Προς το περιεχόμενο

Μετα το KAZER τι?


Fotis_Greece

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια, το 2004 πηρα καινουργιο το KAZER, μετα απο 19 χρονια και 130.000 χλμ ηρθε η ωρα της αλλαγης (αρχισαν τα προβληματα).

Ολα τα 19 χρονια δεν ειχα ποτε θεμα με το παπι, το μονο που εκανα service ανα 5.000 χλμ και λαδια ανα 2.500. Δεν μου εβγαλε ποτε ζημια. Το παραταγα ξεκλειδωτο κατω στην πολυκατοικια στην Κυψελη και εκει το εβρισκα.

Σε ερωτηση σε τι παμε μετα ολοι λενε για το Yamaha Crypton S, αλλα κοστιζει 3000€  αλλα νομιζω οτι ειναι πολλα, βλεπω κατι Piaggio Medley 150 στα 3800 και Kymco People 150 στα 3400 που εχουν και κατι παραπανω σε ανεσεις και ιπποδυναμη.

Εχει κανεις καμια γνωμη για την αξιοπιστια τους? Θα ειμαι στο ιδιο σεναριο με αξιοπιστια και παμφθηνα service οπως το KAZER?

Ειμαι σε διλημμα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Fotis_Greece είπε

Καλησπερα παιδια, το 2004 πηρα καινουργιο το KAZER, μετα απο 19 χρονια και 130.000 χλμ ηρθε η ωρα της αλλαγης (αρχισαν τα προβληματα).

Ολα τα 19 χρονια δεν ειχα ποτε θεμα με το παπι, το μονο που εκανα service ανα 5.000 χλμ και λαδια ανα 2.500. Δεν μου εβγαλε ποτε ζημια. Το παραταγα ξεκλειδωτο κατω στην πολυκατοικια στην Κυψελη και εκει το εβρισκα.

Σε ερωτηση σε τι παμε μετα ολοι λενε για το Yamaha Crypton S, αλλα κοστιζει 3000€  αλλα νομιζω οτι ειναι πολλα, βλεπω κατι Piaggio Medley 150 στα 3800 και Kymco People 150 στα 3400 που εχουν και κατι παραπανω σε ανεσεις και ιπποδυναμη.

Εχει κανεις καμια γνωμη για την αξιοπιστια τους? Θα ειμαι στο ιδιο σεναριο με αξιοπιστια και παμφθηνα service οπως το KAZER?

Ειμαι σε διλημμα.

 

 

ναι παρε καινουργιο μηχανακι να μην κοιμασαι την νυχτα. Και οπως εισαι μαθημενος να το πετας στην πολυκατοικια, λιαν συντομως θα στο φανε και το καινουργιο και θα ησυχασεις. Κρατα την παπια. Τι προβλημα μπορει να εχει ενα παπι που να μην γινεται επισκευη σε καινουργιο με 200€?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Fotis_Greece είπε

Καλησπερα παιδια, το 2004 πηρα καινουργιο το KAZER, μετα απο 19 χρονια και 130.000 χλμ ηρθε η ωρα της αλλαγης (αρχισαν τα προβληματα).

Ολα τα 19 χρονια δεν ειχα ποτε θεμα με το παπι, το μονο που εκανα service ανα 5.000 χλμ και λαδια ανα 2.500. Δεν μου εβγαλε ποτε ζημια. Το παραταγα ξεκλειδωτο κατω στην πολυκατοικια στην Κυψελη και εκει το εβρισκα.

Σε ερωτηση σε τι παμε μετα ολοι λενε για το Yamaha Crypton S, αλλα κοστιζει 3000€  αλλα νομιζω οτι ειναι πολλα, βλεπω κατι Piaggio Medley 150 στα 3800 και Kymco People 150 στα 3400 που εχουν και κατι παραπανω σε ανεσεις και ιπποδυναμη.

Εχει κανεις καμια γνωμη για την αξιοπιστια τους? Θα ειμαι στο ιδιο σεναριο με αξιοπιστια και παμφθηνα service οπως το KAZER?

Ειμαι σε διλημμα.

 

 

Μεταχειρο Crypton R 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το Kaze R σου δεν πνέει τα λοίσθια γενικότερα, δε βλέπω το λόγο να το αλλάξεις.

Είναι μηχανάκι που όσο το προσέχεις θα πηγαίνει.

Αν είναι διαλυμένο γενικότερα και πάλι δε νομίζω ότι έχει νόημα να πας σε καινούργιο και να το έχεις έξω, κι εγώ πιστεύω ότι θα το κλάψεις σύντομα.

Και αν πήγαινα σε καινούργιο προσωπικά θα πήγαινα σε κάτι πιο ασφαλές, να έχει ABS τουλάχιστον. Να δώσεις 3.000€ για καινούργιο Crypton S και να έχεις τα ίδια φρένα που έχεις τώρα δε βλέπω το νόημα, ειδικά για αυτά τα χρήματα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω, εχω δωσει 230€ το τελευταιο μηνα σε βλαβες και θελει ακομα καμια 200 για κατι αλλα. Δεν αξιζει πλεον. Και ουτε 3000€ για Crypto αξιζει, με 3500 γλυκοκοιταζω το Kymco People 200

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να πάρεις να έχεις abs καλά φρένα και αρκετά φαρδύ λάστιχο, προφανος δεν θα μπορείς απλά να το παρατάς κάτω από το σπίτι πλέον θα χρειάζεται και συναγερμό και καλό λουκέτο μπροστά κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω crypton απ το 2012 και δουλευει σαν καινουργιο.Το προσεχω βεβαια.Aν θες οικονομια το παπι δεν εχει αντιπαλο.Αν εχεις καπου να το παρκαρεις με ασφαλεια παρε το καινουργιο crypton γιατι οτι πληρωσεις παιρνεις.Αλλιως αγορασε οποιο παπι θες μεταχειρισμενο αρκει να ειναι yamaha 

Τα σκουτερ γενικα εχουν ακριβα σερβις (ειχα beverly)

Επεξ/σία από sakisRho
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/6/2023 στις 11:17 ΜΜ, Fotis_Greece είπε

 

Σε ερωτηση σε τι παμε μετα ολοι λενε για το Yamaha Crypton S, αλλα κοστιζει 3000€  αλλα νομιζω οτι ειναι πολλα, βλεπω κατι Piaggio Medley 150 στα 3800 και Kymco People 150 στα 3400 που εχουν και κατι παραπανω σε ανεσεις και ιπποδυναμη.

Εχει κανεις καμια γνωμη για την αξιοπιστια τους? Θα ειμαι στο ιδιο σεναριο με αξιοπιστια και παμφθηνα service οπως το KAZER?

Ειμαι σε διλημμα.

 

 

Οχι δε θα εισαι στα ιδια επιπεδα, τα scooter εχουν αυξημενο κοστος συντηρησης συγκριτικα με ενα παπι με  τους ιμαντες και τα φυγοκεντρικα που εχουν.Επισης επειδη ειναι αυτοματα εχουν μεγαλυτερη καταναλωση συγκριτικα με ενα παπι παρομοιου κυβισμου και  συνηθως ειναι πιο επιρρεπης σε βλαβες συγκριτικα με ενα παπι.

Το scooter ομως ειναι πιο ανετο μεσα στην πολη, εχει περισσοτερους χωρους (ειδικα τα σκουτερ με επιπεδο πατωμα) και προσφερει καλυτερη καλυψη στον αναβατη απο τις καιρικες συνθηκες (βροχη-αερα).

Κατι κερδιζεις κατι χανεις. 

Αν το μελημα σου ειναι η φθηνη συντηρηση και η μικρη καταναλωση το παπι δεν εχει αντιπαλο. Η συντηρηση ενος παπιου ειναι τοσο απλη που μπορει να γινει σπιτι εαν καποιος εχει στοιχειωδη εργαλεια και γνωσεις, μια αλλαγη λαδιων ενα μπουζι και λιγο γρασαρισμα αλυσιδα θελει ουσιαστικα. Συνεργειο πας μονο οταν χρεισστει αλυσιδογραναζα μετα απο πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...