Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, SergioX είπε

6 σελίδες σχόλια, ζήτημα αν 4-5 σχόλια αφορούν το θέμα του άρθρου, την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού suv της volvo... 

Αδιάφορο είναι το αμαξι ,άλλος ένας κουβάς είναι που τον πληρώνεις υπερβολικά , οπότε όπως καταλαβαίνεις μετά ακολουθεί κουβέντα καφενείο ,άλλωστε και τό άρθρο από αυτά που παίζουν  στη τηλεόραση σε καφενεία και παράνομες χαρτοπαικτικές λέςχες 80 χρόνων είναι , που ψαρωνουν με την '' τεχνολογία του μέλλοντος '' των ηλεκτρικών  

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Χωρίς πλάκα τώρα, οι μπαταρίες είναι για τουλάχιστον 20 χρόνια.
Η σημερινή τους τιμή, κοντά στα 9.000€ είναι αρκετά τσουχτερή, αλλά μετά την 10ετια οι τιμές θα είναι τουλάχιστον 50% κάτω και σίγουρα θα μπορείς να βρεις και ανασυσκευασμένα κομμάτια, γιατί οι μπαταρίες δεν είναι ΕΝΑ εννιαίο εξάρτημα, αλλάζεις μόνο αυτό που έχει φθαρεί περισσότερο.
 
Και ναι υπάρχουν ηλεκτρικά που έχουν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο χλμ με την ίδια μπαταρία. 

Αυτό με τη πτώση τιμών της μπαταρίας δεν ισχύει , αν ψάξεις θα δεις ότι πρόσφατα οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δήλωσαν ότι περιμένουν άνοδο μακροπρόθεσμα στις τιμές των μπαταριών 

Σπεκουλα είναι και παιχνίδι των πλασιέ αυτοκινήτων για να αγοράσεις 

Πήγαινε να δεις πόσο κάνουν τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά Σμαρτ δεύτερης γενιάς και πόσο κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας και θα καταλάβεις .απλά μπαίνουν πλέον και οι Γερμανοί /Γάλλοι στο παιχνίδι και μας γεμίζουν ψέματα , πρέπει να βγάλουν και αυτοί κάναν Φράγκο για τις συντάξεις του μπυροβιου '' ανώτερου Ευρωπαίου '' κοιλαρα  Γερμανούς συνταξιούχου .

Ηλεκτρικοί κουβάδες , ηλεκτρικά λευκά είδη '' γερμανικής ποιότητας '' από Τουρκία που χαλάνε για πλάκα ( οποιως έχει Miele ξέρει) και άρματα σε υπανάπτυκτους όπως εμείς και οι Ουκρανοί 

Επεξ/σία από Choronzoon
  • Sad 1
  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Haldol είπε

Για πεντάθυρο λέω. Primera P11 1.6, έκδοση "LUXURY". Ότι χειρότερο έχει περάσει από την οικογένεια σε θέμα φορτώματος (και σε πολλά ακόμα, αλλά ας μείνουμε στο φόρτωμα, μιας και γι' αυτό λέγαμε)...

Τι να σου πω σε p10 έχω βάλει διμετρο ψυγειοκαταψυκτη πράματα και ταξίδι τρία άτομα Νίκαια - Ναύπλιο εύκολα.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, skritikos είπε

Κάθε προϊόν σχεδιάζεται με συγκεκριμένα κριτήρια και στόχους. Το hardcore off-roading δεν είναι κάτι που θα έκανες με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Όπως δεν θα το έκανες με κανένα αντίστοιχο θερμικό. Αναφέρεις ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει καν στην πραγματικότητα.

Αυτός που μένει από βενζίνη με το αυτοκίνητο θα μείνει και με το ηλεκτρικό. Όπως όταν πήγαμε από τα άλογα στους ΜΕΚ, χρειάστηκε μια μακρά περίοδο προσαρμογής. Το ίδιο γίνεται και εδώ. Αυτά που τώρα βλέπουμε ακόμη σαν προβλήματα, είτε επειδή όντως είναι είτε λόγω αμάθειας, θα έχουν λυθεί σε ελάχιστα χρόνια.

 

 

Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με πετρέλαιο 2000cc με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ 80 η 100 λίτρων βγάζει 1000χλμ αυτονομία, αντίστοιχα η βενζίνη στα ίδια κυβικά βγάζει αυτονομία 600-700 χλμ ανάλογα το μοντέλο και τον τρόπο οδήγησης. Ένα ηλεκτρικό αμαξι με 400 χλμ αυτονομία δεν θα φτάσει καν στο βουνό. Οπότε λογικά δεν μας απασχολεί η κορυφή του βουνου ακόμα και αν υπάρχει δρόμος να πάμε . Δεν είναι ανάγκη να κάνεις extreme off-road για να πας σε ένα βουνό. Δόξα τω θεώ τα περισσότερα βουνά στην Ελλάδα έχουν δρόμο μέχρι πάνω.

11 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εάν δεν παίζεις με κόκκινο λαμπάκι και δεν μείνεις στο βουνό από βενζίνη, το ίδιο ισχύει και για το ηλεκτρικό. 

Το καλό είναι ότι στην κορυφή του βουνού, ξεκινάς την κατάβαση και ταυτόχρονα φορτίζει η μπαταρία, ενώ με το θερμικό έμεινες για τα καλά ! 

Εάν η συνολική αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 400 χλμ με μπαταρίες και ενός αυτοκινήτου με ΜΕΚ 600+ και ξεκινάμε από το σπίτι να πάμε στο βουνό μια βόλτα και να γυρίσουμε αυτή τη στιγμή το πιο πιθανό είναι το αυτοκίνητο με την ΜΕΚ μηχανή να γυρίσει. Γιατί έχεις βενζίναδικα σε τακτά χρονικά διαστήματα,  μπορεί κάποιος ακόμα και σε ανάγκη να σου φέρει ένα κάνιστρο με βενζίνη. Τώρα με την μπαταρία αν μείνεις και δεν έχει κατηφόρα δεν γνωρίζω τι μπορείς να κάνεις για να κινηθεί. Επίσης είναι και το ζήτημα του χρόνου, στο βενζινάδικο σε 10 λεπτά το πολύ έχεις φουλαρει και εισαι έτοιμος για επιπλέον 600+ χιλιόμετρα. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θέλει κάμποσες ώρες από ότι γνωρίζω.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, soter79 είπε

Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με πετρέλαιο 2000cc με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ 80 η 100 λίτρων βγάζει 1000χλμ αυτονομία, αντίστοιχα η βενζίνη στα ίδια κυβικά βγάζει αυτονομία 600-700 χλμ ανάλογα το μοντέλο και τον τρόπο οδήγησης. Ένα ηλεκτρικό αμαξι με 400 χλμ αυτονομία δεν θα φτάσει καν στο βουνό. Οπότε λογικά δεν μας απασχολεί η κορυφή του βουνου ακόμα και αν υπάρχει δρόμος να πάμε . Δεν είναι ανάγκη να κάνεις extreme off-road για να πας σε ένα βουνό. Δόξα τω θεώ τα περισσότερα βουνά στην Ελλάδα έχουν δρόμο μέχρι πάνω.

Εάν η συνολική αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 400 χλμ με μπαταρίες και ενός αυτοκινήτου με ΜΕΚ 600+ και ξεκινάμε από το σπίτι να πάμε στο βουνό μια βόλτα και να γυρίσουμε αυτή τη στιγμή το πιο πιθανό είναι το αυτοκίνητο με την ΜΕΚ μηχανή να γυρίσει. Γιατί έχεις βενζίναδικα σε τακτά χρονικά διαστήματα,  μπορεί κάποιος ακόμα και σε ανάγκη να σου φέρει ένα κάνιστρο με βενζίνη. Τώρα με την μπαταρία αν μείνεις και δεν έχει κατηφόρα δεν γνωρίζω τι μπορείς να κάνεις για να κινηθεί. Επίσης είναι και το ζήτημα του χρόνου, στο βενζινάδικο σε 10 λεπτά το πολύ έχεις φουλαρει και εισαι έτοιμος για επιπλέον 600+ χιλιόμετρα. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θέλει κάμποσες ώρες από ότι γνωρίζω.

Δεν γνωρίζεις καλά, θέλει 30 λεπτά σε ταχυφορτιστη. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Δεν γνωρίζεις καλά, θέλει 30 λεπτά σε ταχυφορτιστη. 

Οκ δεκτό 30 λεπτά σε ταχυφορτιση . Το ερώτημα είναι που υπάρχει ταχυφορτιση στο ελληνικό οδικό δίκτυο 

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 9/6/2023 στις 2:24 ΜΜ, mrkra είπε

Στην τιμη που ειναι εχεις εξασφαλισει με ενα βενζινοκινητο τα καυσιμα της 15ετιας....

Στα 15 χρόνια με μέσο όρο τα 20.000χλμ τον χρόνο και μέση μικτή κατανάλωση 7 λίτρα/100χλμ θα δαπανήσεις με την σημερινή τιμή της βενζίνης περι τα 2.500 ευρώ τον χρόνο, αρα συνολο περι τα 37.500 ευρώ. Επίσης στα 300.000χλμ που θα έχεις διανύσει θα έχεις πληρώσει για λάδια φίλτρα ιμάντες χρονισμού service  κ.τ.λ με πρόχειρους υπολογισμούς περι τα 10.000 ευρώ. Αρα 37.500 ευρώ + 10.000 ευρώ=47.500 ευρώ θα σου έχει κοστίσει το βενζινοκίνητο σε βάθος 15ετίας χωρίς να βάζουμε μέσα την αξία της αγοράς του αυτοκινήτου.

Πάμε στο Volvo τώρα. 38.000 ευρώ που κοστίζει + 9.000 που είναι το κόστος του ρεύματος με την σημερινή τιμή κιλοβατώρας για 300.000χλμ, σύνολο 47.000 ευρώ.

Δηλαδή ΜΟΝΟ με τα έξοδα του βενζινοκίνητου αγοράζεις το Volvo και το κυκλοφορείς επι 15 χρόνια.

 

 

Δημοσ.

Δεν θέλω να παρεξηγηθω αλλά προσωπικά μου αρέσει να έχω ηλεκτρικό αμαξι. Θεωρώ ότι είναι το μέλλον. Αλλά ακόμα δεν είμαστε στο σημείο που μπορούν να αντικαταστήσουν τα συμβατικά αυτοκίνητα. Λόγο κόστους αγοράς, μη ύπαρξη δικτύου φόρτισης σε κεντρικές οδικές αρτηρίες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, soter79 είπε

Εάν η συνολική αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 400 χλμ με μπαταρίες και ενός αυτοκινήτου με ΜΕΚ 600+ και ξεκινάμε από το σπίτι να πάμε στο βουνό μια βόλτα και να γυρίσουμε αυτή τη στιγμή το πιο πιθανό είναι το αυτοκίνητο με την ΜΕΚ μηχανή να γυρίσει. Γιατί έχεις βενζίναδικα σε τακτά χρονικά διαστήματα,  μπορεί κάποιος ακόμα και σε ανάγκη να σου φέρει ένα κάνιστρο με βενζίνη. Τώρα με την μπαταρία αν μείνεις και δεν έχει κατηφόρα δεν γνωρίζω τι μπορείς να κάνεις για να κινηθεί. Επίσης είναι και το ζήτημα του χρόνου, στο βενζινάδικο σε 10 λεπτά το πολύ έχεις φουλαρει και εισαι έτοιμος για επιπλέον 600+ χιλιόμετρα. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θέλει κάμποσες ώρες από ότι γνωρίζω.

Βάζεις μια γεννήτρια στη μπαγαζιέρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Βάζεις μια γεννήτρια στη μπαγαζιέρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

και φορτίζεις σε 3 εβδομάδες....

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Στα 15 χρόνια με μέσο όρο τα 20.000χλμ τον χρόνο και μέση μικτή κατανάλωση 7 λίτρα/100χλμ θα δαπανήσεις με την σημερινή τιμή της βενζίνης περι τα 2.500 ευρώ τον χρόνο, αρα συνολο περι τα 37.500 ευρώ. Επίσης στα 300.000χλμ που θα έχεις διανύσει θα έχεις πληρώσει για λάδια φίλτρα ιμάντες χρονισμού service  κ.τ.λ με πρόχειρους υπολογισμούς περι τα 10.000 ευρώ. Αρα 37.500 ευρώ + 10.000 ευρώ=47.500 ευρώ θα σου έχει κοστίσει το βενζινοκίνητο σε βάθος 15ετίας χωρίς να βάζουμε μέσα την αξία της αγοράς του αυτοκινήτου.

Πάμε στο Volvo τώρα. 38.000 ευρώ που κοστίζει + 9.000 που είναι το κόστος του ρεύματος με την σημερινή τιμή κιλοβατώρας για 300.000χλμ, σύνολο 47.000 ευρώ.

Δηλαδή ΜΟΝΟ με τα έξοδα του βενζινοκίνητου αγοράζεις το Volvo και το κυκλοφορείς επι 15 χρόνια.

 

 

ολα αυτα καλα που λετε. Τα εγραψε λιγο πιο πισω πανω κατω και ενας συμφορουμιτης.

Υπαρχουν μερικα ακομη να σκεφτει καποιος:

Κοστος αλλαγης μπαταριας, με το χρονο πεφτει η αποδοση της οποτε ειναι ασυμφορο να κυκλοφορεις απο ενα σημειο και μετα με ενα αυτοκινητο που θα βγαζει ολο και λιγοτερα χιλιομετρα.

Χαμηλη αποδοση σε χαμηλες θερμοκρασιες(πεφτει εως και 40%). Στα βορεια και τα ορεινα μερη της Ελλαδος θα κλαψουν οσοι παρουν ηλεκτρικο.

Μεγαλυτερο ρισκο να το κυκλοφορεις. Αν συμβει κανα τροχαιο ειναι πιο ευκολο να ξαναγορασεις ενα βενζινοκινητο απο οτι ενα ηλεκτρικο. Και οι ελληνικοι δρομοι ειναι ζουγκλα δεν θελει και πολυ να συμβει το κακο.

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, mrkra είπε

ολα αυτα καλα που λετε. Τα εγραψε λιγο πιο πισω πανω κατω και ενας συμφορουμιτης.

Υπαρχουν μερικα ακομη να σκεφτει καποιος:

Κοστος αλλαγης μπαταριας, με το χρονο πεφτει η αποδοση της οποτε ειναι ασυμφορο να κυκλοφορεις απο ενα σημειο και μετα με ενα αυτοκινητο που θα βγαζει ολο και λιγοτερα χιλιομετρα.

Χαμηλη αποδοση σε χαμηλες θερμοκρασιες(πεφτει εως και 40%). Στα βορεια και τα ορεινα μερη της Ελλαδος θα κλαψουν οσοι παρουν ηλεκτρικο.

Μεγαλυτερο ρισκο να το κυκλοφορεις. Αν συμβει κανα τροχαιο ειναι πιο ευκολο να ξαναγορασεις ενα βενζινοκινητο απο οτι ενα ηλεκτρικο. Και οι ελληνικοι δρομοι ειναι ζουγκλα δεν θελει και πολυ να συμβει το κακο.

 

φίλε μου γνωστός μου αγόρασε από Γερμανία 7 χρονων Tesla με 250.000χλ και η μπαταρία του είναι στο 90% της χωρητικότητας της. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα αυτές οι μπαταρίες. Πρώτα θα έρθει η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο και μετά μπαταρίες.

Το ηλεκτρικό δεν είναι για όλους, αν ζεις π.χ στον Ολυμπο στους -30 ε μην πάρεις ηλεκτροκίνητο, πάρε ένα Diesel τζιπ, τι να πω. Στην Ελλάδα οι περισσότεροι ζούμε σε περιοχές που έχει 350 μέρες τον χρόνο καλοκαίρι πάντως. Οι φορτιστές πληθαίνουν (2 έβαλε μέχρι και το lidl της γειτονιάς μου) δεν βρίσκω λόγο να μην πάρει κάποιος ηλεκτρικό.

Οσοι το παίζουν δύσκολοι απλά δεν έχουν ταξιδέψει με ηλεκτρικό ποτέ τους. Στο πρώτο ταξίδι σε επαρχιακό δρόμο που με ανοιχτά παράθυρα ακούς μέχρι και τα πουλάκια να κελαηδούν στα δέντρα. τέλος, δεν υπάρχει επιστροφή. 

 

Δημοσ.
Στις 9/6/2023 στις 4:52 ΜΜ, AtiX είπε

Ναι βρε όπως και με την προϋπόθεση να μην φτάσει η βενζίνη στα 3 ευρώ και να μην μπουν υπερδιπλάσια τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τους ρύπους…

Υποθέσεις όλοι μπορούν να κάνουν, τα ζυγίζεις βλέπεις τι σε συμφέρει και αυτό αγοράζεις… 

Πάντως πραγματικά μου κάνει εντύπωση η τόση εμμονή με τα βενζινοκίνητα… να πω ότι ήμαστε πριν πέντε-δέκα χρόνια άντε να το καταλάβω, αλλά σήμερα που όλες οι εταιρίες έχουν επιλέξει το δρόμο της ηλεκτροκίνησης και που τα σημαντικότερα προβλήματα έχουν λυθεί, ποιος και γιατί μπορεί να προτιμάει την βενζίνη και τους ρύπους?

Με 4 παιδιά άρα 7θεσιο και να βγει ηλεκτρικό θα έχει 70000€. Άρα λέω προτιμήσω κάτι σε ΜΕΚ, να μπορώ να φορτώσω και την οικογένεια να πάμε κανένα ταξιδακι.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, tegonikos είπε

φίλε μου γνωστός μου αγόρασε από Γερμανία 7 χρονων Tesla με 250.000χλ και η μπαταρία του είναι στο 90% της χωρητικότητας της. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα αυτές οι μπαταρίες. Πρώτα θα έρθει η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο και μετά μπαταρίες.

Το ηλεκτρικό δεν είναι για όλους, αν ζεις π.χ στον Ολυμπο στους -30 ε μην πάρεις ηλεκτροκίνητο, πάρε ένα Diesel τζιπ, τι να πω. Στην Ελλάδα οι περισσότεροι ζούμε σε περιοχές που έχει 350 μέρες τον χρόνο καλοκαίρι πάντως. Οι φορτιστές πληθαίνουν (2 έβαλε μέχρι και το lidl της γειτονιάς μου) δεν βρίσκω λόγο να μην πάρει κάποιος ηλεκτρικό.

Οσοι το παίζουν δύσκολοι απλά δεν έχουν ταξιδέψει με ηλεκτρικό ποτέ τους. Στο πρώτο ταξίδι σε επαρχιακό δρόμο που με ανοιχτά παράθυρα ακούς μέχρι και τα πουλάκια να κελαηδούν στα δέντρα. τέλος, δεν υπάρχει επιστροφή. 

 

Ούτε η ελληνική ζέστη είναι φίλος της μπαταρίας. Ειδικά η φόρτιση με τους πολύ διαφημισμένους ταχυφορτιστές.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Χωρίς πλάκα τώρα, οι μπαταρίες είναι για τουλάχιστον 20 χρόνια.
Η σημερινή τους τιμή, κοντά στα 9.000€ είναι αρκετά τσουχτερή, αλλά μετά την 10ετια οι τιμές θα είναι τουλάχιστον 50% κάτω και σίγουρα θα μπορείς να βρεις και ανασυσκευασμένα κομμάτια, γιατί οι μπαταρίες δεν είναι ΕΝΑ εννιαίο εξάρτημα, αλλάζεις μόνο αυτό που έχει φθαρεί περισσότερο.
 
Και ναι υπάρχουν ηλεκτρικά που έχουν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο χλμ με την ίδια μπαταρία. 

Φιλε μου δεν ξερω πως τα εχεις βγαλει αυτα τα νουμερα. Στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν. Αν αναφερεσαι σε θεωρητικα μαθηματικα μοντελα μπορει. Στην πραξη δεν εχει καμια σχεση. Ουτε η τιμη, ουτε η ζωη. Επισης πως ακριβως γνωριζεις οτι ΘΑ ΠΕΣΕΙ η τιμη των μπαταριων? Εδω δεν ηξερε κανεις οτι ενα ford puma πχ, θα επαιρνε 6000 ευρω πανω. Ασε τι λενε στον θαυμαστο κοσμο του διαδικτυου.

Δημοσ.
Στις 9/6/2023 στις 3:30 ΜΜ, me00016 είπε

Καθίστε βρε παιδιά να το δούμε λίγο από άλλη σκοπιά γιατί αυτά που διαβάζω μόνο τεχνολογικό αναλφαβητισμό δείχνουν!

Καταρχήν υπάρχει η επιδότηση των 8k και η τιμή πέφτει κάτω από τα 30 χιλιάρικα.

Μετά πρόκειται για premium όχημα πόλης, άρα τα περί οικονομίας, αυτονομίας, μικρού χώρου και φτωχού εξοπλισμού είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και άκυρα σχόλια. Η φόρμα SUV νομίζω ότι πρωτίστως εξυπηρετεί άσχετες ανάγκες μας (μόστρα, αισθητική κ.ά.) από τις ουσιαστικές που μας δίνουν τα πλεονεκτήματα αυτών των αυτοκινήτων.

 

Η αλήθεια είναι ότι το SUV πολλοί Έλληνες το έχουν αγοράσει για τη μόστρα. Όμως υπάρχουν και άλλοι που το έχουν αγοράσει για την πραγματική ουσιαστική χρήση του. Πχ NISSAN XTRAIL 2006 μοντέλο στο Πορτ μπαγκαζ χωραει 6 ντενεκεδες Λάδι μεταλλικους και βάζεις από πάνω και τις βαλίτσες σου και γυρίζεις από το χωριό ατσαλακοτος. Περνώντας μέσα από επαρχιακούς χωματόδρομους και τα σχετικά χωρίς προβλήματα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...