Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, PadPoet είπε

Ναι, αν το θέτεις με βάση την κατανάλωση συμφωνώ.

Μιλάω για όλο το πακέτο.

Ακόμα και χωρίς την παράμετρο της κατανάλωσης, οι επιλογές είναι μετρημένες. Υπάρχουν, αλλά είναι πραγματικά ελάχιστες.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι πολύ καλά μηχανήματα. Το μόνο που τα σταματάει από το να χρησιμοποιηθούν για gaming (ακόμα και με μπαταρία...) είναι το software κομμάτι.

1 λεπτό πριν, Volga είπε

τωρα ολες οι εταιριες θα τρεξουν να φτιαξουν παιχνιδια για το 4-5%

Δεν φτιάχνουν. Απλά τα μετατρέπουν και με μία απλή παραμετροποίηση παίζουν.

  • Like 1
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Tlykog είπε

Το λειτουργικό τους, STEAM OS, στηρίζεται σε Debian (Linux) κάτι που δείχνει ότι είναι αποφασισμένη να το προχωρήσει. Το Steam Deck έχει λειτουργικό Steam OS, αν και το Steam OS υπήρχει χρόνια πριν το Deck...

Μικρή διόρθωση μόνο, το SteamOS 3 τρέχει ένα custom immutable Arch. Debian έτρεχαν οι προηγούμενες εκδόσεις και ήταν να τρέχει και το 3 αλλά το ακύρωσαν, δεν το έβγαλαν (δεν ξέρω γιατί). Μπορεί λόγω παλιού kernel, libraries, δεν έχω ιδέα.

Στα υπόλοιπα, εννοείται, συμφωνώ. Η Valve έχει κάνει τεράστια άλματα με το Proton, σε βαθμό που πλέον βγαίνουν AAA παιχνίδια και υποστηρίζονται από day 1, χωρις συνεχή patchαρισματα. Εκτός, βέβαια, κι αν επιμένουν να χρησιμοποιούν kernel-based anticheats, που εκεί, πρόβλημα τους (σε βλέπω PUBG).

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχει να κάνει με την ικανότητα του λειτουργικού, δεν έχει να κάνει με την ικανότητα του hardware, έχει να κάνει με την ικανότητα-θέληση-συμφέρον των devs να γράψουν για την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική/λειτουργικό. Στα windows είναι οι περισσότεροι γιε εκει γράφουν ως τώρα. Εγώ με ταπεινό Mac mini M1 παίζω με rosseta 2 από πίσω μέσω steam ας πούμε το kingmaker pathfinder σε 1080p medium-high πάνω από 60fps κανονικά.  Οκ δεν είναι το βαρύ παιχνίδι αλλά τρέχει από πίσω το emulation. Το resident evil από το Apple Store χωρίς emu, άνετα πάνω από 60 σε medium. Ε δεν το λες λίγο για το μέγεθος και την κατανάλωση του. Όλα αυτά με κάτω από 20 watts συνεχώς κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Οι τεχνολογίες είναι εκεί, στο χέρι των devs και της Apple είναι να δώσουν βάρος και στο συγκεκριμένο κομμάτι. Μακάρι για να γίνουν και περισσότερο optimised τα παιχνίδια και όλοι να επωφεληθούμε από αυτό.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Μιλάω για όλο το πακέτο.

Ακόμα και χωρίς την παράμετρο της κατανάλωσης, οι επιλογές είναι μετρημένες. Υπάρχουν, αλλά είναι πραγματικά ελάχιστες.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι πολύ καλά μηχανήματα. Το μόνο που τα σταματάει από το να χρησιμοποιηθούν για gaming (ακόμα και με μπαταρία...) είναι το software κομμάτι.

Δεν φτιάχνουν. Απλά τα μετατρέπουν και με μία απλή παραμετροποίηση παίζουν.

Δεν μπορεί μια εταιρεία να το χρησιμοποιήσει επίσημα αυτό για να σου πουλήσει κάτι. Γιατί αν δεν δουλέψει σωστά θα πρέπει να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω. Είναι ένα βήμα απλώς για να δείξει οτι γίνεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Μικρή διόρθωση μόνο, το SteamOS 3 τρέχει ένα custom immutable Arch. Debian έτρεχαν η προηγούμενες εκδόσεις και ήταν να τρέχει και το 3 αλλά το ακύρωσαν, δεν το έβγαλαν (δεν ξέρω γιατί). Μπορεί λόγω παλιού kernel, libraries, δεν έχω ιδέα.

Στα υπόλοιπα, εννοείται, συμφωνώ. Η Valve έχει κάνει τεράστια άλματα με το Proton, σε βαθμό που πλέον βγαίνουν AAA παιχνίδια και υποστηρίζονται από day 1, χωρις συνεχή patchαρισματα. Εκτός, βέβαια, κι αν επιμένουν να χρησιμοποιούν kernel-based anticheats, που εκεί, πρόβλημα τους (σε βλέπω PUBG).

Έχεις δίκιο. Δεν το έψαξα πρόσφατα. Την τελευταία φορά που το είδα ήταν πριν από 2-2,5 χρόνια.

Προσωπικά μου αρέσουν οι Arch based διανομές. Συγκεκριμένα το Manjaro είναι η αγαπημένη μου (αν και εντολές σε τερματικό γνωρίζω μόνο από Debian based...). Αν ξέρεις πως να τις στήσεις εξαρχής βέβαια. Για τους μερακλήδες υπάρχει το Arch linux...

Μια εταιρεία επιπέδου Valve δεν έχει κανένα πρόβλημα. Έχει χρήμα, χρόνο, τεχνογνωσία και χέρια.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Volga είπε

Δεν μπορεί μια εταιρεία να το χρησιμοποιήσει επίσημα αυτό για να σου πουλήσει κάτι. Γιατί αν δεν δουλέψει σωστά θα πρέπει να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω. Είναι ένα βήμα απλώς για να δείξει οτι γίνεται.

Πάντως, μεταξύ μας, η Valve μια χαρά χρησιμοποιεί επίσημα ΜΟΝΟ αυτό, για να πουλήσει το SteamDeck. Κυριολεκτικά, χωρίς Proton, το SteamDeck θα ήταν του σωρού.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Volga είπε

Δεν μπορεί μια εταιρεία να το χρησιμοποιήσει επίσημα αυτό για να σου πουλήσει κάτι. Γιατί αν δεν δουλέψει σωστά θα πρέπει να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω. Είναι ένα βήμα απλώς για να δείξει οτι γίνεται.

Μα δε σου υποσχεται τίποτα. Σου λέει ότι έχω ένα εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να μεταφέρουν τα παιχνίδια τους σε Mac. Δεν είναι τέλειο, αλλά δουλεύει.

Δε διαφημίζει τα Macbooks σαν gaming ultrabooks για να πεις ότι σε κοροϊδέυει.

15 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Δεν έχει να κάνει με την ικανότητα του λειτουργικού, δεν έχει να κάνει με την ικανότητα του hardware, έχει να κάνει με την ικανότητα-θέληση-συμφέρον των devs να γράψουν για την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική/λειτουργικό. Στα windows είναι οι περισσότεροι γιε εκει γράφουν ως τώρα. Εγώ με ταπεινό Mac mini M1 παίζω με rosseta 2 από πίσω μέσω steam ας πούμε το kingmaker pathfinder σε 1080p medium-high πάνω από 60fps κανονικά.  Οκ δεν είναι το βαρύ παιχνίδι αλλά τρέχει από πίσω το emulation. Το resident evil από το Apple Store χωρίς emu, άνετα πάνω από 60 σε medium. Ε δεν το λες λίγο για το μέγεθος και την κατανάλωση του. Όλα αυτά με κάτω από 20 watts συνεχώς κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Οι τεχνολογίες είναι εκεί, στο χέρι των devs και της Apple είναι να δώσουν βάρος και στο συγκεκριμένο κομμάτι. Μακάρι για να γίνουν και περισσότερο optimised τα παιχνίδια και όλοι να επωφεληθούμε από αυτό.

Ίσως τα πράγματα μπορούν να τεθούν πιο απλά. Είναι το κόστος μετατροπής των παιχνιδιών τους σε Mac (κυρίως παραμετροποίηση), σε σχέση με τα προσδοκώμενα κέρδη από τις πωλήσεις τους σε Mac.

Αν πχ μπορείς να ξοδέψεις 100.000€ για να βγάλεις 1.000.000€ το κάνεις. Για μία μεγάλη εταιρεία μπορεί να μην είναι μεγάλο κίνητρο, γιατί τα 900.000€ είναι ψίχουλα μπροστά στα κέρδη τους, αλλά για μεσαίες και κάτω αποτελεί ισχυρό κίνητρο.

Πριν το εργαλείο της Apple, μπορεί, το κόστος να ήταν δυσανάλογα μεγάλο του κέρδους και μην συνέφερε κάποιες εταιρείες να ασχοληθούν. Τώρα γλυτώνουν ένα μεγάλο κομμάτι αυτού.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Μα δε σου υποσχεται τίποτα. Σου λέει ότι έχω ένα εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να μεταφέρουν τα παιχνίδια τους σε Mac. Δεν είναι τέλειο, αλλά δουλεύει.

Δε διαφημίζει τα Macbooks σαν gaming ultrabooks για να πεις ότι σε κοροϊδέυει.

Ίσως τα πράγματα μπορούν να τεθούν πιο απλά. Είναι το κόστος μετατροπής των παιχνιδιών τους σε Mac (κυρίως παραμετροποίηση), σε σχέση με τα προσδοκώμενα κέρδη από τις πωλήσεις τους σε Mac.

Αν πχ μπορείς να ξοδέψεις 100.000€ για να βγάλεις 1.000.000€ το κάνεις. Για μία μεγάλη εταιρεία μπορεί να μην είναι μεγάλο κίνητρο, γιατί τα 900.000€ είναι ψίχουλα μπροστά στα κέρδη τους, αλλά για μεσαίες και κάτω αποτελεί ισχυρό κίνητρο.

Πριν το εργαλείο της Apple, μπορεί, το κόστος να ήταν δυσανάλογα μεγάλο του κέρδους και μην συνέφερε κάποιες εταιρείες να ασχοληθούν. Τώρα γλυτώνουν ένα μεγάλο κομμάτι αυτού.

Θα πρέπει πρώτα να βγεί ένα ποσοστό. Δηλαδή, από πόσοι έχουν M1,M2 Mac, (Λιγότερο από το 4-5% της αγοράς). Από αυτό το ποσοστό, πόσοι είναι gamers που θα έδιναν 79.99 για ένα τίτλο που κανείς δεν θα τους εγγυηθεί αν θα παίξει σωστά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Volga είπε

Θα πρέπει πρώτα να βγεί ένα ποσοστό. Δηλαδή, από πόσοι έχουν M1,M2 Mac, (Λιγότερο από το 4-5% της αγοράς). Από αυτό το ποσοστό, πόσοι είναι gamers που θα έδιναν 79.99 για ένα τίτλο που κανείς δεν θα τους εγγυηθεί αν θα παίξει σωστά.

Κάτι δεν κατάλαβες από το άρθρο φίλε μου. Εδώ δεν μιλάμε για ένα εργαλείο/εξομοιωτή που απευθύνεται σε χρήστες. 

Απευθύνεται σε προγραμματιστές/εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών.

Αν δε δουλέψει, τότε δε θα βγάλουν το παιχνίδι σε Mac εξαρχής.

Δηλαδή βάζουν το παιχνίδι, γίνεται μετάφραση και στη συνέχεια βλέπουν αν συμφέρει να κάνουν την υπόλοιπη δουλειά της παραμετροποίησης, ώστε να τρέξει καλά. 

Στην τελευταία παράγραφο γράφει:

"Η Apple με την κίνηση αυτή διαθέτει ένα εργαλείο για να αφήσει τους developers να καταλάβουν πόση εργασία θα απαιτηθεί για τη μεταφορά, προκειμένου να διορθώσουν bugs και να βελτιστοποιήσουν τα παιχνίδια τους στο macOS. "

Όλο το άρθρο γράφει ότι απευθύνεται σε αυτούς. Για τους χρήστες υπάρχουν άλλα εργαλεία, όπως WINE, Crossover, διάφορα VMs κτλ.

Δηλαδή με αυτό το εργαλείο θα μετατρέπουν το παιχνίδι από Windows σε Mac και θα σου πουλάνε την έκδοση για Mac, που θα παίζει. Λογικά θα υπάρχουν και reviews της έκδοσης αυτής στο youtube, όπου θα μπορείς να δεις και το κατά πόσο έκαναν καλή δουλειά ΟΙ DEVELOPERS στη μετατροπή.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Ntinaras είπε

το 50% της 6800XT ειναι τελειο για τετοιον υπολογιστη...

Δεν έχει το 50% της 6800. Έχει τα μισά fps σε 2000x1300 με fsr auto από ότι η 6800 σε 4κ με fsr balance.
Η 6800 σε 2560x1440 ultra με fsr quality έχει τα τριπλά fps

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Tlykog είπε

Μα δε σου υποσχεται τίποτα. Σου λέει ότι έχω ένα εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να μεταφέρουν τα παιχνίδια τους σε Mac. Δεν είναι τέλειο, αλλά δουλεύει.

Δε διαφημίζει τα Macbooks σαν gaming ultrabooks για να πεις ότι σε κοροϊδέυει.

Ίσως τα πράγματα μπορούν να τεθούν πιο απλά. Είναι το κόστος μετατροπής των παιχνιδιών τους σε Mac (κυρίως παραμετροποίηση), σε σχέση με τα προσδοκώμενα κέρδη από τις πωλήσεις τους σε Mac.

Αν πχ μπορείς να ξοδέψεις 100.000€ για να βγάλεις 1.000.000€ το κάνεις. Για μία μεγάλη εταιρεία μπορεί να μην είναι μεγάλο κίνητρο, γιατί τα 900.000€ είναι ψίχουλα μπροστά στα κέρδη τους, αλλά για μεσαίες και κάτω αποτελεί ισχυρό κίνητρο.

Πριν το εργαλείο της Apple, μπορεί, το κόστος να ήταν δυσανάλογα μεγάλο του κέρδους και μην συνέφερε κάποιες εταιρείες να ασχοληθούν. Τώρα γλυτώνουν ένα μεγάλο κομμάτι αυτού.

Η πλάκα είναι πως αυτό είχε κάνει η Sierra δεκαετία 80, δηλαδή είχε στοχεύσει κυρίως στους χρήστες πανάκριβων υπολογιστών dos, αντί των φτηνών μικρουπολογιστων τύπου Commodore 64, γιατί υπολόγισε πως αυτοί θα ήταν οι φραγκατοι χρήστες  με λεφτά για παιχνίδια. Και έπεσε μέσα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Tlykog είπε

Κάτι δεν κατάλαβες από το άρθρο φίλε μου. Εδώ δεν μιλάμε για ένα εργαλείο/εξομοιωτή που απευθύνεται σε χρήστες. 

Απευθύνεται σε προγραμματιστές/εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών.

Αν δε δουλέψει, τότε δε θα βγάλουν το παιχνίδι σε Mac εξαρχής.

Δηλαδή βάζουν το παιχνίδι, γίνεται μετάφραση και στη συνέχεια βλέπουν αν συμφέρει να κάνουν την υπόλοιπη δουλειά της παραμετροποίησης, ώστε να τρέξει καλά. 

Στην τελευταία παράγραφο γράφει:

"Η Apple με την κίνηση αυτή διαθέτει ένα εργαλείο για να αφήσει τους developers να καταλάβουν πόση εργασία θα απαιτηθεί για τη μεταφορά, προκειμένου να διορθώσουν bugs και να βελτιστοποιήσουν τα παιχνίδια τους στο macOS. "

Όλο το άρθρο γράφει ότι απευθύνεται σε αυτούς. Για τους χρήστες υπάρχουν άλλα εργαλεία, όπως WINE, Crossover, διάφορα VMs κτλ.

Δηλαδή με αυτό το εργαλείο θα μετατρέπουν το παιχνίδι από Windows σε Mac και θα σου πουλάνε την έκδοση για Mac, που θα παίζει. Λογικά θα υπάρχουν και reviews της έκδοσης αυτής στο youtube, όπου θα μπορείς να δεις και το κατά πόσο έκαναν καλή δουλειά ΟΙ DEVELOPERS στη μετατροπή.

Καταλαβαίνω φίλε μου απολύτως τι λες. Ίσως εγώ δεν έγινα αντιληπτός. Είμαι gamer 30 χρόνια. που θες να σου υπογράψω πως δεν θα ασχοληθεί ΚΑΜΙΑ εταιρία να φέρει ΑΑΑ παραγωγή, εκτός και αν η Apple την πληρώσει να το κάνει.;

Κατά καιρούς υπήρχαν κονσόλες με 40 και 50 εκατομμύρια πωλήσεις (Active gamers που αγόρασαν την κονσόλα  μονο για να παίξουν!), και οι εταιρείες δεν έφερναν το παιχνίδι, όχι φυσικά γιατί η κονσόλα δεν μπορούσε να το τρέξει αλλά γιατί απλώς δεν θέλαν το εξτρά κόστος.

Εσύ σκέφεσαι οτι η Χ εταιρεία, πχ Activision θα κάτσει να προσλάβει εξτρά προσωπικό για να αναλάβει να κάνει debugging σε ένα game 150-200 ωρών;. Μακάρι αλλά δεν τρέφω τέτοιες ελπίδες. Δεν έχει γίνει στο παρελθόν ε αμιγώς gaming κονσόλες, πως να γίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση;

Δες για παράδειγμα το Stadia. Δεν χρειάζονταν ΚΑΝ να κάνουν κάτι! Απλώς να εκδώσουν τον τίτλο εκεί. Είναι PC! Είναι έτοιμο το έχουν ήδη βγάλει στο Steam και απλώς πρέπει να το διανέμουν και εκει. Και ουτε κάν ασχολήθηκαν.

Επεξ/σία από Volga
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Volga είπε

εκτός και αν η Apple την πληρώσει να το κάνει.;

Στην παρουσίαση (αν την είδες) ήταν ο kojima (death strading). 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Volga είπε

Καταλαβαίνω φίλε μου απολύτως τι λες. Ίσως εγώ δεν έγινα αντιληπτός. Είμαι gamer 30 χρόνια. που θες να σου υπογράψω πως δεν θα ασχοληθεί ΚΑΜΙΑ εταιρία να φέρει ΑΑΑ παραγωγή, εκτός και αν η Apple την πληρώσει να το κάνει.;

Κατά καιρούς υπήρχαν κονσόλες με 40 και 50 εκατομμύρια πωλήσεις (Active gamers που αγόρασαν την κονσόλα  μονο για να παίξουν!), και οι εταιρείες δεν έφερναν το παιχνίδι, όχι φυσικά γιατί η κονσόλα δεν μπορούσε να το τρέξει αλλά γιατί απλώς δεν θέλαν το εξτρά κόστος.

Εσύ σκέφεσαι οτι η Χ εταιρεία, πχ Activision θα κάτσει να προσλάβει εξτρά προσωπικό για να αναλάβει να κάνει debugging σε ένα game 150-200 ωρών;. Μακάρι αλλά δεν τρέφω τέτοιες ελπίδες. Δεν έχει γίνει στο παρελθόν ε αμιγώς gaming κονσόλες, πως να γίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση;

Δες για παράδειγμα το Stadia. Δεν χρειάζονταν ΚΑΝ να κάνουν κάτι! Απλώς να εκδώσουν τον τίτλο εκεί. Είναι PC! Είναι έτοιμο το έχουν ήδη βγάλει στο Steam και απλώς πρέπει να το διανέμουν και εκει. Και ουτε κάν ασχολήθηκαν.

Καταλαβαίνω τι γράφεις ΣΕ ΑΥΤΟ το ποστ.

Στα προηγούμενα σχολίαζες άλλα πράγματα που μου έδωσαν την εντύπωση ότι δεν κατάλαβες το άρθρο ή δεν το διάβασες. Σε κάθε περίπτωση το αφήνω πίσω και απαντάω σε αυτό που έγραψες τώρα.

Όπως έγραψα και σε προηγούμενα ποστ μου συμφωνώ μαζί σου ότι αρχικά AΑΑ τίτλοι δύσκολα θα μεταφραστούν σε Mac. Δεν είμαι, βέβαια, απόλυτος γιατί υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί απλά να "κάτσει" σωστά η μετάφραση και να μην έχουν σημαντικά προβλήματα. Ίσως η Apple, μελλοντικά να το εξελίξει και να γίνεται χωρίς να παρουσιάζονται προβλήματα. Το ζήτημα είναι αν το κόστος της παραμετροποίησης είναι πολύ μικρότερο από το κέρδος.

Σε ΑΑΑ τίτλους μπορεί να υπάρχει πχ κέρδος, αλλά να είναι πολύ μικρό για να ασχοληθούν, λόγω του μικρού ποσοστού που χρησιμοποιεί Mac. Όμως δε νομίζω ότι η κίνηση αυτή έγινε από την Apple για να πιάσει το Windows. Περισσότερο για το Linux πιστεύω ότι το κάνει. Εκεί αν η Valve δεν επέμενε, πεισματικά (και μπράβο της γι αυτό), δε θα υπήρχε καθόλου η δυνατότητα να παίξεις χωρίς εξομοιωτές και compatibility layers, παιχνίδια Α και πάνω.

Μελλοντικά και εφόσον έρθουν ΑΑ τίτλοι, ίσως, το ποσοστό στην αγορά τους αυξηθεί και να ασχοληθούν και οι εταιρείες με τους ΑΑΑ τίτλους. Μακάρι να γίνει, έτσι ώστε να σπάσει λίγο το μονοπώλιο του Windows και οι χρήστες να έχουν επιλογές. Κακό δεν είναι.

Ποιο stadia αναφέρεις; Την συνδρομητική, cloud gaming, υπηρεσία της Google; Τί σχέση έχει με το θέμα; Απέτυχε για πολλούς λόγους, αλλά πραγματικά δε βρίσκω κάποιον σχετικό με το θέμα. 

Εδώ μιλάμε για εργαλείο μετατροπής παιχνιδιών από ένα λειτουργικό σε ένα άλλο.

Επεξ/σία από Tlykog
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Tlykog είπε

 

Ποιο stadia αναφέρεις; Την συνδρομητική, cloud gaming, υπηρεσία της Google; Τί σχέση έχει με το θέμα; Απέτυχε για πολλούς λόγους, αλλά πραγματικά δε βρίσκω κάποιον σχετικό με το θέμα. 

Εδώ μιλάμε για εργαλείο μετατροπής παιχνιδιών από ένα λειτουργικό σε ένα άλλο.

Πριν αποτύχει όμως (για τους όποιους λόγους), ήταν μια πλατφόρμα που δεν χρειαζόταν ούτε κλικ από τον developer. Απλώς να βάλει το game. Πίσω από το Stadia έτρεχε ένα κανονικό PC σε Windows. Μιλάμε δηλαδή για το απόλυτο τίποτα έξτρα. Απλά λες στη google Βάλε με κι εμένα μέσα. Ε ούτε έτσι δεν ασχολήθηκαν 😂. Ο μόνος τρόπος σε αυτά να δουλέψουν είναι να πείσεις τον gamer πρωτίστως ότι η πλατφόρμα σου είναι βιώσιμη. Αυτό γίνεται με 2 τρόπους που πρέπει να τους τρέξεις ταυτόχρονα
1. Ξεκινάς να βγάζεις δικούς σου τίτλους που δεν υπάρχουν αλλού

2. Πληρώνεις (ματώνοντας για συνεχόμενα 3-4 χρόνια) όλους να βγάζουν τους τίτλους τους σε εσένα κι ας έχουν μηδενικές πωλήσεις.

Έπειτα τα 3-4 χρόνια βλέπεις τι έφερες. 

Αυτό το σχέδιο όμως προϋποθέτει ότι σκέφτεσαι σε πλάνο 20ετίας οπού τα πρώτα χρόνια θα πονάς, και όχι "ας βγάλουμε αυτό να δούμε αν θα το αγκαλιάσει ο κόσμος". Αυτή η τελευταία ήταν η λογική της Google, της Panasonic, της NEC και πόσων άλλων που φάγανε το χαστούκι και στρώσανε. Δυστυχώς δεν έχω ελπίδες, Παρόλαυτα καλοδεχούμενο κι ας μην το υποστηρίξει κανείς επίσημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...