Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω κανει 67000 χιλιομετρα με Nissan Leaf e+ Tekna.

Παρα πολυ ευχαριστημενος, με την κρατικη επιδοτηση - και λιγο παζαρι που σιγουρα θα δεχεται η νισσαν για το συγκεκριμενο μοντελο - ειναι τεφαρικι

  • Like 2
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/6/2023 στις 10:52 ΠΜ, Dinos1973 είπε

 

Εξαρτάται την χώρα τις Ασίας, εάν είναι Ταϊλανδή, Ινδονησίας κλπ δεν έχει καμία σχέση με τα ευρωπαϊκά και σαν κινητήρες και σαν εξοπλισμό. Πχ στην Ινδονησίας ακόμα χρησιμοποιούν βενζίνη με μόλυβδο. 

Ταϊβαν / Ιαπωνία
Οι κινητήρες φυσικά και θα συμβαδίζουν σε κάθε χώρα με τις ανάγκες της αγοράς. Αλλά ειναι ένα κομμάτι του οχήματος και λογικά με Τογιότα, θα ειναι συμπαθητικός σε κάθε περίπτωση (τουλάχιστον).

Στις 10/6/2023 στις 5:33 ΜΜ, MontzOlee είπε

ευχαριστω για την απαντηση.

Οι διαφορες δεν ειναι χαοτικες στην τιμή τους κανεις λαθος , θα τις προσθεσω στο πρωτο ποστ.

Λογικά μένεις εξωτερικό ?

Το Corolla Cross Asia διαφέρει απο το ''δικό'' μας ? αν οχι καλο ειναι αυτό το οτι εχει προτιμηθεί απο τόσο κόσμο. 

Ναι δεν έχεις αδικο αλλά προσωπικά θελω ενα ΙΧ να με βγαλει χρόνια. Δεν εχω κόλλημα να αλλάζω καθε τρεις και λιγο και αυτο στα ηλεκτρικα-υβριδικα δεν ξερω αν ειναι εφικτό.

ΩΡΑΙΟ το Prius , θα το κοιτάξω & σ ευχαριστώ που μου απάντησες 

Ελλάδα με συχνές στασεις Ταϊβαν και επισκέψεις Ιαπωνία.
Με Ταϊβαν, πρέπει να ειναι ακριβώς το ίδιο. Σε πολλές περιοχές Ασία, όπως Ελλάδα, η Τογιότα ειναι νο 1 σε πωλήσεις. Οι Ασιάτες, ειναι οι πιο απαιτητικοί πελάτες στο κόσμο. Αν έβγαζαν πρόβλημα τα Κορολα Κροςς (ή γενικά τα Τογιότα), σίγουρα δε θα πουλούσαν όσο πουλάνε.
Σορρυ, το Πριους είδα οτι πάει 50.000... πολύ πανω από τα 30+ που κοιτάς.
Παντως και πάλι, θα κοίταζα υβριδικό. Ντιζελ, μόνο αν ήμουν εκτός πολης. Τα ντίζελ έπρεπε να τα πετάξουν. Ακόμα και καινουργια περνάνε και η μπόχα από την εξάτμιση ειναι χαρακτηριστική. Ελεος.

Επεξ/σία από a_f_a
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, a_f_a είπε

Ταϊβαν / Ιαπωνία
Οι κινητήρες φυσικά και θα συμβαδίζουν σε κάθε χώρα με τις ανάγκες της αγοράς. Αλλά ειναι ένα κομμάτι του οχήματος και λογικά με Τογιότα, θα ειναι συμπαθητικός σε κάθε περίπτωση (τουλάχιστον).

Ελλάδα με συχνές στασεις Ταϊβαν και επισκέψεις Ιαπωνία.
Με Ταϊβαν, πρέπει να ειναι ακριβώς το ίδιο. Σε πολλές περιοχές Ασία, όπως Ελλάδα, η Τογιότα ειναι νο 1 σε πωλήσεις. Οι Ασιάτες, ειναι οι πιο απαιτητικοί πελάτες στο κόσμο. Αν έβγαζαν πρόβλημα τα Κορολα Κροςς (ή γενικά τα Τογιότα), σίγουρα δε θα πουλούσαν όσο πουλάνε.
Σορρυ, το Πριους είδα οτι πάει 50.000... πολύ πανω από τα 30+ που κοιτάς.
Παντως και πάλι, θα κοίταζα υβριδικό. Ντιζελ, μόνο αν ήμουν εκτός πολης. Τα ντίζελ έπρεπε να τα πετάξουν. Ακόμα και καινουργια περνάνε και η μπόχα από την εξάτμιση ειναι χαρακτηριστική. Ελεος.

 

Επεξ/σία από Dinos1973
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, a_f_a είπε

Οι Ασιάτες, ειναι οι πιο απαιτητικοί πελάτες στο κόσμο. Αν έβγαζαν πρόβλημα τα Κορολα Κροςς (ή γενικά τα Τογιότα), σίγουρα δε θα πουλούσαν όσο πουλάνε.
Σορρυ, το Πριους είδα οτι πάει 50.000... πολύ πανω από τα 30+ που κοιτάς.
Παντως και πάλι, θα κοίταζα υβριδικό. Ντιζελ, μόνο αν ήμουν εκτός πολης. Τα ντίζελ έπρεπε να τα πετάξουν. Ακόμα και καινουργια περνάνε και η μπόχα από την εξάτμιση ειναι χαρακτηριστική. Ελεος.

Ναι ισχύει αυτό , άρα αφού κι έξω πουλάει σαν ζεστό ψωμί θα πάω να το δω από κοντά κ να κάνω ένα τεστ drive αν υπάρχει κάπου ήδη το όχημα..

Συμφωνω κ για τα diesel , πράγματι μυρίζουν έντονα αν κ από τελευταία μοντέλο 2022-2023 δεν έχω καλή άποψη 

Επεξ/σία από MontzOlee

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...