AmixReckless Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά. Αντιμετωπίζω ενα περίεργο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κινητήρα. Στο ρελαντί και γενικά στις χαμηλές στροφές δουλεύει ρολόι. Μόλις πατήσεις γκάζι, συνήθως απο 3500 στροφές και πάνω αρχίζει και ρετάρι και πετάει τους κωδικούς του τίτλου. Όταν σβίσεις και ξαναβάλεις , όλα καλά. Τι έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής : Μπουζί , πολλαπλασιαστές , μπεκ , μπεκιερα , καλωδίωση (απο την μπεκιερα στον εγκεφαλο) , αντλια βενζινης , συμπίεση , διαρροές . Τι μένει ; Καταλύτης , αισθητήρας οξυγόνου , MAP και αλλα που σιγουρα ξεχναω αλλα δεν τα εχω δοκιμασει διοτι δεν μου βγαζει βλαβη για αυτα. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως διαβάζω σε διάφορα φόρουμ οτι άτομα με παρόμοιο πρόβλημα με εμένα έφταιγε ο καταλύτης. Είχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και εμπειρία πάνω σε αυτό ; Να προσθέσω οτι το αυτοκίνητο ειναι "προγραμματισμένο" αλλα ο μάστορας μου είπε οτι δεν πρέπει να φταίει αυτό. Το αυτοκίνητο είναι ήδη στο συνεργείο και το ψάχνει ο μάστορας. Απλά ήθελα να μάθω την γνώμη σας, ισως κάποιος να είχε κατι παρόμοιο. Επεξ/σία 27 Μαΐου 2023 από AmixReckless
greekfragma Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 αν το προγραμμάτισες και του δωσες πλουσιότερο μίγμα μπορεί ο καταλύτης να τα κακάρωσε νωρίτερα. γι αυτό συνήθως όταν βάζουν πρόγραμμα προτείνουν και αλλαγή εξαγωγής από το φιμωμένο εργοστασιακό σετάπ. τα misfire πάντως δεν έχουν να κάνουν με καταλύτη. εκτός αν, λόγω του μπουκωμένου καταλύτη δεν έχεις σωστή εξαγωγή καυσαερίων και δημιουργείται θέμα και στην πολλαπλή εξαγωγής και κατά συνέπεια και στην τουρμπίνα και άρα να πνίγεται στο καύσιμο. Αν πνίγεται στο καύσιμο και ο σένσορας δεν είναι wideband τότε πολύ λογικό να έχεις και misfires εφόσον ο narrowband είναι μόνο για να ρυθμίζει μίγμα χαμηλά. ψιλοτραβηγμένο σενάριο αλλά έχει μια λογική από το αίτιο προς το πρόβλημα. εγώ στη θέση σου θα γύρναγα τον εγκέφαλο σε στοκ χαρτογράφηση και αν σταματούσε τα misfires βρήκες κατά 99% το πρόβλημα.
AmixReckless Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, greekfragma είπε αν το προγραμμάτισες και του δωσες πλουσιότερο μίγμα μπορεί ο καταλύτης να τα κακάρωσε νωρίτερα. γι αυτό συνήθως όταν βάζουν πρόγραμμα προτείνουν και αλλαγή εξαγωγής από το φιμωμένο εργοστασιακό σετάπ. τα misfire πάντως δεν έχουν να κάνουν με καταλύτη. εκτός αν, λόγω του μπουκωμένου καταλύτη δεν έχεις σωστή εξαγωγή καυσαερίων και δημιουργείται θέμα και στην πολλαπλή εξαγωγής και κατά συνέπεια και στην τουρμπίνα και άρα να πνίγεται στο καύσιμο. Αν πνίγεται στο καύσιμο και ο σένσορας δεν είναι wideband τότε πολύ λογικό να έχεις και misfires εφόσον ο narrowband είναι μόνο για να ρυθμίζει μίγμα χαμηλά. ψιλοτραβηγμένο σενάριο αλλά έχει μια λογική από το αίτιο προς το πρόβλημα. εγώ στη θέση σου θα γύρναγα τον εγκέφαλο σε στοκ χαρτογράφηση και αν σταματούσε τα misfires βρήκες κατά 99% το πρόβλημα. Αυτο μου ειχε πει και ο μαστορας οτι πνιγεται στα καυσιμα. Αυτος μου ειπε να σταλει ο εγκεφαλος για ελεγχο να μην τα εχει "παιξει" . Αν ξεβιδωσω το downpipe το οποιο ειναι μαζι με τον καταλυτη και ανοιξω λιγο για να βγαινουν τα καυσαερια εξω, θα φανει αν εχει προβλημα ο καταλυτης; Ή ακομα καλύτερα αν βρω καποιο εργαλειο που μετραει πιεσεις να ξεβιδωσω ο2 και να μετρησω το πριν και μετα το καταλυτη. Το προγραμμα το εχω περιπου 30.000Km Επεξ/σία 27 Μαΐου 2023 από AmixReckless
greekfragma Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 1 minute ago, AmixReckless said: Αυτο μου ειχε πει και ο μαστορας οτι πνιγεται στα καυσιμα. Αυτος μου ειπε να σταλει ο εγκεφαλος για ελεγχο να μην τα εχει "παιξει" . Αν ξεβιδωσω το downpipe το οποιο ειναι μαζι με τον καταλυτη και ανοιξω λιγο για να βγαινουν τα καυσαερια εξω, θα φανει αν εχει προβλημα ο καταλυτης; Ή ακομα καλύτερα αν βρω καποιο εργαλειο που μετραει πιεσεις να ξεβιδωσω ο2 και να μετρησω το πριν και μετα το καταλυτη. οι εγκέφαλοι ΔΕΝ τα παίζουν. Δουλεύουν βάση προγραμματισμού ή καίγονται τελείως. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση μισοεσφαλμένης λειτουργίας. Πόσο καιρό είχες το αυτοκίνητο με πρόγραμμα; Πόσα χιλιόμετρα πριν αρχίσει το πρόβλημα; Αν έχεις εγγύηση από το προγραμματισμό ζητάς να γυρίσει το αυτοκίνητο στοκ δοκιμαστικά για να δεις οτι σταματάνε τα misfires. εσύ ΜΗν βάλεις χέρι σε downpipe και o2. ελπίζω να φλασάρεται εύκολα σε στοκ και να έχει κρατήσει μπακαπ ο ecu programmer σου. Σε διαφορετική περίπτωση θα βάλεις το χέρι αρκετά βαθιά για νέο στοκ εγκέφαλο αν στον κλείδωσε με το πρόγραμμα και δε ξαναφλασάρεται. (δεν έχω εμπειρία από tjet alfa για να σου πω με σιγουριά)
filipprin Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Tι μπουζι εχεις πανω.Ελπιζω οχι τζαμπιον η ντεσο.ΜΟΝΟ NGK.Mοτερ FIAT 16V???
AmixReckless Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, filipprin είπε Tι μπουζι εχεις πανω.Ελπιζω οχι τζαμπιον η ντεσο.ΜΟΝΟ NGK.Mοτερ FIAT 16V??? Θα σε γελασω ρε συ. Πρεπει να το τσεκαρω Δευτερα τι εβαλε. Τα παλια ηταν NGK. Ναι μοτερ FIAT απο το Abarth Grande Punto με τα 155 αλογα. 6 λεπτά πριν, greekfragma είπε οι εγκέφαλοι ΔΕΝ τα παίζουν. Δουλεύουν βάση προγραμματισμού ή καίγονται τελείως. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση μισοεσφαλμένης λειτουργίας. Πόσο καιρό είχες το αυτοκίνητο με πρόγραμμα; Πόσα χιλιόμετρα πριν αρχίσει το πρόβλημα; Αν έχεις εγγύηση από το προγραμματισμό ζητάς να γυρίσει το αυτοκίνητο στοκ δοκιμαστικά για να δεις οτι σταματάνε τα misfires. εσύ ΜΗν βάλεις χέρι σε downpipe και o2. ελπίζω να φλασάρεται εύκολα σε στοκ και να έχει κρατήσει μπακαπ ο ecu programmer σου. Σε διαφορετική περίπτωση θα βάλεις το χέρι αρκετά βαθιά για νέο στοκ εγκέφαλο αν στον κλείδωσε με το πρόγραμμα και δε ξαναφλασάρεται. (δεν έχω εμπειρία από tjet alfa για να σου πω με σιγουριά) Οπως εγραψα πιο πανω 30.000κμ και πανω απο 3 χρονια. Κανενα προβλημα πιο πριν . Ολα δουλευαν ρολοι. Το προβλημα αρχισε παρασκευη και πηγε κατευθειαν συνεργειο. Επεξ/σία 27 Μαΐου 2023 από AmixReckless
greekfragma Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 1 minute ago, AmixReckless said: Οπως εγραψα πιο πανω 30.000κμ και πανω απο 3 χρονια. Κανενα προβλημα πιο πριν . Ολα δουλευαν ρολοι. Το προβλημα αρχισε παρασκευη και πηγε κατευθειαν συνεργειο. Καυσανάλυση σου έκανε;
AmixReckless Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, greekfragma είπε Καυσανάλυση σου έκανε; Όχι δεν έχει κάνει και δεν ειμαι σιγουρος αν κανει το συγκεκριμενο συνεργειο. Ισως με στειλει σε αλλον για να γινει ο ελεγχος. Επεξ/σία 27 Μαΐου 2023 από AmixReckless
greekfragma Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 1 minute ago, AmixReckless said: Όχι δεν έχει κάνει. ωραίος μάστορας να βγάζει διάγνωση πριν καν πάρει μια καυσανάλυση στα χέρια του. κάτι απλό που μπορείς να κάνεις είναι να δεις τα μπουζί αν είναι τέρμα μαυρισμένα λαδωμένα. αν το κάνεις βάλε και μερικές φωτογραφίες να τα δούμε.
AmixReckless Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 8 λεπτά πριν, greekfragma είπε ωραίος μάστορας να βγάζει διάγνωση πριν καν πάρει μια καυσανάλυση στα χέρια του. κάτι απλό που μπορείς να κάνεις είναι να δεις τα μπουζί αν είναι τέρμα μαυρισμένα λαδωμένα. αν το κάνεις βάλε και μερικές φωτογραφίες να τα δούμε. Εχω γυρίσει τοσα συνεργεια δεν εχω δει ουτε εναν να παιρνει καυσαναλυση. Οι περισσοτεροι δεν εχουν καν το μηχανημα εκτος απο αντιπροσωπειες και κτεο. Πολυ δυσκολα να βρεις ενα σωστο συνεργειο στις μερες μας. Ολοι διαφευγουν στο ευκολο , αλλαξε αυτο , αλλαξε εκεινο κτλ. Τεσπα. Τα παλια μπουζι ηταν μαυρισμενα αλλα τα ειχα και πολλα χιλιομετρα 20000-22000km . Θα δω σε τι κατασταση ειναι τα καινουργια και μηπως εβαλε κανα bosch και δεν δουλευει σωστα μετα. Οντως το συγκεκριμενο μοτερ μονο με NGK δουλευει σωστα.
filipprin Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, AmixReckless είπε Θα σε γελασω ρε συ. Πρεπει να το τσεκαρω Δευτερα τι εβαλε. Τα παλια ηταν NGK. Ναι μοτερ FIAT απο το Abarth Grande Punto με τα 155 αλογα. δες το εχει μεγαλη σημασια ειδικά στα φιατ
giannos13 Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Ποσα λεφτά πεταμένα....Τα μπεκ και του πολλαπλασιαστες τουλάχιστον θα μπορούσες να του κάνεις τράμπα. Χωρίς να έχω διαβάσει όλα όσα έχουν γραφτεί, να σου πω ότι τα Fiat πολύ συχνά καίνε φλάντζα μεταξύ 1ου και 2ου κυλινδρου. Συνήθως έχουν βέβαια ένα ψιλοτρέμουλο στο ρελαντί πριν την κάψουν τελείως...
AmixReckless Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 10 λεπτά πριν, giannos13 είπε Ποσα λεφτά πεταμένα....Τα μπεκ και του πολλαπλασιαστες τουλάχιστον θα μπορούσες να του κάνεις τράμπα. Χωρίς να έχω διαβάσει όλα όσα έχουν γραφτεί, να σου πω ότι τα Fiat πολύ συχνά καίνε φλάντζα μεταξύ 1ου και 2ου κυλινδρου. Συνήθως έχουν βέβαια ένα ψιλοτρέμουλο στο ρελαντί πριν την κάψουν τελείως... Τα περισσοτερα πραγματα τα ειχα , εχω και αλλο μοτερ με αλλο κωδικο αλλα ιδια εξαρτηματα. Φλαντζα λιγο δυσκολα ιδικα στα TJET και ιδικα σε αυτο που εχει 65000km. 3 ώρες πριν, filipprin είπε δες το εχει μεγαλη σημασια ειδικά στα φιατ Θα το κοιταξω Δευτερα και αν ειναι θα τα αλλαξω επιτοπου.
meletis_m Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Πολλ/στες έχεις τους εργοστασιακούς ; Γιατί συνήθως βάζουν και βελτιωμένους . Η πίεση του κυκλώματος της τρομπας βενζίνης αλλάζει όταν το πατάς >3000 ; Μπουζί τι σου προτείνει ο προγραμματιστής ή ο μηχανικός σου ; Μήπως έχεις πέσει σε σκάρτη παρτίδα μπουζί ; Καλό θα ήταν όπως γράφτηκε για αρχή να το γυρίσεις σε stock να δεις πως θα συμπεριφερθεί.
AmixReckless Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 10 ώρες πριν, meletis_m είπε Πολλ/στες έχεις τους εργοστασιακούς ; Γιατί συνήθως βάζουν και βελτιωμένους . Η πίεση του κυκλώματος της τρομπας βενζίνης αλλάζει όταν το πατάς >3000 ; Μπουζί τι σου προτείνει ο προγραμματιστής ή ο μηχανικός σου ; Μήπως έχεις πέσει σε σκάρτη παρτίδα μπουζί ; Καλό θα ήταν όπως γράφτηκε για αρχή να το γυρίσεις σε stock να δεις πως θα συμπεριφερθεί. Ναι εργοστασιακούς. Μπουζί οτι προτεινει ο κατασκευαστης. NGK IKR9J8 αλλα δεν θυμαμαι τι εβαλε ο μηχανικος. Θα το κοιταξω αυριο. Θελω να το κρατησω ως τελευταια λυση αυτο με το προγραμμα. Εκτος του οτι θα πληρωσω ενα Χ ποσο, θα χασω και το προγραμμα. Που θα δωσω αλλα ενα Χ ποσο για να το ξαναπρογραμματισω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα