Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στο forum, 

Μου συμβαίνει κάτι περίεργο τις 2 τελευταίες μέρες και θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας. 

Πριν ξεκινήσω να πω ότι έχω κλείσει ήδη ραντεβού στο συνεργείο για την Τρίτη 6/6.

Έχω ένα Diesel A160 w176 του 17. Το αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα πρώτου σταδίου.

Τις τελευταίες μέρες στις ταχύτητες 3,4,5 όταν χαιδεύω το πεντάλ γκαζιού ανάμεσα στις 1600-2000 στροφές το αμάξι μου κάνει κάτι σαν κόψιμο σαν να κλωτσάει. Μόλις πατήσω το γκάζι λίγο πιο έντονα και ξεπεράσω τις 2000-2100 στροφές το αμάξι λειτουργεί όπως πρέπει.

 

Φαντάζομαι τα πρώτα πράγματα που θα πρέπει να ελεγχθούν είναι φίλτρο πετρελαίου(έγινε αλλαγή πριν 1 χρόνο) πεταλούδα, βαλβίδα egr, αισθητήρας maf και μπεκ.

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως είναι μπουκωμένο? Βγάλτο μια εθνική κ πήγαινε με 100-120 για κάποια ώρα (στο  όριο ταχύτητας κ με ασφάλεια).

Επεξ/σία από ilias78
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, ilias78 είπε

Μήπως είναι μπουκωμένο? Βγάλτο μια εθνική κ πήγαινε με 100-120 για κάποια ώρα (στο  όριο ταχύτητας κ με ασφάλεια).

Το δοκίμασα χθες, γέμισα πετρέλαιο από βενζινάδικο που βάζω εδώ και 2 χρόνια, έριξα και ένα καθαριστικό της Wurth και βγήκα σε εθνική με 4η και 3000 στροφές σταθερά. Καμία διαφορά.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, sstratos είπε

Μοτέρ ρελαντί ή ποντεσιόμετρο ??

Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς θα πω ρελαντί

Δημοσ.
10 ώρες πριν, peter17 είπε

Καλημέρα στο forum, 

Μου συμβαίνει κάτι περίεργο τις 2 τελευταίες μέρες και θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας. 

Πριν ξεκινήσω να πω ότι έχω κλείσει ήδη ραντεβού στο συνεργείο για την Τρίτη 6/6.

Έχω ένα Diesel A160 w176 του 17. Το αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα πρώτου σταδίου.

Τις τελευταίες μέρες στις ταχύτητες 3,4,5 όταν χαιδεύω το πεντάλ γκαζιού ανάμεσα στις 1600-2000 στροφές το αμάξι μου κάνει κάτι σαν κόψιμο σαν να κλωτσάει. Μόλις πατήσω το γκάζι λίγο πιο έντονα και ξεπεράσω τις 2000-2100 στροφές το αμάξι λειτουργεί όπως πρέπει.

 

Φαντάζομαι τα πρώτα πράγματα που θα πρέπει να ελεγχθούν είναι φίλτρο πετρελαίου(έγινε αλλαγή πριν 1 χρόνο) πεταλούδα, βαλβίδα egr, αισθητήρας maf και μπεκ.

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; 

Ξεκινα από τη τροφοδοσία του , άλλαξε 1 φίλτρο πετρελαίου για αρχή . Service εχει κάνει πρόσφατα δηλαδή φίλτρα ειναι καθαρά ;

Τα μπέκ άστα τελευταία γιατί έχει διαδικασία και έχει κάποιο κόστος ο καθαρισμος τους .

Τα κολλάρα turbo τα έχεις δει μήπως έχουν σκιστεί ;

Δημοσ.

Φίλτρο αέρος φοράει k&n έχει καθαριστεί και μπήκε το σχετικό λαδακι πριν 2 μήνες. 
 

Φίλτρο πετρελαίου αλλάχτηκε πριν 11 μήνες (δεν ξεπέρασε καν τα 10.000 χιλιόμετρα) 

Τα κολλάρα όχι, θα το αναφέρω πάντως στο συνεργείο που θα πάω. Σκέφτηκα να ξεκινήσω με φίλτρο πετρελαίου και αν δεν αλλάξει κάτι, ίσως προχωρήσω στην κατάργηση του προγράμματος που φοράει.

Δεν θέλω να μπαίνω σε έξοδα Maf,μπεκ πεταλούδα κτλπ και τελικά να ήταν από το πρόγραμμα.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, greekfragma είπε

το ρελαντί είναι τέρμα σταθερό και ρυθμισμένο στις στροφές που λέει ο κατασκευαστής; 

 

Το ρελαντί είναι σταθερό όπως ήταν πάντα. Δεν έχουν αυξηθεί καθόλου 

12 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Maf?Map?EGR?DPF?Mήπως θέλουν καθάρισμα;

Μπρίζωσε το σε διαγνωστικό 

 

Αυτό θα κάνω την Τρίτη, απλώς επειδή κοντεύω να σκάσω είπα να κάνω και μια  ερώτηση εδώ 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, azuli είπε

πολλαπλασιαστη μυριζω αλλα πες μας τι ηταν

Έχεις καλή μύτη. Αλλά τα diesel δεν έχουν πολλαπλασιαστές.

Δημοσ.

Τον Κ9Κ φοραει και αυτο?? Τετοια συμπεριφορα που αναφερεις ειχε φιλος σε Clio και ηταν ενα απο τα μπεκ…

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...