Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Volvo παρουσίασε το EX30, το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές SUV της. Σχεδιασμένο για να έχει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από όλες τις προσφορές της, το τέταρτο κατά σειρά ηλεκτρικό όχημα της Volvo φέρνει την γνωστή μάρκα αυτοκινήτων ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο που έχει θέσει, και που δεν είναι άλλος από τον πλήρη εξηλεκτρισμό του στόλου της έως το 2030.

Το EX30 περιλαμβάνει όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά ασφαλείας της Volvo καθώς και ενημερωμένο Park Pilot Assist που όχι μόνο βοηθά τον οδηγό να παρκάρει το όχημα αλλά και να εντοπίσει μία κατάλληλη θέση παρκαρίσματος. Έρχεται σε πέντε χρώματα και με διάφορες επιλογές φωτισμού για τον εσωτερικό διάκοσμο, που είναι εμπνευσμένες από τη Σκανδιναβία, συμπεριλαμβανομένου και ενός σκηνικού βόρειου σέλατος που συνδυάζονται με διάφορα μουσικά θέματα.

ex30-electric-overview-gallery-item8-16x9.jpg

Το μήκος του νέου οχήματος ελευθέρου χρόνου της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν υπερβαίνει τα 4,25 μέτρα, έχοντας ύψος περίπου 1,55 μέτρα και πλάτος τα 1,837 μέτρα. Το βάρος ξεκινά λίγο πάνω από τα 1.800 κιλά. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 318 λίτρα.

ex30-electric-overview-gallery-item15-16x9.jpg

Το νέο πολυτελές SUV της Volvo έρχεται σε τρεις εκδόσεις, με μονό ηλεκτροκινητήρα (Single Motor), μονό ηλεκτροκινητήρα και διευρυμένη εμβέλεια (Single Motor Extended Range) και διπλό κινητήρα επιδόσεων (Twin Motor Performance). Οι μπαταρίες ονομαστικής χωρητικότητας 69 kWh (σε όλες τις εκδόσεις) φορτίζουν από ποσοστό 10% έως στο 80% σε 26 και μισό λεπτά (με ταχεία φόρτιση). Στο σπίτι, οι μπαταρίες φορτίζουν σε 8 ώρες.

ex30-electric-overview-gallery-item10-16x9.jpg

Όσον αφορά στην ιπποδύναμη, οι εκδόσεις Single Motor και Single Motor Extended Range μεταφέρουν 272 ίππους (hp) στον πίσω άξονα. Αντιθέτως, η έκδοση Twin Motor Performance έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς (τετρακίνητο, all-wheel drive) μεταφέροντας 428 ίππους και στους δύο άξονες.

ex30-electric-feature-overview-item1-16x9.jpg

Μερικές ακόμα σημαντικές διαφορές μεταξύ των εκδόσεων αφορούν στην αυτονομία ή αν θέλετε στην εμβέλεια, στην επιτάχυνση και στην ροπή. Στην περίπτωση των δύο πισωκίνητων εκδόσεων Single Motor και Single Motor Extended, η αυτονομία εκτιμάται στα 344 χλμ. (μικτή) και 475 χλμ. (πόλη) και στα 480 χλμ. (μικτή) και 680 χλμ. (πόλη) αντίστοιχα. Επίσης, οι δύο εκδόσεις επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και 5,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα ενώ η ροπή είναι η ίδια και για τις δύο εκδόσεις, 343 Nm.

Η έκδοση Twin Motor Performance είναι όπως αναφέραμε τετρακίνητη και με αυτονομία στα 460 χλμ. (μικτή) και 635 χλμ. (πόλη) ενώ έχει ροπή 543 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα. Σε όλες τις περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα.

ex30-electric-overview-gallery-item15-16x93333.jpg

Η διάθεση του Volvo EX30 στη χώρα μας θα ξεκινήσει μέσα στους προσεχείς μήνες με τιμές που ξεκινούν από τα €37.572. Αναμένεται επίσης και η έκδοση Cross Country με διακοσμητικά και εξοπλιστικά στοιχεία που δίνουν αέρα… περιπέτειας.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, andy_1_9_7_2 είπε

Η έκδοση με "τον αέρα περιπέτειας" θα έχει και... τασάκι;

όχι , είναι το ψάξε να φορτίσεις γιατί ξεμένεις 😛

1 λεπτό πριν, MikhailBakurin είπε

38Κ έχει και η κρατική επιδότηση είναι μεταξύ 8 και 10 χιλιάδων.

που επιστρέφεις επι τρία μέσω φόρων (τουλάχιστον)

1 λεπτό πριν, MikhailBakurin είπε

Πόσο ήθελες να σου δώσουν δηλαδή ένα Σουηδικό ηλεκτροκίνητο SUV;Δέκα χιλιάρικα;

κανα δεκάρικο να μου δίναν για ηθική βλάβη , θα το σκεφτόμουν 😂

3 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Δε μιλάμε για τογιότα στάρλετ του 1996 εδώ, ούτε για φίατ πάντα με υγραέριο.

μη συγκρίνεις εργαλεία με χόμπυ 😁

τα γούστα πληρώνονται , πάσο

  • Like 4
  • Confused 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

τα γούστα πληρώνονται , πάσο

Αφού αρχίσαμε τα γνωμικά, να πω κι εγώ το αρμόζον.

Ό,τι δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια.

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Confused 3
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, slaughter είπε

 Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 318 λίτρα.

εδώ λέει λιγότερα (234 λίτρα).

Τι να το κάνω το SUV αν δεν έχει χώρο για τα πράγματα?

ποιος σου ειπε ότι τα suv εχουν πάντα χώρους..σν αφαιρέσεις το κομμάτι της εμφάνισής σε γενικές γραμμές είναι ότι χειρότερο μπορείς να αγοράσεις απόθεμα επιδόσεων και αποδόσεων...

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.

Καθίστε βρε παιδιά να το δούμε λίγο από άλλη σκοπιά γιατί αυτά που διαβάζω μόνο τεχνολογικό αναλφαβητισμό δείχνουν!

Καταρχήν υπάρχει η επιδότηση των 8k και η τιμή πέφτει κάτω από τα 30 χιλιάρικα.

Μετά πρόκειται για premium όχημα πόλης, άρα τα περί οικονομίας, αυτονομίας, μικρού χώρου και φτωχού εξοπλισμού είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και άκυρα σχόλια. Η φόρμα SUV νομίζω ότι πρωτίστως εξυπηρετεί άσχετες ανάγκες μας (μόστρα, αισθητική κ.ά.) από τις ουσιαστικές που μας δίνουν τα πλεονεκτήματα αυτών των αυτοκινήτων.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εμενα μου αρεσει πολυ.

Οσο πρεπει μεγεθος για καποιον που ζει σε πολη και δεν σε δυσκολευει αν θες να πας ενα ταξιδι μια στο τοσο.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, mrkra είπε

Στην τιμη που ειναι εχεις εξασφαλισει με ενα βενζινοκινητο τα καυσιμα της 15ετιας....

Για να δούμε. Ένα Yaris Cross των 125 αλόγων με βασικό εξοπλισμό κοστίζει 20.000€. Εάν καίει 5λτ/100χλμ έχουμε ~ 10€/100χλμ.

Σε 10 χρόνια εάν κάνει 150.000χλμ θα έχει κάψει 15.000€. Το ηλεκτρικό με 3€/100χλμ θα έχει κάψει ~ 5000€, άσε τα Service. 

Οπότε σε μια 10ετία το Yaris Cross θα έχει εξισωθεί με το Volvo των 270 αλόγων και με εξοπλισμό που ούτε καν ονερεύεται το Yaris.

Έως τα 500.000χλμ που θα χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας, θα έχουν περάσει περίπου 30 χρόνια.   

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 22
  • Thanks 3
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Για να δούμε. Ένα Yaris Cross των 125 αλόγων με βασικό εξοπλισμό κοστίζει 20.000€. Εάν καίει 5λτ/100χλμ έχουμε ~ 10€/100χλμ.

Σε 10 χρόνια εάν κάνει 150.000χλμ θα έχει κάψει 15.000€. Το ηλεκτρικό με 3€/100χλμ θα έχει κάψει ~ 5000€, άσε τα Service. 

Οπότε σε μια 10ετία το Yaris Cross θα έχει εξισωθεί με το Volvo των 270 αλόγων και με εξοπλισμό που ούτε καν ονερεύεται το Yaris.

Έως τα 500.000χλμ που θα χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας, θα έχουν περάσει περίπου 30 χρόνια.   

Άσε ρε πονηρέ, αν δεν μυρίζει η βενζίνη όταν πας στο βενζινάδικο δεν είναι αμάξι. Toyotaρα επίσης Ιάπωνας εγγύηση μπαμ μπουμ τσέλικα τούρμπο. Τι πας να εξηγήσεις και σε ποιούς; Ο άλλος λέει 38,000δρχ. Άσε που έχουμε πολλά τσιπάκια από τα εμβολια δεν θέλουμε αυτά τα ηλεκτρικά του διαβόλου. ΝΙΚΗ μόνο!

  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...