Προς το περιεχόμενο

Το τμήμα PlayStation θα ανταποκριθεί στην πρόκληση του cloud gaming λέει ο Kenichiro Yoshida της Sony


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο Kenichiro Yoshida, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Corporation παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στην εφημερίδα Financial Times σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας του.

Αναφέρθηκε μάλιστα στα πρώτα πειράματα του τμήματος PlayStation στον τομέα του cloud gaming, έναν τομέα που η μεγάλη αντίπαλος της Ιαπωνικής εταιρείας, η Microsoft έχει καθιερωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις με τη συνδρομητική υπηρεσία Xbox Game Pass.

Ο Kenichiro Yoshida αναφέρθηκε στα πολλά ζητήματα (η υστέρηση, δηλαδή ο χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ της εντολής ενός χρήστη και της ανταπόκρισης του παιχνιδιού, αποτελεί το μεγαλύτερο από αυτά) που απασχολούν το τμήμα PlayStation ωστόσο η ομάδα του έχει στόχο να επιμείνει ωσότου επιλυθούν: «Νομίζω ότι το cloud από μόνο του είναι ένα καταπληκτικό επιχειρηματικό μοντέλο, αλλά όταν πρόκειται για παιχνίδια, οι τεχνικές δυσκολίες είναι μεγάλες... επομένως θα υπάρξουν προκλήσεις στο cloud gaming αλλά θέλουμε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις προκλήσεις» είπε ο Kenichiro Yoshida.

3e3e3de.jpg

Η Sony εξέτασε τις προσφορές του ανταγωνισμού για να μάθει πράγματα εκ των προτέρων -κυρίως κατά τη διάρκεια των περιόδων υψηλής και χαμηλής επισκεψιμότητας: «Ο νεκρός χρόνος για το cloud gaming αποτέλεσε πρόβλημα για τη Microsoft όπως και για την Google (όσον αφορά την ανενεργή, εδώ και λίγο καιρό, πλατφόρμα της Stadia), αλλά ήταν σημαντικό ότι μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις (πιο ήσυχες) ώρες για την εκμάθηση της τεχνητής νοημοσύνης» δήλωσε ο κ. Yoshida.

Η εταιρεία προσπαθεί να βρει τρόπους για να αξιοποιήσει στο έπακρο τις περιόδους αδράνειας/χαμηλής δραστηριότητας στο cloud gaming -ένας πράκτορας τεχνητής νοημοσύνης που ονομάζεται GT Sophy έχει επιφορτιστεί με το έργο να ανακαλύψει τρόπους να νικήσει τους ανθρώπινους αντιπάλους του σε περιόδους χαμηλής δραστηριότητας.

Τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής του τμήματος PlayStation, Jim Ryan είπε ότι η εταιρεία «έχει ενδιαφέροντα και αρκετά επιθετικά σχέδια» για το cloud gaming, αν και δόθηκαν στη δημοσιότητα περισσότερες εξηγήσεις. Την ίδια ημέρα, λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια του PlayStation Showcase, η Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το Project Q, μία νέα φορητή συσκευή handheld, που θα επιτρέψει στους χρήστες να «στριμάρουν» παιχνίδια από το PlayStation 5 μέσω WiFi.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω περισσότερο τον απασχολεί η υστέρηση σε υποδομές παρά η υστέρηση των παιχνιδιών. Πώς θα γίνει κάποιος ανταγωνιστικός σε τιμές στο cloud χωρίς τις δικές του υποδομές; Άμα πληρώνεις και μεσάζοντες δεν θα μένουν και πολλα

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής πετάνε αετό...

Μελλοντικά θα ανταποκριθούν, γιατί... λεφτά.

Το θέμα είναι ότι το project Q δείχνει αρπαχτή. Απλά για να πουν ότι κάτι έχουν....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε πως τα φέρνει η ζωή. 
Πριν μερικά χρόνια κορόιδευε την μικρομαλακή, ότι καίει λεφτά σε άχρηστη τεχνολογία. 
Και τώρα, αν δεν πάει να ψωνίσει υποδομές Αzure, θαύμα θα είναι.
Ρε πως γυρνά ο τροχός.
Αν και, το Project Q, μου φαίνεται πρακτικά άχρηστο.
Ειδικά αν σηκώνει μόνο WiFi και όχι δεδομένα για να παίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια κωλοτούμπα από την Sony που μέχρι χθες υποστήριζαν πως το cloud δεν είναι επιχειρηματικό εφικτό αφού δεν μπορεί να δημιουργήσει κέρδος. Μια άποψη που αναπαράχθηκε από τον "ειδικό τύπο" και φυσικά έγινε δόγμα για τους φίλους του playstation που την αναπαρήγαγαν σαν παπαγαλάκια. 

Το project Q είναι DoA. Θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα δυναμικής όπως τα PS VR2 και Backbone.

Καλύτερα η Sony να υπογράψει την 10ετή συμφωνία με την Microsoft πριν ολοκληρωθεί η εξαγορά γιατί μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα. Αυτήν την στιγμή με δύο τίτλους τον χρόνο και ένα κάρο gaas δεν χτίζεις περιεχόμενο για cloud υπηρεσία.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kgkaudi είπε

Ρε πως τα φέρνει η ζωή. 
Πριν μερικά χρόνια κορόιδευε την μικρομαλακή, ότι καίει λεφτά σε άχρηστη τεχνολογία. 
Και τώρα, αν δεν πάει να ψωνίσει υποδομές Αzure, θαύμα θα είναι.
Ρε πως γυρνά ο τροχός.
Αν και, το Project Q, μου φαίνεται πρακτικά άχρηστο.
Ειδικά αν σηκώνει μόνο WiFi και όχι δεδομένα για να παίζεις.

https://news.microsoft.com/2019/05/16/sony-and-microsoft-to-explore-strategic-partnership/

 

 

Επεξ/σία από lnwolfgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το cloud gaming όσο ελκυστικό και αν ακούγεται είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό προς το παρόν. Η τεχνολογία δεν φαίνεται πως είναι έτοιμη να το υποστηρίξει σωστά. Οι πελάτες δεν φαίνονται ακομά διατεθειμένοι να την αποδεχτούν έναντι του παραδοσιακού τρόπου gaming. Ενδεχομένως να είναι το μέλλον αλλά αυτό το μέλλον ακούγεται μακρινό. Η φάση μου θυμίζει την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα. Οι Αμερικάνοι την σπρώχνουν συνεχώς. Οι Γιαπωνέζοι την αναβάλουν έναντι του υβριδικού μοντέλου με την δικαιολογία ότι η τεχνολογία δεν είναι ακόμα έτοιμη. Και οι Ευρωπαίοι είναι κάπου στην μέση. Προσωπικά είμαι υπέρ όλων αυτών αλλά να γίνουν όταν είναι η στιγμή κατάλληλη, αναπτυχθεί αρκετά η τεχνολογία και δουλεύουν όπως πρέπει. Το perfect timing είναι ένας ταιριαστός όρος. Και ενδεχομένως έτσι να σκέφτονται και στην Sony. Ναι μεν αλλά την κατάλληλη ώρα. Και δεν διαφωνώ καθόλου. Ρωτήστε και την google με το stadia..

Επεξ/σία από music_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Καλά θα κάνει. Οι υποδομές του Stadia δεν είναι άραγε for sale για να τις πάρει κάποιος έτοιμες; υπάρχει άραγε γνώση τι απέγιναν; 

Οι υποδομές της Google υπάρχουν. Είναι το Google Cloud. Οποιος θέλει τις νοικιάζει. Όπως και της Microsoft όπως και της Amazon.

5 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Νομίζω περισσότερο τον απασχολεί η υστέρηση σε υποδομές παρά η υστέρηση των παιχνιδιών. Πώς θα γίνει κάποιος ανταγωνιστικός σε τιμές στο cloud χωρίς τις δικές του υποδομές; Άμα πληρώνεις και μεσάζοντες δεν θα μένουν και πολλα

H Apple που δεν έχει δική της υποδομή και χρησιμοποιεί από το 2016 το Google Cloud, Και πιο πριν χρησιμοποιούσε το Azure και το AWS. Μια χαρά ανταγωνιστικές είναι οι υπηρεσίες της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Volga είπε

Οι υποδομές της Google υπάρχουν. Είναι το Google Cloud. Οποιος θέλει τις νοικιάζει. Όπως και της Microsoft όπως και της Amazon.

H Apple που δεν έχει δική της υποδομή και χρησιμοποιεί από το 2016 το Google Cloud, Και πιο πριν χρησιμοποιούσε το Azure και το AWS. Μια χαρά ανταγωνιστικές είναι οι υπηρεσίες της.

Κάνει game streaming ή apple; Άλλο απλό file storage και άλλο game streaming. Δεν χρειάζεται για κάθε φορά που θέλει να παίξει ο άλλος να μεταφέρονται δεδομένα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Κάνει game streaming ή apple; Άλλο απλό file storage και άλλο game streaming. Δεν χρειάζεται για κάθε φορά που θέλει να παίξει ο άλλος να μεταφέρονται δεδομένα.

Αν θέλει κάποιος φυσικά και κάνει. (Οχι εγώ κι εσύ). Οποιος εταιρικός πελάτης θέλει να "νοικιάσει" την υποδομή ναι μπορεί. Και στη Microsoft και στη Amazon.

Αλλά φυσικά δεν σημαίνει οτι είναι... τσάμπα. Όπως θέλει μπορεί, θα ματώσει αλλα μπορεί.

Τώρα αυτά που λέει η SONY λένε κάποιοι σχετικά με να απεξαρτηθεί κλπ. Τα θεωρώ λόγια PR. Αν ηταν τόσο απλό θα το έκανε και η Apple.

Επεξ/σία από Volga
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Volga είπε

Αν θέλει κάποιος φυσικά και κάνει. (Οχι εγώ κι εσύ). Οποιος εταιρικός πελάτης θέλει να "νοικιάσει" την υποδομή ναι μπορεί. Και στη Microsoft και στη Amazon.

Αλλά φυσικά δεν σημαίνει οτι είναι... τσάμπα. Όπως θέλει μπορεί, θα ματώσει αλλα μπορεί.

Τώρα αυτά που λέει η SONY λένε κάποιοι σχετικά με να απεξαρτηθεί κλπ. Τα θεωρώ λόγια PR. Αν ηταν τόσο απλό θα το έκανε και η Apple.

Εννοώ ότι η APPLE που το κάνει δεν πληρώνει τόσα πολλά γιατί δεν έχει streaming. Θα είναι το ίδιο ανταγωνιστική αν θέλει να προσφέρει υπηρεσία streaming και να πληρώνει πολύ περισσότερα στη google;

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, music_lover είπε

Το cloud gaming όσο ελκυστικό και αν ακούγεται είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό προς το παρόν. Η τεχνολογία δεν φαίνεται πως είναι έτοιμη να το υποστηρίξει σωστά. Οι πελάτες δεν φαίνονται ακομά διατεθειμένοι να την αποδεχτούν έναντι του παραδοσιακού τρόπου gaming. Ενδεχομένως να είναι το μέλλον αλλά αυτό το μέλλον ακούγεται μακρινό. Η φάση μου θυμίζει την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα. Οι Αμερικάνοι την σπρώχνουν συνεχώς. Οι Γιαπωνέζοι την αναβάλουν έναντι του υβριδικού μοντέλου με την δικαιολογία ότι η τεχνολογία δεν είναι ακόμα έτοιμη. Και οι Ευρωπαίοι είναι κάπου στην μέση. Προσωπικά είμαι υπέρ όλων αυτών αλλά να γίνουν όταν είναι η στιγμή κατάλληλη, αναπτυχθεί αρκετά η τεχνολογία και δουλεύουν όπως πρέπει. Το perfect timing είναι ένας ταιριαστός όρος. Και ενδεχομένως έτσι να σκέφτονται και στην Sony. Ναι μεν αλλά την κατάλληλη ώρα. Και δεν διαφωνώ καθόλου. Ρωτήστε και την google με το stadia..

Ξέρεις μου θυμίζει λίγο το Dreamcast  με το online gaming δε είχε ο κόσμος το κατάλληλο internet.

Απλά η τεχνολογία πάει πολλή γρήγορα και με το 5 G υποτίθεται ότι cloud gaming θα είναι απλό .τα επόμενα συστήματα θα τα υποστηρίζουν πιστεύω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...