Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!
Είμαι χημικός και για πρώτη χρονιά φέτος (από Αύγουστο) θα διδάξω σε φροντιστήριο.
Η απορία μου είναι πρακτική, και θα ήθελα απόψεις, για τον τρόπο που το δουλεύουν άλλοι καθηγητές. Σχετικά με τις ασκήσεις που βάζω στα παιδιά για το σπίτι, πως θα κάνω τον έλεγχο-διόρθωση στο επόμενο μάθημα, χωρίς να χάνω κάθε φορά πολύ χρόνο; Με απασχολεί περισσότερο στη Γ Λυκείου, που υπάρχει πίεση χρόνου και μεγάλος όγκος ύλης.
Σκέφτηκα να πω στα παιδιά της Γ Λυκείου να έχουν δύο τετράδια, και έτσι όσο εγώ έχω το ένα για να διορθώνω, να μπορούν να λύσουν τις επόμενες ασκήσεις στο άλλο τετράδιο. Αφού διορθώσω, εννοείται θα βλέπουμε μαζί τα λάθη. Φυσικά, με ενδιαφέρει να μάθω πως το χειρίζονται οι συνάδελφοι γενικά σε όλες τις τάξεις.
Κάθε βοήθεια και γνώμη επί του θέματος είναι πολύτιμη!
Ευχαριστώ πολύ
 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, dafnichem είπε

Καλησπέρα!
Είμαι χημικός και για πρώτη χρονιά φέτος (από Αύγουστο) θα διδάξω σε φροντιστήριο.
Η απορία μου είναι πρακτική, και θα ήθελα απόψεις, για τον τρόπο που το δουλεύουν άλλοι καθηγητές. Σχετικά με τις ασκήσεις που βάζω στα παιδιά για το σπίτι, πως θα κάνω τον έλεγχο-διόρθωση στο επόμενο μάθημα, χωρίς να χάνω κάθε φορά πολύ χρόνο; Με απασχολεί περισσότερο στη Γ Λυκείου, που υπάρχει πίεση χρόνου και μεγάλος όγκος ύλης.
Σκέφτηκα να πω στα παιδιά της Γ Λυκείου να έχουν δύο τετράδια, και έτσι όσο εγώ έχω το ένα για να διορθώνω, να μπορούν να λύσουν τις επόμενες ασκήσεις στο άλλο τετράδιο. Αφού διορθώσω, εννοείται θα βλέπουμε μαζί τα λάθη. Φυσικά, με ενδιαφέρει να μάθω πως το χειρίζονται οι συνάδελφοι γενικά σε όλες τις τάξεις.
Κάθε βοήθεια και γνώμη επί του θέματος είναι πολύτιμη!
Ευχαριστώ πολύ
 

Ανάλογα και με τη συμφωνία που θα κάνετε με τον ιδιοκτήτη, πάντως η διόρθωση των τεστ γίνεται στο σπίτι.

Εσύ φαντάζομαι αναφέρεσαι στις ασκήσεις που θα τους βάζεις για το σπίτι. Μπορείς να τους πεις να έχουν 2 τετράδια, να παίρνεις το ένα σπίτι, να διορθώνεις τις ασκήσεις και την επόμενη φορά να ασχολείσαι στην τάξη μόνο με εκείνες που δυσκόλεψαν τους μαθητές.

Είναι μεγάλη παγίδα να δειχνεις στον πίνακα όλες τις ασκήσεις καθώς θα μείνεις πίσω στην υλη. Εξαρτάται όμως και από το επίπεδο των μαθητών. Άμα δεν... τραβάει, ε, το να προχωράς εσύ την ύλη κι αυτοί να μην καταλαβαίνουν τπτ, δεν είναι και ό,τι καλύτερο προφανώς. Από την άλλη, το πιο σύνηθες είναι να έχεις μικτό τμήμα, κάποιους δηλαδή που θα πετάνε, κάποιους μέτριους και καποιους που θα μένουν πίσω. Εκεί θα πρεπει να βρεις τη χρυσή τομή. Είναι ζήτημα εμπειρίας και προσαρμογής.

1η φορά διδάσκεις; Καλή επιτυχία!

Δημοσ.

θα συμφωνησω

εναλλακτικα μπορεις να τους ζητας να λυσουν τις ασκησεις σε Α4 ή απλως να σου δωσουν τις σελιδες απο τα τετραδια (και ευκολα μπορουν να συραψουν ή να τις βαλουν σε ντοσιε τις σελιδες).

Απο εκει και περα ενα τιπ: δινε τοσο δυσκολες οσο και ευκολες ασκησεις. Δες πως τα πανε (στις ευκολες) και θα βγαλεις εσυ ευκολα συμπερασμα για το επιπεδο. Αν εχεις χρονο ειτε δημιουργησε δικες σου ασκησεις ειτε αλλαξε τις συνθηκες σε ασκησεις απο βιβλια (νουμερα/ χρονικο διαστημα κτλ) γιατι μερικοι ειναι ικανοι να ψαχνουν τις απαντησεις....

Δημοσ.
19 ώρες πριν, yannis27gr είπε

Ανάλογα και με τη συμφωνία που θα κάνετε με τον ιδιοκτήτη, πάντως η διόρθωση των τεστ γίνεται στο σπίτι.

Εσύ φαντάζομαι αναφέρεσαι στις ασκήσεις που θα τους βάζεις για το σπίτι. Μπορείς να τους πεις να έχουν 2 τετράδια, να παίρνεις το ένα σπίτι, να διορθώνεις τις ασκήσεις και την επόμενη φορά να ασχολείσαι στην τάξη μόνο με εκείνες που δυσκόλεψαν τους μαθητές.

Είναι μεγάλη παγίδα να δειχνεις στον πίνακα όλες τις ασκήσεις καθώς θα μείνεις πίσω στην υλη. Εξαρτάται όμως και από το επίπεδο των μαθητών. Άμα δεν... τραβάει, ε, το να προχωράς εσύ την ύλη κι αυτοί να μην καταλαβαίνουν τπτ, δεν είναι και ό,τι καλύτερο προφανώς. Από την άλλη, το πιο σύνηθες είναι να έχεις μικτό τμήμα, κάποιους δηλαδή που θα πετάνε, κάποιους μέτριους και καποιους που θα μένουν πίσω. Εκεί θα πρεπει να βρεις τη χρυσή τομή. Είναι ζήτημα εμπειρίας και προσαρμογής.

1η φορά διδάσκεις; Καλή επιτυχία!

Καλησπέρα, και ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Ναι, αναφέρομαι στις καθημερινές ασκήσεις για το σπίτι, και όχι στα τεστ, διαγωνίσματα κλπ. Κάπως έτσι το είχα κι εγώ στο μυαλό μου. Από κει και πέρα, ανάλογα και με το επίπεδο των μαθητών, θα δω με τι ρυθμό θα προχωράω.  

Φέτος είχα μόνο λίγα ιδιαίτερα, μικρές τάξεις, και ήταν πιο απλά τα πράγματα. Από τον Αύγουστο, θα αναλάβω όλα τα τμήματα χημείας που θα γίνουν στο φροντιστήριο, και προσπαθώ να προετοιμαστώ από τώρα όσο καλύτερα μπορώ. Και πάλι ευχαριστώ! 

3 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

θα συμφωνησω

εναλλακτικα μπορεις να τους ζητας να λυσουν τις ασκησεις σε Α4 ή απλως να σου δωσουν τις σελιδες απο τα τετραδια (και ευκολα μπορουν να συραψουν ή να τις βαλουν σε ντοσιε τις σελιδες).

Απο εκει και περα ενα τιπ: δινε τοσο δυσκολες οσο και ευκολες ασκησεις. Δες πως τα πανε (στις ευκολες) και θα βγαλεις εσυ ευκολα συμπερασμα για το επιπεδο. Αν εχεις χρονο ειτε δημιουργησε δικες σου ασκησεις ειτε αλλαξε τις συνθηκες σε ασκησεις απο βιβλια (νουμερα/ χρονικο διαστημα κτλ) γιατι μερικοι ειναι ικανοι να ψαχνουν τις απαντησεις....

Ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...