dvlsakos Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Καλησπέρα , κάνω λίγο έρευνα αγοράς για μεταχειρισμένο αμάξι από 1000 cc έως 1200cc . Αυτοί οι συμπιεσμένοι κινητήρες πχ ford fiesta 1000 turbo. Η χρήση θα είναι πόλης αλλά και ταξίδι αν χρειαστεί. Τα αυτοκίνητα που έχουν βγεί 1000 κυβικά με 90 + ίππους αξίζουν? Θα είναι οικονομικά σε βενζίνη αλλά να έχουν και ιπποδύναμη αν χρειαστεί για ένα ταξίδι?
visualizer Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Και λιγότερα άλογα είναι μια χαρά για ταξίδι ,εφόσον πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητας(max 130). Επεξ/σία 26 Μαΐου 2023 από visualizer
phanispal Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Κάτσε έρχονται τώρα να γράψουν "2023 πού πας με λιγότερα από 200 άλογα;".
dvlsakos Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 2 ώρες πριν, visualizer είπε Και λιγότερα άλογα είναι μια χαρά για ταξίδι ,εφόσον πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητας(max 130). Πάντα στα όρια ταχύτητας 😂 Το θέμα είναι οικονομικά όντως η πιέζεται ο κινητήρας να αποδώσει ?
Haldol Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 25 λεπτά πριν, dvlsakos είπε Το θέμα είναι οικονομικά όντως η πιέζεται ο κινητήρας να αποδώσει ? Σε νόμιμες ταχύτητες οι κινητήρες αυτοί είναι πολύ χαλαροί. Πολύ πιο χαλαροί από παλιούς ατμοσφαιρικούς 1.6+ που άλλοι προτείνουν. Για μέχρι 130-140 δε χρειάζεται κάτι άλλο. Τώρα άμα πηγαίνεις με 180 σταθερά σίγουρα δεν αρκούν. Ούτε τόση δύναμη έχουν, ούτε είναι «αποδοτικοί» (ως προς το καύσιμο) τόσο ψηλά, αλλά σίγουρα και όλο το αμάξι δεν είναι φτιαγμένο για Nürburgring. 1
jimis_vts Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, Haldol είπε Σε νόμιμες ταχύτητες οι κινητήρες αυτοί είναι πολύ χαλαροί. Πολύ πιο χαλαροί από παλιούς ατμοσφαιρικούς 1.6+ που άλλοι προτείνουν. Για μέχρι 130-140 δε χρειάζεται κάτι άλλο. Τώρα άμα πηγαίνεις με 180 σταθερά σίγουρα δεν αρκούν. Ούτε τόση δύναμη έχουν, ούτε είναι «αποδοτικοί» (ως προς το καύσιμο) τόσο ψηλά, αλλά σίγουρα και όλο το αμάξι δεν είναι φτιαγμένο για Nürburgring. Τα 1,4 και 1,6, ατμόσφαιρα μη σου πω έχουν καλύτερους χρόνους και καλύτερη τελική στα ίδια άλογα με τα τουρμπάτα 1000ρια. Με εξαίρεση το fiesta ecoboost με τα 125. Όταν μιλάμε για τουρμπίνα σε τέτοια κυβικά είναι αστείο. Για τα όρια και την πόλη που το θέλει ο φίλος όλα μια χαρά. Αλλά σίγουρα όχι για τα λεφτά τους.
Haldol Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 1 λεπτό πριν, jimis_vts είπε Τα 1,4 και 1,6, ατμόσφαιρα μη σου πω έχουν καλύτερους χρόνους και καλύτερη τελική στα ίδια άλογα με τα τουρμπάτα 1000ρια. Με εξαίρεση το fiesta ecoboost με τα 125. Όταν μιλάμε για τουρμπίνα σε τέτοια κυβικά είναι αστείο. Για τα όρια και την πόλη που το θέλει ο φίλος όλα μια χαρά. Αλλά σίγουρα όχι για τα λεφτά τους. Τελική σίγουρα έχουν καλύτερη (λόγω κυβικών), αλλά μιας και μιλάμε για δημόσιο δρόμο, μας είναι αδιάφορες οι τελικές. Το ίδιο και οι «χρόνοι». Λες και θα κάνουμε 0-400 στην Εθνική Οδό, ώστε να μας νοιάζουν. Κι εμένα έχει κάπου 185 τελική το ταπεινό χαμομηλάκι (χιλιάρι). Λοιπόν; Λες και θα την πλησιάσω -έστω- ποτέ. Πάντως σίγουρα τα ατμοσφαιρικά έχουν και πολύ μικρότερη ροπή, οπότε οδηγούνται και πολύ πιο «εκνευριστικά» από ένα μικρό turbo, κυρίως στις νόμιμες ταχύτητες. Ένα τυπικό ατμοσφαιρικό 1.4 - 1.6 θέλει να στροφάρει στις 3.000+ για να βγάλει τη ροπή του, τη στιγμή που το χιλιάρι δίνει πόνο στις 2.000.
Timour21 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, Haldol είπε Το ίδιο και οι «χρόνοι». Λες και θα κάνουμε 0-400 στην Εθνική Οδό, ώστε να μας νοιάζουν. Μην το βλέπεις σαν "χρόνο" για 400άρι, δες το σαν ρεπρίζ για επιτάχυνση για προσπέραση. Κάποιοι το λένε και ενεργητική ασφάλεια (άλλο να προσπεράσεις μια νταλίκα σε 5 δευτερόλεπτα και άλλο σε 30). Επίσης (δεν πάει σε σένα αλλά γενικότερα) τα 1.4 1.6 1.0Τ δεν λένε τίποτα απο μόνα τους. Υπάρχει 1.4 με 60 άλογα και 11 κιλά ροπής και υπάρχει και με 110 άλογα με 13 κιλά ροπής. Συγκρίνουμε τις 2 συγκεκριμένες τιμές (καθώς και τις στροφές που παράγονται αυτές οι "τιμές") όχι τα κυβικά. 1
Haldol Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 10 λεπτά πριν, Timour21 είπε Μην το βλέπεις σαν "χρόνο" για 400άρι, δες το σαν ρεπρίζ για επιτάχυνση για προσπέραση. Κάποιοι το λένε και ενεργητική ασφάλεια (άλλο να προσπεράσεις μια νταλίκα σε 5 δευτερόλεπτα και άλλο σε 30). Επίσης (δεν πάει σε σένα αλλά γενικότερα) τα 1.4 1.6 1.0Τ δεν λένε τίποτα απο μόνα τους. Υπάρχει 1.4 με 60 άλογα και 11 κιλά ροπής και υπάρχει και με 110 άλογα με 13 κιλά ροπής. Συγκρίνουμε τις 2 συγκεκριμένες τιμές (καθώς και τις στροφές που παράγονται αυτές οι "τιμές") όχι τα κυβικά. Δε διαφωνώ πουθενά. Με τη διαφορά ότι στην πράξη όλα τα turbo χιλιάρια είναι ανώτερα των (αντίστοιχων) ατμοσφαιρικών. Τόσο στα (ψυχρά) νούμερα του μοτέρ, όσο και σε ρεπρίζ σε δρόμο. Άλλωστε τα δύο πιο διάσημα σε πωλήσεις (Ford EcoBoost 1.0 & VW TSI 1.0) δεν έχουν 11 ή 13 κιλά ροπή, αλλά πολύ περισσότερη. Ο μικρός της μπλε οβάλ έχει 17 κιλά στις 1.400 στροφές (!) ενώ ο VW έχει 20 από τις 1.800. Καλή όλη η «γκρίνια» απέναντί τους, αλλά στην πράξη, τις 99 στις 100 φορές που πιάνουμε αυτή την κουβέντα καταλήγουμε ότι είναι ακατάλληλα... για πίστα και σκίσιμο. Ε ναι, σ' αυτό δε νομίζει να διαφωνήσει κανείς. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Μια χαρά είναι το τουρμπατο χιλιάρι για ταξίδια.Τα πιο πολλά σημεία είναι εθνική οδός με 2-3 λωρίδες όποτε δεν τον νοιάζει η τρελή επιτάχυνση. Εκει που θα χρειαστεί,σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης, να κάνει προσπέραση έχουν την ίπποδυναμη.Ακόμα και αυτά με 60-70 αλογα μια χαρά προσπέραση κάνουν.
Timour21 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δεν αντιλέγω, πλέον ένας 1.0Τ μπορεί να κινήσει ικανοποιητικά και καρότσα 1400 κιλών, θα τον προτιμούσα ανά πάσα στιγμή απο οποιονδήποτε ατμοσφαιρικό 1.4. Το μόνο αρνητικό είναι ότι μάλλον ο 1.0Τ δεν θα βγάλει τα χιλιόμετρα που θα έβγαζε ένας 1.4 και λογικά θα ζητήσει και περισσότερα στην διάρκεια ζωής του (κυρίως το τούρμπο του). 1
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 29 λεπτά πριν, Timour21 είπε Κάποιοι το λένε και ενεργητική ασφάλεια (άλλο να προσπεράσεις μια νταλίκα σε 5 δευτερόλεπτα και άλλο σε 30). Για να χρειαστείς 30 sec για να περάσεις μια νταλίκα,πρέπει να εχεις αμαξι 40 ετών με 60 αλογα και η νταλίκα να πάει στο κόφτη.
Timour21 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Έπρεπε να γράψω "έναν αιώνα" αντί για 30'' για να καταλάβεις ότι τα νούμερα είναι τυχαία? 2
dtk-386 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 10 λεπτά πριν, Timour21 είπε Δεν αντιλέγω, πλέον ένας 1.0Τ μπορεί να κινήσει ικανοποιητικά και καρότσα 1400 κιλών, θα τον προτιμούσα ανά πάσα στιγμή απο οποιονδήποτε ατμοσφαιρικό 1.4. Το μόνο αρνητικό είναι ότι μάλλον ο 1.0Τ δεν θα βγάλει τα χιλιόμετρα που θα έβγαζε ένας 1.4 και λογικά θα ζητήσει και περισσότερα στην διάρκεια ζωής του (κυρίως το τούρμπο του). Αυτό που στηρίζεται ας πούμε για αρχή? Στο ότι έχει λιγότερα κυβικά? Γιατί αν το κρίνεις από αυτό είσαι εντελώς λάθος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα