Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 hours ago, tzotzo said:

μου κανει εντυπωση παντως που φοβαστε το νερο. Μπορει τα αυτοκινητα να μην έχουν ip rating, αλλε γενικα τα λες και ψιλοαδιαβροχα.

Γενικα να εχετε υποψιν σας πως πιο επικινδυνο να παρει νερο καποιο σημειο που δεν πρεπει νερο με απλο λαστιχο παρα με πιεστικο.

Μπορει να εχει παραπανω πιεση, αλλα οταν το νερο πεφτει σε καποιο σκληρο σημειο μετα γινεται mist δεν εχει stream οπως το κανονικο λαστιχο.

Μα ακριβώς επειδή είναι ψιλο και όχι πλήρως αδιάβροχα το φοβόμαστε.

Και όχι, δεν είναι πιο επικίνδυνο να πάρει νερό με απλό λάστιχο, εντελώς απίθανο θα έλεγα πως είναι. Έχω ακούσει και έχω τύχει μπροστά σε πολλές περιπτώσεις που ένα αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά ή δεν δούλευε σωστά μετά από πλύσιμο με πιεστικό, αλλά ποτέ μετά από πλύσιμο με λάστιχο.

Και λογικό είναι γιατί το νερό με το πιεστικό πάει παντού και όχι μόνο στα σκληρά σημεία, και λόγω της πίεσης καταφέρνει και περνάει σε σημεία που με το απλό λάστιχο δεν θα περνούσε.

Άσε που το πιεστικό εκτός από άμεσο πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει και έμεσσο, πχ ακόμα και μια σταγόνα νερό αν περάσει από οποιαδήποτε τσιμούχα μετά με τον καιρό σαπίζει το ελατήριο της με αποτέλεσμα είτε να περνάει μέσα υγρασία και σκόνες είτε να υπάρξει διαρροή λαδιού, και αυτό το έργο το έχω δει πολλές φορές.

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σε 20ετιας αμαξι μου , σε πλυντηριο αυτοκινητων ( με καλες κριτικές στο πλυσιμο κινητήρων ) στους αγιους αναργυρους  , 

με το πιεστικο μου εσκισαν κολλαρό νερού  . 

Η συνεχεια ήταν η αναμενώμενη . ( το πλυντηριο χέστηκε ... και το αμαξι συνεργείο για αλλαγη κολάρου , ήταν η μέρα σαββατο) .

απο τότε και μετα το αφηνω πακτωμενο με λασπη και χωμα ... δεν σπαει δεν χαλαει .

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, NeCrOmAnCeR19 said:

σε 20ετιας αμαξι μου , σε πλυντηριο αυτοκινητων ( με καλες κριτικες στο πλυσισιμο κινητηρων ) στους αγιους αναργυρους  , 

με το πιεστικο μου εσκισαν κολλαρό νερού  . 

Η συνεχεια ήταν η αναμενώμενη . ( το πλυντηριο χέστηκε ... και το αμαξι συνεργειο για αλλαγη κολάρου , ήταν η μέρα σαββατο) .

απο τοτε και μετα το αφηνω πακτωμενο με λασπη και χωμα ... δεν σπαει δεν χαλαει .

Βασικά για να καταφέρει το πιεστικό να σκίσει κολάρο νερού τότε ήταν ήδη σάπιο, λίγα ήταν τα ψωμιά του. Στη θέση σου θα έλεγα πάλι καλά που έγινε έτσι και δεν άνοιξε μετά από μέρες ή μήνες σε ταξίδι. Και λέω σε ταξίδι γιατί κατά κανόνα εκεί σκάνε όλα (ψυγεία, κολάρα κτλ).

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 3
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Βασικά για να καταφέρει το πιεστικό να σκίσει κολάρο νερού τότε ήταν ήδη σάπιο, λίγα ήταν τα ψωμιά του. Στη θέση σου θα έλεγα πάλι καλά που έγινε έτσι και δεν άνοιξε μετά από μέρες ή μήνες σε ταξίδι. Και λέω σε ταξίδι γιατί κατά κανόνα εκεί σκάνε όλα (ψυγεία, κολάρα κτλ).

off topic 

σε 20 ετων αμαξι , οποιος δεν εχει αλλαξει προλυπτικά ολα τα κολλάρα του κινητηρα ειναι αξιος της τυχης του. 

Στο δικο μου λοιπον αμαξι , επειδη είναι εργαλειο δουλειας  αλλα και βόλτας ( διακοπων , ταξιδιών κλπ ) , εχουν αλλαχτεί ολα τα κολλάρα καθως και τα μαρκούτσια των φρένων προληπτικά ( με καλης ποιοτητας ή και γνησια ) και θα ξαναλαχτουν ξανά στην 5 ετια . 

τελος το off topic .  

Δημοσ.
5 minutes ago, NeCrOmAnCeR19 said:

off topic 

σε 20 ετων αμαξι , οποιος δεν εχει αλλαξει προλυπτικά ολα τα κολλάρα του κινητηρα ειναι αξιος της τυχης του. 

Στο δικο μου λοιπον αμαξι , επειδη είναι εργαλειο δουλειας  αλλα και βόλτας ( διακοπων , ταξιδιών κλπ ) , εχουν αλλαχτεί ολα τα κολλάρα καθως και τα μαρκούτσια των φρένων προληπτικά ( με καλης ποιοτητας ή και γνησια ) και θα ξαναλαχτουν ξανά στην 5 ετια . 

τελος το off topic .  

Όπως το βλέπει ο καθένας.

Πάντως στη δική σου περίπτωση κάτι δεν πήγε καλά, ίσως το κολλάρο που έβαλες να μην ήταν και τόσο καλής ποιότητας ή ελατωμματικό, ίσως ο μηχανικός να "ξέχασε" να το αλλάξει, το μόνο σίγουρο είναι ότι ένα πιεστικό δεν μπορεί να σκίσει ένα κολάρο εκτός και αν είναι σάπιο.

Εκτός βέβαια και αν το συγκεκριμένο πλυντήριο στους Αγ. Αναργύρους αντί για πιεστικό χρησιμοποιεί υδροβολή/υδροκοπή.

 

Δημοσ.
On 12/06/2023 at 11:23, Joshua21 said:

Μα ακριβώς επειδή είναι ψιλο και όχι πλήρως αδιάβροχα το φοβόμαστε.

Και όχι, δεν είναι πιο επικίνδυνο να πάρει νερό με απλό λάστιχο, εντελώς απίθανο θα έλεγα πως είναι. Έχω ακούσει και έχω τύχει μπροστά σε πολλές περιπτώσεις που ένα αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά ή δεν δούλευε σωστά μετά από πλύσιμο με πιεστικό, αλλά ποτέ μετά από πλύσιμο με λάστιχο.

Και λογικό είναι γιατί το νερό με το πιεστικό πάει παντού και όχι μόνο στα σκληρά σημεία, και λόγω της πίεσης καταφέρνει και περνάει σε σημεία που με το απλό λάστιχο δεν θα περνούσε.

Άσε που το πιεστικό εκτός από άμεσο πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει και έμεσσο, πχ ακόμα και μια σταγόνα νερό αν περάσει από οποιαδήποτε τσιμούχα μετά με τον καιρό σαπίζει το ελατήριο της με αποτέλεσμα είτε να περνάει μέσα υγρασία και σκόνες είτε να υπάρξει διαρροή λαδιού, και αυτό το έργο το έχω δει πολλές φορές.

Νομιζω ειναι κατανοητο πως τα σταγονιδια νερου δεν πεφτουν σε ενα σημειο και ταξιδευουν με τον ιδιον τροπο στο παραδιπλα σημειο.

Για να περασει καπου νερο πρεπει να υπαρχει καποια οπη. Επειδη ειναι λιγο αργα, και ειναι δυσκολο να το εξηγησω. 
Αν σημαδεψουμε και κεντραρουμε ακριβως την ιδια οπη με το free flow του λαστιχου, και με την βενταλια του πιεστικου, σε ποια περιπτωση θα περασει περισσοτερο νερο?

 

NozzleSprayPatterns-side.jpg

Δημοσ.
20 minutes ago, tzotzo said:

Νομιζω ειναι κατανοητο πως τα σταγονιδια νερου δεν πεφτουν σε ενα σημειο και ταξιδευουν με τον ιδιον τροπο στο παραδιπλα σημειο.

Για να περασει καπου νερο πρεπει να υπαρχει καποια οπη. Επειδη ειναι λιγο αργα, και ειναι δυσκολο να το εξηγησω. 
Αν σημαδεψουμε και κεντραρουμε ακριβως την ιδια οπη με το free flow του λαστιχου, και με την βενταλια του πιεστικου, σε ποια περιπτωση θα περασει περισσοτερο νερο?

Αυτό στα bold δεν είναι απόλυτα ακριβές, η οπή είναι απαραίτητη μόνο εφόσον το νερό έχει ελάχιστη ή καθόλου πίεση, αντιθέτως το πιεστικό λόγω της μεγάλης πίεσης σε κάποια μαλακά σημεία (μια τσιμούχα πχ όπως ανέφερα παραπάνω) δημιουργεί το ίδιο οπή και περνάει νερό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι τσιμούχες στεγανοποίησης που έχουν οι μοτό ανάμεσα στα καλάμια και στις μπότες, με το πιεστικό μπορεί να περάσει πανεύκολα νερό μέσα, ενώ με το λάστιχο δεν θα περάσει τίποτα ακόμα και ώρες να προσπαθείς:

image.jpeg

Επίσης για να γίνει ζημιά δεν είναι απαραίτητο να περάσουν μέσα πολλά λίτρα νερού, σε ένα καπάκι διανομέα πχ αρκεί να περάσουν μερικές σταγόνες για να αρχίσει να ρετάρει ή να μην παίρνει καν μπροστά, και ειδικά στις τσιμούχες όπως στο πηρούνι που σου έδειξα μια σταγόνα είναι αρκετή για να σαπίσει μακροπρόθεσμα το ελατήριο της.

Δημοσ.

εντάξει με έπεισες. Ο πολλαπλασιαστής είναι ίδιος με το αμορτισέρ τη ΜΗΧΑΝΗΣ. που εδώ συζητάμε για κινητήρες αυτοκίνητων.

Δεν συνεχίζω την παρανοικη συζητηση.

Δημοσ.
3 hours ago, tzotzo said:

εντάξει με έπεισες. Ο πολλαπλασιαστής είναι ίδιος με το αμορτισέρ τη ΜΗΧΑΝΗΣ. που εδώ συζητάμε για κινητήρες αυτοκίνητων.

Δεν συνεχίζω την παρανοικη συζητηση.

Στο θέμα στεγανότητας ο διανομέας (και όχι ο πολλαπλασιαστής) είναι ίδιος, άσχετα αν δεν θέλεις να το καταλάβεις, με το πιεστικό μια χαρά μπορεί να περάσει νερό από την τσιμούχα του καπακιού του, κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί με απλό λάστιχο όσες ώρες και να προσπαθείς.

Δεν είναι τυχαίο που τα προβλήματα πάντα δημιουργούνται μετά από πλύσιμο με πιεστικό, και σχεδόν ποτέ μετά από πλύσιμο με το λάστιχο.

Δημοσ.
1 hour ago, Joshua21 said:

Στο θέμα στεγανότητας ο διανομέας (και όχι ο πολλαπλασιαστής) είναι ίδιος, άσχετα αν δεν θέλεις να το καταλάβεις, με το πιεστικό μια χαρά μπορεί να περάσει νερό από την τσιμούχα του καπακιού του, κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί με απλό λάστιχο όσες ώρες και να προσπαθείς.

Δεν είναι τυχαίο που τα προβλήματα πάντα δημιουργούνται μετά από πλύσιμο με πιεστικό, και σχεδόν ποτέ μετά από πλύσιμο με το λάστιχο.

Ποιο πλυντήριο πλένει με λάστιχο;

Έλα ρε φίλε σου έβαλα φωτογραφία, απλά ζητήματα φυσικής και μου λες ιστορίες. Έλα πάμε παρακάτω γιατί εκτίθεσαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, tzotzo said:

Ποιο πλυντήριο πλένει με λάστιχο;

Έλα ρε φίλε σου έβαλα φωτογραφία, απλά ζητήματα φυσικής και μου λες ιστορίες. Έλα πάμε παρακάτω γιατί εκτίθεσαι.

Ότι να ναι...

Το μόνο συμπέρασμα που δείχνουν οι φωτογραφίες που έβαλες είναι ότι το λάστιχο έχει μεγαλύτερη παροχή νερού (λες και το ζητούμενο εδώ είναι πόσο γρήγορα θα γεμίσει ένας κουβάς), και όχι από που μπορεί να διεισδύσει το νερό όταν είναι υπό πίεση.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

κυριοι μην πλενετε τους κινητηρες ... η σκονη που κολλα επανω στα κερια του κινητηρα δημιουργει ενα φιλμ προστασιας απο την υγρασια του περιβαλοντος θαλλασα βροχες κλπ και ειναι πιο προστατευμενος ο κινητηρας ... ειναι αντιαισθητικο μεν αλλα πολυ καλο δε για τον ιδιο τον κινητηρα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostakis81 είπε

κυριοι μην πλενετε τους κινητηρες ... η σκονη που κολλα επανω στα κερια του κινητηρα δημιουργει ενα φιλμ προστασιας απο την υγρασια του περιβαλοντος θαλλασα βροχες κλπ και ειναι πιο προστατευμενος ο κινητηρας ... ειναι αντιαισθητικο μεν αλλα πολυ καλο δε για τον ιδιο τον κινητηρα

οχι δεν είναι καλό .

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

οχι δεν είναι καλό .

γιατι δεν ειναι καλο δηλαδη? τι μπορει να παθει ενας κινητηρας ? ενω με υτγρασια σιγουρα μπορει να παθει ενω απο σκονη τιποτα 100%

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostakis81 είπε

γιατι δεν ειναι καλο δηλαδη? τι μπορει να παθει ενας κινητηρας ? ενω με υτγρασια σιγουρα μπορει να παθει ενω απο σκονη τιποτα 100%

Απαγωγή θερμότητας.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...