Haldol Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 2 ώρες πριν, phanispal είπε Εγώ έχω γράψει ότι θεωρώ πως είναι πιο πιθανό να νοθεύεται κυρίως η 95άρα λόγω ευρείας κατανάλωσης, ο Haldol θυμάμαι είχε άλλη άποψη. Σωστά. Είχα πει (και λέω) ότι με δεδομένο ότι η 100 RON έχει πιο μεγάλο κέρδος στο λίτρο, αλλά και μικρότερη κατανάλωση, συμφέρει πιο πολύ να νοθευτεί αυτή (αντί για την «απλή»). Χωρίς φυσικά να μας δίνει κανείς εγγύηση ότι ένα σκάρτο πρατήριο δε νοθεύει απλά όλα του τα καύσιμα, αλλά μόνο ένα! Απλά πιστεύω ότι πιο εύκολα η 100 θα'ναι... «εγγυημένα» νοθευμένη. 1
Black Demis Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 2 hours ago, Haldol said: Σωστά. Είχα πει (και λέω) ότι με δεδομένο ότι η 100 RON έχει πιο μεγάλο κέρδος στο λίτρο, αλλά και μικρότερη κατανάλωση, συμφέρει πιο πολύ να νοθευτεί αυτή (αντί για την «απλή»). Χωρίς φυσικά να μας δίνει κανείς εγγύηση ότι ένα σκάρτο πρατήριο δε νοθεύει απλά όλα του τα καύσιμα, αλλά μόνο ένα! Απλά πιστεύω ότι πιο εύκολα η 100 θα'ναι... «εγγυημένα» νοθευμένη. από αυτή την άποψή ναι απλά άλλο να πουλας πχ 1 τόνο 100 την μέρα και άλλο να πουλας 10 τόνους 95 την μέρα (αναλογία άμεσου κέρδους αυξάνετε κατακόρυφα αν κάνεις νοθεία την 95
Ntinaras Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, Haldol είπε Σωστά. Είχα πει (και λέω) ότι με δεδομένο ότι η 100 RON έχει πιο μεγάλο κέρδος στο λίτρο, αλλά και μικρότερη κατανάλωση, συμφέρει πιο πολύ να νοθευτεί αυτή (αντί για την «απλή»). Χωρίς φυσικά να μας δίνει κανείς εγγύηση ότι ένα σκάρτο πρατήριο δε νοθεύει απλά όλα του τα καύσιμα, αλλά μόνο ένα! Απλά πιστεύω ότι πιο εύκολα η 100 θα'ναι... «εγγυημένα» νοθευμένη. Πιο ευκολα νοθευεται η 100αρα με 95αρα, παρα η 95αρα με νεροζουμι. 1
dimos15 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 6 ώρες πριν, Skrobo είπε Πως γίνεται μια αναλογία να ειναι "καλή"; Πως καίγεται "πιο γρηγορα", αφου ειναι το ίδιο πράγμα; εννοω να μην ειναι νοθευμενη. Τι εννοεις το ιδιο πραγμα? Δεν ειναι το ιδιο η 95 με την 100
Makis38 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Πέραν της πλάκας, αλλά πρωτίστως λόγω οικονομικών, μάλλον κανείς σας δεν έχει δουλέψει το αυτοκίνητό του συνεχώς με 100άρα από την ημέρα αγοράς του, και μια μέρα να ξεκινήσει να το δουλεύει μόνιμα με 95άρα. Τότε δεν θα είχατε κανένα ενδοιασμό με ποια από τις δύο έχει καλύτερη απόδοση ο κινητήρας σε σχέση πάντα με την αίσθηση που σου δίνει σε σένα, στον οδηγό. Σε μικρό turbo 150 ίππων από day 1 καινούριο με 100άρα σε 95άρα μετά από 5 χρόνια για διάστημα ενός μηνός, άνετα καταλάβαινα μειωμένη απόδοση ειδικά σε χαμηλές στροφές και γενικότερα. Μιλάμε για πραγματική 100άρα. Τώρα αν αρχίσουμε βίες και νοθείες, φυσικά τρέχα-γύρευε. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2023 από Makis38 2
polaki Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Επειδή στην Ελλάδα είμαστε και ξέρουμε δυστυχώς την κατάσταση, απορώ πως υπάρχει κόσμος που να μην καταλαβαίνει τη διαφορα στην σπιρτάδα του αυτοκινήτου. Σε turbo 180αλόγων πάντως η διαφορα είναι η μέρα με τη νύχτα. Λόγω διαφοράς κόστους δεν βάζω συνέχεια 100άρα, αλλά όταν βάζω το καταλαβαίνω αμέσως. Προφανως αυτό συμβαίνει γιατί είναι πολύ νοθευμένη παντού η 95αρα, και το κράτος δεν κάνει τίποτα εδώ και δεκαετίες. Η αλήθεια είναι δεν έχω βάλει ποτε 98αρα όμως οπότε δεν έχω άποψη.
Skrobo Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 29 λεπτά πριν, polaki είπε Επειδή στην Ελλάδα είμαστε και ξέρουμε δυστυχώς την κατάσταση, απορώ πως υπάρχει κόσμος που να μην καταλαβαίνει τη διαφορα στην σπιρτάδα του αυτοκινήτου. Σε turbo 180αλόγων πάντως η διαφορα είναι η μέρα με τη νύχτα. Λόγω διαφοράς κόστους δεν βάζω συνέχεια 100άρα, αλλά όταν βάζω το καταλαβαίνω αμέσως. Λες να φταίει το οτι για να δουλέψει σωστά η συμπιεση σε εναν κυνητήρα turbo θες 98+ οκτάνια; 1
iml Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 29/5/2023 στις 8:29 ΜΜ, Klausx είπε Από εμπειρία στο δικό μου που χτύπαγε πειράκια έστρωσε με 98αρα οπότε για εμένα έχει διαφορές αφού έχει σταματήσει εδώ και 1 χρόνο που βάζω πάντα σταθερά 98 ή 100αρα όταν δεν κινώ συχνά. Στο δικό μου, απλά άλλαξα πρατήριο. Από το πρώτο γέμισμα ησύχασε. 😉 Spoiler Πιο συγκεκριμένα, η μισή ανατολική Θεσσαλονίκη από εκεί βάζει βενζίνη, δεν είναι τελείως άθλια, (σε σχέση με κάποια ακραία πρατήρια που σου μένει 10χλμ παρακάτω), γι αυτό και έχει πολύ κίνηση ενώ οι τιμές είναι πάντα στο κάτω όριο του μέσου όρου. Σίγουρα κάτι παίζει σε ποιότητα-αραίωση αλλά όχι σε χτυπητά έντονο βαθμό ωστε να γίνει ντόρος (ακόμα). Επεξ/σία 31 Μαΐου 2023 από iml
NT1G Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 15 λεπτά πριν, Skrobo είπε Λες να φταίει το οτι για να δουλέψει σωστά η συμπιεση σε εναν κυνητήρα turbo θες 98+ οκτάνια; Οπότε στους άλλους κινητήρες turbo που στο καπάκι λέει 95 από τον κατασκευαστή, δεν ξέρουν; 🤔 1
polaki Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 21 λεπτά πριν, Skrobo είπε Λες να φταίει το οτι για να δουλέψει σωστά η συμπιεση σε εναν κυνητήρα turbo θες 98+ οκτάνια; Δεν το αποκλείω, αλλά και στο προηγούμενο που ήταν VVTI κινητήρας της Toyota με 140 είχε κάποια διαφορα και εκεί. Ξαναλεω βέβαια συγκρίνουμε τις βενζίνες με τα ελληνικά δεδομένα της νοθείας…
Sorath Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Για να λέει κάποιος οτι αμέσως καταλαβαίνει την διαφορά λόγω πχ "σπιρτάδας", θα πρέπει η καλύτερη απόδοση να έχει και ένα μετρήσιμο ποσοστό. Αμφιβάλω σοβαρά αν κάποιος μπορεί να καταλάβει μια διαφορά της τάξης του 1-2% (πχ μιλάμε για +4hp στα 180). Και σίγουρα ακόμα κι αυτό το υποθετικό ποσοστό δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι παραπάνω. Άρα είναι καθαρά placebo effect. Όποια διαφορά υπάρχει έχει να κάνει είτε με την καθαρότητα της βενζίνης (ακόμα και μεταξύ 95 απο διαφορετικά πρατήρια) είτε στην αντικροτική ικανότητα της 100άρας. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2023 από Sorath 5
korakios Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Στις 30/5/2023 στις 9:16 ΠΜ, lordvec είπε Για την ιστορία, σε τελείως νορμάλ κινητήρα, η 100άρα μου εξαφανίζει τα πυράκια. Δεν είναι μόνιμη κατάσταση, αλλά αν π.χ. επιταγχύνω σε ανηφόρα από χαμηλή ταχύτητα έχοντας τρίτη μέσα , θα μου βαρέσει πυράκια. Με 100άρα δεν θα ακουστεί τίποτα στο ίδιο πείραμα. Τώρα αν θα επιταγχύνει καλύτερα, ίσως λίγο. Στο σύνολο του φάσματος όμως, δε θα έλεγα ότι υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά, πέρα από μια πιο στρωτή λειτουργία που μάλλον είναι θέμα καθαρότητας ή ψυχολογίας, παρά οκτανίων. δεν είναι οτι δε σε πιστεύω , απλά άλλαξε πρατήριο και βρες άλλη 95άρα 1
Ntinaras Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 54 λεπτά πριν, Sorath είπε Για να λέει κάποιος οτι αμέσως καταλαβαίνει την διαφορά λόγω πχ "σπιρτάδας", θα πρέπει η καλύτερη απόδοση να έχει και ένα μετρήσιμο ποσοστό. Αμφιβάλω σοβαρά αν κάποιος μπορεί να καταλάβει μια διαφορά της τάξης του 1-2% (πχ μιλάμε για +4hp στα 180). Και σίγουρα ακόμα κι αυτό το υποθετικό ποσοστό δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι παραπάνω. Άρα είναι καθαρά placebo effect. Όποια διαφορά υπάρχει έχει να κάνει είτε με την καθαρότητα της βενζίνης (ακόμα και μεταξύ 95 απο διαφορετικά πρατήρια) είτε στην αντικροτική ικανότητα της 100άρας. Μπερδευεις την ισχυ με την μεγιστη ισχυ μπορει στις 2000 στροφες να παρει +20% ενω στις 5800 να παρει ενα +2% αναλογα πως δουλευει ο κινητηρας μπορει να εχει διαφορες σε ολο το φασμα η και καθολου 1
spooker Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Skrobo είπε Λες να φταίει το οτι για να δουλέψει σωστά η συμπιεση σε εναν κυνητήρα turbo θες 98+ οκτάνια; Αυτό είναι σωστό, υπάρχουν όμως και κινητήρες turbo που είναι χαμηλής συμπίεσης και δεν το χρειάζονται, πχ ο Subaru EJ20 Turbo έχει compression ratio 8.0. Θεωρητικά μπορεί να δουλέψει και με κάτω από 90 οκτάνια. Δεν ξέρω αν αυτό είναι χαρακτηριστικό των boxer κινητήρων όμως. https://www.bp.com/en_id/indonesia/home/products-and-services/fuels-retail/news-article/type-of-fuel-that-is-suitable-for-your-vehicle.html Αναφορά σε κείμενο Here are the exact compression ratio and octane numbers: The compression ratio of your vehicle is from 9:1 to 10:1, you can use 90. octane The compression ratio of your vehicle is from 10:1 to 11:1, you can use 92. octane The compression ratio of your vehicle is from 11:1 to 12:1, you can use 95. octane Επεξ/σία 31 Μαΐου 2023 από spooker
Sorath Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, Ntinaras είπε μπορει στις 2000 στροφες να παρει +20% ενω στις 5800 να παρει ενα +2% αναλογα πως δουλευει ο κινητηρας μπορει να εχει διαφορες σε ολο το φασμα η και καθολου Φίλε μου, διακυμάνσεις ναι, αλλά σε κανένα σημείο του φάσματος δεν θα πάρει πάνω απο 2%, και αυτό είναι και ιδανικό σενάριο. Οτιδήποτε πάνω απο αυτό το νούμερο, είναι ανέφικτο. Το 20% είναι εκτός πραγματικότητας. Στην ουσία, αν υπάρχουν οφέλη, μιλάμε για πιο σωστή (γλυκιά)λειτουργία του κινητήρα, για αυτό κάποιοι το αντιλαμβάνονται ως ζωντάνια/σπιρτάδα. Επαναλαμβάνω, οτι αναφέρομαι μόνο σε μη πειραγμένους κινητήρες που θέλουν 95άρα. Γιατί πιεσμένα μοτέρ, σίγουρα θέλουν 100άρα ώστε να αποφευχθούν τα πειράκια, και να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα. Έχω δει σε δυναμομέτρηση μπροστά μου πχ Cupra να βγάζει 310 άλογα, αντί για 420 και να ψάχνεται ο ιδιοκτήτης τι συμβαίνει, μέχρι που έμαθε οτι μόλις το είχε γεμίσει η γυναίκα με 95άρα 😂 Στο δικό μου Leon 1.8 Turbo (180hp), ο κατασκευαστής προτείνει 95άρα. Όσες φορές έβαλα 100άρα για δοκιμή, δεν άλλαξε κάτι. Το μοτέρ όμως του Audi TT 1.8 φίλου λέει για 98+ Επεξ/σία 31 Μαΐου 2023 από Sorath 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα