Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το ανθρώπινο μάτι δουλεύει με περίπου 11 hertz. απλώς είναι ένας τρόπος να πείθουν κόσμο με χαμηλή κοινή λογική να δίνουνε χιλιάδες ευρώ για κάρτες γραφικών και ακριβές οθονες

  • Like 1
Δημοσ.

Καλές είναι όλες οι τεχνολογικες βελτίωσεις που γίνονται. Αλλά δεν απευθύνονται σε όλους. Όπως λέτε τα πολλά παιχνίδια δεν έχουν πλέον νόημα. Έχουμε κουραστεί από τις επαναλήψεις και τις διαφορες αντιγραφες των ίδιων τίτλων. Προσωπικά έχω καταληξει σε 2 online FPS παιχνίδια όταν έχω χρόνο να περνάω ευχαριστα την ώρα μου. Και πιστεύω ότι η πλειοψηφία των casual gamers αυτό κάνει. Μην ξεχνάμε ότι μέσα στην ημέρα πρέπει να κάνουμε πολλά πράγματα με τελευταίο το gaming.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, jerry banana είπε

παιδια ακυρο το σχολιο , αλλα επειδη ειδα τη φωτογραφια του παιχτη. Τοσο κοντα στην οθονη μην παιζεται μαγκες εαν θελετε τα ματια σας να ειναι καλα. Γιατι εχει τυχει σε κατι livestream ατομων να ειναι ο αλλος κυριολεκτικα μεσα στην οθονη στο cs go. Δεν τους εχει μαθει κανεις οτι δεν κανει καλο να εισαι τοσο κοντα στην οθονη?

Περίεργη θεωρία και μάλλον εντελώς ανυπόστατη, έχεις κάποιο link; Τα κινητά όλοι κοντά τα έχουμε, η απόσταση από την οθόνη έχει να κάνει με το μέγεθος της οθόνης. Η υπερβολική ένταση των LED μπορεί να κάνει κάποια ζημιά στο μάτι σε κάποιο μωράκι, όχι όμως από την οθόνη αλλά από κάποιο φακό ή φως που η ένταση είναι πολύ μεγαλύτερη και συγκεντρωμένη.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 1
Δημοσ.

Δε ξέρω αν είναι το ίδιο αλλά ένας λόγος που δε μπορώ να παίξω apex στον υπολογιστή είναι ότι τους αντιπάλους δεν τους ξεχωρίζω και όταν τους βλέπω είναι μια θολή μουτζούρα που κινείται με ταχύτητα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, elpenor είπε

Περίεργη θεωρία και μάλλον εντελώς ανυπόστατη, έχεις κάποιο link; Τα κινητά όλοι κοντά τα έχουμε, η απόσταση από την οθόνη έχει να κάνει με το μέγεθος της οθόνης. Η υπερβολική ένταση των LED μπορεί να κάνει κάποια ζημιά στο μάτι σε κάποιο μωράκι, όχι όμως από την οθόνη αλλά από κάποιο φακό ή φως που η ένταση είναι πολύ μεγαλύτερη και συγκεντρωμένη.

Φίλε ορίστε 2 

 

https://www.aoa.org/healthy-eyes/eye-and-vision-conditions/computer-vision-syndrome?sso=y#:~:text=Optimally%2C the computer screen should,28 inches from the eyes.

 

https://lookafteryoureyes.org/eye-care/screen-use/

 

 

 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, makoylino είπε

Πόσο δίκιο έχεις 

Πριν πολλά χρόνια είχα πάρει samsung monitor, ούτε καν full HD τότε, για το 3d Nvidia με τα γυαλιά και πραγματικά δεν έπαιξα ουτε εβδομάδα 

Τα παιχνίδια κουραστηκα και αδιάφορα πια

Άμα σου πω ότι έψαχνα τέτοια γυαλιά μεταχειρισμένα για να δοκιμάσω την Samsung Odyssey G9 που είναι και double ultra wide αλλά έχει και 240Hz αλλά όσα έβρισκα ήταν κοντά στα 300 ευρώ οπότε δεν το τόλμησα. Έχω την RTX3070 η οποία δοκισμένα τα πιάνει τα 240fps άνετα αλλά όχι σε ultra γραφικά. Μάλιστα το παιχνίδι Aion που το ψιλο-παίζω είναι #d-Ready.

Ήταν τα version 1 ή 2? Βασικά το ακριβός είναι το emitter από ότι κατάλαβα. Γιατί όσα ήταν σκέτα γυαλιά και στο ebay τα έβρισκα σχετικά ΟΚ, όσα είχαν και το emitter κόστιζα μισό νεφρό για μεταχειρισμένα κιόλας.

Βιάστηκαν με τα 3D σε εποχές που το υπόλοιπο hardware δεν ήταν ακόμα έτοιμο, ξεφούσκωσε σαν αποτυχία και τα σταμάτησαν. Σήμερα μπορείς να δεις 3D που έχουμε πολλά Hz καλές αναλύσεις και δυνατό hardware να τα τρέχει όλα καλά, όχι πριν 10 χρόνια που με το ζόρι ήταν το 1080p το ψιλο-στάνταρ.

Βέβαια τώρα το 3D το έχουν πάει στα headset που είναι κλάσης ανώτερο αλλά και κλάσης ακριβότερο.

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, KnightRider said:

Απλά αφαιρείς το Motion Blur από τα παιχνίδια.... Επίσης πολλά σημερινά παιχνίδια με το ζόρι φτάνουν 200fps (ακόμη και με RTX 4090)

Δεν είναι αυτό που κάνει αυτή η τεχνολογία.

Αναφέρεται σε μείωση του πραγματικού motion blur που βλέπουμε στις οθόνες, συνήθως σε αντικείμενα που κινούνται γρήγορα.

Ακόμα και 200fps να φτάνει το παιχνίδι που παίζεις, και πάλι θα έχεις πραγματικό motion blur, ανάλογα με το μόνιτορ ή τηλεόραση που χρησιμοποιείς.

Επεξ/σία από panther_512
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αξίζει να σημειωθεί πως όσα περισσότερα τα fps, τόση μεγαλύτερη η κατανάλωση GPU σε ενέργεια ενώ είναι ευρέως γνωστό πως από κάποιο σημείο και έπειτα (γύρω στα 60Ηz-90Hz), το ανθρώπινο μάτι δεν είναι ικανό να αντιληφθεί την διαφορά δίνοντας έτσι τα ίδια σήματα στον εγκέφαλο και ως εκ τούτου δεν δύναται να αξιοποιεί περισσότερες πληροφορίες από ένα ορισμένο σημείο και μετά.

Επεξ/σία από tsf
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, jerry banana είπε

Ευχαριστώ για τα link αλλά αναφέρουν σαν ελάχιστη απόσταση τα 40cm που είναι λιγότερο από την απόσταση που έχει ο νεαρός στη φωτογραφία που σχολιάζουμε. Επίσης, είναι γεμάτα ξεπερασμένες πληροφορίες από την εποχή που οι οθόνες δεν ήταν flicker free και high resolution.

Η απόσταση από την οθόνη πρέπει να ρυθμίζεται με τέτοιο τρόπο ώστε:
α. Το μάτι να βλέπει καθαρά, εγώ λόγω ηλικίας δεν μπορώ να δω από πολύ κοντά, ο γιος μου βλέπει μία χαρά και από τα 2 εκατοστά. Αν τα γράμματα δεν διαβάζονται εύκολα επειδή είναι μικρά ή δεν επαρκεί η φωτεινότητα ή υπάρχουν αντανακλάσεις ΠΡΕΠΕΙ να πάμε πιο κοντά.
β. Να μη χρειάζεται να κουνάμε συνέχεια τον λαιμό μας για να δούμε τα άκρα της οθόνης. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος να πάει κάποιος πιο μακρυά.

Σε μία καλή οθόνη που μπορείς να ρυθμίσεις όλες τις παραμέτρους ο μόνος κανόνας που μένει είναι ότι πρέπει να αφήσεις απόσταση ανάλογη με το μέγεθος της και να ρυθμίσεις αντίστοιχα το μέγεθος των γραμμάτων. Μικρή οθόνη - μικρή απόσταση.

Δεν υπάρχει κάτι μαγικό που βγάζουν οι μεγάλες οθόνες και τρώει τα παιδάκια όταν πηγαίνουν κοντά. Το σημαντικό είναι να φοράνε γυαλιά ηλίου για τα 16δις nits του ήλιου, να μην κοιτάνε ποτέ φακούς led από κοντά (δεν είναι τόσο το νούμερο όσο το πόσο μικρή είναι η πηγή που δημιουργεί το πρόβλημα) και να έχουν μία καλή οθόνη χωρίς αντανακλάσεις και με 120hz για να μην τα πιάνει ναυτία.

7 λεπτά πριν, tsf είπε

Αξίζει να σημειωθεί πως όσα περισσότερα τα fps, τόση μεγαλύτερη η κατανάλωση GPU σε ενέργεια ενώ είναι ευρέως γνωστό πως από κάποιο σημείο και έπειτα (γύρω στα 60Ηz-90Hz), το ανθρώπινο μάτι δεν είναι ικανό να αντιληφθεί την διαφορά δίνοντας έτσι τα ίδια σήματα στον εγκέφαλο και ως εκ τούτου δεν δύναται να αξιοποιεί περισσότερες πληροφορίες από ένα ορισμένο σημείο και μετά.

Περισσότερα hz = μικρότερο latency γιατί το ρολόι των παιχνιδιών που διαχειρίζεται το input output συχρονίζεται με τα frames.

Διαφορά ανάμεσα στα 60hz, τα 90hz και τα 240hz μπορεί να δει οποιοσδήποτε κοιτάξει τις δύο οθόνες δίπλα δίπλα. Σίγουρα δεν θα γίνει καλύτερος παίχτης από τα fps αλλά θα είναι πιο ξεκούραστα.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, elpenor είπε

Ευχαριστώ για τα link αλλά αναφέρουν σαν ελάχιστη απόσταση τα 40cm που είναι λιγότερο από την απόσταση που έχει ο νεαρός στη φωτογραφία που σχολιάζουμε. Επίσης, είναι γεμάτα ξεπερασμένες πληροφορίες από την εποχή που οι οθόνες δεν ήταν flicker free και high resolution.

Η απόσταση από την οθόνη πρέπει να ρυθμίζεται με τέτοιο τρόπο ώστε:
α. Το μάτι να βλέπει καθαρά, εγώ λόγω ηλικίας δεν μπορώ να δω από πολύ κοντά, ο γιος μου βλέπει μία χαρά και από τα 2 εκατοστά. Αν τα γράμματα δεν διαβάζονται εύκολα επειδή είναι μικρά ή δεν επαρκεί η φωτεινότητα ή υπάρχουν αντανακλάσεις ΠΡΕΠΕΙ να πάμε πιο κοντά.
β. Να μη χρειάζεται να κουνάμε συνέχεια τον λαιμό μας για να δούμε τα άκρα της οθόνης. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος να πάει κάποιος πιο μακρυά.

Σε μία καλή οθόνη που μπορείς να ρυθμίσεις όλες τις παραμέτρους ο μόνος κανόνας που μένει είναι ότι πρέπει να αφήσεις απόσταση ανάλογη με το μέγεθος της και να ρυθμίσεις αντίστοιχα το μέγεθος των γραμμάτων. Μικρή οθόνη - μικρή απόσταση.

Δεν υπάρχει κάτι μαγικό που βγάζουν οι μεγάλες οθόνες και τρώει τα παιδάκια όταν πηγαίνουν κοντά. Το σημαντικό είναι να φοράνε γυαλιά ηλίου για τα 16δις nits του ήλιου, να μην κοιτάνε ποτέ φακούς led από κοντά (δεν είναι τόσο το νούμερο όσο το πόσο μικρή είναι η πηγή που δημιουργεί το πρόβλημα) και να έχουν μία καλή οθόνη χωρίς αντανακλάσεις και με 120hz για να μην τα πιάνει ναυτία.

Περισσότερα hz = μικρότερο latency γιατί το ρολόι των παιχνιδιών που διαχειρίζεται το input output συχρονίζεται με τα frames.

Διαφορά ανάμεσα στα 60hz, τα 90hz και τα 240hz μπορεί να δει οποιοσδήποτε κοιτάξει τις δύο οθόνες δίπλα δίπλα. Σίγουρα δεν θα γίνει καλύτερος παίχτης από τα fps αλλά θα είναι πιο ξεκούραστα.

Ναι αλλα μιλαμε για ωρες . Δεν μπορει καποιος απο τοσο κοντα να παιζει ωρες πανε τα ματια.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, elpenor είπε

Περισσότερα hz = μικρότερο latency γιατί το ρολόι των παιχνιδιών που διαχειρίζεται το input output συχρονίζεται με τα frames.

Διαφορά ανάμεσα στα 60hz, τα 90hz και τα 240hz μπορεί να δει οποιοσδήποτε κοιτάξει τις δύο οθόνες δίπλα δίπλα. Σίγουρα δεν θα γίνει καλύτερος παίχτης από τα fps αλλά θα είναι πιο ξεκούραστα.

Αυτό το επίκαιρο άρθρο τα εξηγεί αναλυτικά:

How Many Hertz (Hz) Can The Human Eye See? (Surprising) | DeviceTests

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tsf είπε

Αυτό το επίκαιρο άρθρο τα εξηγεί αναλυτικά:

How Many Hertz (Hz) Can The Human Eye See? (Surprising) | DeviceTests

Από το άρθρο:

Αναφορά σε κείμενο

And as the frame rate gets higher, you will hardly notice the difference. Once it gets to 200 FPS and above, it becomes like real-life motion, which is the peak framerate the eyes will see.

Από τότε που ήμουν μικρός υπήρχαν τέτοιες συζητήσεις, όταν όμως έφυγα από τα 60hz και πήρα την πρώτη CRT με 120hz κατάλαβα ότι υπάρχει διαφορά άσχετα με το τι λένε.

Επίσης, παλιά πίστευαν ότι το μάτι δεν καταλαβαίνει το flicker των PWM dimmer στα φώτα και τις οθόνες, σήμερα θεωρείται τραγικό (εκτός αν κάνει flicker στα 600hz) και δεδομένο ότι θα έχεις πονοκεφάλους κλπ.

Εμπειρικά αυτό που έγραψες νωρίτερα για τα 60-90hz πιστεύω ότι ισχύει για τα 120-150hz

13 λεπτά πριν, jerry banana είπε

Ναι αλλα μιλαμε για ωρες . Δεν μπορει καποιος απο τοσο κοντα να παιζει ωρες πανε τα ματια.

Υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα στην ψυχική υγεία από τις παρατεταμένες ώρες παιχνιδιού. Το πρόβλημα στα μάτια είναι κυρίως ότι ξεραίνονται και πρέπει να βάζεις σταγόνες (έχει σχέση με το πόσο ανοιγοκλείνει ή όχι το μάτι κλπ), η "ακτινοβολία της οθόνης" δεν είναι γνωστό να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα. 

Επεξ/σία από elpenor
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, elpenor είπε

Από το άρθρο:

Από τότε που ήμουν μικρός υπήρχαν τέτοιες συζητήσεις, όταν όμως έφυγα από τα 60hz και πήρα την πρώτη CRT με 120hz κατάλαβα ότι υπάρχει διαφορά άσχετα με το τι λένε.

Επίσης, παλιά πίστευαν ότι το μάτι δεν καταλαβαίνει το flicker των PWM dimmer στα φώτα και τις οθόνες, σήμερα θεωρείται τραγικό (εκτός αν κάνει flicker στα 600hz) και δεδομένο ότι θα έχεις πονοκεφάλους κλπ.

Εμπειρικά αυτό που έγραψες νωρίτερα για τα 60-90hz πιστεύω ότι ισχύει για τα 120-150hz

Υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα στην ψυχική υγεία από τις παρατεταμένες ώρες παιχνιδιού. Το πρόβλημα στα μάτια είναι κυρίως ότι ξεραίνονται και πρέπει να βάζεις σταγόνες (έχει σχέση με το πόσο ανοιγοκλείνει ή όχι το μάτι κλπ), η "ακτινοβολία της οθόνης" δεν είναι γνωστό να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα. 

Ο οφθαλμίατρος μου μου έλεγε από μικρός που ήμουν πριν αρκετά χρόνια . Ότι δεν πρέπει να είσαι ώρες ή κοντά μπροστά από οθόνη . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...