savvas15 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 1/6 παρήγγειλα ηλεκτρονικά ένα πλυστικό μηχάνημα, παραλαβή και πληρωμή θα γινόταν σε φυσικό κατάστημα. Σήμερα μου έστειλαν μήνυμα ότι η παραγγελια έφτασε.Πήγα να παραλάβω, γυρνάω σπίτι και με το που ανοίγω το κουτί διαπίστωσα ότι το μηχάνημα εξωτερικά είχε λάδια. Κάποιο πρόβλημα μάλλον έχει η αντλία και χάνει λάδια. Το ξαναπακετάρω κατευθείαν και πίσω στο κατάστημα.Τo ρίξανε μια ματια στα γρήγορα και μου δώσανε χαρτί που αναγραφει, DOA- με το που άνοιξε τη συσκευασία ο πελάτης είδε ότι ήταν γεμάτη λάδια, εξωτερικά δεν φαίνεται κάποια φθορά. Kαι είπαν θα το στειλουν στο service και θα με πάρουν τηλ για ενημέρωση. Tι γίνεται τώρα, αντικατάσταση η επιδιόρθωση του ιδιου? Για να ξέρω πως θα κινηθώ αν μου πούνε σου-μου. Γιατί προφανώς επιδιόρθωση δεν θέλω γιατί πλήρωσα για καινούργιο μηχάνημα όχι επιδιορθωμένο
nickol-us Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Doa = αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και το eshop είναι αρκετά τυπικό σε αυτά. Το οτι θα το στείλουν στο service φαντάζομαι είναι για να αποκλείσουν το ενδεχόμενο οτι δεν έχεις κάνει εσύ καμιά "λαδιά" https://www.e-shop.gr/how_return Αναφορά σε κείμενο Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα: Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος. Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Στην περίπτωση των κλιματιστικών μηχανημάτων,απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA). Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων συμπληρώστε την αίτηση RMA Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2023 από nickol-us 1 1
StamTheMan Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 5 ώρες πριν, savvas15 είπε Tι γίνεται τώρα, αντικατάσταση Αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων,στο e-shop δεν ειχα ποτε προβλημα. 1
savvas15 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Μου στείλανε το παρακάτω μήνυμα από το τμήμα service Σας ενημερώνουμε ότι το προϊόν με κωδικό xxxx πιστώθηκε στα 84 ευρώ, ποσο που μπορείτε να συμψηφισετε με νέα παραγγελια. Για επιστροφή χρημάτων δεν κάνουν λόγο. Αν παω από το eshop που έκανα την αγορά θα μου δώσουν τα χρήματα πίσω η θα μου αρχίσουν τα σου μου? Γιατί για να πω την αλήθεια φοβάμαι να παραγγείλω το ίδιο προϊόν μη μου ξαναστείλουν το ίδιο που γύρισα πίσω
Joshua21 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 22 minutes ago, savvas15 said: Μου στείλανε το παρακάτω μήνυμα από το τμήμα service Σας ενημερώνουμε ότι το προϊόν με κωδικό xxxx πιστώθηκε στα 84 ευρώ, ποσο που μπορείτε να συμψηφισετε με νέα παραγγελια. Για επιστροφή χρημάτων δεν κάνουν λόγο. Αν παω από το eshop που έκανα την αγορά θα μου δώσουν τα χρήματα πίσω η θα μου αρχίσουν τα σου μου? Γιατί για να πω την αλήθεια φοβάμαι να παραγγείλω το ίδιο προϊόν μη μου ξαναστείλουν το ίδιο που γύρισα πίσω Δεν θα αρχίσουν τα σου μου, απλά θα σου αρνηθούν ξεκάθαρα την επιστροφή χρημάτων. Υπόψιν δεν έχουν υποχρέωση να σου επιστρέψουν χρήματα.
andreaspA Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 36 λεπτά πριν, savvas15 είπε Μου στείλανε το παρακάτω μήνυμα από το τμήμα service Σας ενημερώνουμε ότι το προϊόν με κωδικό xxxx πιστώθηκε στα 84 ευρώ, ποσο που μπορείτε να συμψηφισετε με νέα παραγγελια. Για επιστροφή χρημάτων δεν κάνουν λόγο. Αν παω από το eshop που έκανα την αγορά θα μου δώσουν τα χρήματα πίσω η θα μου αρχίσουν τα σου μου? Γιατί για να πω την αλήθεια φοβάμαι να παραγγείλω το ίδιο προϊόν μη μου ξαναστείλουν το ίδιο που γύρισα πίσω Πρωτα θα παρεις τηλεφωνο στο eshop θα ζητησεις επιστροφη χρηματων και σε κανα δυο μερες θα σου ερθει sms οτι εγκριθηκε.
energy52 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Παλιοτερα με λαπτοπ που μου εμφανισε προβλημα εξ αρχης μου το αντικατεστησαν με καινουριο αλλα περασε κανα 20ημερο..Επισης μου ειπαν τοτε πως δεν δικαιουμαι πλεον αντικατασταση σε περιπτωση νεας βλαβης παρα μονο επισκευη..
savvas15 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2023 Εβαλα λίγα χρήματα ακόμα και παρήγγειλα άλλο τελικά. Ελπίζω να μην είμαι τόσο γκαντέμης και μου ερθει κανα χαλασμενο πάλι. Ευχαριστώ για της απαντήσεις παιδιά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα