Προς το περιεχόμενο

Ratchet & Clank: Rift Apart [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως η ανάγκη για περισσότερο power όταν πας από PS5 settings σε όλα δεξιά δεν είναι γραμμική. Μπορεί να θες 2 φορές GPU power για όχι 2x quality.

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, Tambas91 said:

αν είχε και το ps5 fg και καλο upscale τύπου dlss θα το έτρεχε και αυτό με καλύτερα fps λογικό δεν είναι?

είναι λεπτομέριες μικρές βέβαια αλλά πολλές, τώρα για να τις παρατηρήσεις θα πρέπει να κάθεσαι με pause και 300x zoom δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό αλλά και πάλι

Κοιτα να δεις κανενας μας οταν παιζει δεν θα κατσει να κανει χ300 ζοομ,μην λεμε τωρα οτι να'αναι.

Αλλα επειδη το εθιξες εγω σε πολλα σημεια εκανα επιτηδες σε photo mode για να δω εαν ισχυε το προβλημα με τα reflections την ημερα που βγηκε το παιχνιδι και οντως ειχε θεμα.

Υπηρχε ενα σημειο που εβαλαν την καμερα να κανει ζουμ μεσα απο το ματι ενος npc για να δουν την ποιοτητα των reflection στα δεντρα.

Εκανα και εγω το ιδιο,στον ιδιο npc και ξερεις τι ειδα?

Μια σκοτεινη εικονα που δεν μπορουσα να διακρινω και πολλα.

Γιατι αυτοι για να το δουν και να στο δειξουν στο βιντεο ειχαν αυξησει τοσο πολυ την φωτεινοτητα που εαν το εκανες εσυ και εγω αυτο το παιχνιδι θα ηταν unplayable τελειως.

Ενταξει μην το ξεφτιλισουμε κιολας..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
9 ώρες πριν, optimus prime είπε

Κοιτα να δεις κανενας μας οταν παιζει δεν θα κατσει να κανει χ300 ζοομ,μην λεμε τωρα οτι να'αναι.

Αλλα επειδη το εθιξες εγω σε πολλα σημεια εκανα επιτηδες σε photo mode για να δω εαν ισχυε το προβλημα με τα reflections την ημερα που βγηκε το παιχνιδι και οντως ειχε θεμα.

Υπηρχε ενα σημειο που εβαλαν την καμερα να κανει ζουμ μεσα απο το ματι ενος npc για να δουν την ποιοτητα των reflection στα δεντρα.

Εκανα και εγω το ιδιο,στον ιδιο npc και ξερεις τι ειδα?

Μια σκοτεινη εικονα που δεν μπορουσα να διακρινω και πολλα.

Γιατι αυτοι για να το δουν και να στο δειξουν στο βιντεο ειχαν αυξησει τοσο πολυ την φωτεινοτητα που εαν το εκανες εσυ και εγω αυτο το παιχνιδι θα ηταν unplayable τελειως.

Ενταξει μην το ξεφτιλισουμε κιολας..

Δε διαφωνώ ούτε το έγραψα με στόχο να δούμε αν είναι καλύτερο το pc από το ps5 … αλλά αν πάρουμε σα δεδομένο και συμφωνούμε ότι το digital foundry κάνει εμπεριστατωμένο και με λεπτομέρεια έλεγχο τότε η ps5 έκδοση είναι καλύτερη έστω και στις λεπτομέρειες… 

με βάση αυτό και με βάση ότι οι επιδόσεις ενός ps5 ισοδυναμούν με αυτές μιας 2060 (πάλι από βίντεο του digital foundry) τότε ακόμα και upscale που κάνει το ps5 σε 4k δε βγαίνουν τα νούμερα συγκριτικά με μια 4090 αυτό λέω …

κατα τα αλλά ωραίο είναι το παιχνίδι με όμορφα γραφικά 

Δημοσ.

Νμζ ημουνα σαφεστατος οταν σου εγραψα οτι το DF εκανε την αναλυση του πριν πατσαριστει το παιχνιδι και διορθωθουν τα προβληματα με τo rt ,anisotropic και τα textures..

Δημοσ.

Να πω ότι στο PS5 το παιχνίδι έχει πάρει 7 patches μέχρι σήμερα. Στον υπολογιστή το review του df είναι χωρίς τα 2 patch δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε μεταξύ τους. Για μένα η σύγκριση να γίνει όταν σε 2 3 μήνες πάρει και στον υπολογιστή 6 7 patches ανέβει και το performance και άλλο και εξαλειφθουν ότι bugs υπάρχουν τότε μόνο μπορεί να γίνει σύγκριση με την ps5 έκδοση που έχει ήδη πάρει 7 patches από όταν βγήκε. 

 

Μπορούμε να συγκρίνουμε last of us day one με last of us 12 patch μετά? Μερα με τη νύχτα είναι. Πρέπει να καταλάβουμε ότι λόγο βιασύνης λόγο αμπαλοσυνης κτλ ότι νέο βγαίνει κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί 5 10 patches για να γίνει σωστο παιχνίδι. 

Κάποια όπως hogwarts η jedi survivor μήνες μετά και ακόμα είναι τραγικά με ray tracing ούτε ξέρουμε αν τα φτιάξουν. Τουλάχιστον στα Sony ports φαίνεται να υπάρχει μερακι ώστε να τα διορθώσουν από ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω ήμουν σαφέστατος όταν είπα ότι δε κοιτάω να δω πιο είναι καλύτερο έστω και στις λεπτομέρειες αλλά η απόδοση αυτή καθ αυτή…ωστόσο μέχρι να έχουμε νέα στοιχεία ισχύουν αυτά που έχουμε μέχρι τώρα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω με την 3090 το παιζω σε 4κ ultra εκτος απο shadows, το rt το εχω στο high (object range 6) και dlss στο quality. Εχω κλειδωσει και τα frames στα 60 και ειναι μια χαρα(unlocked παει μεχρι και 80 περιπου σε σημεια). Υπαρχουν στιγμες που παει και λιγο κατω απο 60 χωρις να ενοχλει ιδιαιτερα, (εχω ενεργοποιημενο και το g-sync) και γενικως ειναι smooth.Oυτε stutters παρατηρω, ειναι εγκατεστημενο σε ενα nvme 970 evo plus.  Vram usage εχω δει μεχρι 14500 περιπου. Εχω την εκδοση 1.728.

Επεξ/σία από xartemporas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Tambas91 είπε

Νομίζω ήμουν σαφέστατος όταν είπα ότι δε κοιτάω να δω πιο είναι καλύτερο έστω και στις λεπτομέρειες αλλά η απόδοση αυτή καθ αυτή…ωστόσο μέχρι να έχουμε νέα στοιχεία ισχύουν αυτά που έχουμε μέχρι τώρα 

Ακομα και η απόδοση δεν είναι ρε μαν. Στο ps5 παίζεις στα 30 fps quality + rt, ή 60 performance/χωρίς rt ή χαμηλότερη ανάλυση performance/rt. 

Με την 4090 έχεις και 60 fps, και όλα on. Αν βάλεις τις ίδιες ρυθμίσεις και ρίξεις και την ανάλυση (από πόσο κάνει upscale, 1200-1600p?), θα δεις 150 fps. Θα κερδίσεις τίποτα? Όχι, είναι single player τίτλος. 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, SabotazNic said:

Ακομα και η απόδοση δεν είναι ρε μαν. Στο ps5 παίζεις στα 30 fps quality + rt, ή 60 performance/χωρίς rt ή χαμηλότερη ανάλυση performance/rt. 

Με την 4090 έχεις και 60 fps, και όλα on. Αν βάλεις τις ίδιες ρυθμίσεις και ρίξεις και την ανάλυση (από πόσο κάνει upscale, 1200-1600p?), θα δεις 150 fps. Θα κερδίσεις τίποτα? Όχι, είναι single player τίτλος. 

Το ps5 κανει reconstruction απο χαμηλοτερες αναλυσεις σε ολα τα modes του..

Στο performance rt mode του κατεβαινει μεχρι και 1080p π.χ..

Ουτε εχεις rt shadows,ουτε rt ambient occlusion,ουτε το ιδιο traffic density κτλ....

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.

Η σύγκριση με το PS5 στο video του DF όπως αναφέρθηκε πιο πάνω έγινε πριν το τελευταίο patch. Ενδεχομένως να μην είχαν ούτε το πρώτο HotFix installed πριν το latest δηλαδή.

Επίσης η PS5 έκδοση έχει πάρει τόσα patches + VRR support στο firmware της κονσόλας etc. 

Αυτή την στιγμή ότι visual bug υπήρχε στην PC έκδοση φαίνεται να λύθηκε.

Έχω και την PS5 έκδοση και δεν ισχύει πως στο PC είναι inferior.  Δεν θα μπορούσε να είναι βασικά μόνο και μόνο από την ανάλυση που δεν πιάνει το PS5 όπως είναι φυσιολογικό. Δεν έχω συναντήσει επίσης κανένα αντιληπτό stuttering όταν αλλάζεις dimensions. Αν το σκαλίσω ίσως βρω κάτι αλλά όπως αναφέρθηκε επίσης πιο πάνω, αν θέλεις να βρεις να κάθεσαι με 300x zoom στο photo mode για να εντοπίσεις κάτι ή να το βάλω στον δεινόσαυρο HDD, δεν κερδίζω κάτι, ουτε πληρώνομαι από το DF για να κάνω όλες αυτές τις εξονυχιστικες δοκιμές. 😀

  • Like 1
Δημοσ.
On 02/08/2023 at 17:52, optimus prime said:

Θα ξεκινησουν τα παραπονα ολοι τωρα γιατι θα σερνονται τα pc τους..

Αν σέρνεται στις 3080, θα σέρνεται και στις 7900 το ίδιο Rt performance έχουν πάνω κάτω. Αυτοί που έχουν 6ρες είναι μαθημένοι τόσο καιρό στα αγγούρια και δε το πλησιάζουν.🤣

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...