Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Να χαλάσει τα πλαστικά,να πάρει φωτιά απο το παραμικρό.

Έχεις φαντάζομαι ακούσει για τα πλαστικά τεποζιτα και τις πλαστικές εισαγωγές και τα πλαστικά σωληνάκια καθως και τα αμέτρητα πλαστικά εξαρτήματα που έχει το σύστημα τροφοδοσίας των βενζινοκίνητων,σωστά?

Το παραμικρό ποιο είναι ας πούμε?Ένας σπινθήρας από το πουθενά?Εκτός και αν έχει κάποιος σκοπό να πλύνει με βενζίνη με το τσιγάρο στο στόμα.Τεσπα,εγώ είπα την γνώμη μου,ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, LouCi4er είπε

Έχεις φαντάζομαι ακούσει για τα πλαστικά τεποζιτα και τις πλαστικές εισαγωγές και τα πλαστικά σωληνάκια καθως και τα αμέτρητα πλαστικά εξαρτήματα που έχει το σύστημα τροφοδοσίας των βενζινοκίνητων,σωστά?

Το παραμικρό ποιο είναι ας πούμε?Ένας σπινθήρας από το πουθενά?Εκτός και αν έχει κάποιος σκοπό να πλύνει με βενζίνη με το τσιγάρο στο στόμα.Τεσπα,εγώ είπα την γνώμη μου,ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει.

Δεν είναι ίδια τα πλαστικά σε τεπόζιτα και εισαγωγες με τα πλαστικά καπάκια ή τα κολάρα  στον χώρο της μηχανής.Ναι ,ένας σπινθήρας απο το πουθενά.Πχ απο στατικό ηλεκτρισμό .Βενζίνη που θα λιώσει τις κόλλες στις ταινίες που είναι τυλιγμένα τα καλώδια ,που μπορεί να επηρεάσει τα πλαστικά των αμέτρητων αισθητήρων,τους ιμάντες.

Και εγώ την γνώμη μου λέω.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Σε συνεργείο μου το είχαν πλύνει με βενζίνη.Σαν τι μπορεί να γίνει και σου φαίνεται επικίνδυνο?

Απλά να'χεις στο νου σου ότι η βενζίνη αυταναφλέγεται κοντά στους 250ºC. Πολλά μέρη στο μηχανοστάσιο ξεπερνάνε αυτή τη θερμοκρασία, και αρκετά. Π.χ. ο καταλύτης (που κάποια αυτοκίνητα έχουν και προ-καταλύτη, ακριβώς μπροστά στον κινητήρα) εύκολα πιάνει 400+ βαθμούς στην εξωτερική του επιφάνεια. Σίγουρα δε θα 'θελες σταγονίδια βενζίνης εκεί κοντά...

Άλλα καύσιμα (π.χ. πετρέλαιο) είναι και πιο δύσκολα στην ανάφλεξη, αλλά και δεν είναι καν εκρηκτικά (σε αντίθεση με τη βενζίνη). Πάντως το τελευταίο που θα 'θελα εγώ στο αμάξι μου είναι να υπάρχει μικροποσότητα βενζίνης οπουδήποτε στο μηχανοστάσιο...

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Haldol είπε

Εν τω μεταξύ, τι αμάξι είναι; Μην είναι κάνα καινούριο και κόψεις το ρεύμα (βγάζοντας τον πόλο) και φάει φρίκες το αμάξι. Μετά στην καλή περίπτωση θα γίνει σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο και θα θες διαγνωστικό να κάνεις reset τα άπειρα σφάλματα, στην κακή περίπτωση οδική γιατί θ' αρνείται να πάρει μπρος.

:P

Πάντως κι εγώ αν δοκίμαζα μόνο με πανί ή/και ατμό, όπως λέει ο @Ukforthemoment. Ειδικά πλυστικό μηχάνημα που ρίχνει με δύναμη για κανέναν απολύτως λόγο! Μη ξεχνάτε ότι ακόμα και «αδιάβροχα» κομμάτια, έχουν άλλη αντοχή σε νερό που πέφτει από πάνω, ή σαν σταγόνα, και άλλη (πολύ μικρότερη) σε νερό υπό πίεση.

ένα Volvo v40 είναι. 

θα δοκιμάσω με πανιά και βετεξ και βλέπουμε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε καινούργιο αυτοκίνητο πάρε πανιά ή wettex έναν κουβά με νερό και σιγά σιγά καθάρισε σκόνες κτλ. Μην πας γυρεύοντας. Ακόμα και σε πλυντήριο να το πας θα σου πουν με δική σου ευθύνη το πλύσιμο της μηχανής. 

Δεν είναι όπως τα παλιά που κάθε φορά που τα πλένουμε ανοίγουμε το καπό ρίχνουμε αφρό μετά με το πιεστικό νερό και μέχρι να τελειώσει το στέγνωμα του υπόλοιπου αυτοκινήτου και η σκούπα είναι έτοιμο να το βάλεις μπροστά και να φύγεις (άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο αυτά). Ούτε τα μπουζί δεν καταλαβαίνουν τίποτα 😋

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, p_under είπε

Θέλω να καθαρίσω τον κινητήρα του βενζινοκίνητου αυτοκινήτου μου. 

Η μπαταρία είναι σε πλαστικό κουτί, η ασφαλειοθήκη το ίδιο, αν καλύψω το δυναμό με νάιλον για να μην βραχεί θα έχω κάποιο θέμα; 

 

Έχω πλυστικό μηχάνημα και σχετική εμπειρία στο πλύσιμο του αμαξώματος αλλά τον κινητήρα τον φοβάμαι. Σαν καθαριστικό θα χρησιμοποιήσω το K2 AKRA. 

Πόσο ασφαλές είναι? 

Εγω λεω πηγενε  σε ενα καλο πληντυριο αυτοκινητων να το πλυνουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα. Τυχαια ειδα το post σου και ειδα οτι προμυθευτηκες το Κ2 ΑΚΡΑ για να κανεις την δουλεια. Εχω πλυνει τον κινητηρα του δικου μου με αυτο 3 φορες μεχρι σημερα. Αυτο που κανω εγω ειναι να ΜΗΝ χρησιμοποιω καθολου νερο παρα μονο αυτο και ενα πανι για να το περναω απο πανω. Ναι μεν θα σου παρει παραπανω προιον και λιγο περισσοτερη δουλεια για να φτασεις σε ολα τα σημεια , αλλα στα 3 ευρω που εχει το μπουκαλι και το οτι δεν θα εχεις αγχος αν πηγε νερο καπου που δεν πρεπει για μενα ειναι αρκετο. Για ακομα καλυτερο αποτελεσμα, παρε και ενα WD40 ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ και ψεκασε στο τελος οτι καλωδιο βλεπεις και εισαι κομπλε.

Ενας καθαρος κινητηρας εκτος απο καλυτερο ελεγχο διαρροων , κραταει τον κινητηρα να δουλευει σε ενδεικτικες θερμοκρασιες, με καλυτερη κυκλοφορια αερα που ειναι καλο να υπαρχει, ιδιαιτερα τους καλοκαιρινους μηνες.

Επεξ/σία από Sanshiro_Ugata
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sanshiro_Ugata είπε

κραταει τον κινητηρα να δουλευει σε ενδεικτικες θερμοκρασιες, με καλυτερη κυκλοφορια αερα που ειναι καλο να υπαρχει, ιδιαιτερα τους καλοκαιρινους μηνες.

Υπερβολές.

Εκτός αν ο κινητήρας είναι έτσι image.png.6db5a64ffa23a931d7b8d4f26ac57a92.png

Στις περισσότερες περιπτώσεις πας γυρεύοντας παρά κάνεις ουσιώδες καλό στον κινητήρα. 

Οι διαρροές είναι άλλη ιστορία.

Δημοσ.

Την συνταγή του chrisfix για το superclean που έχει αναφέρει συνάδελφος στην πρώτη σελίδα, την έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές.

Κάνει θαύματα! Αρκεί να έχεις χρόνο και όρεξη για την λεπτομέρεια που απαιτείται.

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, θα αρκεστώ στο φύσημα της σκόνης και μετά με πανιά.

9 ώρες πριν, liakinen είπε

Σε καινούργιο αυτοκίνητο πάρε πανιά ή wettex έναν κουβά με νερό και σιγά σιγά καθάρισε σκόνες κτλ. Μην πας γυρεύοντας. Ακόμα και σε πλυντήριο να το πας θα σου πουν με δική σου ευθύνη το πλύσιμο της μηχανής. 

Δεν είναι όπως τα παλιά που κάθε φορά που τα πλένουμε ανοίγουμε το καπό ρίχνουμε αφρό μετά με το πιεστικό νερό και μέχρι να τελειώσει το στέγνωμα του υπόλοιπου αυτοκινήτου και η σκούπα είναι έτοιμο να το βάλεις μπροστά και να φύγεις (άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο αυτά). Ούτε τα μπουζί δεν καταλαβαίνουν τίποτα 😋

έχω και ένα golf 4 1.400cc όπου θα βγάλω εκεί το άχτι μου 😉

Δημοσ.
Στις 10/6/2023 στις 10:41 ΜΜ, andreaspA είπε

Αν ρωτησεις σοβαρο μηχανικο θα σου πει ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΕΝΕΙΣ. Δεν εχω πλυνει ΠΟΤΕ κινητηρα σε αυτοκινητο μου. Δεν με αφηνε ποτε να το κανω ο μηχανικός μου.

Και τι είναι ο μηχανικός, η βίβλος να ακούμε ό,τι λέει στα τυφλά χωρίς κριτική σκέψη;

Αν ξέρεις τι να μην βρέξεις και βγάλεις καλού-κακού και την μπαταρία κανένα πρόβλημα.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, p_under είπε

έχω και ένα golf 4 1.400cc όπου θα βγάλω εκεί το άχτι μου 

Την ίδια ζημιά θα κάνεις και εκεί εκτός αν δεν σε νοιάζει. Όταν γράφω για παλιά αναφέρομαι στα δεκαετίας του 80 και πίσω που είχαν ελάχιστα ηλεκτρονικά πάνω τους. Το πλύσιμο σε εκείνα ήταν "απαραιτητο" μιας και δεν είχαν από κάτω ποδιά και γίνονταν χάλια σε χωματόδρομο, λακούβες με λασπόνερα κτλ.

Δημοσ.
Στις 10/6/2023 στις 10:41 ΜΜ, andreaspA είπε

Αν ρωτησεις σοβαρο μηχανικο θα σου πει ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΕΝΕΙΣ. Δεν εχω πλυνει ΠΟΤΕ κινητηρα σε αυτοκινητο μου. Δεν με αφηνε ποτε να το κανω ο μηχανικός μου.

Ο μηχανικός σου χει μεινει καποιες δεκαετίες πίσω

 

μου κανει εντυπωση παντως που φοβαστε το νερο. Μπορει τα αυτοκινητα να μην έχουν ip rating, αλλε γενικα τα λες και ψιλοαδιαβροχα.

Γενικα να εχετε υποψιν σας πως πιο επικινδυνο να παρει νερο καποιο σημειο που δεν πρεπει νερο με απλο λαστιχο παρα με πιεστικο.

Μπορει να εχει παραπανω πιεση, αλλα οταν το νερο πεφτει σε καποιο σκληρο σημειο μετα γινεται mist δεν εχει stream οπως το κανονικο λαστιχο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παλια και εγω πηγαινα σε πλυντηρια αυτο και το καναν αυτοι μεχρι να σου γινει η στραβη! Ευκολα περνα νερο σε ασφαλειοθηκη ή σε αλλα καλωδια ενω εχω δει μπροστα μου πελατης να ουρλιαζει που του εκανε ζημια (με γερανο εφυγε το αυτο) και ο ιδιοκτητης πλυντηριου ουτε καν ασχοληθηκε.

 

anyway εγω εδω και λιγα χρονια το κανω μονος: στην αρχη με ενα βιτεξ και λιγο νερο να φυγουν τα χοντρα. Μετα αφου στεγνωσει περνω ενα ειδικο σπρευ για πλαστικα/υψηλες θερμοκρασιες (νομιζω το εφερνε και το lidl)και το ψεκαζω και με ενα στεγνο πανι φευγουν και τα τελευταια...

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

Οι πετρελαιοκινητηρες ειναι απιστευτα στεγανοι

Σε βενζινοκινητηρα δεν κανουμε πολλα πραγματα γιατι ειναι πανευκολο να γινει ζημια,ειδικα με πιεστικο

 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...