Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που πωλεί αυτόνομα οχήματα επιπέδου 3 στην Καλιφόρνια


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Mercedes-Benz είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που πήρε άδεια από τις ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνιας για να πουλήσει ή να μισθώσει οχήματα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 (hands-off και eyes-off) σε καθορισμένους δρόμους, όπως αναφέρει το Reuters.

 

Το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια εξέδωσε άδεια για το σύστημα Drive Pilot της εταιρείας, υπό την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιείται υπό συγκεκριμένες συνθήκες και σε συγκεκριμένους δρόμους. Η Mercedes-Benz έλαβε προηγουμένως παρόμοια πιστοποίηση στη Νεβάδα. 

Το Drive Pilot θα επιτρέπει στους οδηγούς της Mercedes-Benz να μη βλέπουν συνεχώς το δρόμο και να έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι, κάνοντας άλλες μη οδηγικές δραστηριότητες, όπως το να παρακολουθούν βίντεο και να στέλνουν μηνύματα. Εάν τηρούνται οι κανόνες χρήσης, η Mercedes (και όχι ο οδηγός) θα είναι νομικά υπεύθυνη για οποιοδήποτε ατύχημα συμβεί. 

Για να τα καταφέρει όλα αυτά, το σύστημα Drive Pilot βασίζεται σε αισθητήρες που είναι εγκατεστημένοι σε όλο το όχημα, συμπεριλαμβανομένων οπτικών καμερών, συστοιχιών LiDAR, αισθητήρων ραντάρ/ultrasound και μικροφώνων ήχου προκειμένου να ακούει συνεχώς για οχήματα έκτακτης ανάγκης που πλησιάζουν. Το σύστημα μπορεί ακόμη και να συγκρίνει τα δεδομένα των ενσωματωμένων αισθητήρων και του GPS για να καθορίσει την ακριβή θέση του στους δρόμους. 

Πάντως το Drive Pilot της Mercedes δεν είναι τόσο προηγμένο όσο τα συστήματα των οχημάτων Waymo και Cruise, τα οποία επιτρέπουν την πλήρη αυτοκίνηση χωρίς ανθρώπινο οδηγό. Ταυτόχρονα, είναι ένα βήμα μπροστά από το λεγόμενο σύστημα πλήρους αυτοοδήγησης της Tesla, το οποίο στην πραγματικότητα είναι ένα σύστημα επιπέδου 2 και απαιτεί από τους οδηγούς να κρατούν τα χέρια τους στο τιμόνι και να έχουν την προσοχή τους στο δρόμο ανά πάσα στιγμή. 

Η χρήση περιορίζεται σε καταστάσεις υψηλής κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια της ημέρας, με ταχύτητες κάτω των 65 χλμ/ώρα, και οι οδηγοί πρέπει να είναι διαθέσιμοι συνεχώς για να αποκτήσου τον έλεγχο αν χρειαστεί. Έτσι ο οδηγός για παράδειγμα δεν μπορεί να πάει στο πίσω κάθισμα και να κοιμηθεί. Για να επιβληθεί αυτή η συνθήκη, το όχημα παρακολουθεί τον οδηγό με μια οθόνη μέσα στο αυτοκίνητο και θα πρέπει να αναλάβετε εσείς τον έλεγχο αν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα άνω των 65 χλμ/ώρα, αν εμφανιστεί ένα όχημα έκτακτης ανάγκης, αν βρέ ή σε άλλες καταστάσεις που το Driver Pilot δεν μπορεί να χειριστεί μόνο του. 

Το σύστημα θα είναι διαθέσιμο για τα μοντέλα S-Class και EQS Sedan του 2024, με παραδόσεις που προγραμματίζονται για αργότερα φέτος. Το Engadget είχε τη δυνατότητα να δοκιμάσει το σύστημα στην πίστα δοκιμών της Mercedes-Benz στη Γερμανία (και να το δει σε δράση στους δρόμους του Λος Άντζελες). Σύμφωνα με το δημοσιογράφο της ιστοσελίδας, Roberto Baldwin, "ενώ έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει, δυσκολευτήκαμε να απενεργοποιήσουμε τον δικό μας οδηγικό εγκέφαλο ενώ βρισκόμασταν πίσω από το τιμόνι".
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, labr είπε

αλλη μια προτια για την καλιφορνια. πραγματικα ολα απο εκει ξεκινανε

Λογικό όταν μια πολιτεία έχει το 5ο μεγαλύτερο gdp, η Apple βάζει περήφανα "Designed by Apple in California" για ένα λόγο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, feelihipo είπε

Λογικό όταν μια πολιτεία έχει το 5ο μεγαλύτερο gdp, η Apple βάζει περήφανα "Designed by Apple in California" για ένα λόγο

designed by apple in california made in china xd

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Εάν ήταν assembled in California ή ότι γράφει θα έκανε 3500 το ένα

ασχετο αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο σε τοσο μεγαλο βαθμο. οι μισθοι στην αμερική δεν ειναι τοσο ψηλα και ουτε πλεον στην κινα τοσο χαμηλα. οι γραμμες παραγωγής ομως και το υπερβολικα φιλικο προς τις μεγάλες εταιριες κλιμα, δινουν πολυ σημαντικο προβαδισμα στην κινα και ινδια για τοσο μεγάλες παραγωγές. το προβλημα δεν ειναι το κοστος αλλα πως μεταφέρεις τα παντα (supply chain) στην αμερικη, οχι απλα την γραμμη παραγωγης του τηλεφωνου.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

''Το Drive Pilot θα επιτρέπει στους οδηγούς της Mercedes-Benz να μη βλέπουν συνεχώς το δρόμο και να έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι''.......................

Σε μια ''στραβη'' να δεις χερια και κεφαλια και τιμονια....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αυτήν την τεχνολογία αλλά στην Ελλάδα εδώ και χρόνια και ειδικά τελευταία σχεδόν όλα τα οχήματα αμάξια μηχανές είναι eyes off hands off το βλέπω όλη μέρα γύρω μου .

Όλοι μιλάνε γράφουν κάνουμε βιντεοκλησεις και ότι άλλο θες με τα χέρια στο κινητό και δεν κοιτάνε το δρόμο....

Και όλα αυτά τζάμπα με κόστος όσο ένα κινητό όχι να θες νέο αμάξι που δεν ξέρω πόσο θα έχει

  • Like 12
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, labr είπε

αλλη μια προτια για την καλιφορνια. πραγματικα ολα απο εκει ξεκινανε

Φίλε, όταν εμείς οδηγούσαμε γκαζωμένοι στην παραλιακή με το δεξί χέρι αγκαλιά την γκόμενα, τσιγάρο στο αριστερό και στρίβαμε το τιμόνι με το γόνατο με τον εσωτερικό καθρέφτη γυρισμένο στον ουρανό για να μην μας τυφλώνουν οι απο πίσω, στην Καλιφόρνια ακόμα έβλεπαν κίτρινο στο φανάρι και φρενάριζαν... Σε οδήγηση χωρίς μάτια στον δρόμο και χέρια στο τιμόνι είμαστε 50 χρόνια μπροστά... τι να μας πουν τα αμερικανάκια και η Μερσεντέ...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο τύπος στο video όταν λέει τι θα μπορούσε να κάνει ο οδηγός κατά την αυτόνομη οδήγηση , αναφέρει "θα μπορούσα να αγγίζω την γυναίκα μου" , βλέπω σε λίγο καιρό νέα κατηγορία να εμφανίζεται στο pornhub.

Επεξ/σία από Panagiotiskirk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...