Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαϊου Share Δημοσ. 10 Μαϊου 7 λεπτά πριν, mechpanos είπε Δεν θα το έλεγα. Ευτυχώς που μου το θύμισες, να πάω αύριο στο κατάστημα να ζητήσω τις ηχογραφίσεις για να κάνω καταγελία στην ΕΕΤΤ για την μη αποστολή τεχνικού και την αγένεια του call center, τις είχα ζητήσει μέσω mail αλλά δεν τις έχω λάβει ακόμα!!! Οχι σε εμενα πολυ φιλικοι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου Έχει να κάνει και σε ποιον agent θα πέσεις, δεν είναι πάντα ότι ο πελάτης είναι μυστήριος ή λάθος, μου έχει τύχει και σε μένα όταν ήμουν κέντρο να κάθομαι δίπλα σε συνάδελφο που να λέει μπούρδες αλλά ήρθε ο TL και τον έβαλε στην θέση του. Γενικά δεν συγχωρούν, αν μιλάς άσχημα κτλ παίρνεις πόδι αλλά επίσης δεν κάνουν και τίποτα για προστασία των υπαλλήλων από επιθέσεις πελατών. Ένας λόγος που δεν ήθελα να πάω εξαρχής σε Τ/Κ ήταν αυτός και επίσης είναι ο ίδιος που έφυγα και δεν θα ήθελα να γυρίσω ξανά σε τέτοιο πόστο. Ο κόσμος που βρίζει δεν καταλαβαίνει το τι βλέπουμε εμείς στις οθόνες μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου 1 minute ago, comfuzio said: Έχει να κάνει και σε ποιον agent θα πέσεις, δεν είναι πάντα ότι ο πελάτης είναι μυστήριος ή λάθος, μου έχει τύχει και σε μένα όταν ήμουν κέντρο να κάθομαι δίπλα σε συνάδελφο που να λέει μπούρδες αλλά ήρθε ο TL και τον έβαλε στην θέση του. Γενικά δεν συγχωρούν, αν μιλάς άσχημα κτλ παίρνεις πόδι αλλά επίσης δεν κάνουν και τίποτα για προστασία των υπαλλήλων από επιθέσεις πελατών. Ένας λόγος που δεν ήθελα να πάω εξαρχής σε Τ/Κ ήταν αυτός και επίσης είναι ο ίδιος που έφυγα και δεν θα ήθελα να γυρίσω ξανά σε τέτοιο πόστο. Ο κόσμος που βρίζει δεν καταλαβαίνει το τι βλέπουμε εμείς στις οθόνες μας. εχοντας περασει και απο call center αλλα και απο field τεχνικος θα προσθεσω οτι το call center ειναι αστα να πανε και ακουνε πολλα,παρα πολλα.πολλες φορες που ηταν να παω σε ραντεβου μου ελεγαν οτι πχ ο πελατης ηταν ερειστικος,εβριζε κτλ.οταν πηγαινα εκει ηταν σαν να εβλεπα αλλο ανθρωπο απο τηλεφωνο ο αλλος βριζει ευκολα.απο κοντα δυσκολα θα φωναξει αλλο τοσο που εχεις παει εκει για να λυσεις το προβλημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου 13 minutes ago, poulinos said: εχοντας περασει και απο call center αλλα και απο field τεχνικος θα προσθεσω οτι το call center ειναι αστα να πανε και ακουνε πολλα,παρα πολλα.πολλες φορες που ηταν να παω σε ραντεβου μου ελεγαν οτι πχ ο πελατης ηταν ερειστικος,εβριζε κτλ.οταν πηγαινα εκει ηταν σαν να εβλεπα αλλο ανθρωπο απο τηλεφωνο ο αλλος βριζει ευκολα.απο κοντα δυσκολα θα φωναξει αλλο τοσο που εχεις παει εκει για να λυσεις το προβλημα. Εγώ τα άκουγα μετά την επίσκεψη τεχνικού μας και τους έλεγα: μα καλά εκεί έχετε τον τεχνικό μας και τον τεχνικό του ΟΤΕ (συνδυαστικό) γιατί δεν τα λέτε στους ανθρώπους αυτούς που είναι εκεί στον χώρο σας; εγώ από το τηλέφωνο τι μπορώ να κάνω; Η και καλά απρόσωπη επικοινωνία μετράει αλλιώς πάντα! Πάντως και εγώ τα πέρναγα στο ΤΤ αν κάποιος έβριζε κτλ αλλά αν έβριζε εμένα προσωπικά και όχι την εταιρία, αν έλεγε για την εταιρία, οκ μαζί σου! Δώσε πόνο! χαχα Για μένα θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους ποινή για αυτούς που καλούν και δημιουργούν πρόβλημα. Κυριολεκτικά, πάρε τα 15€ σου και βάλτα εκεί που ξέρεις, blacklist και από εδώ πάνε και άλλοι...όπως κάνουν στο εξωτερικό. Στην Ελβετία που είναι φίλος μου, πήρε μεθυσμένος τον ISP του και έλεγε μλκιες, δεν έβριζε, αλλά έκανε κάτι σαν φάρσα. Την επόμενη μέρα διακοπή υπηρεσιών, οικονομική ποινή και blacklisted από τους ISP της περιοχής του. Είδε ξανά internet από πάροχο σταθερής μετά από 2 χρόνια και τα έσκαγε για mobile data. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου 17 minutes ago, comfuzio said: Εγώ τα άκουγα μετά την επίσκεψη τεχνικού μας και τους έλεγα: μα καλά εκεί έχετε τον τεχνικό μας και τον τεχνικό του ΟΤΕ (συνδυαστικό) γιατί δεν τα λέτε στους ανθρώπους αυτούς που είναι εκεί στον χώρο σας; εγώ από το τηλέφωνο τι μπορώ να κάνω; Η και καλά απρόσωπη επικοινωνία μετράει αλλιώς πάντα! Πάντως και εγώ τα πέρναγα στο ΤΤ αν κάποιος έβριζε κτλ αλλά αν έβριζε εμένα προσωπικά και όχι την εταιρία, αν έλεγε για την εταιρία, οκ μαζί σου! Δώσε πόνο! χαχα Για μένα θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους ποινή για αυτούς που καλούν και δημιουργούν πρόβλημα. Κυριολεκτικά, πάρε τα 15€ σου και βάλτα εκεί που ξέρεις, blacklist και από εδώ πάνε και άλλοι...όπως κάνουν στο εξωτερικό. Στην Ελβετία που είναι φίλος μου, πήρε μεθυσμένος τον ISP του και έλεγε μλκιες, δεν έβριζε, αλλά έκανε κάτι σαν φάρσα. Την επόμενη μέρα διακοπή υπηρεσιών, οικονομική ποινή και blacklisted από τους ISP της περιοχής του. Είδε ξανά internet από πάροχο σταθερής μετά από 2 χρόνια και τα έσκαγε για mobile data. την συμπεριφορα των πελατων των 15 ευρω δεν την ειχαν ουτε οι πελατες που εσκαγαν 4ψηφιο ποσο καθε μηνα.ο καθενας νομιζει οτι θα δινει 15 ευρω και θα εχει τεχνικο σε 10 λεπτα στην πορτα του. μαλλον δεν διαβασαν τι υπεγραψαν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου 8 minutes ago, poulinos said: την συμπεριφορα των πελατων των 15 ευρω δεν την ειχαν ουτε οι πελατες που εσκαγαν 4ψηφιο ποσο καθε μηνα.ο καθενας νομιζει οτι θα δινει 15 ευρω και θα εχει τεχνικο σε 10 λεπτα στην πορτα του. μαλλον δεν διαβασαν τι υπεγραψαν. Ε ναι ρε συ, οι μεγάλοι πελάτες έχουν backups και redundancy και όταν γίνει βλάβη χάνουν λεφτά και παρόλα αυτά έχεις μια ανθρώπινη επικοινωνία. Τώρα στα οικιακά χάνει ο άλλος πρόσβαση στα social media ή στο youpr0m(wink wink) ή το Call Of Duty και καλεί για να κάνει φασαρία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαϊου Share Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) Πάντως μερικές στο τηλεφωνικο κεντρο δεν ειναι πολλοί σαϊνια, αν τις αφήσεις αυτές θα κατεβασει ρολλα η NOVA! 10 λεπτα να απαντησουν σε μια ερωτηση, πληκτρολογουσε τοσο λες και εγραφε βιβλιο 😂 Επεξ/σία 14 Μαϊου από Manefs23 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkmaster Δημοσ. 14 Μαϊου Share Δημοσ. 14 Μαϊου 17 hours ago, comfuzio said: Εγώ τα άκουγα μετά την επίσκεψη τεχνικού μας και τους έλεγα: μα καλά εκεί έχετε τον τεχνικό μας και τον τεχνικό του ΟΤΕ (συνδυαστικό) γιατί δεν τα λέτε στους ανθρώπους αυτούς που είναι εκεί στον χώρο σας; εγώ από το τηλέφωνο τι μπορώ να κάνω; Η και καλά απρόσωπη επικοινωνία μετράει αλλιώς πάντα! Πάντως και εγώ τα πέρναγα στο ΤΤ αν κάποιος έβριζε κτλ αλλά αν έβριζε εμένα προσωπικά και όχι την εταιρία, αν έλεγε για την εταιρία, οκ μαζί σου! Δώσε πόνο! χαχα Για μένα θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους ποινή για αυτούς που καλούν και δημιουργούν πρόβλημα. Κυριολεκτικά, πάρε τα 15€ σου και βάλτα εκεί που ξέρεις, blacklist και από εδώ πάνε και άλλοι...όπως κάνουν στο εξωτερικό. Στην Ελβετία που είναι φίλος μου, πήρε μεθυσμένος τον ISP του και έλεγε μλκιες, δεν έβριζε, αλλά έκανε κάτι σαν φάρσα. Την επόμενη μέρα διακοπή υπηρεσιών, οικονομική ποινή και blacklisted από τους ISP της περιοχής του. Είδε ξανά internet από πάροχο σταθερής μετά από 2 χρόνια και τα έσκαγε για mobile data Μου θύμησες επική κλήση που είχα κάποτε. Ανοίγω την κλήση, καλημέρα ονομάζομαι τάδε πώς μπορώ να εξυπηρετησω; Αφού ξεκίνησε να μου μαμαει τη μάνα, μετά την αδερφή, μετά τον πατέρα, μετά το @@ που με πέταγε γιατί δεν είχε ίντερνετ, μου είπε τον αριθμό που έχει πρόβλημα. Τσεκάρω και ήταν πελάτης άλλης εταιρείας για 3 εβδομάδες περίπου. Όταν του το είπα είπε απλά ένα ευχαριστώ και το έκλεισε. Εκεί ειναξ πολύ δύσκολο να συγκρατηθείς και να μην ανταποδωσεις. Από την άλλη μεριά, στα τ/κ η εκπαίδευση soft skills είναι μια μέρα στην καλύτερη, αν δεν το έχει από μόνος του ο άλλος η εκπαίδευση δεν αρκεί για να είσαι νορμάλ υπάλληλος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 14 Μαϊου Share Δημοσ. 14 Μαϊου 1 hour ago, dkmaster said: Μου θύμησες επική κλήση που είχα κάποτε. Ανοίγω την κλήση, καλημέρα ονομάζομαι τάδε πώς μπορώ να εξυπηρετησω; Αφού ξεκίνησε να μου μαμαει τη μάνα, μετά την αδερφή, μετά τον πατέρα, μετά το @@ που με πέταγε γιατί δεν είχε ίντερνετ, μου είπε τον αριθμό που έχει πρόβλημα. Τσεκάρω και ήταν πελάτης άλλης εταιρείας για 3 εβδομάδες περίπου. Όταν του το είπα είπε απλά ένα ευχαριστώ και το έκλεισε. Εκεί ειναξ πολύ δύσκολο να συγκρατηθείς και να μην ανταποδωσεις. Από την άλλη μεριά, στα τ/κ η εκπαίδευση soft skills είναι μια μέρα στην καλύτερη, αν δεν το έχει από μόνος του ο άλλος η εκπαίδευση δεν αρκεί για να είσαι νορμάλ υπάλληλος. το είχα και εγώ αυτό με την μόνη διαφορά είχε φύγει 1,5 χρόνο πριν και με έβριζε πόση για το πόσο δύσκολο ήταν να βγάλει γραμμή με το τεχνικό μας (λογικό αφού δεν είσαι πελάτης μας να μην βγαίνεις στο τεχνικό μας)! σε μένα βέβαια μου είπε: δεν τα λέω σε σένα προσωπικά, θα τα πω να ακουστώ και ζητώ συγγνώμη, αφού τα έχωσε, βρήκα ότι ήταν σε άλλο πάροχο και μου λέει: φτου ρε γμτ δεν τα θυμάμαι τώρα όλα τα μπινελίκια να τα πω στον επόμενο! Δάκρυσα από τα γέλια για να πω την αλήθεια! Και ναι, soft skill δεν το δείχνουν πολύ, σε μένα δεν το είχε καν η vodafone και στο roleplay που κάναμε με τον εκπαιδευτή δεν το έπαιξε ποτέ αυτό το χαρτί. Στην Nova επίσης γαργάρα το είχαν κάνει μόνο όταν κάναμε roleplay και έκανα εγώ τον πελάτη και έκανα όσα λέω από πάνω από εμπειρία, αφού γέλασαν τα παιδιά του γκρουπ, μας μίλησαν για τα softskills και αυτό κάνα μισάωρο νομίζω και μόνο επειδή το έφερα εγώ στην κουβέντα. Για cosmote δεν έχω ιδέα. Αλλά πραγματικά αν δεν έχει δουλέψει κανείς σε τέτοιο κέντρο δεν μπορεί να ξέρει τι πίεση έχει και το τι ακούμε και ζούμε και να μην μιλήσω για στόχους κτλ και πως τους αποχαιρετάμε όταν μένουμε σε κλήση 20' για να ακούμε μπινελίκια για πράγματα που δεν φταίμε και ούτε μπορούμε να κάνουμε κάτι 2 hours ago, Manefs23 said: Πάντως μερικές στο τηλεφωνικο κεντρο δεν ειναι πολλοί σαϊνια, αν τις αφήσεις αυτές θα κατεβασει ρολλα η NOVA! 10 λεπτα να απαντησουν σε μια ερωτηση, πληκτρολογουσε τοσο λες και εγραφε βιβλιο 😂 Ναι, δεν τους κάνουν εκπαίδευση, στο τρίμηνο που ήμουν Nova λίγο πριν φύγω μας είχαν φέρει κάτι μοντέλα (όχι ότι παίζει κάποιο ρόλο αλλά να το πω αυτό, στην VF ήταν λίγο τριαξονικές οι κοπέλες, στην Nova ήταν μοντέλα), χωρίς να έχουν κάνει εκπαίδευση, έτσι να πάρουν κλήση ενώ απλά ακούγαν πιο πριν σε διπλά ακουστικά. Λογικό να μην ξέρουν, εκεί θέλει και λίγο υπομονή από εμάς που καλούμε, αν πιέζουμε δεν κερδίζουμε κάτι, το πολύ πολύ να κατεφέρουμε να κάνουμε τα παιδιά αυτά να χάσουν την δουλειά τους γιατι παραιτούνται. Δεν μπορώ να φανταστώ καμία εργασία που να είναι το νορμάλ να σου "στολίζουν" το σπίτι και να πρέπει να συνεχίσεις να κάνεις την δουλειά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Μαϊου Share Δημοσ. 23 Μαϊου (επεξεργασμένο) Ήρθε τεχνικός της NOVA σπίτι μου, θα μου το λύσει το πρόβλημα. Θα μου δώσουν και δωρέαν νεο router! Αυτο που εχω ειναι απο την εποχη του Ναπολέοντα. Πολυ καλο παιδι! 10/10 στη εξυπηρετηρηση απο εμενα Επεξ/σία 23 Μαϊου από Manefs23 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα