Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, soter79 είπε

Η αλήθεια είναι ότι το SUV πολλοί Έλληνες το έχουν αγοράσει για τη μόστρα. Όμως υπάρχουν και άλλοι που το έχουν αγοράσει για την πραγματική ουσιαστική χρήση του. Πχ NISSAN XTRAIL 2006 μοντέλο στο Πορτ μπαγκαζ χωραει 6 ντενεκεδες Λάδι μεταλλικους και βάζεις από πάνω και τις βαλίτσες σου και γυρίζεις από το χωριό ατσαλακοτος. Περνώντας μέσα από επαρχιακούς χωματόδρομους και τα σχετικά χωρίς προβλήματα. 

Δεν υπάρχει ουσιαστική χρήση στα στενά της Κηφισιάς ή στην παραλία της Γλυφάδας;

Για να μην αναφέρω το πόσο δύσκολο είναι να καβαλήσεις πεζοδρόμιο για να παρκάρεις στους δρόμους το Κολωνακίου!

Πέρα από την πλάκα με την ποιότητα δρόμων που έχουμε στην Ελλάδα μόνο κανά SUV μας σώζει.

Το περίεργο είναι οτι αυτή η μόδα έχει κατακλύσει όλο τον κόσμο βέβαια.

Και καλά σε κάτι χώρες τύπου ΗΠΑ ήταν πάντα της λογικής the greater the better αλλά σε άλλες χώρες ευρωπαϊκές πχ πως από τα αυτοκίνητα πόλης πήγαμε στα SUV ποτέ δεν κατάλαβα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Thanks 2
  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Δεν υπάρχει ουσιαστική χρήση στα στενά της Κηφισιάς ή στην παραλία της Γλυφάδας;

Για να μην αναφέρω το πόσο δύσκολο είναι να καβαλήσεις πεζοδρόμιο για να παρκάρεις στους δρόμους το Κολωνακίου!

Πέρα από την πλάκα με την ποιότητα δρόμων που έχουμε στην Ελλάδα μόνο κανά SUV μας σώζει.

Το περίεργο είναι οτι αυτή η μόδα έχει κατακλύσει όλο τον κόσμο βέβαια.

Και καλά σε κάτι χώρες τύπου ΗΠΑ ήταν πάντα της λογικής the greater the better αλλά σε άλλες χώρες της ευρωπαϊκές πχ πως από τα αυτοκίνητα πόλης πήγαμε στα SUV ποτέ δεν κατάλαβα.

Δυστυχώς το μέγεθος του αυτοκινήτου για κάποιους ταυτίζεται με το μέγεθος του μορίου τους , για αυτό και παίρνουν Nissan Pathfinder και μένουν στο κέντρο της Αθήνας. Στην Αμερική πάλι νομίζω ότι γενικά έχουν αυτή τη μανία με το μέγεθος που τους κάνει να φτιάχνουν τεράστια trucks και 30" ζάντες. Αλλά μάλλον αυτό είναι θέμα συζήτησης για άλλο τοπικ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Mac Anthropos είπε

Φιλε μου δεν ξερω πως τα εχεις βγαλει αυτα τα νουμερα. Στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν. Αν αναφερεσαι σε θεωρητικα μαθηματικα μοντελα μπορει. Στην πραξη δεν εχει καμια σχεση. Ουτε η τιμη, ουτε η ζωη. Επισης πως ακριβως γνωριζεις οτι ΘΑ ΠΕΣΕΙ η τιμη των μπαταριων? Εδω δεν ηξερε κανεις οτι ενα ford puma πχ, θα επαιρνε 6000 ευρω πανω. Ασε τι λενε στον θαυμαστο κοσμο του διαδικτυου.

Στο 16:20 λεπτό ο άνθρωπος αναφέρει την επίσημη προσφορά από την αντιπροσωπία για την μεγάλη μπαταρία.


Οι τιμές των μπαταριών πέφτουν συνεχώς την τελευταία δεκαετία κατά πολύ μεγάλα ποσοστά, συνολικά από το 2010 έχουν πέσει κατά 90%

https://www.energy.gov/eere/vehicles/articles/fotw-1272-january-9-2023-electric-vehicle-battery-pack-costs-2022-are-nearly

Φαντάσου σε τι τιμές θα βρίσκεις σε 10 χρόνια ανακατασκευασμένες απο π.χ τρακαρισμένα ή από Κίνα μεριά. Και είπαμε, οι μπαταρίες είναι σε modules, μια π.χ 62kWh του VAG είναι 9 διαφορετικά κομμάτια, αλλάζεις μόνο το προβληματικό το οποίο τώρα έχει 1250 τελική.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.

Αν και ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που τα ηλεκτρικά τους είναι εντελώς άχρηστα (κάνω 3-4 χιλιάδες χλμ το χρόνο με αμάξι, το 90% εξ αυτών σε ταξίδια), δε μπορώ να καταλάβω όσους θεωρούν ακριβό ένα φουλ ηλεκτρικό Volvo (4,25 μέτρων, όχι μεγέθους Smart) στα 30 χιλιάρικα    

Το ερώτημα είναι τι παίρνεις με 30 χιλιάρικα σήμερα, όχι αν το CNG Panda θα σου βγει πιο οικονομικό σε ένα βάθος 5-10 ετών...

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, soter79 είπε

Οκ δεκτό 30 λεπτά σε ταχυφορτιση . Το ερώτημα είναι που υπάρχει ταχυφορτιση στο ελληνικό οδικό δίκτυο 

Υπλαρχει εδώ και εδ.

Εδώ όλα τα σημεία φόρτισης (AC και DC) που μάλλον είναι περισσότερα από αυτά που θα περίμενε κάνεις δεδομένων των συνθηκών της χώρας. 
Σιγουρα δεν είναι αρκετά αλλά δεν είναι και λίγα. 

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Σε 10 χρόνια το σκεφτόμαστε για ηλεκτρικό αν επικρατήσει ως ιδέα. Τώρα όχι.

Το ότι το Model Y αυτή την στιγμή είναι το 4 σε πωλήσεις δεν σου λέει κάτι για την επικράτηση των ηλεκτρικών ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Σε 10 χρόνια το σκεφτόμαστε για ηλεκτρικό αν επικρατήσει ως ιδέα. Τώρα όχι.

Συγκεκριμένα για το πρώτο τρίμηνο του 2023 το Model Y ήταν πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως (όχι μόνο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αλλά και αυτων με ΜΕΚ). 
Κατά τα άλλα …….  «Αν επικρατήσει ως ιδέα ………….κλπ κλπ κλπ» 

 

https://www.motor1.com/news/669135/tesla-model-y-worlds-best-selling-car-q1-2023/

 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Το ότι το Model Y αυτή την στιγμή είναι το 4 σε πωλήσεις δεν σου λέει κάτι για την επικράτηση των ηλεκτρικών ; 

Οχι γιατί αν επικρατήσει μαζικά τότε θα δούμε τις πραγματικές δυνατότητες υποστήριξης (επάρκεια ηλεκτρικού ρεύματος, επάρκεια πρώτων υλών, ανακύκλωση αυτών κτλ). Μην κοιτάτε μόνο το πορτοφόλι σας ......Jiakometi .... ας κόψουμε λίγο την ειρωνεία γιατί ξέρω κι εγώ αυτό το μονοπάτι.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
15 ώρες πριν, mrkra είπε

ολα αυτα καλα που λετε. Τα εγραψε λιγο πιο πισω πανω κατω και ενας συμφορουμιτης.

Υπαρχουν μερικα ακομη να σκεφτει καποιος:

Κοστος αλλαγης μπαταριας, με το χρονο πεφτει η αποδοση της οποτε ειναι ασυμφορο να κυκλοφορεις απο ενα σημειο και μετα με ενα αυτοκινητο που θα βγαζει ολο και λιγοτερα χιλιομετρα.

Χαμηλη αποδοση σε χαμηλες θερμοκρασιες(πεφτει εως και 40%). Στα βορεια και τα ορεινα μερη της Ελλαδος θα κλαψουν οσοι παρουν ηλεκτρικο.

Μεγαλυτερο ρισκο να το κυκλοφορεις. Αν συμβει κανα τροχαιο ειναι πιο ευκολο να ξαναγορασεις ενα βενζινοκινητο απο οτι ενα ηλεκτρικο. Και οι ελληνικοι δρομοι ειναι ζουγκλα δεν θελει και πολυ να συμβει το κακο.

 

Συμφορουμιτης από εδώ έχει Tesla M3 ως κύριο μέσο του και ζει μόνιμα στην Νορβηγία ! 

Έχει  κάνει δύο φορές το ταξίδι Νορβηγία- Ελλάδα για διακοπές. 
Οπότε … ναι καλή η θεωρία άλλα σίγουρα δεν κλαίνε όσοι τα αγόρασαν. 
 

Και για να αντιγράψω ένα μέλος διπλανού φόρουμ …..

»ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ηλεκτρικά ……(Δεν φτάνουν για όλους 😁). 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Δεν γνωρίζεις καλά, θέλει 30 λεπτά σε ταχυφορτιστη. 

Ψάξε βρες ταχυφορτιστη στην ορεινή Ναυπακτία και στο Ξηρόμερο Αιτωλοακαρνανίας . τουλάχιστον αν τελειώσεις από βενζίνη κάπως θα βρεις ένα μπιτονι να γεμίσεις . 

Πανάκριβα αυτοκίνητα με πολλά πρακτικά προβλήματα είναι τα ηλεκτρικά , αποτελούν κακή αντικειμενικά αγορά ,ακόμα τουλάχιστον ,ακόμα και για τη πόλη που αξίζουν είναι πανάκριβα ( ακόμα και κάτι διθέσια κινέζικα είναι κοντά στο δεκαχιλιαρο , δε μιλάμε καν για προτάσεις τύπου fiat , honda κλπ)  και για γι'αυτό μας τα χουν πρήξει στη διαφήμιση είτε άμεση είτε έμμεση  .

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Ψάξε βρες ταχυφορτιστη στην ορεινή Ναυπακτία και στο Ξηρόμερο Αιτωλοακαρνανίας . τουλάχιστον αν τελειώσεις από βενζίνη κάπως θα βρεις ένα μπιτονι να γεμίσεις . 

Πανάκριβα αυτοκίνητα με πολλά πρακτικά προβλήματα είναι τα ηλεκτρικά , αποτελούν κακή αντικειμενικά αγορά ,ακόμα τουλάχιστον ,ακόμα και για τη πόλη που αξίζουν είναι πανάκριβα ( ακόμα και κάτι διθέσια κινέζικα είναι κοντά στο δεκαχιλιαρο , δε μιλάμε καν για προτάσεις τύπου fiat , honda κλπ)  και για γι'αυτό μας τα χουν πρήξει στη διαφήμιση είτε άμεση είτε έμμεση  .

Α ναι μωρέ. Πολλά πρακτικά προβλήματα όπως να μείνεις από μπαταρία στην ορεινή Ναυπακτία.

Το ότι όλο τον χρόνο που θα είσαι εντός/περιφερειακούς και θα καις κάπου 2€/100χλμ με ένα SUV 200 αλόγων και δεν θα χρειάζεται να ανησυχείς ούτε για Σερβις, μιας και το ηλεκτρικό μοτέρ δεν έχει συντήρηση, είναι ψιλά γράμματα. 

Από τιμές το έχουμε ήδη αναλύσει το θέμα αρκετά. Δυστυχώς ακόμα στην Ευρώπη δεν διατίθεται φθηνό μοντέλο όπως στην Αμερική ή Κίνα αλλά είναι θέμα χρόνου. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Α ναι μωρέ. Πολλά πρακτικά προβλήματα όπως να μείνεις από μπαταρία στην ορεινή Ναυπακτία.

Το ότι όλο τον χρόνο που θα είσαι εντός/περιφερειακούς και θα καις κάπου 2€/100χλμ με ένα SUV 200 αλόγων και δεν θα χρειάζεται να ανησυχείς ούτε για Σερβις, μιας και το ηλεκτρικό μοτέρ δεν έχει συντήρηση, είναι ψιλά γράμματα. 

Από τιμές το έχουμε ήδη αναλύσει το θέμα αρκετά. Δυστυχώς ακόμα στην Ευρώπη δεν διατίθεται φθηνό μοντέλο όπως στην Αμερική ή Κίνα αλλά είναι θέμα χρόνου. 

Πώς ξέρεις ότι δεν θα χρειάζεσαι σέρβις ? Επειδή στο λέει η εταιρία ? Που ξέρεις τι προβλήματα θα βγάλει το ηλεκτρικό , από κόστος αν σου βγάλει θέμα . Ένα αμάξι με θερμικό μοτέρ χωρίς πολλά ηλεκτρονικά το φτιάχνεις σχετικά εύκολα και φτηνά . 

Επίσης το θέμα χρόνου για φτηνά ηλεκτρικά πως είσαι τόσο σίγουρος ότι θα γίνει ? 

Τέλος για της μπαταρίες , επειδή αναφέρετε συχνά εδώ μέσα , δεν είναι σίγουρο ότι θα πέσει η τιμή τους , ίσα ίσα είναι πολύ πιθανό να ανέβει η τιμη τους , η οποία σε μεγάλο βαθμό θα εξαρτάται πάντα από το τι θέλει η Κίνα .

Πιστευω το βλέπεις κάπως οπτιμιστικα το θέμα . Εγώ νομίζω το βλέπω λίγο ποιο πραγματιστικα. Και γω αν μου έδινες να επιλέξω ένα Τέσλα θα ήθελα γιατί με 50 χιλιάρικα(ενδεικτική τιμή αναφέρω ,μπορεί να είναι ποιο ακριβό Ελλάδα δε ξέρω )  θα έχω επιδόσεις θερμικού αμαξιού 75-100 ευρώ ( μαρεσει να το πατάω γενικά ) , καλούς χώρους και χαμηλή κατανάλωση , αλλά το θέμα είναι ότι ως μέσος Έλληνας δε μπορώ να δικαιολογήσω τέτοιο ποσό για αγορά αυτοκινήτου . Γι'αυτό άλλωστε και τέτοια αμάξια τα βρίσκεις συνήθως σε συγκεκριμένα προάστια η και χώρους εργασίας των Αθηνών . Ταιριάζουν με τις τσέπες και τη ,συνήθως , βλακωδη νοοτροπία αυτών που τα αγοράζουν .

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Γι'αυτό άλλωστε και τέτοια αμάξια τα βρίσκεις συνήθως σε συγκεκριμένα προάστια η και χώρους εργασίας των Αθηνών . Ταιριάζουν με τις τσέπες και τη ,συνήθως , βλακωδη νοοτροπία αυτών που τα αγοράζουν

Φίλτατε, ας μείνουμε στα τεχνικά και πρακτικά ζητήματα του νήματος και ας μην μπούμε σε κοινωνικές - οικονομικές και άλλες προεκτάσεις. 
Δεν τιμά την συζήτηση και, δυστυχώς, μπορούν να διαβαστούν και ανάποδα…..

 

My2c 

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Φίλτατε, ας μείνουμε στα τεχνικά και πρακτικά ζητήματα του νήματος και ας μην μπούμε σε κοινωνικές - οικονομικές και άλλες προεκτάσεις. 
Δεν τιμά την συζήτηση και, δυστυχώς, μπορούν να διαβαστούν και ανάποδα…..

 

My2c 

Οκ , ζητώ συγγνώμη επί αυτού αλλά νομίζω ότι είναι μέρος της εξίσωσης 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...