Haldol Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 3 λεπτά πριν, Timour21 είπε Ένας 1.0 ecoboost με 100 άλογα, θεωρείς ότι έχει διαφορετικά μέταλλα (πάχος/ποιότητα) από έναν αντίστοιχο ecoboost με 140? (ρητορικά ρωτάω η απάντηση είναι όχι). Μπορεί να έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα, διαφορετική χαρτογράφηση, μεγαλύτερο intercooler, αλλά ο κορμός, και το καπάκι (κυλινδροκεφαλή) είναι ακριβώς τα ίδια (μια επιφύλαξη για τα έμβολα, που στην περίπτωση του 2ου μπορεί να είναι σφυρίλατα, δεν θυμάμαι). Ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να ζήσει περισσότερο, ο 100άρης ή ο 140άρης? Μα δε συζητάμε κάτι τέτοιο. Οι δύο EcoBoost 1.0 προφανώς και είναι ίδιοι σχεδιαστικά. Αν έχουν διαφορές (πέραν του χάρτη) θα'ναι σε περιφερειακά. Η ιστορία εδώ μέσα είναι κατά πόσο ένα μοτέρ σχεδιασμένο ως ατμόσφαιρα έχει μεγαλύτερη πιθανότητα αστοχίας (ή όχι) από ένα αντίστοιχα σχεδιασμένο ως turbo. Όχι το να πιάσουμε ένα μοτέρ και να συγκρίνουμε την πιο δυνατή με την πιο αδύναμη εκδοχή. Προφανώς και αν πιάσεις ένα τυχαίο μοτέρ και του κάνεις downtune όσο δε πάει, θα'χει και μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης στο χρόνο. Ή αλλιώς, γιατί θεωρείς ότι ένας τυπικός ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.6 @ 110 PS «παλαιάς κοπής» θα'ναι πιο ανθεκτικός στο χρόνο από έναν καινούριο 1.0 @ 110 PS; Ε προφανώς άμα πάρουμε τον δεύτερο και τον ρίξουμε με άλλο πρόγραμμα στα 75 PS θα'ναι και πιο χαλαρός, αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα.
phanispal Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Φαντάζομαι πόσο γελάς όταν ακούς την έκφραση "δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά".
Timour21 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 5 λεπτά πριν, Haldol είπε Ή αλλιώς, γιατί θεωρείς ότι ένας τυπικός ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.6 @ 110 PS «παλαιάς κοπής» θα'ναι πιο ανθεκτικός στο χρόνο από έναν καινούριο 1.0 @ 110 PS; Ε προφανώς άμα πάρουμε τον δεύτερο και τον ρίξουμε με άλλο πρόγραμμα στα 75 PS θα'ναι και πιο χαλαρός, αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Πάλι η μπάλα στην εξέδρα βλέπω.... εναλλακτικά παρέθεσέ μου το πότε μίλησα εγώ για "παλαιάς κοπής" 1.6 Αν θες να συγκρίνω τον πρώτο ever βενζινοκίνητο κινητήρα (που κόλλησε στον πάγκο μετά από 2-3 strokes) με έναν σημερινό τούρμπο να το κάνω, και να σου πώ ότι ο σημερινός τούρμπο είναι μακράν ο πλέον αξιόπιστος. Αν όμως συγκρίνω έναν 1.6 ατμόσφαιρα ΣΗΜΕΡΙΝΟ, με το οποιοδήποτε 1.0T ΣΗΜΕΡΙΝΟ (είτε de-tuned, είτε fine tuned ,είτε beefed up είτε φτιαγμένο απο εξωτικά υλικά από τον πανμέγιστο πανόπουλο), τότε αν έπρεπε να ποντάρω για το ποιός θα ζούσε περισσότερο (και ποιος θα έβγαζε τα λιγότερα προβλήματα μέχρι τα πρώτα 300Κ χλμ πχ), τότε all in (και τις κάλτσες) στον 1.6, κάθε μέρα και twice on Sundays... Το παραπάνω δεν σημαίνει επουδενί ότι αν άλλαζα αμάξι σήμερα θα πήγαινα σε ατμοσφαιρικό, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. 1
visualizer Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 2 ώρες πριν, jmmys είπε Αυτό σου εξηγώ φίλε μου, ο ιδιος οδηγος σε ιδιες συνθηκες με το πιο αργό αμάξι ΔΕΝ θα κάνει προσπέραση εκεί που θα έκανε με το γρήγορο. Με το γρήγορο εχεις πιο πολλές ευκαιρίες να περάσεις με ασφάλεια,με το αργό λιγότερες. Αυτά για νοήμων οδηγους.Ο άσχετος καγκουρας φυσικά θα κάνει τη βλακεία επειδή τον «παίρνει» με το 1.8 Golf.Γιαυτο και τα ατυχήματα. Ο ίδιος οδηγός με το γρήγορο αμάξι θα πάρει περισσότερα ρίσκα επειδή έχει την ψευδαίσθηση της "ασφάλειας " λόγω ιπποδύναμης.. ολα καλά μέχρι να βρεθεί ένας εξίσου γρήγορος στο αντίθετο ρεύμα και να χρειαστεί να ακυρώσει την προσπέραση!
NickTG Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 9 hours ago, phanispal said: Κάτσε έρχονται τώρα να γράψουν "2023 πού πας με λιγότερα από 200 άλογα;". Όσα χρόνια παρακολουθώ το insomnia πάντως το αντίθετο βλέπω κυρίως. Αξέχαστα θέματα όπου κόσμος προσπαθούσε να πείσει πως αυτοκίνητα με 80 άλογα φορτωμένα 5 άτομα και αποσκευές είναι μια χαρά για ταξίδια.
phanispal Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Υπάρχει κόσμος που απλά πάει στον προορισμό του με 90-100 χωρίς να αισθάνεται ότι τον κυνηγάει κάποιος. Και υπάρχει και κόσμος που δεν ξέρει τι σημαίνει αυτή η στρογγυλή πινακίδα με το κόκκινο περίγραμμα που έχει έναν αριθμό στο κέντρο και είναι οπαδός της θεωρίας "I paid for the whole speedometer, so I'm gonna use the whole speedometer". Επίσης ο άνθρωπος μίλησε για χρήση σε πόλη ως επί το πλείστον, ξαναλέω. 1
basilis_k6 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 30 λεπτά πριν, NickTG είπε Όσα χρόνια παρακολουθώ το insomnia πάντως το αντίθετο βλέπω κυρίως. Αξέχαστα θέματα όπου κόσμος προσπαθούσε να πείσει πως αυτοκίνητα με 80 άλογα φορτωμένα 5 άτομα και αποσκευές είναι μια χαρά για ταξίδια. ισχύει! εγω παντως αμάξι που δεν ακουει στα 120 θελω να το πετάξω στη θαλασσα. εκτος οτι το γκαζι ειναι ασφάλεια, σε επαρχιακους θα καθεσε πισω απο νταλίκες και πουλμαν που πανε με 50 στις ανηφορες. δεν ξερω πως πανε αυτα τα μοτερ αλλα με 2-3 ατομα και μπαγκαζια το αμαξι που κάνει για ταξιδι πρεπει να εχει μια υποτυπώδη δύναμη να προσπερνάει ανετα. αν τα ταξιδια ειναι σε εθνικες, μπορεις να πας και με 65 ίππους ανετα. το εκανα πριν μερικες μερες χωρις προβλημα.
NickTG Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 29 minutes ago, phanispal said: Υπάρχει κόσμος που απλά πάει στον προορισμό του με 90-100 χωρίς να αισθάνεται ότι τον κυνηγάει κάποιος. Και υπάρχει και κόσμος που δεν ξέρει τι σημαίνει αυτή η στρογγυλή πινακίδα με το κόκκινο περίγραμμα που έχει έναν αριθμό στο κέντρο και είναι οπαδός της θεωρίας "I paid for the whole speedometer, so I'm gonna use the whole speedometer". Επίσης ο άνθρωπος μίλησε για χρήση σε πόλη ως επί το πλείστον, ξαναλέω. Δεν χρειάζεται να τρέχεις για να θες παραπάνω ισχύ. Με ελαφρύ αυτοκίνητο με 92 άλογα και 2 άτομα πηγαίνοντας για Αρκαδία πρέπει να κατεβάζω σε 4η και 3η απλά για να μην πέφτει η ταχύτητα. Δεν νιώθω ότι με κυνηγάει κάποιος σίγουρα. Δεν είπα τι να πάρει ο άνθρωπος. Σχολίασα απλά κάτι συγκεκριμένο. 1
Nabuko Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 13 λεπτά πριν, NickTG είπε Δεν είπα τι να πάρει ο άνθρωπος. Ο άνθρωπος εξαφανίστηκε. Αφού ξεκινήσαν πάλι κάποιοι να τσακώνονται για τα ίδια και τα ίδια όπως κάθε φορά, μάλλον φοβήθηκε και την έκανε με ελαφρά 😐 1
NickTG Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 3 minutes ago, Nabuko said: Ο άνθρωπος εξαφανίστηκε. Αφού ξεκινήσαν πάλι κάποιοι να τσακώνονται για τα ίδια και τα ίδια όπως κάθε φορά, μάλλον φοβήθηκε και την έκανε με ελαφρά 😐 Ίσως καλύτερα. Αν φοβάται τόσο εύκολα δεν κάνει για οδηγός.
james01gr Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 4 ώρες πριν, jmmys είπε Προσπέραση κάνεις όταν εχεις ορατότητα,δηλαδή σε ευθεία, αν εχεις αργό αμάξι περιμένεις μέχρι να περάσεις με ασφάλεια,αν εχεις γρήγορο περνας πιο ευκολα και πιο γρήγορα. ΟΧΙ με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ένας με αργό αμάξι που κάνει προσπέραση όταν είναι 100% σίγουρος έχει μεγαλύτερη ασφάλεια απο έναν με ένα γρήγορο που το κυνηγάει και περνάει τσίμα τσίμα.Έχω διαολοστείλει πολλές φορές τέτοιους εγκληματίες. Η ενεργητική ασφάλεια έχει να κανει με πολλά. Συνήθως ένα γρηγορότερο αυτοκίνητο, φρενάρει και καλυτερα. Ψιλά γράμματα θα μου πεις για περισσότερους που κοιτάνε μόνο πόσο γρήγορα πάει το αυτοκίνητο. Η καλή επιτάχυνση και οι καλές ρεπριζ σου κάνουν το ταξίδι ευκολότερο ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους. Δεν ανεβοκατεβαζειςνταχυτητες ταχύτητες, δεν σε κουράζει. Και ναι κάποιες φορές η επιτάχυνση σώζει. Δεν είναι μόνο να προσπεράσεις. Τα τουρμπο χρειάζονται κάποιες στροφές ελάχιστο για να μπει και να αισθανθείς το τουρμπο. Τουλάχιστον στο δικό μου που είναι και ντίζελ πρέπει να οδηγώ σε επαρχιακό δρόμο πάνω από 1300-1400 στροφές για να έχω το τουρμπο στην διάθεση μου. Κατω από αυτες τις στροφές το αυτοκίνητο κρεμάει. Στην πόλη δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς οδηγείς διαφορετικά όμως σε επαρχιακό δρόμο ειναι αλλιώς.
andreas-d Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Πετρέλαιο-turbo και βενζίνη-ατμόσφαιρα νόμος. Τώρα αν στην Ελλάδα λόγω φορολογίας κλπ δε συμφέρει ατμοσφαιρικό από 2.0l και πάνω μείνετε με τα τρικυλινδα χιλιαρακια ο καθένας με ότι έχει πορεύεται. 2
tomasss Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Θα μπω κατευθείαν στο ψητό: Κάτοχος Ford Fiesta 2016 ecoboost 100ps. Έχω 77000χλμ αυτή τη στιγμή. Ταξίδια στη βόρεια Ελλάδα μέσης απόστασης 200χλμ μέχρι και πέρυσι. Από το 2023 και μετά , όντας κάτοικος Αθηνών θα κάνω μια φορά τον μήνα το ταξιδακι μου για Θεσσαλονίκη και πάλι πίσω. Συνήθως λογικά φορτωμένος, εγώ με έναν συνοδηγό. 4 ώρες η καθαρή διαδρομή. Στροφαρει γλυκά μέχρι τις 3500 στροφές, πρακτικά όμως δεν πιέζω για πολύ πάνω από τις 3000 ήτοι περίπου 140-150χλμ /ώρα. Βελουδινος στη χροιά κινητήρας, γύρω στα 6.5λιτρα κατανάλωση με χρήση Cruise control. Με μια ποιοτική ηχομόνωση στο πορτμπαγκάζ για να.κοψει το ελάχιστο βουητό της μαμά εξάτμισης, το αμάξι είναι ανετοτατο. Καμμία σχέση με το Mazda 6 1800 κυβικών 120 ίππων που επίσης έχουμε που σε παίρνει τα αυτιά ο θόρυβος του μοτέρ. ΌΜΩΣ: δεν καταφέρνω να πέσω κάτω από τα 7.5με 8 λίτρα κατανάλωσης εντός της Αθήνας, ίσως φταίει ότι κινούμαι μεταξύ Αλίμου και Ηλιούπολης (ανηφορικά). Επίσης τρέμω την αλλαγή ιμάντα που η 700αρα ίσως και 1000ρα είναι δεδομένη σε αυτό το μοντέλο. Στην Αθήνα μέσα πάντως , είναι too much αυτός ο κινητήρας, δεν είναι το στοιχείο του η πόλη, δεν συμφέρει. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, james01gr είπε Η ενεργητική ασφάλεια έχει να κανει με πολλά. Συνήθως ένα γρηγορότερο αυτοκίνητο, φρενάρει και καλυτερα. Ψιλά γράμματα θα μου πεις για περισσότερους που κοιτάνε μόνο πόσο γρήγορα πάει το αυτοκίνητο. Η καλή επιτάχυνση και οι καλές ρεπριζ σου κάνουν το ταξίδι ευκολότερο ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους. Δεν ανεβοκατεβαζειςνταχυτητες ταχύτητες, δεν σε κουράζει. Και ναι κάποιες φορές η επιτάχυνση σώζει. Δεν είναι μόνο να προσπεράσεις. Τα τουρμπο χρειάζονται κάποιες στροφές ελάχιστο για να μπει και να αισθανθείς το τουρμπο. Τουλάχιστον στο δικό μου που είναι και ντίζελ πρέπει να οδηγώ σε επαρχιακό δρόμο πάνω από 1300-1400 στροφές για να έχω το τουρμπο στην διάθεση μου. Κατω από αυτες τις στροφές το αυτοκίνητο κρεμάει. Στην πόλη δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς οδηγείς διαφορετικά όμως σε επαρχιακό δρόμο ειναι αλλιώς. Το ίδιο λέμε.Το σβέλτο όχημα κάνει την οδήγηση πιο εύκολη,ΟΧΙ πιο ασφαλή. Η επιτάχυνση σε δημόσιο δρόμο σε σώζει μόνο όταν υπερεκτιμάς και λες «προλαβαίνω». Η στραβή ξέρεις μια φορά θα γίνει.Όσο πιο πολλά χρόνια οδηγείς και εχεις δει το κακό,τόσο πιο «μαζεμένος» θα πας.
ideal09 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 Δημοσ. 27 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, jmmys είπε Το ίδιο λέμε.Το σβέλτο όχημα κάνει την οδήγηση πιο εύκολη,ΟΧΙ πιο ασφαλή. Η επιτάχυνση σε δημόσιο δρόμο σε σώζει μόνο όταν υπερεκτιμάς και λες «προλαβαίνω». Η στραβή ξέρεις μια φορά θα γίνει.Όσο πιο πολλά χρόνια οδηγείς και εχεις δει το κακό,τόσο πιο «μαζεμένος» θα πας. Τοσα χρόνια με ψοφιο Daihatsu Cuore που καει λαδια εχω ταξιδεψει παντου. Προφανως ποιοτητα η ταξιδιου ειναι αισχρη αλλα απο αποψη ασφαλειας δεν υπαρχει θεμα εφοσον επιδιωκεις αυτα που υποστηριζει το εργαλειο. Τωρα αμα τυχει σε καμια ανηφορα να παιχτει προσπεραση απο επιβατικο λεωφορειο η καμια νταλικα ειναι αλλο θεμα αλλα φροντιζω να παιρνω φορα ωστε να αποφευγω το ρεζιλικι 🤣 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα