Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα , είμαι συνδρομητής κομήτης COSMOTE. Από την προηγούμενη Παρασκευή. Πριν ήμουν στο COSMOTE Neo. Έχω IPhone 13 Pro Max και είχα φυσικά κανονικά 5g. Με την αλλαγή σε συμβόλαιο συνέβη το εξής παράδοξο πλέον έχω μόνο 4g. Έχω κάνει όλες τις απαιτούμενες ενέργεια και ότι είχε το apple support φυσικά και δεν συνέβη απολύτως τίποτα. Έχω δηλώσει βλάβη από Σάββατο πρωί και ακόμη περιμένω. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον ?

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλημέρα, μήπως βρήκατε λύση? Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με iphone 14 pro, ενώ με VODAFONE έιχα 5g, μόλις έκανα μετάβαση σε NOVA το τηλέφωνο έχει μέχρι 4g. Eκανα reset στο network settings, restart, flight mode και γενικα ό,τι προτείνει  η apple από το support αλλά τίποτα. Από τη NOVA μου είπαν πως όλες οι υπηρεσίες είναι ενεργοποιημένες κανονικά!!!

Δημοσ.

Είχα παρόμοιο πρόβλημα με την Vodafone γιατί δεν μου είχαν ενεργοποιήσει το 5G στην γραμμή μου. Μια βόλτα από το κατάστημα και διορθώθηκε. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/10/2023 στις 12:11 ΜΜ, dikigoros είπε

Καλημέρα, μήπως βρήκατε λύση? Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με iphone 14 pro, ενώ με VODAFONE έιχα 5g, μόλις έκανα μετάβαση σε NOVA το τηλέφωνο έχει μέχρι 4g. Eκανα reset στο network settings, restart, flight mode και γενικα ό,τι προτείνει  η apple από το support αλλά τίποτα. Από τη NOVA μου είπαν πως όλες οι υπηρεσίες είναι ενεργοποιημένες κανονικά!!!

Κάλεσέ τους ξανά, είχα κι εγώ το ίδιο θέμα με την αλλαγή SIM. Η πρώτη υπάλληλος επέμενε πως είναι όλα ενεργά ενώ η δεύτερη είδε πως το 5G ήταν ανενεργό και το ενεργοποίησε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...