Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 29/5/2023 στις 9:04 ΜΜ, filipprin είπε

Οκ. Να δούμε και αυτή την περίπτωση. 

Αυτές οι μικρές τι κατανάλωση έχουν; Βλέπω έχουν ενσωματωμένο δοχείο καυσίμου γύρω στο λίτρο και κάτι...

Μια εκτίμηση θέλω διότι άλλο να είναι σε φορτωμένο σκαφακι και να πηγαίνει τέρμα κι άλλο μόνος και να πηγαίνεις χαλαρά.

Όπως είπα εγώ το θέλω για χαλαρές βόλτες σε περιοχές που πηγαίνω ήδη κολυμπώντας. Δεν υπάρχουν απαιτήσεις. Απλά να τσουλαει λίγο (όχι όταν έχει κύμα φυσικά) και να μη θέλει κάθε τρεις και λίγο να γεμίζεις με μπιτονακι. Οι δίχρονες πρέπει να καίνε περισσότερο νομίζω.

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ολα τα ειπες εκτος απο το τι βαρκα εχεις.....ποσα κιλα ειναι ,συν τα ατομα που θα εχεις μεσα...ολα αυτα την αυτονομια τη μειωνουν για πλακα ακομα και ενας κυματισμος χαλαρος κοστιζει σε καταναλωση...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, kostasbm είπε

ολα τα ειπες εκτος απο το τι βαρκα εχεις.....ποσα κιλα ειναι ,συν τα ατομα που θα εχεις μεσα...ολα αυτα την αυτονομια τη μειωνουν για πλακα ακομα και ενας κυματισμος χαλαρος κοστιζει σε καταναλωση...

Νόμιζα το είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ.

Ας πάρουμε την περίπτωση ενός Seahawk 3 με  150 κιλά πάνω, χωρίς κυματισμούς.

Και κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει κάποια παρόμοια σε οποιεσδήποτε συνθήκες ας γράψει.

Θα βγάλει 10μιλια με 1 λίτρο ή είμαι εκτός πραγματικότητας;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

%CE%A6%CE%BB%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%

Η αληθεία είναι οτι κακώς δεν τα χρεώνουν τα παραπάνω...

Οι βαρκούλες τύπου intex ή κατι κιτρινες είναι για πισίνα ή ΛΙΜΝΕΣ(αυτο δειχνουν οι φωτος κ στα κουτια τους)..το ίδιο κ οι ηλεκτρικές μηχανές . 

Πάρε ένα tender με βάση πίσω  για εξωλέμβια κ ΜΟΝΟ επώνυμη εξωλέμβια κ άσε τα πειράματα γ αυτούς π γυρίζουν βιντεακια...

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
50 minutes ago, Bitbit said:

Οκ. Να δούμε και αυτή την περίπτωση. 

Αυτές οι μικρές τι κατανάλωση έχουν; Βλέπω έχουν ενσωματωμένο δοχείο καυσίμου γύρω στο λίτρο και κάτι...

Μια εκτίμηση θέλω διότι άλλο να είναι σε φορτωμένο σκαφακι και να πηγαίνει τέρμα κι άλλο μόνος και να πηγαίνεις χαλαρά.

Όπως είπα εγώ το θέλω για χαλαρές βόλτες σε περιοχές που πηγαίνω ήδη κολυμπώντας. Δεν υπάρχουν απαιτήσεις. Απλά να τσουλαει λίγο (όχι όταν έχει κύμα φυσικά) και να μη θέλει κάθε τρεις και λίγο να γεμίζεις με μπιτονακι. Οι δίχρονες πρέπει να καίνε περισσότερο νομίζω.

Αυτές οι μικρές εντελώς μπακαλίστικα 0,25L με 0,40L ανά ώρα με τέρμα γκάζι, με λιγότερο σαφώς θα καίει πιο λίγο.

Αν θες να μάθεις με ακρίβεια τότε βρες το manual αυτής που σε ενδιαφέρει, οι επώνυμες τουλάχιστον το αναφέρουν.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Bitbit είπε

Νόμιζα το είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ.

Ας πάρουμε την περίπτωση ενός Seahawk 3 με  150 κιλά πάνω, χωρίς κυματισμούς.

Και κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει κάποια παρόμοια σε οποιεσδήποτε συνθήκες ας γράψει.

Θα βγάλει 10μιλια με 1 λίτρο ή είμαι εκτός πραγματικότητας;

δεν έχει βάση για να στερεώσεις οτιδήποτε και το ποιο πιθανό είναι να κανείς ζημιά...μόνο κάποιος έμπειρος από αυτούς που κάνουν επισκευές σε τέτοια σκάφη μπορεί να σου πουν τι μπορείς να κανείς....αν έχει πλάτη-βαση στερέωσης πίσω οκ αν  δεν έχει τραβά κουπί

Δημοσ.
5 minutes ago, kostasbm said:

δεν έχει βάση για να στερεώσεις οτιδήποτε και το ποιο πιθανό είναι να κανείς ζημιά...μόνο κάποιος έμπειρος από αυτούς που κάνουν επισκευές σε τέτοια σκάφη μπορεί να σου πουν τι μπορείς να κανείς....αν έχει πλάτη-βαση στερέωσης πίσω οκ αν  δεν έχει τραβά κουπί

Έχει υποδοχές για τα στηρίγματα της βάσης, τα οποία φυσικά πωλούνται ξεχωριστά.

https://www.gadgetnow.gr/thalassa/thalassia-spor/aksesouar/vasi-mixanis-gia-varkes-intex-kod.-68624.html

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Έχει υποδοχές για τα στηρίγματα της βάσης, τα οποία φυσικά πωλούνται ξεχωριστά.

https://www.gadgetnow.gr/thalassa/thalassia-spor/aksesouar/vasi-mixanis-gia-varkes-intex-kod.-68624.html

για ηλεκτρικο που ειναι ελαφρυ μια χαρα 

Δημοσ.
2 hours ago, kostasbm said:

για ηλεκτρικο που ειναι ελαφρυ μια χαρα 

Το τι εξωλέμβια αντέχει έχει να κάνει πιο πολύ με την ισχύ του κινητήρα, όχι με το βάρος του, η συγκεκριμένη βάση αν δεις στα χαρακτηριστικά αναφέρει μόνο ισχύ (έως 3 ίππους) και όχι βάρος.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το τι εξωλέμβια αντέχει έχει να κάνει πιο πολύ με την ισχύ του κινητήρα, όχι με το βάρος του, η συγκεκριμένη βάση αν δεις στα χαρακτηριστικά αναφέρει μόνο ισχύ (έως 3 ίππους) και όχι βάρος.

καλά μη το δένεις κορδόνι τι γράφει γιατί μιλάει σαν βάση και όχι τι θα κάνει το φουσκωτό

από εμπειρία ένα μικρό φουσκωτό 2,5 που έχουμε σε ιστιοφόρο όταν βάλαμε βαρυτερη μηχανη η συμπεριφορά  του ήταν χάλια ...τα φουσκωτά γενικά έχουν κάποιες προδιαγραφές τις οποίες δεν γίνεται να τις μαμαμε...

το ποιο απλό να ρωτήσει κάποιον που έχει κάνει τη προσθήκη

Δημοσ.
20 minutes ago, kostasbm said:

καλά μη το δένεις κορδόνι τι γράφει γιατί μιλάει σαν βάση και όχι τι θα κάνει το φουσκωτό

από εμπειρία ένα μικρό φουσκωτό 2,5 που έχουμε σε ιστιοφόρο όταν βάλαμε βαρυτερη μηχανη η συμπεριφορά  του ήταν χάλια ...τα φουσκωτά γενικά έχουν κάποιες προδιαγραφές τις οποίες δεν γίνεται να τις μαμαμε...

το ποιο απλό να ρωτήσει κάποιον που έχει κάνει τη προσθήκη

Μα η συγκεκριμένη βάση δεν είναι universal γενικά για φουσκωτά, είναι μόνο για συγκεκριμένα μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρείας.

Και ναι, συμφωνώ απόλυτα στο ότι δεν πρέπει να ξεπερνάμε τα όρια που δίνουν οι κατασκευαστές, προφανώς αυτή που βάλατε στο δικό σας μικρό φουσκωτό εκτός από μεγαλύτερο βάρος είχε και πιο μεγάλη ιπποδύναμη από το όριο.

Και όχι, πιο απλό - και πιο ασφαλές φυσικά - δεν είναι να βρει και να ρωτήσει κάποιον που έχει κάνει την προσθήκη, είναι να δει τις προδιαγραφές, αυτές που όπως πολύ σωστά ανέφερες δεν γίνεται να τις μαμαμε :)

Δημοσ.
Στις 4/6/2023 στις 10:07 ΠΜ, Joshua21 είπε

Αυτές οι μικρές εντελώς μπακαλίστικα 0,25L με 0,40L ανά ώρα με τέρμα γκάζι, με λιγότερο σαφώς θα καίει πιο λίγο.

Αν θες να μάθεις με ακρίβεια τότε βρες το manual αυτής που σε ενδιαφέρει, οι επώνυμες τουλάχιστον το αναφέρουν.

ευχαριστώ για την απάντηση joshua21,

το σκέφτηκα και μου φαίνεται ότι η πρόταση για βενζίνης είναι καλύτερη.

budget μέχρι ~200€. Στο skroutz έχει 7 μοντέλα σε αυτό το εύρος τιμής. Το φουσκωτό αναφέρει βάρος μηχανής 15 κιλά. Αυτές οι μηχανές βλέπω ότι παίζουν στα 10 κιλά, Άρα από αυτό το κομμάτι είμαστε οκ.

Οι 2 με τα περισσότερα σχόλια είναι η kraft & dele και η kumatsugen. Δίχρονη η μια, τετράχρονη η άλλη. Τώρα στην πράξη δε ξέρω πόσο διαφορετικές μπορεί να είναι.

Ακούω προτάσεις, αν και έπρεπε να ανοίξω σε άλλο forum το θέμα . Αν ξέρει κανείς εδώ καλώς,

Δημοσ.
8 minutes ago, Bitbit said:

ευχαριστώ για την απάντηση joshua21,

το σκέφτηκα και μου φαίνεται ότι η πρόταση για βενζίνης είναι καλύτερη.

budget μέχρι ~200€. Στο skroutz έχει 7 μοντέλα σε αυτό το εύρος τιμής. Το φουσκωτό αναφέρει βάρος μηχανής 15 κιλά. Αυτές οι μηχανές βλέπω ότι παίζουν στα 10 κιλά, Άρα από αυτό το κομμάτι είμαστε οκ.

Οι 2 με τα περισσότερα σχόλια είναι η kraft & dele και η kumatsugen. Δίχρονη η μια, τετράχρονη η άλλη. Τώρα στην πράξη δε ξέρω πόσο διαφορετικές μπορεί να είναι.

Ακούω προτάσεις, αν και έπρεπε να ανοίξω σε άλλο forum το θέμα . Αν ξέρει κανείς εδώ καλώς,

Με budget 200€ budget η βενζίνης δεν είναι απλά καλύτερη, είναι η μοναδική επιλογή ;)

Κατά τα άλλα μην έχεις απαιτήσεις, με 200€ που διαθέτεις θα πάρεις κάτι κυριολεκτικά της πλάκας. Σκέψου μόνο πως μια αντίστοιχη επώνυμη πχ Suzuki DF 2.5 κοστίζει κάτι λιγότερο από χιλιάρικο.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Με budget 200€ budget η βενζίνης δεν είναι απλά καλύτερη, είναι η μοναδική επιλογή ;)

Κατά τα άλλα μην έχεις απαιτήσεις, με 200€ που διαθέτεις θα πάρεις κάτι κυριολεκτικά της πλάκας. Σκέψου μόνο πως μια αντίστοιχη επώνυμη πχ Suzuki DF 2.5 κοστίζει κάτι λιγότερο από χιλιάρικο.

σίγουρα δεν έχω απαιτήσεις. Και το φουσκωτό είναι της πλάκας εξάλλου. Καθαρά για το χαβαλέ το θέλω γιατί βαριέμαι να κάνω κουπί. Δε θα χρησιμοποιηθεί και πολύ. Αν μου αρέσει, βλέπουμε.....

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Bitbit είπε

ευχαριστώ για την απάντηση joshua21,

το σκέφτηκα και μου φαίνεται ότι η πρόταση για βενζίνης είναι καλύτερη.

budget μέχρι ~200€. Στο skroutz έχει 7 μοντέλα σε αυτό το εύρος τιμής. Το φουσκωτό αναφέρει βάρος μηχανής 15 κιλά. Αυτές οι μηχανές βλέπω ότι παίζουν στα 10 κιλά, Άρα από αυτό το κομμάτι είμαστε οκ.

Οι 2 με τα περισσότερα σχόλια είναι η kraft & dele και η kumatsugen. Δίχρονη η μια, τετράχρονη η άλλη. Τώρα στην πράξη δε ξέρω πόσο διαφορετικές μπορεί να είναι.

Ακούω προτάσεις, αν και έπρεπε να ανοίξω σε άλλο forum το θέμα . Αν ξέρει κανείς εδώ καλώς,

Τεράστια διαφορά,η μια βγάζει 1,5 ίππο και η άλλη σχεδόν 6 ίππους.Σε τέτοιες μικρές εφαρμογές ακόμα και μισός ίππος κάνει μπαμ.Χωρια ότι η δίχρονη θα είναι πολύ πιο απλή στην συντήρηση επισκευή αλλά με περισσότερο θόρυβο και καυσαέριο.

Νομίζω ότι η δίχρονη είναι μονόδρομος για την περίπτωση σου.Χωρις να είμαι 100% σίγουρος,πιστεύω ότι και οι μεγάλοι σε τέτοιες μικρές ιπποδυνάμεις όλα δίχρονα τα φτιάχνουν.Μιλαω για 10 ίππους και πάνω,όχι τόσο μικρά.Εχω εμπειρία από 15αρες και πάνω,Suzuki,Yamaha και Mercury,με όσα ασχολήθηκα όλα διχρονα ήταν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...