Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Αυτα ειναι σε θεωρητικό επιπέδο σωστά. Όταν θέλω να φτιάξω μια εφαρμογή και να δω αν χρεώνει σωστά θα το κάνω με την κάρτα μου να τελειώνω. Δεν θα περιμένω 2 μήνες κάποιος να βγάλει κάρτα για μια χρέωση. Γιατι? Γιατι στο τέλος εγω θα την πληρώσω σε επίπεδο άγχους που δεν προχωράει το έργο.

Το ίδιο κ με το αμάξι. Αν ειναι μια φορά να παω λιγο πιο κατω, δεν θα ζητήσω αμάξι. Θα πάω με το δικό μου. Αν γίνεται όμως συνέχεια, θα ζητήσω. Έχω και την εναλλακτική να πάω με λεωφορείο βέβαια, κ να φτάσω μεθαυριο. 

Το ίδιο λέμε. Βάζεις την κάρτα σου και προσέχεις και έχεις τον νου σου για να την βγάλεις. Στο θέμα της μετακίνησης το προβλεπόμενο είναι μετακίνηση με ταξί => απόδειξη => εξοδολόγιο. Ξεκάθαρο.

1 ώρα πριν, nick_souvlaki είπε

Και μετά έπαιρνα τις αποδείξεις και τις κατέθετα στην εταιρεία και μου γύριζαν τα λεφτά. Δεν ξέρω τώρα τι παίζει σε περίπτωση ατυχήματος. Αλλά σε προσωπικά έξοδα που αφορούσαν τη δουλειά τα έπαιρνα όλα πισω και εύκολα, χωρίς πολλά λόγια.

Επίσης, όταν ήθελα να γραφτώ σε ένα site που είχα βρει και χρειαζόταν για ένα project, μου είπαν για να μην αργήσει η δουλειά να το πληρώσω εγώ και μόλις περάσουν τα γραφειοκρατικά να πάω την απόδειξη και να τα πάρω πίσω. Δεν χρειάστηκε τελικά, αλλά κατάλαβα ότι γίνεται.

Ακριβώς, βάζεις κάτι δικό σου και έχεις το νου σου και τρέχεις την γραφειοκρατία για να το πάρεις πίσω. Το ίδιο λέμε. Πρόσεχε το εξοδολόγιο δεν περιέχει μονο τη βενζίνη, αλλά και της γενικότερες φθορές λόγω χρήσης του οχήματος για τα χιλιόμετρα που έγινε, αλλιώς είναι ζημία για τον εργαζόμενο.

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Με όλη την καλή διάθεση, τα περισσότερα από αυτά που γράφεις δεν ισχύουν στην ελληνική αγορά, τουλάχιστον όχι στην συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων, οσοδήποτε μεγάλων ή μικρών.

Εδώ διαφωνώ, ποιος εργάζεται και δίνει αβέρτα δικά του assets στη στην εργασία του; Αντε έτσι διαθέτω το κιν, το αμάξι μου, την πιστωτική μου, να σου εκτυπώσω και κάτι στον εκτυπωτή σπίτι; Υπολογιστή θα μου δώσεις ή να φέρω τον δικό μου; Για εμένα απαράδεκτο. Εξοδολόγιο για έκτακτες και μη επαναλαμβανόμενες εργασίες ναι, για μόνιμες και λειτουργίες ρουτίνας πρέπει η επιχείρηση να καλύψει την ανάγκη. Κλιματισμό στο γραφείο θα μου βάλουν ή να αγοράζω ένα 12.000 BTU και να το πάρω φεύγοντας; Προφανώς υπερβάλλω με σαρκασμό, αλλά έχω πολύ φιλική διαθέση 🙂

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Το ότι έχει υπογράψει κάποιος χαρτί που λέει ότι δεν έχει άλλες απαιτήσεις, αφορά στα μισθολογικά και στις αποζημιώσεις, δεν καλύπτει γενικά κι αόριστα τα πάντα. Αν ο υπάλληλος έχει υπεξαιρέσει χρήματα και το καταλάβουν αφού έφυγε, μια χαρά τον κυνηγάνε για κακούργημα.

Στο απαντήσαν ήδη αυτό για το χαρτί που υπογράφεις στην έξοδο, ρίξε του μια ματιά αν το έχεις πρόχειρο. Η υπεξαίρεση είναι ποινικό αδίκημα, φυσικά και αξίζει θα το κυνηγήσουν, είναι εντελώς άλλο επίπεδο.

51 λεπτά πριν, Malthador είπε

Το δεύτερο που αναφέρεις. Έγινε χρήση για ένα μήνα και μετά ο Β ξέχασε να αφαιρέσει την κάρτα από το λογαριασμό που είχε δημιουργήσει.

Άρα η εταιρία δεν αποκόμισε αξία για κάποια λειτουργία της, άρα δεν υπήρξε δόλος. Απλά το ξεχάσε ο υπάλληλος Β (βοηθός) και τώρα τρέχα γύρευε. Με πρόλαβε όσο έγραφα και στα είπε και ο @sdikr.

TL;TR: Μόνο δικαστήριο και εκεί θα έρθει η εταιρία και θα πει "Ναι, για έρευνα και για περιορισμένο διάστημα πλήρωσε μια ψηφιακή υπηρεσία, τώρα όλα τα υπόλοιπα έπρεπε να τερματιστούν με τον τερματισμό της ερευνας και ο Β δεν το έκανε, ενώ ήταν ξεκάθαρο ότι η έρευνα είχε ολοκληρωθεί". Τρέχα γύρευε, όπως τα λέει ο @spectaculator.

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, xgol είπε

εντελως αντιεπαγγελματικο

1. Σιγά τα ωά. 

2. Λέει ότι εξυπηρέτησε συγκεκριμένο σκοπό απόκρυψης του ρόλου της εταιρείας, βάσει business interests πάρθηκε δηλαδή η απόφαση. 

Δεν παραξενευομαι, ελλας το μεγαλείο σου, αλλά τραγικό το ποσοστό απαντήσεων που θεωρούν ότι υπάρχει κάποιο λάθος του Α

  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, spectaculator είπε

μεταξύ εσένα και του έτερου

...μεταξύ εσού...

On topic, για τι ποσά μιλάμε;

Αν πρόκειται για μεγάλα ποσά, το πιο πιθανό είναι μην πάρεις τίποτα από την εταιρεία (και είναι απορίας άξιο πως κατάφερε μεγάλο ποσό να περνάει απαρατήρητο).

Αν πρόκειται για μικρό ποσό, είτε δεν αξίζει να ασχοληθείς, είτε μπορεί να περαστεί ως άλλο έξοδο στην εταιρεία και να τα πάρει ο Β για να τα δώσει στον Α.

Πάντως, η ευθύνη της εταιρείας φαίνεται να σταματάει στους 1-2 μήνες χρήσης της υπηρεσίας. Όλο το υπόλοιπο διάστημα είναι ευθύνη των Α και Β.

Δημοσ.

Εγώ θα πω την «κακία» μου, αν ο Α έχει τόσα λεφτά που του πήρε 2 χρόνια να καταλάβει ότι χρεώνεται κάθε μήνα, ή η χρέωση ήταν τόσο μικρή, πολύ κακό για το τίποτα μου φαίνεται.

Δημοσ.

Μίλα με το λογιστήριο μήπως κόψεις τιμολόγιο/ΠΥ  ώστε να σε πληρώσουν .

Το ότι είναι μεγάλη εταιρία είναι μειονέκτημα καθώς δεν έχουν καθολου ευλυγισία  σε τέτοιες περιπτώσεις.

  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, spectaculator said:

Νομίζω πως το ΣΕΠΕ δεν αφορά η συγκεκριμένη διαφορά, καθώς δεν εμπίπτει στους ελέγχους δικαιωμάτων των εργαζομένων (συνθήκες, ώρες, ασφαλιστικά). Ο μοναδικός τρόπος μ' αποζημιωθείς είναι να κινηθείς νομικά και μόνο. Και σ' αυτή την περίπτωση, η εταιρεία θα σε παραπέμψει στον διαχειριστή της χρέωσης αυτής που είναι ο υπάλληλος Β και φέρει (μαζί σου) την ευθύνη προσθήκης και χρήσης του λογαριασμού σου στην εν λόγω υπηρεσία.

Έστειλα ανώνυμο ερώτημα στο helpdesk του ΣΕΠΕ για να με ενημερώσουν αν εμπίπτει στη δικαιοδοσία τους. Αν μου απαντήσουν αρνητικά θα ρωτήσω και στη ΔΗΕ (μιας και μιλάμε για unauthorised ηλεκτρονική συναλλαγή). Το θετικό είναι ότι η τράπεζα πρότεινε να προχωρήσει ο Α σε αμφισβήτηση συναλλαγής, δεν μου το ξέκοψαν εξαρχής.

40 minutes ago, sdikr said:

Σε αυτή την περίπτωση απο την στιγμή που η εταιρία δεν έκανε χρήση  όλο αυτόν τον καιρό, δεν είχε δηλαδή κάποιο όφελος  πως θα τους ζητήσει να πληρώσουν;

Αδιάφορο, δεν μας ενδιαφέρει το αν είχε κέρδος η εταιρεία, μας ενδιαφέρει αν είχε χασούρα ο εργαζόμενος με ευθύνη της εταιρείας.

27 minutes ago, xgol said:

Το λαθος ξεκιναει προφανως απο την εταιρια που επετρεψε το εντελως αντιεπαγγελματικο, να χρησιμοποιηθεί η καρτα του εργαζομενου για δουλεια της εταιριας. Προφανως η εταιρια ως πολυεθνικη δεν θα εγκρινει τετοιες πρακτικες, αρα το βαρος ηθικα το φερει ο προισταμενος που επετρεψε (ή ακομα και παροτρυνε) να γινει κατι τετοιο.  

Θα εκπλαγείς δυσάρεστα αν μάθεις εκ των έσω πόσο αντιεπαγγελματικά λειτουργούν στην ελληνική αγορά πληθώρα πολυεθνικών που φέρουν βαριά ονόματα.

Επαναλαμβάνω: για όλη την διαδικασία υπήρχε γραπτή έγκριση της διοίκησης.

23 minutes ago, GeorgeKatz said:

Εδώ διαφωνώ, ποιος εργάζεται και δίνει αβέρτα δικά του assets στη στην εργασία του; Αντε έτσι διαθέτω το κιν, το αμάξι μου, την πιστωτική μου, να σου εκτυπώσω και κάτι στον εκτυπωτή σπίτι; Υπολογιστή θα μου δώσεις ή να φέρω τον δικό μου; Για εμένα απαράδεκτο. Εξοδολόγιο για έκτακτες και μη επαναλαμβανόμενες εργασίες ναι, για μόνιμες και λειτουργίες ρουτίνας πρέπει η επιχείρηση να καλύψει την ανάγκη. Κλιματισμό στο γραφείο θα μου βάλουν ή να αγοράζω ένα 12.000 BTU και να το πάρω φεύγοντας; Προφανώς υπερβάλλω με σαρκασμό, αλλά έχω πολύ φιλική διαθέση 🙂

Αν σου έχει τύχει να πάρεις τηλέφωνο συνεργάτη σου από το προσωπικό σου κινητό ή αν σου έχει τύχει να πας σε υπηρεσία για δουλειά της εταιρείας με το αμάξι σου ή αν σου έχει να αγοράσεις γάλα για τον καφέ από το S/M επειδή τελείωσε στην κουζίνα της εταιρείας, τότε σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έχεις βάλει δικά σου assets.

Δεν μιλάμε για μόνιμη ανάγκη, μιλάμε για έκτακτο one-off περιστατικό, έγινε εξοδολόγιο στην αρχή και μετά αυτός που όφειλε να σταματήσει την χρέωση δεν το έκανε.

23 minutes ago, GeorgeKatz said:

Άρα η εταιρία δεν αποκόμισε αξία για κάποια λειτουργία της, άρα δεν υπήρξε δόλος. Απλά το ξεχάσε ο υπάλληλος Β (βοηθός) και τώρα τρέχα γύρευε. Με πρόλαβε όσο έγραφα και στα είπε και ο @sdikr.

Δεν είπα ποτέ ότι υπήρξε δόλος, απροσεξία υπήρξε.

Το «απλά ξέχασε» σημαίνει ότι κάποιος άλλος χρεώθηκε χρήματα. Επίσης, «απλά ξέχασε» ενώ είναι υπάλληλος εταιρείας και ενώ έκανε δουλειά της εταιρείας.

22 minutes ago, csontheline said:

...μεταξύ εσού...

On topic, για τι ποσά μιλάμε;

Αν πρόκειται για μεγάλα ποσά, το πιο πιθανό είναι μην πάρεις τίποτα από την εταιρεία (και είναι απορίας άξιο πως κατάφερε μεγάλο ποσό να περνάει απαρατήρητο).

Αν πρόκειται για μικρό ποσό, είτε δεν αξίζει να ασχοληθείς, είτε μπορεί να περαστεί ως άλλο έξοδο στην εταιρεία και να τα πάρει ο Β για να τα δώσει στον Α.

Πάντως, η ευθύνη της εταιρείας φαίνεται να σταματάει στους 1-2 μήνες χρήσης της υπηρεσίας. Όλο το υπόλοιπο διάστημα είναι ευθύνη των Α και Β.

Το ποσό είναι της τάξεως των 500 ευρώ. Αρκετό για ένα μισθωτό, που δεν αξίζει να το κυνηγήσει δικαστικά όμως και απειροελάχιστο για μια πολυεθνική δισεκατομμυρίων.

Το σκεπτικό αυτό ήταν στην αρχή, να το περάσει ο Β σαν εξοδολόγιο, αλλά πως να γίνει αυτό όταν δεν έχει χρεωθεί η κάρτα του το ποσό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έστειλα ανώνυμο ερώτημα στο helpdesk του ΣΕΠΕ για να με ενημερώσουν αν εμπίπτει στη δικαιοδοσία τους. Αν μου απαντήσουν αρνητικά θα ρωτήσω και στη ΔΗΕ (μιας και μιλάμε για unauthorised ηλεκτρονική συναλλαγή). Το θετικό είναι ότι η τράπεζα πρότεινε να προχωρήσει ο Α σε αμφισβήτηση συναλλαγής, δεν μου το ξέκοψαν εξαρχής.

Δεν ειναι Unathorized,  έδωσε το οκ ο Α

 

18 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αδιάφορο, δεν μας ενδιαφέρει το αν είχε κέρδος η εταιρεία, μας ενδιαφέρει αν είχε χασούρα ο εργαζόμενος με ευθύνη της εταιρείας.

Δεν ήταν με ευθύνη της εταιρίας, δεν τους είπε η εταιρία βάλτε την κάρτα και αφήστε την μέσα να έχει recurring χρεώσεις

 

18 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν μιλάμε για μόνιμη ανάγκη, μιλάμε για έκτακτο one-off περιστατικό, έγινε εξοδολόγιο στην αρχή και μετά αυτός που όφειλε να σταματήσει την χρέωση δεν το έκανε.

Ποιος ήταν αυτός;

 

edit:    το λάθος  είναι του Β, καθώς και του Α που ήταν υπεύθυνος του Β εκείνη την στιγμή και συνέχισε να είναι για αρκετούς μήνες ακόμα απο όσο έχω καταλάβει, έπρεπε να είχανε ακυρώσει  την αυτόματη χρέωση ή να είχανε βγάλει την κάρτα απο την πλατφόρμα.

 

Επεξ/σία από sdikr
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έστειλα ανώνυμο ερώτημα στο helpdesk του ΣΕΠΕ για να με ενημερώσουν αν εμπίπτει στη δικαιοδοσία τους. Αν μου απαντήσουν αρνητικά θα ρωτήσω και στη ΔΗΕ (μιας και μιλάμε για unauthorised ηλεκτρονική συναλλαγή). Το θετικό είναι ότι η τράπεζα πρότεινε να προχωρήσει ο Α σε αμφισβήτηση συναλλαγής, δεν μου το ξέκοψαν εξαρχής.

...

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας με την απάντησή τους. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το θέμα!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, geomrk είπε

πρόσφατα είχε ανοίξει ένα θέμα για μια κοπέλα που της μπήκαν λεφτά από την εταιρεία που δούλευε από λάθος,και δεν μπορούσε να τα επιστρέψει γιατί τα είχε ξοδέψει,και όλοι πέσαν να την φάνε λόγω αυτού και έπρεπε να τα επιστρέψει πίσω. Οπότε αν ισχύει έτσι κατά αυτόν τον τρόπο, δηλαδή αν ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψει η κοπέλα τα λεφτά πίσω, τότε και η εταιρεία,στο συγκεκριμένο ποστ, πρέπει να κάνει refund τα λεφτά στον εργαζόμενο

Καλα καναν και πεσαν να την φανε,γιατι δεν τα ελεγε ετσι ακριβως τα πραματα,ελεγε οτι εβγαινε εκτος προγραμματος ενω ειχε ξοδεψει χρηματα που ηταν εκτος προγραμματος.
Αλλα ναι,ακριβως με την ιδια λογικη,πρεπει η εταιρια να επιστρεψει τα χρηματα.
Εμενα η ερωτηση μου ειναι αλλη,τι χρεωσεις ηταν αυτες,που δεν τις εβλεπε;
1 ευρω το μηνα;
Και δεν εβλεπε ΚΑΘΕ μηνα εδω και 2 χρονια μια αγνωστη χρεωση, με Χ ποσο;

Παραμενει ομως οτι ο τυπος εχανε χρηματα απο την τσεπη του,προς οφελος καποιου ασχετου προσωπου ( εταιρια ) .

Αν ηταν 24, αν ηταν 48 η οσα ηταν,δεν παιζει ρολο.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, defaultuser2003 said:

Για τον ένα μήνα που χρησιμοποιήθηκε η υπηρεσία για την εταιρεία, ο "Α" αποζημιώθηκε;

Ναι, το έγραψα και πιο πριν.

1 hour ago, StamTheMan said:

Καλα καναν και πεσαν να την φανε,γιατι δεν τα ελεγε ετσι ακριβως τα πραματα,ελεγε οτι εβγαινε εκτος προγραμματος ενω ειχε ξοδεψει χρηματα που ηταν εκτος προγραμματος.
Αλλα ναι,ακριβως με την ιδια λογικη,πρεπει η εταιρια να επιστρεψει τα χρηματα.
Εμενα η ερωτηση μου ειναι αλλη,τι χρεωσεις ηταν αυτες,που δεν τις εβλεπε;
1 ευρω το μηνα;
Και δεν εβλεπε ΚΑΘΕ μηνα εδω και 2 χρονια μια αγνωστη χρεωση, με Χ ποσο;

Παραμενει ομως οτι ο τυπος εχανε χρηματα απο την τσεπη του,προς οφελος καποιου ασχετου προσωπου ( εταιρια ) .

Αν ηταν 24, αν ηταν 48 η οσα ηταν,δεν παιζει ρολο.

Ας πούμε ότι ήταν 25 ευρώ επί 20 μήνες. Δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας, και στο τρίμηνο να το έπαιρνε χαμπάρι, πάλι η αντιμετώπιση της εταιρείας θα ήταν η ίδια.

Κι εγώ πάντως που ψειρίζω κάθε τόσο τις κινήσεις του τραπεζικού μου λογαριασμού, αρκετές φορές έχει τύχει να μου διαφύγουν πράγματα. Πρόσφατο παράδειγμα: τους τρεις τελευταίους μήνες χρεώθηκα Νetflix και δεν είχα δώσει σημασία. Προχτές έφαγα φλασιά ότι έχω φορτώσει τούρκικο μέχρι τον Νοέμβριο και άρα δεν στέκει να με χρεώνουν, είχαν υποκλαπεί τα στοιχεία μου από τον παλιό λογαριασμό όπου είχα αφήσει το paypal μέσα και κάποιος έβλεπε, ενώ εγώ το είχα κόψει από τον Οκτώβριο. Επικοινώνησα μαζί τους και πήρα refund.

Ε, φαντάσου κάποιος που δεν πολυασχολείται με τον λογαριασμό του, άνετα γίνεται πάρτυ.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ας πούμε ότι ήταν 25 ευρώ επί 20 μήνες. Δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας

Tιποτα δεν αλλαζει,ειτε ειναι 1 ευρω,ειτε 25.

 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ας πούμε ότι ήταν 25 ευρώ επί 20 μήνες. Δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας, και στο τρίμηνο να το έπαιρνε χαμπάρι, πάλι η αντιμετώπιση της εταιρείας θα ήταν η ίδια.

Κι εγώ πάντως που ψειρίζω κάθε τόσο τις κινήσεις του τραπεζικού μου λογαριασμού, αρκετές φορές έχει τύχει να μου διαφύγουν πράγματα. Πρόσφατο παράδειγμα: τους τρεις τελευταίους μήνες χρεώθηκα Νetflix και δεν είχα δώσει σημασία. Προχτές έφαγα φλασιά ότι έχω φορτώσει τούρκικο μέχρι τον Νοέμβριο και άρα δεν στέκει να με χρεώνουν, είχαν υποκλαπεί τα στοιχεία μου από τον παλιό λογαριασμό όπου είχα αφήσει το paypal μέσα και κάποιος έβλεπε, ενώ εγώ το είχα κόψει από τον Οκτώβριο. Επικοινώνησα μαζί τους και πήρα refund.

Ε, φαντάσου κάποιος που δεν πολυασχολείται με τον λογαριασμό του, άνετα γίνεται πάρτυ.

Δηλαδή εσύ δεν πήγες μέσα στον παλιό λογαριασμό του netflix να επιλέξεις κατάργηση της πάγιας χρέωσης στο paypal;

Γιατί αυτό έπρεπε να κάνεις απο την στιγμή που έκανες νέο λογαριασμό και να μην είχε βρεί κάποιος τα στοιχεία σου για να μπαίνει με τον λογαριασμό σου, έβλεπες δεν έβλεπες δηλαδή, θα συνέχιζε η χρέωση.

Αλήθεια σε αυτή την περίπτωση σου επιστρέψανε χρήματα;

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ναι, το έγραψα και πιο πριν.

Ας πούμε ότι ήταν 25 ευρώ επί 20 μήνες. Δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας, και στο τρίμηνο να το έπαιρνε χαμπάρι, πάλι η αντιμετώπιση της εταιρείας θα ήταν η ίδια.

Κι εγώ πάντως που ψειρίζω κάθε τόσο τις κινήσεις του τραπεζικού μου λογαριασμού, αρκετές φορές έχει τύχει να μου διαφύγουν πράγματα. Πρόσφατο παράδειγμα: τους τρεις τελευταίους μήνες χρεώθηκα Νetflix και δεν είχα δώσει σημασία. Προχτές έφαγα φλασιά ότι έχω φορτώσει τούρκικο μέχρι τον Νοέμβριο και άρα δεν στέκει να με χρεώνουν, είχαν υποκλαπεί τα στοιχεία μου από τον παλιό λογαριασμό όπου είχα αφήσει το paypal μέσα και κάποιος έβλεπε, ενώ εγώ το είχα κόψει από τον Οκτώβριο. Επικοινώνησα μαζί τους και πήρα refund.

Ε, φαντάσου κάποιος που δεν πολυασχολείται με τον λογαριασμό του, άνετα γίνεται πάρτυ.

Οπότε ανακεφαιώνοντας, συνέβησαν τα παρακάτω:

- Για να γίνει ένα project στην εταιρεία που δούλευε ο Α και ο Β και για λόγους τήρησης του αδιαβλήτου, αποφασίζει ο Α να δώσει την κάρτα του στον Β για εγγραφή σε μία συνδρομητική υπηρεσία. Η απόφαση αυτή του Α επικυρώθηκε από την εταιρεία και δεν έγινε αυτοβούλως.

- Η υπηρεσία χρησιμοποιήθηκε για ένα μήνα για να γίνει δουλειά της εταιρείας και ο Α αποζημιώθηκε για το κόστος της υπηρεσίας για εκείνο το μήνα από την εταιρεία.

- Η κάρτα του Α δεν αφαιρέθηκε από την υπηρεσία και ούτε ακυρώθηκε η συνδρομή από τον Β.

- Περνάνε οι μήνες, ο Α δεν αντιλαμβάνεται την μηνιαία χρέωση στο λογαριασμό του και κάποια στιγμή αποχωρεί από την εταιρεία.

- Μετά από πολλούς μήνες και αφού αντιληφθεί την χρέωση, διακόπτεται η συνδρομή, αφού ο Α έχει ήδη χρεωθεί ένα αρκετά μεγάλο ποσό συνολικά της τάξης των 500 ευρώ.

Αν όλα τα παραπάνω είναι σωστά, εγώ πιστεύω ότι η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τους μήνες που χρεώθηκαν μετά τον αρχικό μήνα, αφού πλήρωσε τα συμφωνηθέντα. 

Το μόνο μεμπτό σημείο είναι ότι μια μεγάλη πολυεθνική δέχτηκε να πληρώσει ένας εργαζόμενος της από την τσέπη του αυτή τη συνδρομή, αντί να μεριμνήσει να πληρώσει απευθείας η εταιρεία.

Η ευθύνη βαραίνει σε μεγάλο ποσοστό τον Α που δέχτηκε να δώσει την κάρτα του για τη συνδρομή και που δεν είδε τις επαναλαμβανόμενες χρεώσεις και μερικώς στον Β που είχε το ρόλο του μεσολαβητή και είτε δεν ακύρωσε τη συνδρομή μετά τον πρώτο μήνα είτε να δεν αφαίρεσε την κάρτα μετά το τέλος της δουλειάς.
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...