Ptolemaios1 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 47 λεπτά πριν, andreaspA είπε Και ταυτοχρονα μιλαμε για αθλια σερβις. Αθλιοι μηχανικοι. αχρηστοι μηχανικοι, ασχετοι μηχανικοι. για 2 αντιπροσωπείες που συνεργάστηκα λέω ότι ισχύει Βροχιδης Θεσσαλονίκη που πήρα το αυτοκίνητο ΓΤΠ απλά Σταθης για σερβις απλά απατεώνες,δε ξέρω να πληρώνουν πολλά για το φραντσαιζ και έχουν ανάγκη τα χρήματα αλλά οι τιμές που χρεώνουν είναι ληστεία κανονική π.χ 2.200 ευρώ για μετατροπή σε αέριο (πριν 3-4 χρόνια) 45 λεπτά πριν, andreaspA είπε Γιατι στα 5 χρονια και 110.000χλμ, αλλαξα τα παντα επανω του! ΤΑ ΠΑΝΤΑ ! ημιαξονια, κρεμαγιερα, ψαλιδια, λεβιεδες, ηλεκτρικα, τρομπες, αισθητηρες, ελατηρια, αμορτισερ. Απειρες επισκεψεις σε συνεργείο. Πολλαπλες αλλαγες σε πολλα απο τα παραπάνω. Οσες φορες ανεβηκα σε οδική βοηθεια μαζι του, δεν θα εχω ανεβει μεχρι τον θανατο μου απο ολα τα αυτοκινητα που ειχα και θα αποκτησω στην ζωη μου. Πως τα κατάφερες? το έχω 7-8 χρόνια με 98.000 και δεν έχω αλλάξει τπτ εκτός απ τους υαλοκαθαριστήρες 1 ώρα πριν, bkran είπε Προσωπικά δεν θα έπαιρνα ξανά 1.0 αυτοκίνητο με τέτοιο όγκο/βάρος, δεν θα το προτιμούσα. Το 1.6 ή το 1.5 θα το σκεφτόμουνα, το 1.0 όχι. αυτό ακριβώς τι τους είχε πιάσει όλους εκείνο τον καιρό και κάναν αυτοκίνητα με τέτοια δυσαναλογία άλογα/κυβικά? ήμουν μεταξύ focus 125/1000 και άστρα 108/τα 1400 αν θυμάμαι σωστά
Vlad27 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Γενικά με το Ford Focus που έχω, δεν μου παρουσιάστηκε ποτέ κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Αγόρασα το 2009 μεταχειρισμένο ένα μοντέλο 1,4 του 2005 και το σκυλί τα πηγαίνει ακόμα περίφημα. Σίγουρα μετά από τόσα χρόνια έχουν αλλάξει τα πάντα κατασκευαστικά, αλλά η εμπειρία μου ως τώρα είναι άκρως θετική. Αφού όταν θέλαμε να πάρουμε ένα μικρό για τη σύζυγο κοίταζα πάλι ford, ασχέτως αν καταλήξαμε στο Pixo που της άρεσε περισσότερο. 1
Ptolemaios1 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 ένα περίεργο πράγμα όσους ιδιοκτήτες είχα ρωτήσει,προτού πάρω κι εγώ,γνωμη για το Focus τους όλοι το χαρακτήριζαν σκυλί ούτε καν υπερβάλω
andreaspA Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, Ptolemaios1 είπε Πως τα κατάφερες? το έχω 7-8 χρόνια με 98.000 και δεν έχω αλλάξει τπτ εκτός απ τους υαλοκαθαριστήρες Μπορει να ηταν καταρραμενο το δικο μου. Οχι ομως οτι τα αλλα ηταν και ιδιαιτερα καλυτερα. Θυμαμαι τοτε απο το clubfocus τα προβληματα ηταν ουκ ολιγα! Εχω ομως και Focus του 1999, 1600αρι που το εχω ασφαλισμενο ακομα! λειτουργεί!
Lefm3 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Πολύ προσοχή στο 1.0 ecoboost. Εγω ουτε θα το αγγιζα. Διαβαστε σε σελιδες αναζητησεις Ford ECOBOOM ή Ford Ecoboost Nightmare στο φβ
andreaspA Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 13 λεπτά πριν, Lefm3 είπε Πολύ προσοχή στο 1.0 ecoboost. Εγω ουτε θα το αγγιζα. Διαβαστε σε σελιδες αναζητησεις Ford ECOBOOM ή Ford Ecoboost Nightmare στο φβ βλεπω συνεχιζει η Ford τα ιδια ομορφα πραγματα! Σαν να μην περασε μια μερα!
cobra23 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 32 λεπτά πριν, Lefm3 είπε Πολύ προσοχή στο 1.0 ecoboost. Εγω ουτε θα το αγγιζα. Διαβαστε σε σελιδες αναζητησεις Ford ECOBOOM ή Ford Ecoboost Nightmare στο φβ Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση φίλε μου!τώρα μπήκα και τα είδα..με βλέπω για το 2008 της Peugeot..
Haldol Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Υπόψιν ότι το "EcoBoom" βγήκε λόγω ενός προβληματικού σωλήνα ψυκτικού υγρού στην πρώτη γενιά του FOX (δηλαδή, του 1.0), που ράγιζε ή έσπαγε, με αποτέλεσμα να μη ψύχεται ο κινητήρας... και BOOM! Εννοείται πως οι νεότεροι κινητήρες έχουν λύσει το ζήτημα. Γενικά οι FOX δε βγήκαν κακοί, ίσα - ίσα. Δεν είναι τόσο τέλειοι όσο θα ήθελε να λέει η Ford, αλλά δεν είναι και κακοί, με λίγα και γνωστά θέματα στα χρόνια που έχουν περάσει. Α, επίσης, hint. Κανένα από τα προβλήματα των FOX δεν είχαν σχέση με το γεγονός ότι είναι 1.000 κυβικά με 100+ άλογα. Επειδή αυτό φοβούνται οι πιο πολλοί.
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 7 λεπτά πριν, Haldol είπε Υπόψιν ότι το "EcoBoom" βγήκε λόγω ενός προβληματικού σωλήνα ψυκτικού υγρού στην πρώτη γενιά του FOX (δηλαδή, του 1.0), που ράγιζε ή έσπαγε, με αποτέλεσμα να μη ψύχεται ο κινητήρας... και BOOM! Εννοείται πως οι νεότεροι κινητήρες έχουν λύσει το ζήτημα. Γενικά οι FOX δε βγήκαν κακοί, ίσα - ίσα. Δεν είναι τόσο τέλειοι όσο θα ήθελε να λέει η Ford, αλλά δεν είναι και κακοί, με λίγα και γνωστά θέματα στα χρόνια που έχουν περάσει. Α, επίσης, hint. Κανένα από τα προβλήματα των FOX δεν είχαν σχέση με το γεγονός ότι είναι 1.000 κυβικά με 100+ άλογα. Επειδή αυτό φοβούνται οι πιο πολλοί. Εκείνο που πρέπει να αποφευγει κανείς σε ford είναι το αυτόματο κιβώτιο https://www.gearboxspecialistsbournemouth.co.uk/the-ford-powershift-recall-uk-important-lessons
TechnoState Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2023 4 ώρες πριν, korakios είπε oftopic το συγκεκριμένο peugeot τη γλύτωσε απο την αντλία adblue ? Τρία χρόνια κ 40Κ χιλιόμετρα δεν έχει απασχολήσει καθόλου. Βέβαια μόνο Total-ClearNoX™ adblue κ όχι κοινά των πρατηρίων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα