Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε

Το ότι θα δώσει 35.000€ δεν τον κάνει μεγιστάνα και έτσι δε θα υπολογίσει στην εξίσωση το καύσιμο.

 θα δώσει όσα γίνεται λιγότερα στην αγορά (αν θέλει καινούριο και όχι μτχ) και μετά θα πάει σε υγραέριο . (Για μένα λάθος που δε θα πάει σε μτχ εξαρχής )

2 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Όταν καεί 14€/100χλμ και το ηλεκτρικό 3€/100χλμ, στα 10 χρόνια θα βγει 15.000€ κερδισμένος !!!

με προϋπόθεση οτι δε θα κινούταν με υγραέριο (ή cng) αν πήγαινε σε θερμικό και οτι έχει πάρκινγκ&υποδομή στο σπίτι για την φόρτιση και οτι η μπαταρία δε θα έχει ποτέ θέμα και οτι τον καλύπτει σαν κύριο αμάξι για τις διαδρομές του και δε θα χρειάζεται άλλο θερμικό 

  • Like 1
  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Τα έχουμε ξανά πει και σε αντίστοιχο θέμα. Όταν σήμερα κάποιος επιλέξει για οικογενειακό SUV ένα Qashqai, Peugeot 3008, Tucson κλπ μεγάλα SUV που παίζουν στα 30.000€ και δεν επιλέξει ένα π.χ VW ID4 των 35.000€, κάτι δεν πάει καλά με τους υπολογισμούς του. Τέτοια αμάξια τα παίρνεις μια φορά και τα κρατάς 20ετία. 

Το ότι θα δώσει 35.000€ δεν τον κάνει μεγιστάνα και έτσι δε θα υπολογίσει στην εξίσωση το καύσιμο. Όταν καεί 14€/100χλμ και το ηλεκτρικό 3€/100χλμ, στα 10 χρόνια θα βγει 15.000€ κερδισμένος !!!

Ποιος πήρε Tesla, Εγώ το Skoda Enyaq πήρα με 36.000€. Τζάμπα και η ανάλυση που έκανες !

20 χρονια δεν θα το κρατησεις το Skoda λυπαμαι...VW group εισαι μην το ξεχνας...στο λεω εκ πειρας. Χωρια τα first gen stuff σε μπαταριες/ηλεκτρικινητηρες κλπ....αμα ειχες κανα 1.9 TDI, μπορει!

Αρα χειροτερο σε αυτονομια απο το Τεσλα...βασικα σε ολα.

Δεν ειναι σωστο να συγκρινουμε ενα SUV με το corolla, αλλα και παλι εισαι +10κ δηλαδη εδωσες βενζινη αξιας 113,000 χιλιομετρα. Τοτε θα εχεις δωσει εξτρα αλλα 1700 ευρω με τωρινες τιμες. Αρα ναι ισως σε 5 χρονια (θεωρω κανεις πολλα χιλιομετρα γιατι αλλιως με τρολαρεις που ετσι και αλλιως παιζει :P) θα εχεις ισοφαρισει πανω κατω. Αν παει καλα το ρευμα θα κερδιζεις. Ωστοσο παντα....με ολα τα κακα. Ενω σε 5 χρονια θα εχεις παρει ενα πολυ καλυτερο αμαξι ηλεκτρικο. Ποσο πιστευεις θα χασεις απο το ΣΚΟΝΤΑ σε 5 χρονια...λυπαμαι αλλα το βλεπω αναλογικα να χανεις περισσοτερο απο ενα συμβατικο, μονο και μονο απο τα limitations...ποιος θα θελει ενα αμαξι με 250 χιλιομετα ακτινα δρασης υπο προυποθεσεις...

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

με προϋπόθεση οτι δε θα κινούταν με υγραέριο (ή cng) αν πήγαινε σε θερμικό και οτι έχει πάρκινγκ&υποδομή στο σπίτι για την φόρτιση και οτι η μπαταρία δε θα έχει ποτέ θέμα και οτι τον καλύπτει σαν κύριο αμάξι για τις διαδρομές του και δε θα χρειάζεται άλλο θερμικό

Ναι βρε όπως και με την προϋπόθεση να μην φτάσει η βενζίνη στα 3 ευρώ και να μην μπουν υπερδιπλάσια τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τους ρύπους…

Υποθέσεις όλοι μπορούν να κάνουν, τα ζυγίζεις βλέπεις τι σε συμφέρει και αυτό αγοράζεις… 

Πάντως πραγματικά μου κάνει εντύπωση η τόση εμμονή με τα βενζινοκίνητα… να πω ότι ήμαστε πριν πέντε-δέκα χρόνια άντε να το καταλάβω, αλλά σήμερα που όλες οι εταιρίες έχουν επιλέξει το δρόμο της ηλεκτροκίνησης και που τα σημαντικότερα προβλήματα έχουν λυθεί, ποιος και γιατί μπορεί να προτιμάει την βενζίνη και τους ρύπους?

  • Like 7
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, AtiX είπε

Πάντως πραγματικά μου κάνει εντύπωση η τόση εμμονή με τα βενζινοκίνητα… να πω ότι ήμαστε πριν πέντε-δέκα χρόνια άντε να το καταλάβω, αλλά σήμερα που όλες οι εταιρίες έχουν επιλέξει το δρόμο της ηλεκτροκίνησης και που τα σημαντικότερα προβλήματα έχουν λυθεί, ποιος και γιατί μπορεί να προτιμάει την βενζίνη και τους ρύπους?

πέτυχες άτομο , βενζίνη έβαζα και βάζω 4*10€ ανα έτος 😛

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

20 χρονια δεν θα το κρατησεις το Skoda λυπαμαι...VW group εισαι μην το ξεχνας...στο λεω εκ πειρας. Χωρια τα first gen stuff σε μπαταριες/ηλεκτρικινητηρες κλπ....αμα ειχες κανα 1.9 TDI, μπορει!

Τα ηλεκτρικά έχουν ελάχιστα πράγματα σε σχέση με τα κανονικά, βασικά η μπαταρία, το ηλεκτρικό μοτέρ και ο κλιματισμός, ούτε σέρβις δεν έχουν, απλά πας ανά κάποια χρόνια, για κάνα τακάκι και κάνα φίλτρο καμπίνας.

Μήπως μπερδεύεσαι με αμάξια που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης ? 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δείχνει πάρα πολύ όμορφο και πρακτικό. Μοναδική η απλότητα των Σουηδών στο design. 

Νομίζω πως με μια τέτοια τιμή εκκίνησης και τόσα πράγματα στην λίστα εξοπλισμού θα ανοίξει ένα χορό ανταγωνισμού που μόνο καλά θα φέρει στους καταναλωτές.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω πως η Extended version πετυχαίνει καλύτερη αυτονομία έχοντας ίδια στοιχεία απόδοσης. Αξίζει μια ερώτηση στην Volvo.

ΥΓ. όλες οι εκδόσεις έχουν free service για 3 έτη ή 100000χλμ (ότι έρθει πρώτο). Οπότε μηδέν έξοδα και εκεί.

 

12 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Τα ηλεκτρικά έχουν ελάχιστα πράγματα σε σχέση με τα κανονικά, βασικά η μπαταρία, ο κινητήρας και ο κλιματισμός, ούτε σέρβις δεν έχουν, απλά πας ανά κάποια χρόνια, για κάνα τακάκι και κάνα φίλτρο καμπίνας.

Μήπως μπερδεύεσαι με αμάξια που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης ? 

Στην πραγματικότητα τα ηλεκτρικά είναι μεγάλη χαρά για τους DIY. Μπορείς λιγότερο ή περισσότερο να μην πας ποτέ συνεργείο πέρα από κανέναν τυπικό έλεγχο :)

 

Επεξ/σία από skritikos
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Τα ηλεκτρικά έχουν ελάχιστα πράγματα σε σχέση με τα κανονικά, βασικά η μπαταρία, ο κινητήρας και ο κλιματισμός, ούτε σέρβις δεν έχουν, απλά πας ανά κάποια χρόνια, για κάνα τακάκι και κάνα φίλτρο καμπίνας.

Μήπως μπερδεύεσαι με αμάξια που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης ? 

Φιλε μου μακάρι να εκπληρωθεί το όνειρο σου τι να σου πω...δεν νομίζω να λειτουργήσει έτσι το πράγμα είναι έναντια στο κερδοσκοπικό χαρακτήρα των εταιριών.

Επίσης όλα χαλάνε, ειδικά τα προϊόντα τεχνολογίας πρώτης γενιάς όπως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο του σήμερα.

Δημοσ.

πολυ ομορφο, το σχεδιο μου αρεσει πολυ. Θα περιμενω την εκδοση με πετρελαιο και μεγαλυτερο αποθηκευτικο χορο.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Devil9697 είπε

πολυ ομορφο, το σχεδιο μου αρεσει πολυ. Θα περιμενω την εκδοση με πετρελαιο και μεγαλυτερο αποθηκευτικο χορο.

Η Volvo καταργεί σταδιακά όλα τα ICE αυτοκίνητα. Δες την λίστα των μοντέλων στο site τους.

Σε αγορές του region τους οι πωλήσεις των ICE σε λίγα χρόνια θα είναι έτσι κι αλλιώς μηδενικές.

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, AtiX είπε

Ναι βρε όπως και με την προϋπόθεση να μην φτάσει η βενζίνη στα 3 ευρώ και να μην μπουν υπερδιπλάσια τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τους ρύπους…

Δεν θα υπάρχουν για πάντα οι επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά ούτε οι φοροαπαλλαγές και τα μηδενικά τέλη. Θυμηθείτε λίγο τι έγινε όταν απελευθέρωσαν τα 2λιτρα....Και αυτό δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Ηδη εξετάζονται τέλη για τα ηλεκτροκίνητα εις τας Ευρώπας.

57 λεπτά πριν, AtiX είπε

Πάντως πραγματικά μου κάνει εντύπωση η τόση εμμονή με τα βενζινοκίνητα… να πω ότι ήμαστε πριν πέντε-δέκα χρόνια άντε να το καταλάβω, αλλά σήμερα που όλες οι εταιρίες έχουν επιλέξει το δρόμο της ηλεκτροκίνησης και που τα σημαντικότερα προβλήματα έχουν λυθεί, ποιος και γιατί μπορεί να προτιμάει την βενζίνη και τους ρύπους?

Αυτός που δεν έχει θέση πάρκιγκ και αντίστοιχη ηλεκτρική εγκατάσταση? Αυτός που δεν έχει 38Κ? Εχετε δει τον στόλο που κυκλοφορεί εκεί έξω? Ή ζείτε στο συννεφάκι σας? Και μην μου πετάξετε πάλι το Yaris. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Δεν θα υπάρχουν για πάντα οι επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά ούτε οι φοροαπαλλαγές και τα μηδενικά τέλη. Θυμηθείτε λίγο τι έγινε όταν απελευθέρωσαν τα 2λιτρα....Και αυτό δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Ηδη εξετάζονται τέλη για τα ηλεκτροκίνητα εις τας Ευρώπας.

Αυτός που δεν έχει θέση πάρκιγκ και αντίστοιχη ηλεκτρική εγκατάσταση? Αυτός που δεν έχει 38Κ? Εχετε δει τον στόλο που κυκλοφορεί εκεί έξω? Ή ζείτε στο συννεφάκι σας? Και μην μου πετάξετε πάλι το Yaris. 

Η αναβλητικότητα είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σαν κοινωνία και όταν αυτή περιέχει δικαιολογίες καιροσκοπικού τύπου, πάει περίπατο η όλη κουβέντα… 

ναι εσύ σήμερα δεν έχεις πάρκινγκ με ηλεκτρική εγκατάσταση, κάποιοι όμως έχουν και αύριο θα είναι οι περισσότεροι, πιθανόν και εσύ μαζί τους…

ναι εσύ δεν έχεις 38k, κάποιοι έχουν και αύριο μπορεί να είσαι και εσύ ένας από αυτούς…

ναι ο στόλος είναι γερασμένος, γιατί όμως να θέλεις να μείνεις με ένα γερασμένο αμάξι που να ζητάει όλο και περισσότερα, δεν έχεις σκοπό να αλλάξεις κάποια στιγμή αμάξι?

κάποιοι θέλουν να ελαττώσουν τους ρύπους από τα αμάξια και εσένα σήμερα μπορεί να μην σε ενδιαφέρει, είσαι σίγουρος άτι μετά από κάποια χρόνια θα έχεις την ίδια άποψη?

Τα ηλεκτροκίνητα είναι σαφώς καλύτερη λύση, ακόμα και σήμερα, για έναν άνθρωπο που κυκλοφορεί μέσα στην πόλη, δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί σας έχει κάτσει το αντίθετο…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Τα έχουμε ξανά πει και σε αντίστοιχο θέμα. Όταν σήμερα κάποιος επιλέξει για οικογενειακό SUV ένα Qashqai, Peugeot 3008, Tucson κλπ μεγάλα SUV που παίζουν στα 30.000€ και δεν επιλέξει ένα π.χ VW ID4 των 35.000€, κάτι δεν πάει καλά με τους υπολογισμούς του. Τέτοια αμάξια τα παίρνεις μια φορά και τα κρατάς 20ετία. 

Το ότι θα δώσει 35.000€ δεν τον κάνει μεγιστάνα και έτσι δε θα υπολογίσει στην εξίσωση το καύσιμο. Όταν καεί 14€/100χλμ και το ηλεκτρικό 3€/100χλμ, στα 10 χρόνια θα βγει 15.000€ κερδισμένος !!!

Ποιος πήρε Tesla, Εγώ το Skoda Enyaq πήρα με 36.000€. Τζάμπα και η ανάλυση που έκανες !

Πάντως στη σελίδα της Skoda το πιο φτηνό Enyaq τώρα έχει άλλη τιμή

Enyaq iV 60

Τιμή από
47.100
 
Το ακριβό, που έχει πιο σοβαρή αυτονομία και πιθανόν να σε βγάλει στις διακοπές ξεκινάει από 55.000€
Η ουσία είναι ότι τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει πολύ και τα ηλεκτρικά έχουν προϋποθέσεις, περιορισμούς, απαιτούν αλλαγή στις συνήθειες. Το κόστος απόκτησης σε σχέση με την απόσβεση λόγω της τιμής του ρεύματος είναι κάτι που αποτελεί "επενδυτικό ρίσκο". Κανείς δεν εγγυάται πως θα κυμανθούν οι τιμές.
Επίσης για να κάνεις απόσβεση πρέπει να χρειάζεται να το κινείς. Αλλάζεις δουλειά και είσαι πιο κοντά στο σπίτι σου ή ξεκινάς να δουλεύεις remotely και η απόσβεση χάνεται.
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

38000 ειναι η τιμη με την επιδοτηση, δες το στην σελιδα τις VOLVO στην Ελλαδα!

Η εταιρεία δείχνει τιμή λιανικής από 37572€. Αυτή είναι προ επιδότησης. Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα δεν μπορώ να καταλάβω.

Επεξ/σία από me00016
  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...