Nikos3648 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα τον τελευταίο καιρό με το Ίντερνετ στο σπίτι. Κάποιες φορές παρόλο που έχω 100αρα πιάνω 10 mbps και κάποιες φορές για μερικά δευτερόλεπτα κόβεται εντελώς. Έχω μιλήσει πάνω από 10 φορές με την εξυπηρέτηση πελατών και κάθε φορά βρίσκουν ένα πρόβλημα στη γραμμή, λένε θα στείλουν τεχνικό όμως μετά από λίγο λαμβάνω μήνυμα ότι το πρόβλημά μου επιλύθηκε. Μόλις τους ξαναπαίρνω μου λένε τελικά δεν βρέθηκε κάποιο πρόβλημα στη γραμμή. αυτή η ιστορία έχει επαναληφθεί πολλές φορές χωρίς αποτέλεσμα όμως. Ρώτησα αν θέλω να αλλάξω πάροχο και μου είπαν ότι για να είναι χωρίς πρόστιμο για τη διακοπή του συμβολαίου, πρέπει να δώσει έγκριση το τεχνικό τμήμα, το οποίο φυσικά δεν δίνει καμία έγκριση ούτε καν για τεχνικό. έχω πραγματικά απογοητευτεί από το ποσό κακή εξυπηρέτηση έχει αυτή η η εταιρεία. έχει κανείς κάποια πρόταση; σας ευχαριστώ και καλό ΣΚ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Ναι, να ξεκινήσεις να επικοινωνείς γραπτώς και να σε ενημερώνουν ΜΟΝΟ γραπτώς. Γράψε ξεκάθαρα ότι οι συνομιλίες θα κρατηθούν για χρήση για καταγγελία συμβολαίου λόγω προβλημάτων. Ξαφνικά είτε θα έρθει τεχνικός, είτε το τεχνικό τμήμα θα δώσει το οκ. Το σπίτι πόσο παλιό είναι? Μηπως είναι και κάτι από την εσωτερική καλωδίωση Επεξ/σία 27 Μαΐου 2023 από SabotazNic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rodosf1 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 ασε μέγα θέμα είχα κ εγω στο παρελθόν, χωρίς ίντερνετ ΚΑΙ τηλέφωνο 2 μήνες. Μετά από αναφορά επώνυμη με στοιχεία κ λεπτομέρειες στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών κ Ταχυδρομείων γραπτά επικοινώνησε το νομικό τους τμήμα μαζί μου (μιλούσα μετά απευθείας με συγκεκριμένη υπάλληλο του τμήματος σε τηλέφωνο 210ΧΧΧΧΧΧΧ) κ συμφώνησε να με αποδεσμευσει για άλλη εταιρία χωρίς κόστος και για όσο ήμουν χωρίς σύνδεση στο δίκτυο τους χωρίς χρέωση. Φαντάζομαι ότι είναι η πλέον σίγουρη οδός να πας μέσω της ΕΕΤΤ αν κ μπορεί να πάρει χρόνο. Γενικά αν δεν έχουν ιδιόκτητο δίκτυο στην περιοχή σου πάνε μέσω του βασικού παροχου κ οι τεχνικοί τους το δίνουν εκεί πρώτα ως βλάβη. Αν βρει ο βασικός παροχος την ωρα που θα μετράει στο KV οκ τη γραμμή, τους επιστρέφει ότι κλείνει η αναφορά βλάβης, εσυ ξαναδινεις βλάβη κοκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
erasmos Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Πρώτον βεβαιώσου ότι δεν φταις εσύ. Τα καλώδια έξω από το τοίχο ή κάποια συσκευή σου μπορεί να μην κάνει καλή επαφή. Στερέωσέ τα όλα με χαρτοταινία. Άλλαξε εν ανάγκη κάποιο τηλεφωνικό καλώδιο. Δοκίμασε άλλη συσκευή τηλεφώνου, μπορεί να βραχυκυκλώνει κάπου το ίντερνετ. Μπορεί κάποια συσκευή τηλεφώνου στο σπίτι σου να το ρίχνει το δίκτυο. Αυτούς τους ελέγχους δεν θα σου τις κάνει καμιά εταιρία, όσα τηλέφωνα και να τους κάνεις. Κατόπιν κάνε ότι σου είπε ο κ. SabotazNic. Το pop up window της νόβας κρατάει όλες τις επικοινωνίες μαζί τους. Δεν χρειάζεται ούτε καν login να κάνεις. Απλά αργούνε πολύ να απαντήσουν. 1 με 2 ώρες. Υπομονή. Το παράθυρο αναννεώνεται μόνο του. Σύλλεξε κάποιες προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος για να έχεις υλικό για την καταγγελία και καλή σου τύχη με την ΕΕΤΕ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nikos3648 Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 8 ώρες πριν, SabotazNic είπε Ναι, να ξεκινήσεις να επικοινωνείς γραπτώς και να σε ενημερώνουν ΜΟΝΟ γραπτώς. Γράψε ξεκάθαρα ότι οι συνομιλίες θα κρατηθούν για χρήση για καταγγελία συμβολαίου λόγω προβλημάτων. Ξαφνικά είτε θα έρθει τεχνικός, είτε το τεχνικό τμήμα θα δώσει το οκ. Το σπίτι πόσο παλιό είναι? Μηπως είναι και κάτι από την εσωτερική καλωδίωση Τους έστειλα γραπτό μήνυμα με πήραν ευγενέστατοι, δήλωσαν βλάβη και μετά από 2 ώρες μου ήρθε sms ότι το θέμα επιλύθηκε. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. 7 ώρες πριν, rodosf1 είπε ασε μέγα θέμα είχα κ εγω στο παρελθόν, χωρίς ίντερνετ ΚΑΙ τηλέφωνο 2 μήνες. Μετά από αναφορά επώνυμη με στοιχεία κ λεπτομέρειες στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών κ Ταχυδρομείων γραπτά επικοινώνησε το νομικό τους τμήμα μαζί μου (μιλούσα μετά απευθείας με συγκεκριμένη υπάλληλο του τμήματος σε τηλέφωνο 210ΧΧΧΧΧΧΧ) κ συμφώνησε να με αποδεσμευσει για άλλη εταιρία χωρίς κόστος και για όσο ήμουν χωρίς σύνδεση στο δίκτυο τους χωρίς χρέωση. Φαντάζομαι ότι είναι η πλέον σίγουρη οδός να πας μέσω της ΕΕΤΤ αν κ μπορεί να πάρει χρόνο. Γενικά αν δεν έχουν ιδιόκτητο δίκτυο στην περιοχή σου πάνε μέσω του βασικού παροχου κ οι τεχνικοί τους το δίνουν εκεί πρώτα ως βλάβη. Αν βρει ο βασικός παροχος την ωρα που θα μετράει στο KV οκ τη γραμμή, τους επιστρέφει ότι κλείνει η αναφορά βλάβης, εσυ ξαναδινεις βλάβη κοκ. Στην αρχή είχε έρθει ο τεχνικός είπε ότι έχει θέμα ο οτε αλλά ποτέ δεν επιλύθηκε. Μάλλον θα απευθυνθώ απευθείας στη δημόσια υπηρεσία. 7 ώρες πριν, erasmos είπε Πρώτον βεβαιώσου ότι δεν φταις εσύ. Τα καλώδια έξω από το τοίχο ή κάποια συσκευή σου μπορεί να μην κάνει καλή επαφή. Στερέωσέ τα όλα με χαρτοταινία. Άλλαξε εν ανάγκη κάποιο τηλεφωνικό καλώδιο. Δοκίμασε άλλη συσκευή τηλεφώνου, μπορεί να βραχυκυκλώνει κάπου το ίντερνετ. Μπορεί κάποια συσκευή τηλεφώνου στο σπίτι σου να το ρίχνει το δίκτυο. Αυτούς τους ελέγχους δεν θα σου τις κάνει καμιά εταιρία, όσα τηλέφωνα και να τους κάνεις. Κατόπιν κάνε ότι σου είπε ο κ. SabotazNic. Το pop up window της νόβας κρατάει όλες τις επικοινωνίες μαζί τους. Δεν χρειάζεται ούτε καν login να κάνεις. Απλά αργούνε πολύ να απαντήσουν. 1 με 2 ώρες. Υπομονή. Το παράθυρο αναννεώνεται μόνο του. Σύλλεξε κάποιες προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος για να έχεις υλικό για την καταγγελία και καλή σου τύχη με την ΕΕΤΕ. Όλα είναι καινούρια στο σπίτι παρόλο που είναι του 1995. Πριν όσο είχα wind δεν είχα θέμα ποτέ. Από τότε που έγινε η εξαγορά της ξεκίνησαν τα θέματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lp_fan_1 Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα,τεχνικός της nova είμαι,δεν μπορεις να ξερεις τι φταιει στην γραμμη σου,ο τεχνικος εχει υποχρεωση να ερθει να το κοιταξει εφοσον εχει δηλωθει και του εχουν ρηξει την βλαβη στο προγραμμα του.Δεν εχει ερθει τεχνικος ακομη στο σπιτι σου οχι γιατι ο τεχνικος ειναι τεμπελης,αλλα προφανως δεν εχουν αναθεσει ακομη την βλαβη σε καποιον τεχνικο.Αυτο το λεω με μια μικρη επιφυλαξη,δεν θελω να πιστευω οτι εχουν αναθεσει την βλαβη στον τεχνικο και δεν ηρθε ΚΑΝ απο το σπιτι σου και εκλεισε την βλαβη ως ολα καλως. Αρχικα ανεξαρτητα αν εχεις τσεκαρει την εσωτερικη σου συνδεσιμολογια,ο τεχνικος κανονικα πρεπει να ερθει στο σπιτι σου να μετρησει μεσα,και αν δει περιεργα νουμερα π.χ χαμηλο συγχρονισμο η λαθη,θα πρεπει να μετρησει και εξω απο το σπιτι σου για να διασταυρωσει αν η ταχυτητα που ερχεται μεσα στο σπιτι σου ειναι η ιδια με αυτη που ερχεται απο το δικτυο.Αν υπαρχει διαφορα στην ταχυτητα ΤΟΤΕ θα σε ενημερωσει οτι η απωλεια αυτη κατα πασα πιθανοτητα οφειλεται στην εσωτερικη καλωδιωση του σπιτιου και θα σε ενημερωσει για να φωναξεις ηλεκτρολογο να περασει καινουργιο καλωδιο. Τωρα αν η ταχυτητα που ερχεται απο το δικτυο ειναι ιδια με αυτη που ερχεται στο σπιτι σου και ειναι οντως τοσο χαμηλη οσο αναφερεις,θα πρεπει να δηλωσει χαμηλο συγχρονισμο για να γινει υποβαθμιση του πακετου σου.Αυτο ως διαδικασια παει ως εξης.Ο τεχνικος δηλωνει στην νοβα οτι εσυ παιζεις πολυ πιο χαμηλα απο το επιτρεπτο οριο ταχυτητας που θα επρεπε να παιζεις(το οποιο ειναι 80% της ταχυτητας του συμβολαιου που εχεις κανει), μετα στελνουν το αιτημα στον οτε για να τσεκαρει τεχνικος δικος του μεχρι το τελικο σημειο ευθυνης τους που ειναι εξω απο το σπιτι σου οτι οντως παιζεις χαμηλα το στελνουν πισω στην nova feedback για ανεφικτοτητα λογω μεγαλης αποστασης και τοτε γινεται υποβαθμιση του πακετου σου.. Αν οντως παιζεις με 10 mbps και εχεις 100αρα και που παιζεις ειναι θαυμα,θα μπορουσες να μην συγχρονιζεις και καθολου,γιατι τι γινεται τωρα..προσπαθει να στειλει τα 100 mbps αλλα επειδη δεν μπορει η γραμμη σου να τα σηκωσει σε κανει και αποσυνδεσεις,ολα αυτα αν εξαιρεσουμε οτι η γραμμη σου δεν εχει λαθη καλες μετρησεις χαλκου και η εσωτερικη σου καλωδιωση ειναι ενταξει.Γενικα υπομονη ειναι και καλοκαιρι τωρα,θα γινεται χαμος με τα αιτηματα,ειδικα αν μενεις θεσσαλονικη,αθηνα. Επεξ/σία 28 Μαΐου 2023 από lp_fan_1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotis54 Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2023 φιλος εχω ενα παρομοιο προβλημα με σενα...τραβιεμαι μηνες και δεν γινεται τιποτα. Εχω κανει και καταγγελιες σε Συνηγορο Πολιτη και καταναλωτη και ακομα τιποτα. Εχει πεσει η ταχτυτητα, ηρθαν σπιτι οι τεχνικοι με βαλαν να ανοιξω τρυπες στο σπιτι και στην πολυκατοικια, να χασω μερες δουλειας, να πληρωσω ιδιωτη τεχνικο για την εγκατασταση γιατι λεει φταινε τα καλωδια και τελικα να μην αλλαζει τιποτα. Μετα λεει φταιει ο ΟΤΕ, κλεισαμε ραντεβου με ΟΤΕτζη και παλι να χανουμε μερα απο τη δουλεια για να μας πει δεν φταιει ο ΟΤΕ, μετα απο αυτο μεσα σε μιση ωρα αφου πηραν τελικα στα κεντρικα της ΝΟΒΑ, ως δια μαγειας φτηχτηκε το προβλημα!!! Νομιζα πως ησυχασα.... Περασαν 2 βδομαδες και εχω το ιδιο προβλημα παλι...Τωρα τους παιρνω τηλ και μου κλεινουν το προβλημα μετα απο μερικες ωρες. Τους παιρνω πισω και μου λενε μην ανησυχειτε το ελεγχουμε ακομα....Ψεμματα και στα μουτρα μου χωρις κανενα φοβο!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα