμία αλλαγή τιμών χρεώνω με την ώρα τόσο και θέλω τόσα, τους ευχαριστείς και ψάχνεις αλλού. 1
andreaspA Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2023 5 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Δεν είμαι σε θέση να αμφισβητήσω την καρεντα, ούτε εσένα. Τόσο μου είπαν, τόσο λέω. Βρισκεσαι αθηνα? σε ποια περιοχη ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα