Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 hours ago, ktlk21 said:

ποιος σου ειπε ότι τα suv εχουν πάντα χώρους..σν αφαιρέσεις το κομμάτι της εμφάνισής σε γενικές γραμμές είναι ότι χειρότερο μπορείς να αγοράσεις απόθεμα επιδόσεων και αποδόσεων...

Τα SUV δηλαδή είναι γνωστά για το μικρό χώρο αποσκευών τους? 

  • Like 1
  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Τα SUV δηλαδή είναι γνωστά για το μικρό χώρο αποσκευών τους? 

Άμα κάποιος δε συμπαθεί οτιδήποτε, είναι ικανός να σου πει ότι θες, βγάζει δε βγάζει νόημα.

Και στην πραγματικότητα, αν εξαιρέσεις τον αδιαμφισβήτητο βασιλιά (τα station wagon), τα SUV είναι η επιτομή της πρακτικότητας, τόσο από χώρους, όσο και από ευκολία φόρτωσης. Τα sedan (που πολλοί βάζουν ως «αντίπαλο δέος») είναι ότι χειρότερο από άποψη χώρων. Συνήθως χάνουν ακόμα και από μικρότερα hatchback. :P

Επεξ/σία από Haldol
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, johnnieinlab είπε

Πάντως στη σελίδα της Skoda το πιο φτηνό Enyaq τώρα έχει άλλη τιμή

Enyaq iV 60

Τιμή από
47.100
 
Το ακριβό, που έχει πιο σοβαρή αυτονομία και πιθανόν να σε βγάλει στις διακοπές ξεκινάει από 55.000€
Η ουσία είναι ότι τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει πολύ και τα ηλεκτρικά έχουν προϋποθέσεις, περιορισμούς, απαιτούν αλλαγή στις συνήθειες. Το κόστος απόκτησης σε σχέση με την απόσβεση λόγω της τιμής του ρεύματος είναι κάτι που αποτελεί "επενδυτικό ρίσκο". Κανείς δεν εγγυάται πως θα κυμανθούν οι τιμές.
Επίσης για να κάνεις απόσβεση πρέπει να χρειάζεται να το κινείς. Αλλάζεις δουλειά και είσαι πιο κοντά στο σπίτι σου ή ξεκινάς να δουλεύεις remotely και η απόσβεση χάνεται.

Σωστά έχει ανεβεί πααααρα πολύ η τιμή από τότε που ξεκίνησε η διάθεση του στην αγορά σε διάφορα στάδια, το πέτυχα όταν είχε 42.000€.   

Όντως πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα, πάνω από 20.000 τον χρόνο για να πεις ότι θα σε πάει καλά από θέμα απόσβεσης και φυσικά να έχεις στο σπίτι σου πρόσβαση σε πρίζα/wall box. 

Εγώ τυχαίνει να έχω και δωρεάν φόρτιση κοντά μου (Σείριος Εθνική Αθηνών - Λαμίας).
 

Δημοσ.
1 hour ago, Haldol said:

Άμα κάποιος δε συμπαθεί οτιδήποτε, είναι ικανός να σου πει ότι θες, βγάζει δε βγάζει νόημα.

Και στην πραγματικότητα, αν εξαιρέσεις τον αδιαμφισβήτητο βασιλιά (τα station wagon), τα SUV είναι η επιτομή της πρακτικότητας, τόσο από χώρους, όσο και από ευκολία φόρτωσης. Τα sedan (που πολλοί βάζουν ως «αντίπαλο δέος») είναι ότι χειρότερο από άποψη χώρων. Συνήθως χάνουν ακόμα και από μικρότερα hatchback. :P

 

Απλά κάπου έπρεπε να μπουν και οι μπαταρίες οπότε στο συγκεκριμένο είναι μικρότερος ο χώρος. 

Ούτε εμένα με τρελαίνουν τα ψευδοSUV που κυκλοφορούν κυρίως πλέον αλλά δεν θα πω ότι δεν έχουν χώρο αποσκευών. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, me00016 είπε

Η εταιρεία δείχνει τιμή λιανικής από 37572€. Αυτή είναι προ επιδότησης. Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα δεν μπορώ να καταλάβω.

ισχύει , "μόνο" 30 παρα κάτι βγαίνει με την επιδότηση

28 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εγώ τυχαίνει να έχω και δωρεάν φόρτιση κοντά μου (Σείριος Εθνική Αθηνών - Λαμίας).

θα έδινα στο σπίτι ρεύμα 😂

Δημοσ.
2 ώρες πριν, johnnieinlab είπε

Το ακριβό, που έχει πιο σοβαρή αυτονομία και πιθανόν να σε βγάλει στις διακοπές ξεκινάει από 55.000€

Η ουσία είναι ότι τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει πολύ και τα ηλεκτρικά έχουν προϋποθέσεις, περιορισμούς, απαιτούν αλλαγή στις συνήθειες. Το κόστος απόκτησης σε σχέση με την απόσβεση λόγω της τιμής του ρεύματος είναι κάτι που αποτελεί "επενδυτικό ρίσκο". Κανείς δεν εγγυάται πως θα κυμανθούν οι τιμές.
Επίσης για να κάνεις απόσβεση πρέπει να χρειάζεται να το κινείς. Αλλάζεις δουλειά και είσαι πιο κοντά στο σπίτι σου ή ξεκινάς να δουλεύεις remotely και η απόσβεση χάνεται.

Αυτό που λες είναι το μόνο λογικό επιχείρημα, λογική πρόβλεψη και λογική κριτική στην ηλεκτροκίνηση, σε σχέση με τις ανοησίες που λέγονται ολούθε (χωρίς φυσικά να εξαιρείται το παρόν τόπικ! ).

Είναι πράγματι ένα επενδυτικό ρίσκο το οποίο πριμοδοτείται από τα τρέχοντα κράτη και την τρέχουσα αγορά, για να κινηθούμε προς ένα συνολικά άλλο μοντέλο. Κι όταν βγήκαν τα πρώτα αυτοκίνητα με ΜΕΚ, πολύς κόσμος είπε "πωπω, τρομερά επικίνδυνα όλα αυτά τα εύφλεκτα, εγώ θα μείνω στο ατμοκίνητο / στο άλογό μου! ".  Τελικά προσαρμοστήκαμε, η τεχνολογία προχώρησε, και σήμερα έχουμε νεόγερους στα φόρα να μας λένε "ααααχ χωρίς τογιότα τσεglίκα μπουμπουμ τούρμπο 1999 δεν έχει φάση η ζωή. Ζήτω τα ντεποζιτοκίνητα (κατά το "μπαταριοκίνητα") αυτοκίνητα! ".

Για να σου απαντήσω βέβαια με εξίσου σοβαρό τρόπο με αυτόν που γράφεις (ορθώς) εσύ, εγώ βλέπω άνετα ένα πολύ βιώσιμο μέλλον αυτοπαραγωγής, κι εξηγούμαι: Τώρα, ένα ηλιακό σύστημα που παρέχει 7kw τη μέρα, κοστίζει 6 χιλιάδες ευρώ. Σε 5 χρόνια, θα κοστίζει ίσως κάτω από 3. Αυτή τη στιγμή, το EX30 βγάζει με 7 κιλοβατώρες περίπου 41 χιλιόμετρα, απόσταση που είναι εντός του καθημερινού commuting του 90% (μην πω παραπάνω) των Αθηναίων. Φυσικά, δεν είμαστε ακόμα εκεί, και δεν είναι αυτό το επιχείρημά μου, ότι πλησιάζουμε την εποχή της αφθονίας.

Απλώς, ισχυρίζομαι ότι η κατεύθυνση στην οποία βρισκόμαστε είναι η σωστή, κι ότι μέσω της διαρκούς αγοράς - επένδυσης σε αυτή, οδηγούμαστε σε ένα καλύτερο μέλλον. Τώρα, αν σε άλλα 40 χρόνια, πετάξουμε τις μπαταρίες και τις αντικαταστήσουμε από κυψέλες υδρογόνου, που θα παράγουμε σε γιγάντιες μονάδες ηλεκτρόλυσης που θα τροφοδοτούνται από ΑΠΕ σε οικονομίας κλίμακας, ακόμα μεγαλύτερη μαγκιά μας.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για γέλια , η απάτη με τα ηλεκτρικά συνεχίζεται , τώρα και από τους Κινέζους για ηλίθιους Ευρωπαίους που συνεχίζουν να πιστευουν ότι τα Volvo είναι premium αμαξια . Θα κινηθούν καθαρά σε leasing απο φαντασμένους Έλληνες .... 

  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Όλα θα γυρίσουν ανάποδα όταν οι Κινέζοι πάρουν έγκριση για Ευρώπη. Σε ελάχιστο χρόνο θα γίνει ότι και με τα κινητά. Πληθώρα επιλογών για το ευρύ κοινό. Το θέμα είναι τι θα γίνουν τόσες χιλιάδες μεταχειρισμένα με θερμικούς κινητήρες που αγοράστηκαν πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ και η μεταπολιτική τους αξία θα φτάσει πάτωμα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, CyanBlue είπε

Το θέμα είναι τι θα γίνουν τόσες χιλιάδες μεταχειρισμένα με θερμικούς κινητήρες που αγοράστηκαν πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ και η μεταπολιτική τους αξία θα φτάσει πάτωμα.

Να γιατί σε τέτοιες μεταβατικές περιόδους το leasing είναι μια καλή ιδέα …. 

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Για να δούμε. Ένα Yaris Cross των 125 αλόγων με βασικό εξοπλισμό κοστίζει 20.000€. Εάν καίει 5λτ/100χλμ έχουμε ~ 10€/100χλμ.

Σε 10 χρόνια εάν κάνει 150.000χλμ θα έχει κάψει 15.000€. Το ηλεκτρικό με 3€/100χλμ θα έχει κάψει ~ 5000€, άσε τα Service. 

Οπότε σε μια 10ετία το Yaris Cross θα έχει εξισωθεί με το Volvo των 270 αλόγων και με εξοπλισμό που ούτε καν ονερεύεται το Yaris.

Έως τα 500.000χλμ που θα χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας, θα έχουν περάσει περίπου 30 χρόνια.   

σιγα μην βγαλει 30χρονια με την ιδια μπαταρια

7 ώρες πριν, apostolosapok είπε

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει επιδότηση 8 χιλιάρικα για ένα premium αυτοκίνητο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα είναι κοροϊδία.

Ας φτιάξουμε πρώτα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ας δούμε σε 2ο χρόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οποίος έχει 30k για αυτοκίνητο λογικά θα βρει και τα έξτρα 8k δεν χρειάζεται να του τα χαρίσουμε ότι και καλά σώζει το περιβάλλον αν σε ενδιαφέρει το περιβάλλον πάρε ποδήλατο η τα μέσα.

δεν υπαρχει λογικη αδερφε.

αυτον τον εθισμο με τα suv δεν θα τον καταλαβω ποτε

Δημοσ.
20 minutes ago, CyanBlue said:

Το θέμα είναι τι θα γίνουν τόσες χιλιάδες μεταχειρισμένα με θερμικούς κινητήρες που αγοράστηκαν πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ και η μεταπολιτική τους αξία θα φτάσει πάτωμα.

Καλά, ας πέσουν στο πάτωμα και κάποιος θα βρεθεί να τα πάρει. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Είχα καιρό να μπω σε είδηση του insomnia ( όπου κάποτε έβλεπα  το 90% των χρηστών να είναι haters με τα evs) και να βλέπω φωνές λογικής υπέρ της ηλεκτροκινησης.

Καλό σημάδι αυτό για τεχνολογικό φόρουμ 😃

Πέρα από τη πλάκα, η επιδότηση του κινούμαι ηλεκτρικα πληρώνει μια χαρά άνευ προβλήματος. Τα 8Κ ευρώ θα ισχύουν μέχρι τέλος του έτους οπότε λογικά από το 2024 η επιδότηση θα είναι μικρότερη.

Δεν ακολουθεί τη λογική του όσοι προλάβουν όπως πχ με τις επιδοτήσεις των κλιματιστικών, ψυγείων, φωτοβολταϊκά στη στέγη, κτλ

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, CyanBlue είπε

Όλα θα γυρίσουν ανάποδα όταν οι Κινέζοι πάρουν έγκριση για Ευρώπη. Σε ελάχιστο χρόνο θα γίνει ότι και με τα κινητά. Πληθώρα επιλογών για το ευρύ κοινό. Το θέμα είναι τι θα γίνουν τόσες χιλιάδες μεταχειρισμένα με θερμικούς κινητήρες που αγοράστηκαν πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ και η μεταπολιτική τους αξία θα φτάσει πάτωμα.

Aυτό φίλε δυστυχώς δε θα συμβεί. Μεταξύ 2012 και 2017, η Ευρώπη έχασε ΔΙΣ σε διαφυγόντα κέρδη άμεσα (φόροι-δασμοί) και έμμεσα (πατέντες - μερίσματα) από το ότι ο οι πανέξυπνοι Κινέζοι βρήκαν τρόπο να στείλουν τσάμπα κινητό σε όλες τις γιαγιάδες της Βέροιας και του Μενιδίου.

Το μέλλον δυστυχώς είναι σκληρή δασμολόγηση και -υπό περιπτώσεις, ειδικά στα φτηνά- απαγόρευση εισαγωγών από Κίνα, για λόγους ασφαλείας και τήρησης Ευρωπαϊκών στάνταρς ως προς την αυτοκίνηση. Κάτι που, αν με ρωτάς, δεν είναι λάθος. Άλλο που δε θέλαμε, ο διάδοχος του 2004 πεζό ραλί μπουμπουμ τούρμπο, να είναι μία κινέζικη κουδουνίστρα των 10 χιλιάδων ευρώ με 0 παθητική και -1 ενεργητική ασφάλεια.

Τα σοβαρά Κινέζικα, καλώς να έρθουν. Σοβαρός ανταγωνιστής στις Ευρωπαϊκές κουδουνίστρες τύπου ami.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Aυτό φίλε δυστυχώς δε θα συμβεί. Μεταξύ 2012 και 2017, η Ευρώπη έχασε ΔΙΣ σε διαφυγόντα κέρδη άμεσα (φόροι-δασμοί) και έμμεσα (πατέντες - μερίσματα) από το ότι ο οι πανέξυπνοι Κινέζοι βρήκαν τρόπο να στείλουν τσάμπα κινητό σε όλες τις γιαγιάδες της Βέροιας και του Μενιδίου.

Το μέλλον δυστυχώς είναι σκληρή δασμολόγηση και -υπό περιπτώσεις, ειδικά στα φτηνά- απαγόρευση εισαγωγών από Κίνα, για λόγους ασφαλείας και τήρησης Ευρωπαϊκών στάνταρς ως προς την αυτοκίνηση. Κάτι που, αν με ρωτάς, δεν είναι λάθος. Άλλο που δε θέλαμε, ο διάδοχος του 2004 πεζό ραλί μπουμπουμ τούρμπο, να είναι μία κινέζικη κουδουνίστρα των 10 χιλιάδων ευρώ με 0 παθητική και -1 ενεργητική ασφάλεια.

Τα σοβαρά Κινέζικα, καλώς να έρθουν. Σοβαρός ανταγωνιστής στις Ευρωπαϊκές κουδουνίστρες τύπου ami.

Το εύχομαι να συμβεί έτσι, αλλά αυτοκίνητα jumbo θα δούμε όπως και πατίνια που γεμίσαμε χωρίς κανένα κανονισμό.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Haldol είπε

Άμα κάποιος δε συμπαθεί οτιδήποτε, είναι ικανός να σου πει ότι θες, βγάζει δε βγάζει νόημα.

Και στην πραγματικότητα, αν εξαιρέσεις τον αδιαμφισβήτητο βασιλιά (τα station wagon), τα SUV είναι η επιτομή της πρακτικότητας, τόσο από χώρους, όσο και από ευκολία φόρτωσης. Τα sedan (που πολλοί βάζουν ως «αντίπαλο δέος») είναι ότι χειρότερο από άποψη χώρων. Συνήθως χάνουν ακόμα και από μικρότερα hatchback. :P

Λάθος...Τα sedan εχουν τεραστιο χωρο αποθήκευσης χωρις να επηρεαζουν την ορατότητα,,ναι στα αγαπημενα suv και station(station εχω) ο χωρος φορτωσης περιοριζεται στο υψος των καθισμάτων..ναι υπαρχουν suv με μεγαλο χωρο φορτωσης ..αλλα ειναι γενικα σαν κατηγορια μια μεση λυση σε όλα και δεν υπερτερει σε καμια κατηγορια..

Υπερβολικη κατανάλωση,κακη αεροδυναμικη,βαρος,ψηλο κεντρο βαρους,κακες offroad επιδοσεις..συμφωνω οτι μερικα είναι πανεμορφα και ειναι ο μονος λόγος που πουλάνε...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...