Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για την ιστορία, σε τελείως νορμάλ κινητήρα, η 100άρα μου εξαφανίζει τα πυράκια. Δεν είναι μόνιμη κατάσταση, αλλά αν π.χ. επιταγχύνω σε ανηφόρα από χαμηλή ταχύτητα έχοντας τρίτη μέσα , θα μου βαρέσει πυράκια. Με 100άρα δεν θα ακουστεί τίποτα στο ίδιο πείραμα. Τώρα αν θα επιταγχύνει καλύτερα, ίσως λίγο. Στο σύνολο του φάσματος όμως, δε θα έλεγα ότι υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά, πέρα από μια πιο στρωτή λειτουργία που μάλλον είναι θέμα καθαρότητας ή ψυχολογίας, παρά οκτανίων.

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 minutes ago, lordvec said:

Για την ιστορία, σε τελείως νορμάλ κινητήρα, η 100άρα μου εξαφανίζει τα πυράκια. Δεν είναι μόνιμη κατάσταση, αλλά αν π.χ. επιταγχύνω σε ανηφόρα από χαμηλή ταχύτητα έχοντας τρίτη μέσα , θα μου βαρέσει πυράκια. Με 100άρα δεν θα ακουστεί τίποτα στο ίδιο πείραμα. Τώρα αν θα επιταγχύνει καλύτερα, ίσως λίγο. Στο σύνολο του φάσματος όμως, δε θα έλεγα ότι υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά, πέρα από μια πιο στρωτή λειτουργία που μάλλον είναι θέμα καθαρότητας ή ψυχολογίας, παρά οκτανίων.

Δύο περιπτώσεις, δεν είναι και τόσο νορμάλ ο κινητήρας, και η δεύτερη μόνο 95 δεν βάζεις αλλά να νοθευμένο κάτι

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Δύο περιπτώσεις, δεν είναι και τόσο νορμάλ ο κινητήρας, και η δεύτερη μόνο 95 δεν βάζεις αλλά να νοθευμένο κάτι

Μπα, πάντα έτσι δούλευε ότι και να του βάλω μέσα σε απλή. Ίσως είναι ο τρόπος που δουλεύει το VVT. Αυτό που περιγράφω είναι οδηγικό λάθος για το συγκερκιμένο ΙΧ, δηλ επιτάχυνση σε ανηφόρα με τρίτη από τα 20 χ.α.ω. Απλά λόγω τεμπελιάς μπορεί και να το κάνω...

Δημοσ.
3 hours ago, lordvec said:

Μπα, πάντα έτσι δούλευε ότι και να του βάλω μέσα σε απλή. Ίσως είναι ο τρόπος που δουλεύει το VVT. Αυτό που περιγράφω είναι οδηγικό λάθος για το συγκερκιμένο ΙΧ, δηλ επιτάχυνση σε ανηφόρα με τρίτη από τα 20 χ.α.ω. Απλά λόγω τεμπελιάς μπορεί και να το κάνω...

Τι συμπίεση έχει κινητήρας θυμάσαι?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, lordvec είπε

δηλ επιτάχυνση σε ανηφόρα με τρίτη από τα 20 χ.α.ω. Απλά λόγω τεμπελιάς μπορεί και να το κάνω...

Το γνωρίζεις το κακό που κανείς στον κινητήρα σου σωστά; 

 

  • Like 1
Δημοσ.
15 hours ago, tzitzikas2 said:

Βάζοντας την 100αρα σε yaris vvti 1298cc μοντέλο 2005 γίνεται τίποτα? Βάζω κάποιες παρασκευές που είναι ίδια τιμή με την 95αρα σε ένα πρατήριο.

Σε μένα, σε ένα Honda Civic του 1992, όταν βάζω 100άρα η ηλιοροφή ανοίγει πιό εύκολα. Με 95άρα μαγκώνει λίγο και θέλει σπρώξιμο με το χέρι.

Δημοσ.

Άσχετο αλλά γενικά μιλώντας η 100άρα από Shell (λογικά και αλλού) είναι "διαφορετική" βενζίνη σε σχέση με την απλή. Θέλω να πω ότι δεν είναι "απάτη" όπως γράφουμε για την 98. Δοκιμάστε σε δύο δείγματα 95 & 100 να μυρίσετε την μία και την άλλη. Στην 100άρα δεν αντέχεις πάνω από λίγα δευτερόλεπτα έχει βαριά έντονη μυρωδιά.

Δημοσ.

Τελικα τι βαζουμε ειναι η δν ειναι παραμυθα εγω με ενα μεντλει 150αρι τι να βαζω?

Μου ειχαν πει με 98αρα ειναι καλυτερα το μηχανακι και απο οσο θυμαμαι στην αισθηση ετσι το ενιωθα αν και μπορει να ειναι πλασιμπο

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Ελεος με τη shell όμως κάθε μα κάθε φορά ο ίδιος διάλογος. Την άλλη φορά με ρώτησαν 2 υπάλληλοι από 2 φορές. 

Μπόνους είναι αυτό αξίζει η προσπάθεια από την πλευρά τους.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Doubt είπε

Εδώ γράφει αρκετά σωστά πιστεύω τι ισχύει.

 

Σε άλλες χώρες αυτό το θέμα έχει συζητηθεί και αναλυθεί,έχουν γίνει επίσημα τεστ και έχει τελειώσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Στην Ελλάδα ακόμα συνεχίζει,κυρίως από την Shell.

Όταν ο μέσος Έλληνας καταλάβει κάποια στιγμή τι είναι τα οκτανια και οτι δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με αύξηση ιπποδύναμης και με την αυτονομία,τότε θα σταματήσουν και τέτοια θέματα.Το παραπάνω άρθρο τα περιγράφει ακριβώς όπως είναι.

Σε όχημα  που είναι κατασκευασμένο για 95αρα,εφοσων μπει καθαρή 95αρα,δεν υπάρχει περίπτωση να βαρέσει «πυρακια»,να μην έχει ομαλή λειτουργία.

Αν στο ίδιο όχημα μπει 100αρα,πάλι δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο περίπτωση να βγάλει παραπάνω χλμ,να εχει καλύτερη επιτάχυνση,να δουλεύει πιο ομαλά ο κινητήρας.

Μιλαμε ΠΑΝΤΑ για σύγκριση καθαρής 95αρας με 100αρα σε όχημα που λειτουργεί με 95αρα.

Ο μοναδικός λόγος,στην Ελλάδα,να βάλεις 100αρα,σε όχημα που είναι για 95αρα,ειναι για να είσαι σχεδόν   σίγουρος ότι μπήκε βενζίνη τουλάχιστον 95 οκτανίων,λόγω της νοθείας.

Συνεπώς αυτοί που λένε ότι βαράει «πυρακια» ή βγάζει παραπάνω χλμ η 100αρα ή έχει καλύτερη λειτουργία και επιτάχυνση είναι επειδή πολύ απλά δεν έβαλαν καθαρή 95αρα.Ανάλογα το βαθμό την νοθείας.

Εξαίρεση φυσικά τα οχήματα που είναι κατασκευασμένα για super plus 98/100.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, liakinen είπε

Μπόνους είναι αυτό αξίζει η προσπάθεια από την πλευρά τους.

το ξέρω, αλλά θέλω να πω τον πόνο μου!!

  • Like 3

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...