Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχεις μπλεξει τα μπουτια σου.Φυσικα και για ενα χαλασμενο προϊόν ισχυει η εγγυηση απο την στιγμη αγοράς του..Όμως αυτο δεν ειναι το DOA.Αλλα λεει το κειμενο και αλλα διαβαζεις εσυ.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tablet είπε

αφού λοιπόν το Dead on Arrival ή Faulty  on Arrival και η EU και η Apple ΔΕΝ ξέρουν τι είναι το DOA όπως μας λες, για πες μας λοιπόν εσυ τι είναι το DOA;;

Και ένα screenshot απο την ιδια την Apple. DOA-DOA-DOA 10 μερούλες... ή μηπως και αυτο ΔΕΝ ειναι DOA για εσας 🤣 ;;

image.png.506874a05b3cdbd27fd391f96a164fc6.png

Θα μιλήσω για τελευταία φορά και θα είμαι όσο πιο κατανοητός γίνεται.

Το doa (ή το foa - faulty on arrival που επινόησες εσύ) και η πολιτική doa που μπορεί να δίνει το κατάστημα ή η αντιπροσωπεία είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Συμφωνούμε όλοι ότι η συσκευή του ts είναι doa. Αυτό που εξετάζουμε είναι αν η αντιπροσωπεία ή από μόνο του το κατάστημα ή η Ευρώπη όπως είπες εσύ προβλέπουν άμεση αντικατάσταση στο doa σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι απαντήσεις είναι όχι, όχι και όχι.

Στο κομμάτι της Ευρώπης επιμένεις σε ένα link που δεν γράφει ΠΟΥΘΕΝΑ αυτό που ισχυρίζεσαι. Γράφει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι δικαιούσαι δωρεάν επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Και αυτό ισχύει για όλη την διάρκεια της διετούς εγγύησης.

Πάμε και στο link της apple, που σε φαντάζομαι να ξεψαχνίζεις όλο τον ιστό για να βρεις κάτι, και ΜΠΡΑΒΟ που βρήκες. Έχουμε όμως δύο πολύ μικρές λεπτομέρειες. Πρώτον, στον τίτλο γράφει For Teachers And Higher Education Students. Δεν ξέρω γιατί αυτό, οι υπόλοιποι χρήστες χολέρα έχουν; Δεύτερον, αν προσέξεις την διεύθυνση του συνδέσμου, σαν να αφορά ασιατικές αγορές. Μήπως έχουμε κάτι σε ελληνικό να το πάρει ο ts να τους το τρίψει στην μούρη; 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν χρειάζεται κάτι Ελληνικό η κανόνες εμπορίου είναι Διεθνής και ότι ηλεκτρονικό προϊόν έχει μπει στην Ευρώπη τότε διέπεται από του ίδιους κανόνες. Λες η Apple να ξεχωρίζει του δασκάλους από τους άλλους πελάτες ή να λέει DOA Αμερική και όχι Ευρώπη; Δεν υπάρχει αυτό. 
 

Ο TS καλεί εδώ 00 800 44145417 ΔΩΡΕΑΝ μιλάει με το support τους εξηγεί και βγάζει άκρη.. 

Δημοσ.

Φυσικά και υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες ανά χώρα. Και επίσης να σου πω ότι όσα βρεις στο site της Apple αφορούν χώρες στις οποίες η Apple έχει η ίδια παρουσία με δικά της Apple stores. Στην Ελλάδα αυτό δε συμβαίνει. Και επειδή μίλησα με το support της Apple (άνοιξαν και case για την υπόθεση), μετά από διερεύνηση η απάντηση τους ήταν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί ακριβώς δεν έχουν οι ίδιοι παρουσία εδώ. Και ότι το τηλεφωνικό support τους για την Ελλάδα αφορά θέματα λογισμικού.

Δημοσ.

Δεν υπήρχε λόγος γιατί τελικά το κατάστημα δέχτηκε την αντικατάσταση (κατ εξαίρεση όπως ανέφερα και πιο πριν).

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 19/6/2023 στις 12:14 ΠΜ, pkatsou είπε

Δεν υπήρχε λόγος γιατί τελικά το κατάστημα δέχτηκε την αντικατάσταση (κατ εξαίρεση όπως ανέφερα και πιο πριν).

Το κατ' εξαίρεση το επικοινωνούν σε εσένα για να σε κρατήσουν ως πελάτη. Άμα σου έριχναν άκυρο και απευθυνόσουν συνήγορο, θα έβλεπες πόσο γρήγορα θα έκαναν αντικατάσταση. Το ίδιο που ισχύει με τα τιμολόγια και τη 2ετη εγγύηση, ισχύει και εδώ. Σε κάθε περίπτωση όλα καλά με το θέμα σου 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...