Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το προσβάσιμο χειριστήριο της Sony για το PS5, αυτό που μέχρι πρότινος ήταν γνωστό ως Project Leonardo, παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα από την εταιρεία στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για την Προσβασιμότητα.

Πρόκειται για ένα προσαρμόσιμο χειριστήριο, σχεδιασμένο με γνώμονα τις ανάγκες των παικτών με αναπηρίες, έναν πραγματικό χαμαιλέοντα που μπορεί να πάρει τη μορφή που χρειάζεται προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του εκάστοτε χρήστη.

Το χειριστήριο Access, όπως είναι η ονομασία του, έχει σχήμα που παραπέμπει σε μαργαρίτα με ένα σταθερό, στρογγυλό, κεντρικό τμήμα και πλήκτρα που τοποθετούνται γύρω του σαν πέταλα (ο μοχλός μάλιστα μπορεί να μπει και στη βάση του). Έρχεται με εναλλάξιμα πλήκτρα και τύπους μοχλών ενώ πλαισιώνεται και από ένα ειδικό περιβάλλον χρήστη στο PS5, μέσω του οποίου είναι εφικτός ο προγραμματισμός των πλήκτρων αλλά και η χρήση ενός ειδικού ψηφιακού χειριστηρίου. Διαθέτει μάλιστα τέσσερις θύρες 3,5 χιλ. μέσω των οποίων οι παίκτες μπορούν να συνδέσουν έξτρα περιφερειακά, διακόπτες και μοχλούς.

image.png.1a0aef41f7657629fa3da9d20b71b54b.png

Οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν διαφορετικά προφίλ ανάλογα με τα παιχνίδια που παίζουν, χρησιμοποιώντας μάλιστα έως και δύο χειριστήρια Access και ένα DualSense. Μέσω της κονσόλας PS5 τους, έχουν τη δυνατότητα να καθορίσουν τον προσανατολισμό του χειριστηρίου, να επιλέξουν λειτουργία για το κάθε πλήκτρο, να ενεργοποιήσουν ή να απενεργοποιήσουν τα πλήκτρα toggle (υπάρχει μία ειδική λειτουργία μέσω της οποίας ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται συγκεκριμένα πλήκτρα, κάτι σαν το Caps Lock σε ένα συμβατικό πληκτρολόγιο, έτσι ώστε ο χρήστης να μη χρειάζεται να τα πατά παρατεταμένα) κ.α.

Το χειριστήριο Access θα είναι συμβατό με κάθε τίτλο στο PS5. Η Sony βέβαια δεν έκανε κάποιο σχόλιο, ούτε σχετικά με το πότε το συγκεκριμένο προϊόν θα εμφανιστεί στην αγορά, ούτε αναφορικά με το πόσο θα κοστίζει. Για την ιστορία, το Adaptive Controller του Xbox τιμάται περί τα €89,99.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Της MS δε θυμαμαι να προκοψε (ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος), για να δουμε τη SONY...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, TROIDX είπε

Της MS δε θυμαμαι να προκοψε (ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος), για να δουμε τη SONY...

Χμμ δε ξέρω, αυτά είναι χειριστήρια για λίγους, μικρό ποσοστό είναι οι ΑμΕΑ γύρω μας, αυτό δεν παύει να τους καθιστά σημαντικούς εξίσου. Οπότε μπορεί να μην πουλάει εκατομμύρια κοντρολερ αλλά είναι σίγουρα εξόχως σημαντικό για εκείνους φίλε μου. 

Επεξ/σία από rodosf1
  • Like 13
  • Thanks 6
Επισκέπτης
Δημοσ.

Μπράβο στην sony που βγάζει ένα πραγματικά μελετημένο προσβάσιμο χειριστήριο. Ας ελπίσουμε να βγει σε καλή τιμή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, tegonikos είπε

Μπράβο στην sony που βγάζει ένα πραγματικά μελετημένο προσβάσιμο χειριστήριο. Ας ελπίσουμε να βγει σε καλή τιμή.

Όσες προτάσεις υπάρχουν στην αγορά για τέτοια χειριστήρια προφανώς έχουν περάσει απο αρκετό R&D για να εξυπηρετούν το κοινό στο οποίο απευθύνονται.

Επεξ/σία από bad_freddy
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μπράβο στη Sony και σε όποια εταιρεία συμπεριλαμβάνει τα άτομα με ειδικές ανάγκες (προσωπικά δεν μ'αρέσει ο όρος "αναπηρία", αλλά οκ το δέχομαι εγώ απλά δεν θέλω να το βλέπω έτσι). 

Μόνο αν κάποιος έχει ο ίδιος ή κάποιο κοντινό του άτομο τέτοια δυσκολία μπορεί να καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει πρόβλεψη για τέτοιες περιπτώσεις. 

Κατανοώ ότι δεν είναι "εμπορικό", και οι πιθανότητες είναι να μπαίνουν και μέσα από όλο το research & development με βάση το πόσο λίγοι τελικά θα αγοράσουν, ΑΛΛΑ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε σε εταιρείες με τόσο μεγάλο impact ουσιαστικά να επιβάλεται με κάποιο τρόπο η πρόβλεψη για χρήση από ΑμΕΑ.  Όπως πχ έχουμε την έννοια της "Κοινωνικής Ευθύνης".

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, polaki είπε

Μπράβο στη Sony και σε όποια εταιρεία συμπεριλαμβάνει τα άτομα με ειδικές ανάγκες (προσωπικά δεν μ'αρέσει ο όρος "αναπηρία", αλλά οκ το δέχομαι εγώ απλά δεν θέλω να το βλέπω έτσι). 

Μόνο αν κάποιος έχει ο ίδιος ή κάποιο κοντινό του άτομο τέτοια δυσκολία μπορεί να καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει πρόβλεψη για τέτοιες περιπτώσεις. 

Κατανοώ ότι δεν είναι "εμπορικό", και οι πιθανότητες είναι να μπαίνουν και μέσα από όλο το research & development με βάση το πόσο λίγοι τελικά θα αγοράσουν, ΑΛΛΑ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε σε εταιρείες με τόσο μεγάλο impact ουσιαστικά να επιβάλεται με κάποιο τρόπο η πρόβλεψη για χρήση από ΑμΕΑ.  Όπως πχ έχουμε την έννοια της "Κοινωνικής Ευθύνης".

Πολύ ωραία σκέψη, το inclusiveness είναι χαρακτηριστικό βασικό πλέον στο σύγχρονο πολιτισμό κ ειδικά για τα ΑμΕΑ. Θα ήτανε άραγε καλή μια ιδέα ενός νήματος εδώ στο insomnia για να αναφέρουμε controllers, accessories κ games που είναι φιλικά σε ΑμΕΑ, άσχετα με το σύστημα; Sony, Microsoft, Nintendo, PC δεν έχει σημασία. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρομαι που βγάζουν συσκευές για ΑΜΕΑ. Βέβαια αυτό το σχήμα μου φαίνεται πανδύσκολο να το χειριστώ εγώ που δεν έχω πρόβλημα στα χέρια. Παράξενο σχήμα.

 

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, polaki είπε

Μπράβο στη Sony και σε όποια εταιρεία συμπεριλαμβάνει τα άτομα με ειδικές ανάγκες (προσωπικά δεν μ'αρέσει ο όρος "αναπηρία", αλλά οκ το δέχομαι εγώ απλά δεν θέλω να το βλέπω έτσι). 

[..........]

Λίγο off-topic αλλά νομίζω οτι και από συλλόγους ΑΜΕΑ επιλέγεται ο όρος "αναπηρία" αντί για "ειδικές ανάγκες" (ή το ανεκδιήγητο "ειδικές δεξιότητες" ναι, λες και μπορούν να διαβάσουν τη σκέψη ή να τηλεμεταφερθούν). Και είναι καλό να το βλέπουμε κι εμείς έτσι νομίζω, όχι ως κάποια ειδική ανάγκη, κάποιο καπρίτσιο, κάποια "παραξενιά" τους. Τις ίδιες ανάγκες έχουν με όλους τους υπόλοιπους. Να φάνε, να πιούνε, να εργαστούν, να δημιουργήσουν, να διασκεδάσουν, να ψυχαγωγηθούν να κοινωνικοποιηθούν. Απλώς έχουν μια αναπηρία που στον κόσμο που είναι σχεδιασμένος για αρτιμελείς, τους δημιουργεί κάποια δυσκολία. Είναι καθήκον μας να μην είμαστε εγωιστές και να μη σκεφτόμαστε "ε, οι πολλοί είναι αρτιμελείς, θα σχεδιάσουμε τα αντικείμενα, τις πόλεις, τις πηγές πληροφόρησης έτσι ώστε να ταιριάζουν στους πολλούς" και να αφαιρέσουμε τις δυσκολίες για τους ανθρώπους αυτούς. 

Επεξ/σία από Abudi
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

ακόμα πιο σημαντικο είναι τα ίδια τα παιχνίδια να παρέχουν ευκολίες για άτομα με προβλήματα όρασης. 

Το Killer Instinct είναι απο τα λίγα παιχνίδια που φροντισανε και για αυτό όσον αφορά τον ήχο 

https://www.eurogamer.net/meet-the-blind-gamer-with-a-killer-instinct

 

Δημοσ.

Ό,τι καλύτερο, μπράβο στη Sony, μακάρι όλοι οι άνθρωποι να μπορούν να βιώσουν τη χαρά του gaming παρά τις όποιες ιδιαιτερότητες έχουν!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...