Dinos1973 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, me00016 είπε Καθίστε βρε παιδιά να το δούμε λίγο από άλλη σκοπιά γιατί αυτά που διαβάζω μόνο τεχνολογικό αναλφαβητισμό δείχνουν! Καταρχήν υπάρχει η επιδότηση των 8k και η τιμή πέφτει κάτω από τα 30 χιλιάρικα. Μετά πρόκειται για premium όχημα πόλης, άρα τα περί οικονομίας, αυτονομίας, μικρού χώρου και φτωχού εξοπλισμού είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και άκυρα σχόλια. Η φόρμα SUV νομίζω ότι πρωτίστως εξυπηρετεί άσχετες ανάγκες μας (μόστρα, αισθητική κ.ά.) από τις ουσιαστικές που μας δίνουν τα πλεονεκτήματα αυτών των αυτοκινήτων. 38000 ειναι η τιμη με την επιδοτηση, δες το στην σελιδα τις VOLVO στην Ελλαδα! 1
korakios Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 3 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Παρ όλα αυτά βλέπω συνεχή συμμετοχή στα thread των ηλεκτρικών, και έντονη προσπάθεια να « επαναφέρεις» στον «ίσιο» δρόμο αυτούς που τα προτιμούν. συμμετοχή όντως βλέπεις , αλλά καμία προσπάθεια για επαναφορά κτλ , αυτό είναι καθαρά δική σου λανθασμένη άποψη περισσότερο κράζω για το "οικονομικό" , "οικολογικό" , "επιδόσεων" κομμάτι , όχι αν αρέσει σε κάποιον 2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε 38000 ειναι η τιμη με την επιδοτηση, δες το στην σελιδα τις VOLVO στην Ελλαδα! τζάμπα πράγμα 😁 3
TROIDX Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 παντως πιο ασχημη μουρη σιγουρα δεν μπορουσαν να φτιαξουν 2 2 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Πολλά τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αλλά παραμένουν σε μη ανταγωνιστικές τιμές. Απευθύνονται σε άτομα που θέλουν ηλεκτρικό όχι σε άτομα που θέλουν γενικά αυτοκίνητο. Επίσης πρέπει να τελειώνει αυτή η απατεωνιά που λένε τιμές με επιδότηση. Φίλη εταιρία πες την τιμη σου την κανονική για να δούμε αν τρως εσυ όλη την επιδότηση τελικά και όχι ο τελικός καταναλωτής. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2023 από Evangelos Anagnostou 2
korakios Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 7 λεπτά πριν, TROIDX είπε παντως πιο ασχημη μουρη σιγουρα δεν μπορουσαν να φτιαξουν η bmw ? 😁 3
Haldol Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, mrkra είπε Στην τιμη που ειναι εχεις εξασφαλισει με ενα βενζινοκινητο τα καυσιμα της 15ετιας.... Αντίστοιχο βενζινοκίνητο, ή ότι χρέπι να'ναι; Γιατί πιθανολογώ ότι βενζινοκίνητο με 270 PS και τέτοιο εξοπλισμό, μπορεί να μη παίρνεις καν με τα λεφτά που έχει αυτό, όχι να μένουν και για βενζίνη. 8 2
Jiakometi Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 4 λεπτά πριν, korakios είπε συμμετοχή όντως βλέπεις , αλλά καμία προσπάθεια για επαναφορά κτλ , αυτό είναι καθαρά δική σου λανθασμένη άποψη περισσότερο κράζω για το "οικονομικό" , "οικολογικό" , "επιδόσεων" κομμάτι , όχι αν αρέσει σε κάποιον τζάμπα πράγμα 😁 1. Οικονομικό ……. Όπως ανέλυσε ο @Vasilisxd παραπάνω το συνολικό κόστος απόκτησης και χρήσης είναι χαμηλότερο από ένα βενζινοκίνητο….. Για να μην ξανά σχολιάσω την σημερινή τιμή του Yiaris ….. 2. Οικολογικό …. Α. Η παραγωγή ρεύματος είναι εστιασμένη σε ελάχιστα μέρη (Πτολεμαίδα /Μεγαλόπολη ) οπότε η όποια επιβάρυνση για την παραγωγή του παραμένει εκεί, )όπως ήταν και πριν την εμφάνιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων). Β. Επίσης το μείγμα παραγωγής μετακινείται προς τις ΑΠΕ πολύ γρήγορα, οπότε ναι η ηλεκτροκίνηση είναι οικολογικότερη. 3. Επιδόσεων Εντάξει μάλλον αυτό το ‘έγραψες για humor… Αν δεν έχουν τα ηλεκτρικά επιδόσεις τότε …… ΥΓ Όλα αυτά από έναν από τους μεγαλύτερους petrolhead του φόρουμ. Οι ΜΕΚ έχουν το γούστο τους, αλλά μην κάνουμε και την νύχτα - μέρα. 11 2
apostolosapok Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Δεν θα έπρεπε να υπάρχει επιδότηση 8 χιλιάρικα για ένα premium αυτοκίνητο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα είναι κοροϊδία. Ας φτιάξουμε πρώτα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ας δούμε σε 2ο χρόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οποίος έχει 30k για αυτοκίνητο λογικά θα βρει και τα έξτρα 8k δεν χρειάζεται να του τα χαρίσουμε ότι και καλά σώζει το περιβάλλον αν σε ενδιαφέρει το περιβάλλον πάρε ποδήλατο η τα μέσα. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2023 από apostolosapok 5 1
Jiakometi Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 2 λεπτά πριν, apostolosapok είπε Δεν θα έπρεπε να υπάρχει επιδότηση 8 χιλιάρικα για ένα premium αυτοκίνητο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα είναι κοροϊδία. ΔΕΝ είναι premium, είναι το εισαγωγικό μοντέλο της σειράς. Υπάρχουν και τα ΕΧ40 / ΕΧ90 2
korakios Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Όπως ανέλυσε ο @Vasilisxd παραπάνω το συνολικό κόστος απόκτησης και χρήσης είναι χαμηλότερο από ένα βενζινοκίνητο….. Για να μην ξανά σχολιάσω την σημερινή τιμή του Yiaris ….. σιγά μη δώσει στην Ελλάδα κάποιος 30+ για οικονομία ....24 ήταν το ταβάνι πριν τις αυξήσεις αν θες οικονομία μτχ και υγραέριο/cng edit ξέχασα και το πάρκινγκ θέμα 11 λεπτά πριν, Jiakometi είπε 2. Οικολογικό …. Α. Η παραγωγή ρεύματος είναι εστιασμένη σε ελάχιστα μέρη (Πτολεμαίδα /Μεγαλόπολη ) οπότε η όποια επιβάρυνση για την παραγωγή του παραμένει εκεί, )όπως ήταν και πριν την εμφάνιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων). Β. Επίσης το μείγμα παραγωγής μετακινείται προς τις ΑΠΕ πολύ γρήγορα, οπότε ναι η ηλεκτροκίνηση είναι οικολογικότερη. σίγουρα το μείγμα ΑΠΕ αυξάνεται (η υλοποίηση εδώ φυσικά είναι λάθος , ψιλοκολλά στο οικολογικό και οικονομικό κομμάτι ) , όμως η κατασκευή μπαταριών και η μη ανακύκλωσή τους (σήμερα, δεν ξέρω τον άλλον μήνα) δεν είναι οικολογική 11 λεπτά πριν, Jiakometi είπε 3. Επιδόσεων Εντάξει μάλλον αυτό το ‘έγραψες για humor… Αν δεν έχουν τα ηλεκτρικά επιδόσεις τότε …… όνειρο είναι να έχεις 270 άλογα κολλημένος στην κίνηση μέσα στην πόλη ... βεβαια η αίσθηση απο κόκκινο σε κόκκινο φανάρι είναι αξεπέραστη Εθνική δεν το συζητώ , 270 άλογα πίσω απο νταλίκα για να μην ξεμείνεις είναι απόλαυση 😂 Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2023 από korakios 3 2
Jiakometi Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, korakios είπε σιγά μη δώσει στην Ελλάδα κάποιος 30+ για οικονομία ....24 ήταν το ταβάνι πριν τις αυξήσεις αν θες οικονομία μτχ και υγραέριο/cng Κοστίζει όσο ένα Yiaris. Τέλος ….. Το πριν δεν υπάρχει πλέον. Συζητάμε για το τώρα. (Μετά τις αυξήσεις). 12 λεπτά πριν, korakios είπε όμως η κατασκευή μπαταριών και η μη ανακύκλωσή τους (σήμερα, δεν ξέρω τον άλλον μήνα) δεν είναι οικολογική Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής;πότε προγενέστερα, που καμία φορά υπερβαίνει την ζωή του οχήματος. Συν το γεγονος ‘ότι πλέον αλλάζουν (και ΚΑΤ επέκταση ανακυκλώνονται τα προβληματικά στοιχεία της μπαταρίας, όχι ολόκληρη που συνήθως δεν είναι πάνω από το ‘ένα τρίτο. Αλλά η αιθαλομίχλη των Diesel που περιορίζεται η κυκλοφορία τους γι αυτόν ακριβώς το λόγο σε όλο τον κόσμο δεν μας ενοχλεί … 12 λεπτά πριν, korakios είπε όνειρο είναι να έχεις 270 άλογα κολλημένος στην κίνηση μέσα στην πόλη ... βεβαια η αίσθηση απο κόκκινο σε κόκκινο φανάρι είναι αξεπέραστη Εθνική δεν το συζητώ , 270 άλογα πίσω απο νταλίκα για να μην ξεμείνεις είναι απόλαυση Και εδώ η μπάλα στην εξέδρα …. Για τους κατόχους αυτοκινήτων με ΜΕΚ και κινητήρες πάνω από 120-150 ίππους τα παραπάνω δεν ισχύουν φαντάζομαι……. Ok seems legit. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2023 από Jiakometi 5
Nos20VT Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 31 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Χμμμμ 4,5lt/100χλμ, δηλαδή κοντά στα 9€ και θεωρείς ότι είναι ΟΚ ? Σέρβις ? Απόσβεση εσύ θα κάνεις με το θερμικό ή θα είσαι μια ζωή σόλο-καριέρα μέσα ? Η πλάκα είναι ότι νομίζετε χαζούς αυτούς που παίρνουν ηλεκτρικά. Το δικό μου εντός πόλης καίει 12kWh/100χλμ σε χαλαρούς ρυθμούς, καραδοκιμασμένο, δηλαδή 1,5€/100χλμ, έχω Ηρων σαν πάροχο. Οταν πηρες το Τεσλα 45κ ειχε το τογιοτα 25κ αρα +20κ μπροστα. 12 ευρω τα 800 εσυ, 70 το τογιοτα. Αρα 58 ευρω κερδος στα 800 χιλιομετρα. Σε 275.000 χιλιομετρα θα εχεις ισοφαρισει γιατι τωρα τα εδωσες ολα μπροστα, εφοσον δεν το κινεις...γιατι μην ξεχνας με 45κ το τογιοτα θα ειχε βγαλει και 275.000 χιλιομετρα. Αρχισε τωρα να λες τα αλλα...!! Ποσο καλο ειναι, ποσο λιγο δινεις σε σερβις...γρηγορο..κλπ.. Χαζος??? οχι...απλα γουσταρες να εισαι beta tester, να κανεις τη φιγουρα στο χωριο η στην πολη κλπ..Δεκτο...αλλα μη το πασαρεις για οκονομοτεχνικα σωστο..Μονο σε χαζους πιανει αυτο. By the way ειδα τιμες (14/04/2023 μειωσεις)..δεν ξερω ποτε παιρνεις τα 8κ απο το κρατος αλλα αν ισχυει οντως εχουν παραπλησια τιμη με τα τογιοτα οποτε εκει το σκεφτεσαι για ΤΩΡΑ το ΤΕΣΛΑ... Αν και μεταξυ μας...να φορτιζω 8 ωρες...να ειναι σε 5 χρονια χρεπι τεχολογικα να μη το παιρνει κανεις-θα εχουν ετη φωτος καλυτερα και απο σοβαρους κατασκευαστες...να ειναι μουφο twittero ποιοτητα αμαξι...οχι..δεν θα το παιρνα..αντε να βρεις να το φορτιζεις στο Ελλαντα...αντε 300 χιλιομετρα...πω...ΟΧΙ!! 1 2
korakios Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Κοστίζει όσο ένα Yiaris. Τέλος ….. Το πριν δεν υπάρχει πλέον. Συζητάμε για το τώρα. (Μετά τις αυξήσεις). το έγραψα πριν "αν θες οικονομία μτχ και υγραέριο/cng" , φυσικά ξέχασα το σημαντικότερο πριν (έκανα edit αλλά μάλλον δεν το είδες) , το ηλεκτρικό για "οικονομία" προαπαιτεί και πάρκινγκ . όταν λέμε "οικονομία" εννοώ απο το να πάρει κάποιος αντίστοιχο θερμικό . Φυσικά το να δώσει κάποιος χιλιάρικα και να σκέφτεται οτι δε θα έχει λεφτά για καύσιμο είναι τραγικό , δυστυχώς συμβαίινει στη μπανανία 10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Αλλά η αιθαλομίχλη των Diesel που περιορίζεται η κυκλοφορία τους γι αυτόν ακριβώς το λόγο σε όλο τον κόσμο δεν μας ενοχλεί … προσωπικά με ενοχλεί και εννοειται οτι προτιμώ να είμαι πίσω απο ένα ηλεκτρικό παρά σάπιο ταξί 10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής;πότε προγενέστερα, που καμία φορά υπερβαίνει την ζωή του οχήματος. τώρα με τα ταξί θα δείξει και θα σου πω σε 10 χρόνια με βεβαιότητα και όχι υποθέσεις 10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Συν το γεγονος ‘ότι πλέον αλλάζουν (και ΚΑΤ επέκταση ανακυκλώνονται τα προβληματικά στοιχεία της μπαταρίας, όχι ολόκληρη που συνήθως δεν είναι πάνω από το ‘ένα τρίτο η αντικατάσταση των στοιχείων της μπαταρίας γνωρίζω οτι υπάρχει, δεν έχει σχέση με ανακύκλωση 10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Και εδώ η μπάλα στην εξέδρα …. Για τους κατόχους αυτοκινήτων με ΜΕΚ και κινητήρες πάνω από 120-150 ίππους τα παραπάνω δεν ισχύουν φαντάζομαι……. Ok seems legit. ισχύει για το μέσα στην πόλη , Εθνική όχι φυσικά , δε σε απασχολεί η αυτονομία πηγαίνοντας στα όρια edit , ας βγαίνανε τα ηλεκτρικά με μισά άλογα σε πολύ μικρότερη τιμή , βέβαια βλέπω και πόσο κάνει το Dacia Spring , e-up κτλ Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2023 από korakios
Nos20VT Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Με 25κ ενα σοβαρο hybrid οπως το Toyota και 45κ ενα ηλεκτρικο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να ειναι πιο οικονομικο...τα εχεις δωσει ολα μπρστα...σταματησε τη καραμελα σας!!! Γιατι οι περισσοτεροι τοτε τα πηρατε. Οι τιμες στα συμβατικα εχουν ανεβει κανα χρονο και το τεσλα επεσε μολις τον Απριλιο...
Vasilisxd Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 22 λεπτά πριν, korakios είπε σιγά μη δώσει στην Ελλάδα κάποιος 30+ για οικονομία ....24 ήταν το ταβάνι πριν τις αυξήσεις αν θες οικονομία μτχ και υγραέριο/cng Τα έχουμε ξανά πει και σε αντίστοιχο θέμα. Όταν σήμερα κάποιος επιλέξει για οικογενειακό SUV ένα Qashqai, Peugeot 3008, Tucson κλπ μεγάλα SUV που παίζουν στα 30.000€ και δεν επιλέξει ένα π.χ VW ID4 των 35.000€, κάτι δεν πάει καλά με τους υπολογισμούς του. Τέτοια αμάξια τα παίρνεις μια φορά και τα κρατάς 20ετία. Το ότι θα δώσει 35.000€ δεν τον κάνει μεγιστάνα και έτσι δε θα υπολογίσει στην εξίσωση το καύσιμο. Όταν καεί 14€/100χλμ και το ηλεκτρικό 3€/100χλμ, στα 10 χρόνια θα βγει 15.000€ κερδισμένος !!! 10 λεπτά πριν, Nos20VT είπε Οταν πηρες το Τεσλα 45κ ειχε το τογιοτα 25κ αρα +20κ μπροστα. 12 ευρω τα 800 εσυ, 70 το τογιοτα. Αρα 58 ευρω κερδος στα 800 χιλιομετρα. Σε 275.000 χιλιομετρα θα εχεις ισοφαρισει γιατι τωρα τα εδωσες ολα μπροστα, εφοσον δεν το κινεις...γιατι μην ξεχνας με 45κ το τογιοτα θα ειχε βγαλει και 275.000 χιλιομετρα. Αρχισε τωρα να λες τα αλλα...!! Ποσο καλο ειναι, ποσο λιγο δινεις σε σερβις...γρηγορο..κλπ.. Χαζος??? οχι...απλα γουσταρες να εισαι beta tester, να κανεις τη φιγουρα στο χωριο η στην πολη κλπ..Δεκτο...αλλα μη το πασαρεις για οκονομοτεχνικα σωστο..Μονο σε χαζους πιανει αυτο. By the way ειδα τιμες (14/04/2023 μειωσεις)..δεν ξερω ποτε παιρνεις τα 8κ απο το κρατος αλλα αν ισχυει οντως εχουν παραπλησια τιμη με τα τογιοτα οποτε εκει το σκεφτεσαι για ΤΩΡΑ το ΤΕΣΛΑ... Αν και μεταξυ μας...να φορτιζω 8 ωρες...να ειναι σε 5 χρονια χρεπι τεχολογικα να μη το παιρνει κανεις-θα εχουν ετη φωτος καλυτερα και απο σοβαρους κατασκευαστες...να ειναι μουφο twittero ποιοτητα αμαξι...οχι..δεν θα το παιρνα..αντε να βρεις να το φορτιζεις στο Ελλαντα...αντε 300 χιλιομετρα...πω...ΟΧΙ!! Ποιος πήρε Tesla, Εγώ το Skoda Enyaq πήρα με 36.000€. Τζάμπα και η ανάλυση που έκανες ! 2 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα