Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωραία κουβέντα αλλά κανείς δεν βλέπει το Red Sky Warning μπροστά του. Τα τρελά πρόστιμα σε όποιον δεν μπορεί να έχει μηδενικούς ρύπους και κάτι όρια των 30χλμ στο κέντρο της Πόλης.

Τουτέστιν αν δεν είσαι πράσινος θα το πληρώνεις ακριβά..

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Aprile είπε

Ωραία κουβέντα αλλά κανείς δεν βλέπει το Red Sky Warning μπροστά του. Τα τρελά πρόστιμα σε όποιον δεν μπορεί να έχει μηδενικούς ρύπους και κάτι όρια των 30χλμ στο κέντρο της Πόλης.

Τουτέστιν αν δεν είσαι πράσινος θα το πληρώνεις ακριβά..

 

Μην πιστεύεις με την μια όσα διαβάζεις γύρω σου. Εδώ και 2 χρόνια μας είχαν πρήξει πως από το 2035 θα απαγορευτεί η πώληση νεων ΜΕΚ. με την σύμφωνα που έγινε πρόσφατα, αυτό πάει για το 2050 καθώς από το 2035 τα καύσιμα που θα πωλούνται θα ειναι συνθετικά επομένως ακόμη και ένα αυτοκίνητο ΜΕΚ έως το 2050 θα έχει μηδέν εκπομπές καθώς τα καύσιμα του δεν θα προέρχονται από πετρελαιο. Μιλάμε για 27 χρονια από τώρα. Το πλάνο απόσυρσης των ΜΕΚ μπορείς να το βρεις εδώ 

https://www.gocar.gr/news/feed/42909,Pote_aposyrontai_ta_aytokinhta.html

Από ότι βλέπεις τα euro5 έχουν ζωή ακόμη 15 χρονια τουλάχιστον. Εκεί που θα πέσει το γέλιο ειναι όταν σε καμία δεκαριά χρονια, τα μισά αυτοκίνητα θα ειναι ηλεκτρικά και θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Τα ηλεκτρικά θα πληρώσουν και τέλη κιλοβατώρα, και τέλη φόρτισης και τα πάντα. 

ΥΓ έχει σκεφτεί κανείς φορολογικα, όταν μειωθεί η κατανάλωση πετρελαίου και βενζίνης, από που θα έχουν έσοδα τα κράτη; μόνο στην Ελλάδα τα έσοδα από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης ειναι 7 δις (δεν βάζω μέσα τον ΦΠΑ από τα καύσιμα...). Για να δώσω μια ταξη μεγεθους, τα έσοδα από ενφια είναι 2,7 δις ετησίως και δεν τον καταργούν παρόλο που όλοι διαμαρτυρονται. Οι φόροι που σχετίζονται με το αυτοκίνητο φτάνουν τα 10δις € τον χρόνο. 5% του ΑΕΠ. 

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, andreas-d είπε

Πετρέλαιο-turbo και βενζίνη-ατμόσφαιρα νόμος.

Τώρα αν στην Ελλάδα λόγω φορολογίας κλπ δε συμφέρει ατμοσφαιρικό από 2.0l και πάνω μείνετε με τα τρικυλινδα χιλιαρακια ο καθένας με ότι έχει πορεύεται.

Ετσι, ακους εκει να θελει η πλεμπα αμαξια της προκοπης.

Αστειατορας?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, andreas-d είπε

Πετρέλαιο-turbo και βενζίνη-ατμόσφαιρα νόμος.

Τώρα αν στην Ελλάδα λόγω φορολογίας κλπ δε συμφέρει ατμοσφαιρικό από 2.0l και πάνω μείνετε με τα τρικυλινδα χιλιαρακια ο καθένας με ότι έχει πορεύεται.

Στην Γερμανία δεν έχετε δηλ τον 1.0Τ της Ford και της VW? :rolleyes:  Γνωρίζεις φαντάζομαι ότι αυτά τα μοτέρ βγήκαν για τους ρύπους που επέβαλαν οι γερμανοί χαρτογιακάδες της ΕΕ?

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H απάντηση στο αρχικό ερώτημα του ts είναι νομίζω πως σε βολεύει να πας απο το σημείο Α στο Β.

Εντός πόλης θεωρητικά ότι και να πάρεις θα την κάνεις την δουλειά σου. Είναι καθαρά θέμα κατανάλωσης(κόστους).

Τώρα σε ταξίδι μπορείς να πας και με το χιλιάρι, αλλά θα χρειαστεί να κάνεις κάποιες εκπτώσεις στην άνεση, που δεν είναι απαραίτητα κακό.

Π.χ πριν μερικές βδομάδες έκανα την διαδρομή Θεσσαλονίκη Αθήνα και επιστροφή με το παλιό 33ετίας αμάξι που έχω. 45 μουλάρια στην διάθεσή μου, για κάποια πράγματα δεν αρκούν. Αλλά αν πιάσεις δεξιά λωρίδα και πας χαλαρός μεταξύ 100-110 την παλεύει. Ναι, αν πιάσεις ανηφόρα δυσκολεύουν τα πράγματα αλλά wtf κόβεις λίγο ταχύτητα και τσουλάει. 

Απλά ως κανόνα έχεις στο μυαλό σου τι οδηγάς και προσαρμόζεσαι ανάλογα.

Επεξ/σία από piiii
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Ts ρωτησε για μεταχειρο μικρο και μπηκαμε σε ολοκληρη αναλυση turbo vs ατμοσφαιρα

Κοιτα να δεις φιλε μου, ενα μεταχειρο με δεδομενη την καλη του συντηρηση θα εχει μια καταναλωση 6,5-7,5 σε βενζινη. Εκει παιζεις, σε ατμοσφαιρα βλεπεις και μεγαλυτερες τιμες

Επαρκεσταστοι ειναι αυτοι οι κινητηρες για ταξιδια μεχρι 130-140 οπως ειπωθηκε, αλλωστε σε μια διαδρομη πχ 200-300 χλμ ακομη και με 140 να πηγαινεις καρφωτος, ελαχιστο οφελο εχεις σε χρονο (σε σχεση με το να πηγαινες με 120-130). Θα κανεις και καμια σταση, οτι κερδισες απο ταχυτητα, θα το χασεις στο κατουρημα😀

Στα 140 αλλα θεματα πρεπει να σε απασχολουν οπως ηχομονωση, κυλιση, κρατημα κτλ

Τωρα να πετυχεις νταλικα σε ανηφορα εκτος αυτοκινητοδρομου, ποσες φορες θα σου τυχει. Σε μια εκδρομη μια στο τοσο. Και 200 αλογα να εχεις, αμα εχει βροχη και συνεχη κινηση, δεν πας πουθενα. 

Για εντος πολης δεν το συζηταμε. Ειδικα οι ροπες των turbo κινητηρων ειναι σωτηριες

Τελος οσον αφορα στην αξιοπιστια, εχει ειπωθει παρα πολλες φορες, οι κατασκευαστες δεν ειναι ηλιθιοι να θελουν προβληματικα μοντελα. To PSA group πχ εφοδιαζει με τον 1.2 Puretech ολη του την παραγωγη σχεδον, μιλαμε για εκατομμυρια οχηματων των Peugeot/Citroen/Opel πανευρωπαικα. Λες να θελουν να ακυρωσουν ολα τα παραγωγικα κοστη τους?

Αλλα αν θες και μια προσωπικη αποψη, εχω μικρο 1000αρι τουρμπο 10ετιας, με την πρωτη γενια αυτων των μοτερ που μπορει να ειχαν και παιδικες ασθενειες, με 115.000 χλμ. Δεν ξερω στα ποσα χλμ/χρονο θεωρεις εσυ κατι αξιοπιστο. Το Αθηνα-Θεσσαλονικη το κανω απροβληματιστα φυσικα με μια μεση ταχυτητα 120-130 αλλα οι εκπτωσεις που κανω ειναι αλλου, στην ανεση, στην ηχομονωση κτλ

 

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.

Τα άλογα δε τα χρειάζεσαι αν πετύχεις νταλίκα στον ανήφορο εκτός αυτοκινητοδρόμου. Γιατί η νταλίκα στον ανήφορο εκτός, θα πηγαίνει με 40-50, κατεβάζεις ταχύτητα και την περνάς αέρας.
Τα αλόγα τα τα χρειάζεσαι για να περάσεις την νταλίκα στο ίσιωμα στην Πατρών - Πύργου, που πηγαίνει με 90 και εσύ θες να  φύγεις γρήγορα και να μπεις στο ρεύμα σου. Μιλάμε για παράβαση βέβαια, αφού στην Πατρών - Πύργου το όριο είναι 90 και σε πολλά τμήματα του δρόμου, κάτω και από αυτό. Αλλά πες τώρα για χάρη της συζήτησης, ότι δεν θες να κολλήσεις πίσω από την νταλίκα. Θες με το που θα βρεις άνοιγμα από τα κολωνάκια που έχουν βάλει, να περάσεις γρήγορα γιατί σε 400 μέτρα το άνοιγμα κλείνει και πάλι. Ε εκεί τα 100 άλογα τα τουρμπάτα σε φτάνουν, γιατί στις μερικές ταχύτητες μετράει η ροπή και οι κινητήρες αυτοί από ροπή έχουν να δώσουν, καλύτερα από τα 100 άλογα ατμοσφαιρικά. Ένα μικρό turbo lag θα το έχεις, αλλά όχι δα και κάτι τραγικό. Οπότε σε μεταχειρισμένο, η μόνη έννοια είναι να μην το έχει σκίσει, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης!

 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Στην Γερμανία δεν έχετε δηλ τον 1.0Τ της Ford και της VW? :rolleyes:  Γνωρίζεις φαντάζομαι ότι αυτά τα μοτέρ βγήκαν για τους ρύπους που επέβαλαν οι γερμανοί χαρτογιακάδες της ΕΕ?

Μεγάλη συζήτηση σηκώνει αλλά συνοπτικά έχουμε και μικρά για την πολη αλλά σίγουρα και ένα μεγάλο κάθε οικογένεια για ταξίδια επίσης αν η φορολογία το επέτρεπε στην Ελλάδα τη θα έπαιρνε ο καθένας μικρό ή μεγάλο ένα παράδειγμα το Απρίλιο πήρα το chr σε 2.0l αν ήμουν Ελλάδα θα έπαιρνα το 1.8l γιατί έχει το φόρο πολυτελείας που δεν τον επέβαλε η γερμανια αλλά το ελληνικο κράτος και τέλος ναι τα πολλά κυβικά είναι καλύτερα όπως και να το κάνουμε!

Δημοσ.

Όταν είχαμε επαρχιακούς δρόμους δεν είχαμε κατάλληλα αυτοκίνητα και ήταν επικίνδυνες οι προσπεράσεις, τώρα που έχουμε καλούς δρόμους είναι και τα αυτοκίνητα πιο δυνατά...

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

^ σκοτωνώμαστε και πάλι😕

Νομίζω λιγότερο, παλιότερα σε κάθε μεγάλη έξοδο οι ειδήσεις λέγανε για 10αδες νεκρούς...

Δημοσ.

Παλιά υπήρχε καθημερινή καταγραφή νεκρών από ναρκωτικά. Να υποθέσω ότι δεν υπάρχουν πια θύματα από ναρκωτικά;  🫤

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Παλιά υπήρχε καθημερινή καταγραφή νεκρών από ναρκωτικά. Να υποθέσω ότι δεν υπάρχουν πια θύματα από ναρκωτικά;  🫤

Το έχω σκεφτεί κι εγώ ακριβώς έτσι, να σου πω δεν ξέρω σίγουρα (για τα τροχαία). Υποθέτω ότι λόγω των δρόμων οι νεκροί έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.

 

Δημοσ.

Εντάξει φτιάχτηκε το πέταλο του Μαλιακού, φτιάχτηκε το Κόρινθος - Πάτρα, 3 καρμανιόλες έχουν απομείνει πλέον, Πάτρα Πύργος, Κρήτη και Αμφιλοχία Λευκάδα, γι αυτό και έχουν μειωθεί τα τροχαία, τα χιλιόμετρα καρμανιόλας που απομένουν έχουν χαμηλό κυκλοφοριακό φόρτο σε σχέση με τα προαναφερθέντα που φτιάχτηκαν...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, zio10 είπε

Όταν είχαμε επαρχιακούς δρόμους δεν είχαμε κατάλληλα αυτοκίνητα και ήταν επικίνδυνες οι προσπεράσεις, τώρα που έχουμε καλούς δρόμους είναι και τα αυτοκίνητα πιο δυνατά...

Δεν ήξερα που θα κατέληγες γι'αυτό είπα να συμπληρώσω

Θυμάμαι εποχές που η τροχαία έδινε επιπλέον λωρίδα με κορίνες ανάλογα την κίνηση στην Αθηνών - Κορίνθου 😕

Επεξ/σία από Maurikycli

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...